Να κλείσει τα σύνορα της η ΕΕ προς όλους τους Μουσουλμάνους πρόσφυγες;

Κλείσιμο ευρωπαικών συνόρων για όλους τους μουσουλμάνους πρόσφυγες

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 43)
  • Ναι

    Ψήφοι: 30 69.8%
  • Όχι

    Ψήφοι: 13 30.2%

Fernando_A

Δραστήριο μέλος

Ο Manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Μεταφραστής/Διερμηνέας και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Για να δούμε τι θα πείτε για τους πυροβολισμούς στις Βρυξέλλες. Που είστε εσείς οι υποστηρικτές?
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Για να δούμε τι θα πείτε για τους πυροβολισμούς στις Βρυξέλλες. Που είστε εσείς οι υποστηρικτές?
Θα πούμε ότι είναι ένα έγκλημα ενός ψυχοπαθή και τίποτα παραπάνω,.όπως έτσι είναι και τα εγκλήματα από χριστιανούς που ανέφερα πιο πάνω(όπως πχ το christchurch shootings η η επίθεση του νεοναζί στην κατασκήνωση στη Νορβηγία το '11). Εσείς από την άλλη θα το πάρετε ως "απόδειξη" ότι έχετε δίκιο που στοχοποιειτε δισεκατομμύρια άτομα λόγω της θρησκείας τους. Όπως το βλέπει ο καθένας.....
 

Fernando_A

Δραστήριο μέλος

Ο Manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Μεταφραστής/Διερμηνέας και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Θα πούμε ότι είναι ένα έγκλημα ενός ψυχοπαθή και τίποτα παραπάνω,.όπως έτσι είναι και τα εγκλήματα από χριστιανούς που ανέφερα πιο πάνω(όπως πχ το christchurch shootings η η επίθεση του νεοναζί στην κατασκήνωση στη Νορβηγία το '11). Εσείς από την άλλη θα το πάρετε ως "απόδειξη" ότι έχετε δίκιο που στοχοποιειτε δισεκατομμύρια άτομα λόγω της θρησκείας τους. Όπως το βλέπει ο καθένας.....
Ναι ότι πεις, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,546 μηνύματα.
Εγω ανησυχώ γιατί με όσους έχουμε μαζέψει εδώ...δεν ξέρω πότε θα είναι η σειρά μας
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Θέλω να απαντήσω στον άλλον που συνεχίζει τα ωραία του αλλά δεν μπορώ να αντέξω αυτό που μόλις έγινε. Πάλι οι γνωστοί άγνωστοι σκότωσαν δύο άτομα (με τρίτον να χαροπαλεύει) στο όνομα του Αλλάχ. Ευθαρσώς λέει πως σκότωσε τρεις άπιστους.

Αυτή είναι η μοίρα και η δική σας ευαίσθητοι μου. Ευρώπη ξύπνα, μήπως ήρθε η ώρα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας; DEFEND EUROPE.
 

Fernando_A

Δραστήριο μέλος

Ο Manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Μεταφραστής/Διερμηνέας και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Η Ευρώπη είναι σε λήθαργο και δεν βλέπω να ξυπνάει με την καμία...
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Θέλω να απαντήσω στον άλλον που συνεχίζει τα ωραία του αλλά δεν μπορώ να αντέξω αυτό που μόλις έγινε. Πάλι οι γνωστοί άγνωστοι σκότωσαν δύο άτομα (με τρίτον να χαροπαλεύει) στο όνομα του Αλλάχ. Ευθαρσώς λέει πως σκότωσε τρεις άπιστους.

Αυτή είναι η μοίρα και η δική σας ευαίσθητοι μου. Ευρώπη ξύπνα, μήπως ήρθε η ώρα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας; DEFEND EUROPE.
Σε ρώτησα και πριν να μου πεις που έχω άδικο σε αυτά που λέω και με σνομπαρες. Ε λοιπόν σε ξαναρωτάω και πάλι(βέβαια ως απάντηση περιμένω επιχειρήματα να το σημειώσουμε αυτό)
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Η Ευρώπη είναι σε λήθαργο και δεν βλέπω να ξυπνάει με την καμία...

Αν έβλεπαν οι βετεράνοι πως κατάντησε σήμερα η Ευρώπη για την οποία είδαν συντρόφους να χάνονται και έζησαν την φρίκη του πολέμου μάλλον θα πέταγαν τα όπλα τους και θα πήγαιναν με τον "εχθρό". Δυστυχώς, εδώ φτάσαμε. Να τους χαίρεστε προδοταριά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για να δούμε τι θα πείτε για τους πυροβολισμούς στις Βρυξέλλες. Που είστε εσείς οι υποστηρικτές?
Φταίνε οι Λευκοί ρε μπασίστα. Τολμάς και μιλάς. Προκάλεσαν.
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Αν έβλεπαν οι βετεράνοι πως κατάντησε σήμερα η Ευρώπη για την οποία είδαν συντρόφους να χάνονται και έζησαν την φρίκη του πολέμου μάλλον θα πέταγαν τα όπλα τους και θα πήγαιναν με τον "εχθρό". Δυστυχώς, εδώ φτάσαμε. Να τους χαίρεστε προδοταριά.
συνεχίζεις να με σνομπάρεις πάντως και δε μου αρέσει. Όπως συνεχίζει και ο φίλος σου ο @ilias90
Γιατί ρε παιδιά, σας στεναχώρησα? :cray::cray:
 

Fernando_A

Δραστήριο μέλος

Ο Manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Μεταφραστής/Διερμηνέας και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 727 μηνύματα.
Αν έβλεπαν οι βετεράνοι πως κατάντησε σήμερα η Ευρώπη για την οποία είδαν συντρόφους να χάνονται και έζησαν την φρίκη του πολέμου μάλλον θα πέταγαν τα όπλα τους και θα πήγαιναν με τον "εχθρό". Δυστυχώς, εδώ φτάσαμε. Να τους χαίρεστε προδοταριά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Φταίνε οι Λευκοί ρε μπασίστα. Τολμάς και μιλάς. Προκάλεσαν.
Έχεις δίκιο ρε φίλε συγνώμη έχεις απόλυτο δίκιο.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
συνεχίζεις να με σνομπάρεις πάντως και δε μου αρέσει. Όπως συνεχίζει και ο φίλος σου ο @ilias90
Γιατί ρε παιδιά, σας στεναχώρησα? :cray::cray:
Απάντησα, γιατί για την ώρα προέχει άλλο ζήτημα που προέκυψε. Θα έρθει η σειρά σου, μην στεναχωριέσαι, δεν αφήνω τίποτα αναπάντητο εδώ μέσα. Ειδικά σε αυτό το θρεντ και ειδικά σε άτομα με απόψεις σαν τις δικές σου.
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
θα πέταγαν τα όπλα τους και θα πήγαιναν με τον "εχθρό". Δυστυχώς, εδώ φτάσαμε.
Screenshot 2023-10-17 003105.png

Όπως σου είπα και σε άλλο θρεντ, ευτυχισμένο το 1945

ΥΓ: Αν ο συγκεκριμένος με κάποιο μαγικό τρόπο ψήφιζε στις εκλογές στην Ελλάδα φέτος το ίδιο κόμμα θα είχατε ψηφίσει :alljumpy:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Απάντησα, γιατί για την ώρα προέχει άλλο ζήτημα που προέκυψε. Θα έρθει η σειρά σου, μην στεναχωριέσαι, δεν αφήνω τίποτα αναπάντητο εδώ μέσα. Ειδικά σε αυτό το θρεντ και ειδικά σε άτομα με απόψεις σαν τις δικές σου.
Άντε περιμένω εναγωνίως:thumbsup:
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Έχεις δίκιο ρε φίλε συγνώμη έχεις απόλυτο δίκιο.
Εμείς κάνουμε χαβαλε ρε φίλε αλλά αυτά συνέβησαν. Όπως και στην Γαλλία τότε με τον αποκεφαλισμό του καθηγητή. Εδώ μέσα υπήρχαν τότε άτομα της ίδιας συνομοταξίας που άρχισαν τα "ναι εννοείται θλιβομαστε αλλά ξέρετε πως στο Ισλάμ η απεικόνιση θείων προσώπων είναι αμαρτία". Τα θυμόμαστε αυτά.

Και τώρα βρήκαμε το βολικό κόλπο, ήταν κάτι ψυχάκηδες πάλι. Δεν ήταν φανατικοί ισλαμιστές που θέλουν να εξαλείψουν κάθε μη μουσουλμάνο από την ήπειρο μας.

Όπως είπα και θα λέω ευθαρσώς χωρίς καμμία ντροπή. ΈΞΩ ΤΟ ΙΣΛΆΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΏΠΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ, ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΙΣΙΤΉΡΙΟ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ. Άιντε πια με τον κάθε παρανοϊκό. Πρώτοι αυτοί άνοιξαν τον πόλεμο. Είμαστε σε άμυνα.
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Εμείς κάνουμε χαβαλε ρε φίλε αλλά αυτά συνέβησαν. Όπως και στην Γαλλία τότε με τον αποκεφαλισμό του καθηγητή. Εδώ μέσα υπήρχαν τότε άτομα της ίδιας συνομοταξίας που άρχισαν τα "ναι εννοείται θλιβομαστε αλλά ξέρετε πως στο Ισλάμ η απεικόνιση θείων προσώπων είναι αμαρτία". Τα θυμόμαστε αυτά.

Και τώρα βρήκαμε το βολικό κόλπο, ήταν κάτι ψυχάκηδες πάλι. Δεν ήταν φανατικοί ισλαμιστές που θέλουν να εξαλείψουν κάθε μη μουσουλμάνο από την ήπειρο μας.

Όπως είπα και θα λέω ευθαρσώς χωρίς καμμία ντροπή. ΈΞΩ ΤΟ ΙΣΛΆΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΏΠΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ, ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΙΣΙΤΉΡΙΟ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ. Άιντε πια με τον κάθε παρανοϊκό.
Ρε μάγκες, συγγνώμη δηλαδή, σεβαστό αυτό:
Απάντησα, γιατί για την ώρα προέχει άλλο ζήτημα που προέκυψε.
Αλλά και πάλι, μπορείτε να μου πείτε για ποιον λόγο όταν έγινε αυτό: Christchurch mosque shootings - Wikipedia
Δεν λέγατε κατά των λευκών χριστιανών όπως λέτε τώρα κατά των μουσουλμάνων? Αυτό μόνο....
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Ρε μάγκες, συγγνώμη δηλαδή, σεβαστό αυτό:

Αλλά και πάλι, μπορείτε να μου πείτε για ποιον λόγο όταν έγινε αυτό: Christchurch mosque shootings - Wikipedia
Δεν λέγατε κατά των λευκών χριστιανών όπως λέτε τώρα κατά των μουσουλμάνων? Αυτό μόνο....

Θα απαντήσω με τον ίδιο τρόπο, η δράση φέρνει αντίδραση. Χωρίς να σημαίνει πως συμφωνώ με αυτή την ενέργεια (όπως δεν συμφώνησα και με την ενέργεια των Κυπρίων πατριωτών που κατέληξε σε βανδαλισμό μαγαζιών) μιας που -καλη ώρα τωρα- εν τέλει έχει το αντίθετο αποτέλεσμα και δίνεις επιχειρήματα στην άλλη μεριά. Όμως όλα αυτά τα έχω προβλέψει, θα ξαναγίνουν τέτοια σκηνικά σύντομα. Γιατί όταν ζεις την ζωή σου ακούγοντας "σκότωσε φωνάζοντας Αλλάχ Ακμπάρ", "βίασε ένας κύριος που τυχαία τον λένε Χαμπιμπι και είναι από την Σενεγάλη", έκανε ο ένας, ερανε ο άλλος τότε είναι λογικό να αρχίσεις να έχεις κρούσματα υπέρμετρης βίας και από την άλλη μεριά. Είναι πρακτικά αυτό που είπε ο Ηλίας και είπες "καλλίτερα να απελάσουμε τους ακροδεξιούς τότε". Φαντάσου, έχεις φτάσει σε σημείο να προτιμάς άλλους από το ίδιο σου το αίμα.

Αλλά ακόμα και έτσι να είναι, ας τα πάρουμε υπό την έννοια του "σκορ" δηλαδή πόσα μας έκαναν και πόσα τους κάναμε. Θες αλήθεια να τα συγκρίνουμε; θες αλήθεια να συγκρίνουμε τα χτυπήματα με όπλα, τους βιασμούς, τα μαχαιρώματα χριστιανών προς μουσουλμάνων και μουσουλμάνων προς χριστιανών. Αλήθεια;
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Θα απαντήσω με τον ίδιο τρόπο, η δράση φέρνει αντίδραση.
Μόνο αυτό το λιγότερο εμετικό. Με την ίδια απαίσια και προκλητική(το λιγότερο) λογική σου και η σημερινή επίθεση ήταν μια αντίδραση λόγω της ισλαμοφοβίας και όλων αυτών που κάνει η δύση στις μουσουλμανικές χώρες και ο λόγος που διαφωνώ είναι επειδή δίνει επιχειρήματα στην άλλη μεριά και είναι λογικό να έχεις τετοια σκηνικά όταν ζεις τη ζωή σου ακούγοντας για άτομα που μπαίνουν στις κατασκηνώσεις και σκοτώνουν παιδιά η μπαίνουν σε τζαμιά και σκοτώνουν πιστούς.

Εμετός το σχόλιο σου πραγματικά....

Αλλά ακόμα και έτσι να είναι, ας τα πάρουμε υπό την έννοια του "σκορ" δηλαδή πόσα μας έκαναν και πόσα τους κάναμε. Θες αλήθεια να τα συγκρίνουμε; θες αλήθεια να συγκρίνουμε τα χτυπήματα με όπλα, τους βιασμούς, τα μαχαιρώματα χριστιανών προς μουσουλμάνων και μουσουλμάνων προς χριστιανών. Αλήθεια;
Εδώ είναι η λίστα του @Volkswagen Fan:
• United States 9/11/2001
• Madrid bombings 2004
• London bombings 2005
• Boston 2013
• Paris Charlie Hebdo 2015
• Paris November 2015
• Istanbul bombings 2016
• London Bridge attack 2017
• Manchester attack 2017
• Stockholm attack 2017
• Sweden’s rape crisis 2015-today
• Israel terror attack 2023

Κι εδώ η δικιά μου:
Η διαφορά βέβαια είναι πως η δικιά μου περιλαμβάνει ΜΕΡΙΚΑ όχι όλα, όπως η δικιά του

Για μέτρα το σκορ και πες....
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,659 μηνύματα.
Μόνο αυτό το λιγότερο εμετικό. Με την ίδια απαίσια και προκλητική(το λιγότερο) λογική σου και η σημερινή επίθεση ήταν μια αντίδραση λόγω της ισλαμοφοβίας και όλων αυτών που κάνει η δύση στις μουσουλμανικές χώρες και ο λόγος που διαφωνώ είναι επειδή δίνει επιχειρήματα στην άλλη μεριά και είναι λογικό να έχεις τετοια σκηνικά όταν ζεις τη ζωή σου ακούγοντας για άτομα που μπαίνουν στις κατασκηνώσεις και σκοτώνουν παιδιά η μπαίνουν σε τζαμιά και σκοτώνουν πιστούς.

Εμετός το σχόλιο σου πραγματικά....
Εμετός δυστυχώς είναι οι απόψεις σας. Ακόμα και τώρα το μόνο που σας ένοιαξε είναι μη τυχόν και θιχτεί η εικόνα του εισβολέα.

Οι τύποι φωνάζουν Allahu Akbar, όχι για την Πατρίδα μου ή κάτι αντίστοιχο. Από την στιγμή που γίνεται χρήση της φράσης "Ο Θεός είναι Μεγάλος" για ένα τέτοιο αποτρόπαιο πράγμα σημαίνει πως το συνδέεις με την πίστη σου. Ιδίως όταν η πίστη σου σε καλεί για θρησκευτικό πόλεμο κατά των απίστων μάλλον δεν προκαλεί και εντύπωση.

Την άποψη μου επί του θέματος θα την έλεγα ρεαλιστική, σκληρή αλλά ρεαλιστική. Αυτά συμβαίνουν και αυτά θα συμβούν... Όταν μεγαλώνεις έναν λαό στο φόβο, μην περνάς από εκείνες τις γειτονιές, ή βλέπεις βιντεάκια στις ΗΠΑ με κάτι Άραβες να πετάνε τσάντες και ο κόσμος να τρέχει πανικόβλητος σημαίνει πως κάτι δεν πάει καλά στην κοινωνία. Και πως θα έχεις αναμφισβήτητα αντίδραση. Κάποιοι θα φρικάρουν θα αρπάξουν το όπλο και όποιον πάρει ο χάρος. Οι πολιτικές που υποστηρίζετε τα προκάλεσαν αυτά, μην ζητάτε τώρα και τα ρέστα. Είναι αηδιαστικό.

Η διαφορά βέβαια είναι πως η δικιά μου περιλαμβάνει ΜΕΡΙΚΑ όχι όλα, όπως η δικιά του

Για μέτρα το σκορ και πες....
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά βέβαια. Τα περισσότερα στη λίστα του Φώτη ήταν κυρίως γεγονότα μεγάλης εμβέλειας όπως το 9/11 των οποίων τα θύματα και μόνο δεν μπορούν καν να συγκριθούν με όλα τα δικά σου -μεμονωμενα σκηνικά που παρεθεσες- μαζί. Αν αρχίσουμε και ψάχνουμε σκηνικά μεμονωμένα των ισλαμιστών μάλλον δεν θα τελειώσουμε. Αν αναλογιστούμε πως σχεδόν κάθε μέρα όλο και κάτι για βιασμούς, μαχαιρώματα και δολοφονίες ακούμε από τους γνωστούς άγνωστους.
 

aggorf

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggorf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 247 μηνύματα.
Εμετός δυστυχώς είναι οι απόψεις σας. Ακόμα και τώρα το μόνο που σας ένοιαξε είναι μη τυχόν και θιχτεί η εικόνα του εισβολέα.
Εμετός είναι να σου λέω για μαζική δολοφονία ανθρώπων που δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ πέρα από το να είναι μουσουλμάνοι σε μια δυτική χώρα κι εσύ να απαντάς η δράση φέρνει αντίδραση. Δηλαδή να δείχνεις κατανόηση η/και υποστήριξη στον δράστη και η μόνη κριτική σου να είναι ότι δίνει επιχειρήματα στην άλλη πλευρά

Την εικόνα του δράστη στην είπα από την πρώτη στιγμή ποια είναι: Άρρωστος ψυχοπαθής, το θέμα σου είναι ότι επιμένεις ότι εκτός από αυτόν ευθύνονται και πρέπει να τιμωρηθουν και τα υπόλοιπα μέλη της θρησκευτικής ομάδας που ανήκει. Σε ρώτησα και πριν και η απάντηση σου ήταν ο προαναφερθέντας εμετός, θα σε ξαναρωτήσω πάλι λοιπόν: Για ποιον λόγο όταν η επίθεση γίνεται από μουσουλμάνους στοχοποιείς όλους τους μουσουλμάνους, ενώ όαν το κάνουν χριστιανοί δεν στοχοποιείς τους χριστιανούς? Παρακαλώ η απάντηση να είναι, έστω και στο ελάχιστο, ανθρώπινη....

Οι τύποι φωνάζουν Allahu Akbar, όχι για την Πατρίδα μου ή κάτι αντίστοιχο. Από την στιγμή που γίνεται χρήση της φράσης "Ο Θεός είναι Μεγάλος" για ένα τέτοιο αποτρόπαιο πράγμα σημαίνει πως το συνδέεις με την πίστη σου. Ιδίως όταν η πίστη σου σε καλεί για θρησκευτικό πόλεμο κατά των απίστων μάλλον δεν προκαλεί και εντύπωση.
Έστω πως την συνδέει. Οι υπόλοιποι πιστοί πως ευθύνονται ακριβώς? Κι αν δεν ευθύνονται, γιατί τους στοχοποιείς? Επίσης εφόσον ο δολοφόνος πχ στο christchurch έκανε την επίθεση σε τζαμί σημαίνει πως κι αυτός με την πίστη του το συνέδεσε. Επίσης κι όσοι το έκαναν για την πατρίδα(πχ οι δικοί σου δηλαδή οι ΧΑγητες η αυτός που σκότωσε τα παιδιά στη Νορβηγία) με τη λογική σου το συνδέουν με την πατρίδα τους σωστά? Αν όχι, γιατί, τι αλλάζει ακριβώς? Κι όσο για τον θρησκευτικό πόλεμο, σου συστήνω να διαβάσεις αυτό: Σταυροφορίες - Βικιπαίδεια (wikipedia.org)
Όσο οι σταυροφορίες αντιπροσωπεύουν τον απλό χριστιανό άλλο τόσο κι ο θρησκευτικός πόλεμος που είπες αντιπροσωπεύει τον μέσο μουσουλμάνο. Σε περαιτέρω συζήτηση επι αυτού δεν μπαίνω πάντως γιατι δε με ενδιαφέρουν καθόλου τα θεολογικά

Όταν μεγαλώνεις έναν λαό στο φόβο, μην περνάς από εκείνες τις γειτονιές, ή βλέπεις βιντεάκια στις ΗΠΑ με κάτι Άραβες να πετάνε τσάντες και ο κόσμος να τρέχει πανικόβλητος σημαίνει πως κάτι δεν πάει καλά στην κοινωνία. Και πως θα έχεις αναμφισβήτητα αντίδραση. Κάποιοι θα φρικάρουν θα αρπάξουν το όπλο και όποιον πάρει ο χάρος. Οι πολιτικές που υποστηρίζετε τα προκάλεσαν αυτά, μην ζητάτε τώρα και τα ρέστα. Είναι αηδιαστικό.
Όταν μεγαλώνεις έναν λαό στο μίσος, στον ρατσισμό, στον φόβο να πάει στο τζαμί χωρίς να τον δολοφονήσουν, στον φόβο να κυκλοφορήσει χωρίς να τον δολοφονήσουν, στον φόβο να πάει για δουλειά χωρίς αν τον δολοφονήσουν σημαίνει πως κάτι δεν πάει καλά στην κοινωνία και θα έχεις αναμφισβήτητα αντίδραση. Κάποιοι θα αρπάξουν το όπλο και όποιον πάρει ο χάρος. Οι πολιτικές που υποστηρίζετε τα προκάλεσαν αυτά, μην ζητάτε τώρα και τα ρέστα. Είναι αηδιαστικό.

Η παράγραφος αυτή ΕΜΕΤΟΣ. Θεωρείς δηλαδή ότι το απλά να υπάρχουν μουσουλμάνοι στην δύση είναι αφορμή για κάποιον να τους σκοτώσει? Και αν αυτός ο κάποιος το κάνει, φταίμε εμείς που τους αφήνουμε και υπάρχουν? Θα σπάσω παγκόσμιο ρεκορ για τις περισσότερες χρήσεις της λέξης εμετός με εσένα....

Υπάρχει μια τεράστια διαφορά βέβαια. Τα περισσότερα στη λίστα του Φώτη ήταν κυρίως γεγονότα μεγάλης εμβέλειας όπως το 9/11 των οποίων τα θύματα και μόνο δεν μπορούν καν να συγκριθούν με όλα τα δικά σου -μεμονωμενα σκηνικά που παρεθεσες- μαζί. Αν αρχίσουμε και ψάχνουμε σκηνικά μεμονωμένα των ισλαμιστών μάλλον δεν θα τελειώσουμε. Αν αναλογιστούμε πως σχεδόν κάθε μέρα όλο και κάτι για βιασμούς, μαχαιρώματα και δολοφονίες ακούμε από τους γνωστούς άγνωστους.
Είσαι σίγουρος ότι την διάβασες καλά την λίστα? Γιατί μόνο μεμονωμένα περιστατικά δεν τα λες αυτά. Βέβαια εσύ τα δικαιολογείς οπότε τι να πούμε. Πάντως η λίστα μου περιλαμβάνει εγκλήματα μίσους χριστιανών λευκών ευρωπαίων εναντίον μουσουλμάνων και άλλων μειονοτήτων, όπως αντίστοιχα η δική του περιλαμβάνει εγκλήματα μίσους μουσουλμάνων εναντίον χριστιανών, την διαφορά δεν καταλαβαίνω που τη βλέπεις. Βέβαια εσύ θα μου πεις κυριολεκτικά ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ τα εγκληματα της δικής μου λίστας οπότε λογικό......
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Η διαφορά βέβαια είναι πως η δικιά μου περιλαμβάνει ΜΕΡΙΚΑ όχι όλα, όπως η δικιά του

Για μέτρα το σκορ και πες....
Οποιαδήποτε σύγκριση για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την λίστα) πάει περίπατο αν βάλουμε μέσα το τι έκανε ο isis στην μέση Ανατολή, και το τι έκανε η Χαμάς στο Ισραήλ.

Και όπως είπα πιο πάνω, η διαφορά είναι ότι η Βαρβαρότητα του ισλαμ βρίσκει στήριγμα δογματικά στο ίδιο το κοράνι, ενώ τα εγκλήματα των χριστιανών θεωρούνται εγκλήματα από το ίδιο το χριστιανικό δόγμα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top