Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων

Είστε υπέρ ή κατά;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 74)

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.172 μηνύματα.
Δεν έχω δει κάπου να αναφέρει μητρικό πανεπιστήμιο!

Άρα υπάρχουν δυο είδη κολλεγίων; Αυτά που είναι αυτόνομα κι αυτά που έχουν μητρικά πανεπιστήμια; Ή εγώ δεν καταλαβαίνω καλά το σύστημα ή δεν είναι και τόσο απλό
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3.365 μηνύματα.

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2.345 μηνύματα.
Μάλλον δεν ειστε εξοικειωμένοι με το αγγλικό σύστημα για να ξέρετε πως το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ διαφορετικό απο το δικό μας αλλά και η εξέταση είναι πολύ διαφορετική με εργασίες άπειρες, με εξετάσεις στο ενδιάμεσο και μια εξέταση στο τέλος τελική για κάθε μάθημα.
Από γνωστούς μου που ξέρω, η εξεταστική ήταν στην κυριολεξία μια σχετικά μικρή εργασία για όλο το μάθημα, σε όλα τα μαθήματα του εξαμήνου. Και τώρα θα μου πεις αυτό λέει κάτι από μόνο του; Όχι, η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την ποσότητα και υπάρχουν και δημόσια τμήματα με «εύκολα μαθήματα», όμως εξιδανικεύεις λίγο την κατάσταση βασισμένη σε ο,τι διάβασες και ο,τι ξες από τα ξένα όμως μια επιχείρηση σαν τη δίκη τους είναι η ν1 τους δουλειά να σου πουλάνε την εικόνα. Μπορείς να στείλεις στο ίδιο το york και να το ρωτήσεις ποια είναι η σχέση του με τους δικούς μας, σαν πείραμα να δούμε τι θα απαντήσουν.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.172 μηνύματα.
Από γνωστούς μου που ξέρω, η εξεταστική ήταν στην κυριολεξία μια σχετικά μικρή εργασία για όλο το μάθημα, σε όλα τα μαθήματα του εξαμήνου. Και τώρα θα μου πεις αυτό λέει κάτι από μόνο του; Όχι, η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την ποσότητα και υπάρχουν και δημόσια τμήματα με «εύκολα μαθήματα», όμως εξιδανικεύεις λίγο την κατάσταση βασισμένη σε ο,τι διάβασες και ο,τι ξες από τα ξένα όμως μια επιχείρηση σαν τη δίκη τους είναι η ν1 τους δουλειά να σου πουλάνε την εικόνα.
Στο συγκεκριμένο που παρέθεσες μιλούσα γενικά για το αγγλικό σύστημα των ίδιων των πανεπιστημίων στην Αγγλία γιατι ακούω κατά καιρούς οτι ακόμα και εκείνα είναι πανεύκολα και γελοία με μικρά προγράμματα σπουδών κτλ. Είναι πολύ διαφορετικό το σύστημά τους και αυτό που συμβαίνει είναι πως βασίζονται πολύ στις εργασίες για να περάσεις τα μαθήματα και οχι σε μια και μοναδική εξέταση. Αυτο απο τη μία δεν σου αφήνει περιθώρια να χαντακωθείς απο μια εξέταση και απο την άλλη δεν γίνεται να είσαι παντελώς άσχετος και να τα περνάς.
Αυτό ξέρω πως συμβαίνει και οτι μέχρι και η βαθμολογία τους είναι διαφορετική δηλαδή το pass είναι το 40%.
Αλλά για να ανέβεις απο αυτό σου βγαίνει η πίστη.

Τώρα το εφαρμόζουν αυτό τα κολλέγια; ειλικρινά δεν έχω ιδέα θεωρητικά εφόσον λένε πως έχουν το αγγλικό σύστημα θα έπρεπε.
Μπορείς να στείλεις στο ίδιο το york και να το ρωτήσεις ποια είναι η σχέση του με τους δικούς μας, σαν πείραμα να δούμε τι θα απαντήσουν.
Κοίτα απο ο,τι είδα το York πχ λέει πως το city college είναι το European Campus του, φαντάζομαι δεν είναι τόσο απατεωνες να τα γράψαν μόνοι τους και να δίνουν τα ίδια πτυχία οπως λένε αυθαίρετα χωρίς να φοβούνται μηνύσεις.

Αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά, τόσα εχουμε δει

Απο την άλλη δε θα τους πάρω τηλέφωνο, το καθήκον μου στις σπουδές το έκανα δεν νομίζω να ξαναπατήσω σε πανεπιστήμιο :P
 

Rene2004

Νεοφερμένο μέλος

Η Rene2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Εγώ που έχω μια φίλη στο New York,από όσο ξέρω 50% πιάνει η εργασία και 50% η εξέταση.Τους κάνουν επαναληπτικά μαθήματα πριν δώσουν και στην ουσία τους δίνουν το τι θα βάλουν,απλά αλλάζουν τα νούμερα.Τους λένε ότι τα στέλνουν στο κολέγιο στην Αγγλία για διόρθωση(δεν ξέρω αν το πιστεύω).Πάντως και 10 μέρες μετα την λήξη της διορίας να παραδόσεις εργασία έχεις μια ελάχιστη μείωση στον βαθμό.Απο ότι μου έχει πει και καλά είναι το ίδιο πτυχίο με αυτό που παίρνουν στην Αγγλία.Δεν ξέρω επίσης αν ισχύει.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.667 μηνύματα.
.Τους κάνουν επαναληπτικά μαθήματα πριν δώσουν και στην ουσία τους δίνουν το τι θα βάλουν,απλά αλλάζουν τα νούμερα
Σε ενα αλλο κολεγιο στον πειραια(δεν θυμαμαι ονομα) που παει ο κολλητος μου, γραφουν χωρις επιτηρητες τα πιο πολλα μαθηματα...
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.172 μηνύματα.
Απο ο,τι κατάλαβα δεν υπάρχει στάνταρ για το τι είναι κολλέγιο και το καθε ένα λέει και κάνει ο,τι θέλει απο τη στιγμή που δεν υπάρχει και καμιά σοβαρή θεσμοθέτηση.

Ας ελπίσουμε να μην γίνουν όλα αυτά «πανεπιστήμια»
 

Rene2004

Νεοφερμένο μέλος

Η Rene2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Σε ενα αλλο κολεγιο στον πειραια(δεν θυμαμαι ονομα) που παει ο κολλητος μου, γραφουν χωρις επιτηρητες τα πιο πολλα μαθηματα...
Χαχαχα πολύ ωραίο αυτό.Εμενα η φίλη μου έχει τύχει να δώσει και διαδικτυακά κάποια μαθήματα ή στο κολέγιο σε υπολογιστή τύπου πολλαπλής.Ειναι 3 έτη η σχολή και το 3ο έτος στο ένα εξάμηνο έχουν πρακτική και 2 μαθήματα και στο άλλο απλα πτυχιακή.Δηλαδη στην ουσία από τα 3 έτη ς τα 2 κάνουν μάθημα.Πως είναι δυνατόν να λαμβάνουν τις ίδιες γνώσεις με όσους είναι σε αντίστοιχα τμήματα σε δημόσια πανεπιστήμια?
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.172 μηνύματα.
Χαχαχα πολύ ωραίο αυτό.Εμενα η φίλη μου έχει τύχει να δώσει και διαδικτυακά κάποια μαθήματα ή στο κολέγιο σε υπολογιστή τύπου πολλαπλής.Ειναι 3 έτη η σχολή και το 3ο έτος στο ένα εξάμηνο έχουν πρακτική και 2 μαθήματα και στο άλλο απλα πτυχιακή.Δηλαδη στην ουσία από τα 3 έτη ς τα 2 κάνουν μάθημα.Πως είναι δυνατόν να λαμβάνουν τις ίδιες γνώσεις με όσους είναι σε αντίστοιχα τμήματα σε δημόσια πανεπιστήμια?
ρε παιδιά ξεκολλάτε με αυτή τη λογική οπως είπα και πιο πάνω επειδή ενα πρόγραμμα δεν έχει τα 45 μαθήματα και τα 4 χρόνια που κάνουμε εμείς δεν σημαίνει πως είναι άχρηστο

δες εδω ποσα μαθηματα εχει η πληροφορικη του cambridge που ειναι 3ετής

 

Rene2004

Νεοφερμένο μέλος

Η Rene2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
ρε παιδιά ξεκολλάτε με αυτή τη λογική οπως είπα και πιο πάνω επειδή ενα πρόγραμμα δεν έχει τα 45 μαθήματα και τα 4 χρόνια που κάνουμε εμείς δεν σημαίνει πως είναι άχρηστο

δες εδω ποσα μαθηματα εχει η πληροφορικη του cambridge που ειναι 3ετής

Δίνουν Μαξ 5 μαθήματα το εξάμηνο και μέσα σε αυτά είναι και στατιστικές και μιλάμε για τμήμα που σχετίζεται με την υγεία.Δεν είναι νορμάλ να κάνεις λιγότερο από 20 μαθήματα πάνω στο αντικείμενο.Ετσι πιστεύω.Μπορει, βέβαια,να φταίει το ότι είμαι σε δημόσιο και έχω άλλη νοοτροπία.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.806 μηνύματα.
Αυτό πιο πολύ μου θυμίζει δημόσιες σχέσεις, παρά ακαδημαϊκή γνώση.. το ερώτημα είναι όμως αν ο σκοπός της τριτοβάθμιας είναι αυτός. Τουλάχιστον, από όσα έχω καταλάβει μέχρι στιγμής μάλλον τα ελληνικά πανεπιστήμια περισσότερο σε προετοιμάζουν για έναν μελλοντικό ακαδημαϊκό ερευνητή, παρά για εργασία σε κάποια πολυεθνική πχ.

Αυτό παίζει πάρα πολύ στον δυτικό (και ασιατικό) κόσμο. Τα πανεπιστήμια λειτουργούν με ιδιωτικά κριτήρια αν και είναι δημόσια δίνοντας βάση στο branding, networking, μεγαλοπαπάριν πιάσειν του κάθε μεγαλοπαράγοντα της αγοράς. Θεωρούνται ξεπερασμένα τα σταθερά προγράμματα σπουδών που μπαίνεις φυσικός και βγαίνεις καθηγητής ιδιαίτερων φυσικής με γνώσεις στην ηλεκτρονική φυσική και φυσική πλάσματος. Αντιθέτως εισάγεσαι σε ένα υπερτμήμα, κάτι σαν σχολή (faculty) όπου επιλέγεις ένα πρόγραμμα με κωδικό (π.χ. 203 Οικονομικά και Πληροφορική) και σου δίνεται μια ευρύτητα να επιλέξεις ότι εσύ κρίνεις με βάση την σεμιναριακή σου ενημέρωση, ότι ταιριάζει με βάση αυτό που εσύ θέλεις να βγεις. Μπορείς να πάρεις και επιλογές μαθημάτων π.χ. συστήματα αιολικής ενέργειας αν θέλεις να εργαστείς σε τέτοιο κλάδο. Έτσι σου δίνεται και η ευκαιρία να κάνεις πρακτικές, πριν τις σπουδές, κάθε καλοκαίρι με αποτέλεσμα να έχεις ένα δομημένο πρόγραμμα σπουδών με δική σου ευθύνη και όχι αυτό που επιθυμεί το κράτος με τη φτηνή δικαιολογία της δημόσιας παιδείας χωρίς προσωπική επιλογή.

Αυτό που έχουμε στην Ελλάδα είναι ένα σύστημα σπουδών αυστηρά κλειστό, εξισώνει ή μάλλον εκμηδενίζει τα προσωπικά ενδιαφέροντα του κάθε φοιτητή και στηρίζει εμμέσως την άποψη των κομμουνιστικών κομμάτων της Ελλάδας ότι το πτυχίο θα πρέπει να είναι ενιαίο, να μην έχει διαβαθμίσεις, ειδικότητες κτλ, διότι έτσι χαλάει το αφήγημα της αριστεράς, το οποίο είναι ο άνεργος πτυχιούχος που θα δουλέψει ντεβελιρατζής και στην απελπισία του θα πηγαίνει να γλείφει το κάθε πολιτικό για μια δεύτερη δουλειά (π.χ. βοηθός λάτζα). Το παράδοξο είναι ότι τα κομμουνιστικά κόμματα άλλων χωρών αντιθέτως, ειδικά στις σπουδές, παρέχουν πολύ καλό πρόγραμμα στις χώρες τους με ευελιξία και πράγματα που να βοηθούν τον φοιτητή να μπορεί να εργαστεί. Στην Ελλάδα υπάρχει ιδεολογική ψώρα με την δουλειά ως εργασία και την πρόοδο όποιου δουλεύει. Στην Ελλάδα αυτό είναι μια παρόλα που βολεύει μια ομάδα ανθρώπων, στη διαμόρφωση συνειδήσεων ενάντια στην φυσιολογικότητα της εργασίας και των σπουδών που να βοηθούν στην εύρεση εργασίας. Αυτό φαίνεται σε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα, από την έλλειψη αισθητικής εξωτερικού χώρου, βρωμιάς και ξερολίασης, έντονο αστυνομικό δελτίο με «απείθαρχους» πολίτες κτλ. Υπάρχει μια χώρα σε κοινωνική παρακμή. Στο όνομα μιας ισότητας, ενός μόνιμα αδικημένου γιού αγρότη, οι σπουδές είναι χωρίς θεματικό προσανατολισμό για να μπορεί ο πτυχιούχος να είναι ελέγξιμος από το σύστημα. Δηλαδή, έχει ένα πτυχίο που δεν έχει καμία σχέση με το δικαίωμα της προσωπικότητας, που αναφέρει υποκριτικώς το Σύνταγμα. Έχουμε ωμή παραβίαση του άρθρου 5 του Συντάγματος επειδή μια πολιτική ομάδα έχει μια δική της άποψη και πάνω εκεί χτίζονται γενιές ανθρώπων με τη νοοτροπία του συμβιβασμού και της συνεχούς εσωτερικής αποτυχίας. Το πτυχίο αυτό βασίζεται μονομερώς σε κάποια μαθήματα, πολλά από αυτά κακώς διδαγμένα, και ξερούς βαθμούς που δεν δείχνουν καμία δεξιότητα στον απόφοιτο. Δεν υπάρχει χρόνος καθώς το Πανεπιστήμιο μόνο διδάσκει σε 2ώρα και δεν υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα σε αυτή την «πληροφορία» γνώσης.

Αναφέρω ένα παράδειγμα:

Το 5 στην Κβαντομηχανική ΙΙ τι ακριβώς λέει; Θα έπρεπε ο απόφοιτος να εξηγεί σε κάθε πιθανό εργοδότη ότι ο καθηγητής του, έδινε στους φοιτητές 15σελιδο πακέτο γραμμένο με το χέρι, με πολυτονικό, καθόλου σχήματα και στην διδασκαλία δεν έλυνε κανένα παράδειγμα ενώ στην εξέταση τους έβαζε ξερές ασκήσεις γραπτώς λες και ζούμε στην εποχή πριν το ηλεκτρικό ρεύμα. Εδώ τι είδους δεξιότητες αναπτύχθηκαν; Ή απλά ένα ακόμη 5αράκι στη λίστα των βαθμών. Εμείς είχαμε καθηγητές που ωμά έλεγαν ότι οι κακοί βαθμοί δείχνουν ότι το πτυχίο έχει κύρος, ότι ο εργοδότης θα σκεφτεί ότι ααα...ο Τάκης φοίτησε σε καλό Τμήμα γι' αυτό έπαιρνε 5άρια και με 5-6 φορές το μάθημα. Αυτή η πραγματικότητα δεν μπορεί να γίνει κατανοητή επειδή το σύστημα στη χώρα μας λειτουργεί με έντονο νομικισμό, υποκρισία, αδιαφορία που δεν κατανοούν τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στα Τμήματα που δεν έχουν σχέση με τη βιτρίνα των Νομικών ή Οικονομικοιατρικών επιστημών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Rene2004

Νεοφερμένο μέλος

Η Rene2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Το 5 στην Κβαντομηχανική ΙΙ τι ακριβώς λέει; Θα έπρεπε ο απόφοιτος να εξηγεί σε κάθε πιθανό εργοδότη ότι ο καθηγητής του, έδινε στους φοιτητές 15σελιδο πακέτο γραμμένο με το χέρι, με πολυτονικό, καθόλου σχήματα και στην διδασκαλία δεν έλυνε κανένα παράδειγμα ενώ στην εξέταση τους έβαζε ξερές ασκήσεις γραπτώς λες και ζούμε στην εποχή πριν το ηλεκτρικό ρεύμα. Εδώ τι είδους δεξιότητες αναπτύχθηκαν; Ή απλά ένα ακόμη 5αράκι στη λίστα των βαθμών. Εμείς είχαμε καθηγητές που ωμά έλεγαν ότι οι κακοί βαθμοί δείχνουν ότι το πτυχίο έχει κύρος, ότι ο εργοδότης θα σκεφτεί ότι ααα...ο Τάκης φοίτησε σε καλό Τμήμα γι' αυτό έπαιρνε 5άρια και με 5-6 φορές το μάθημα.
Ναι κάπως έτσι είναι η κατάσταση. Διδασκομαστε ένα κάρο θεωρίες και με το ζόρι μας δείχνουν 2-3 ασκήσεις και η εξεταστική είναι μόνο ασκήσεις και μάλιστα αυξημένης δυσκολίας σε σχέση με αυτό που κάναμε.Πχ 1ο έτος έδωσα στατιστική 1 με αρνητική βαθμολογια.Ολο το εξάμηνο μας είχε κάνει 3 ασκήσεις και πήγαμε στην εξέταση και δεν ξέραμε τι μας γίνεται.Εγω έτυχε και το πέρασα αλλά το ποσοστό επιτυχίας ήταν γύρω στο 20%.Γενικα η νοοτροπία των καθηγητών μας είναι α είστε σε καλό τμήμα στην Θεσσαλονίκη και όχι σε περιφερειακό για αυτό η δυσκολία πρέπει να είναι ανάλογη.Οσο λιγότεροι το περνάμε και με όσο χαμηλότερο το περνάμε τόσο αντικατοπτρίζει την δυσκολία και την αξία του τμήματος υποτίθεται.:whatever:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.806 μηνύματα.
Οσο λιγότεροι το περνάμε και με όσο χαμηλότερο το περνάμε τόσο αντικατοπτρίζει την δυσκολία και την αξία του τμήματος υποτίθεται.:whatever:

Η μεγαλύτερη πατάτα που έχει ακουστεί ποτέ από προφεσσόρες επειδή δεν θέλουν να αναλάβουν την ευθύνη τους. Θυμάμαι στην Αυστρία, καθηγητής που έτυχε να έχει ποσοστό επιτυχίας 65% στο μάθημά του, κινήθηκαν διαδικασίες κίτρινης κάρτας με μια ευκαιρία πριν την αποπομπή του από το Πανεπιστήμιο. Το δημόσιο Πανεπιστήμιο με μηχανισμούς εσωτερικού ελέγχου από ανεξάρτητο σώμα επιθεωρητών (Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού σε συνεργασία με το ΔΣ του Τμήματος) έκανε σαφές στον καθηγητή ότι οι φοιτητές δεν θα πρέπει να υποστούν ξανά ταλαιπωρία αποτυχίας αλλά θα πρέπει να μαθαίνουν μέσα στο εξάμηνο. Οπότε αναγκαστικά είπαν στον καθηγητή ότι θα πρέπει να βρει άλλους διδακτικούς τρόπους για να κρατήσει τη θέση του και την δυσκολία να την διοχετεύσει στην έρευνά του.

Στην Ελλάδα οι καθηγητές αυτοί που λένε αυτή την δικαιολογία, απλά δεν έχουν εργαστεί ποτέ στον ιδιωτικό τομέα ακόμη και στις λεγόμενες εφαρμοσμένες επιστήμες. Μπορεί ο άλλος να έχει γίνει καθηγητής στον Τομέα των Πληροφοριακών Συστημάτων αλλά να μην έχει κάνει ποτέ αίτηση στη ζωή του, για μια θέση εργασίας έξω από το Πανεπιστήμιο. Οπότε και αυτός είναι ένας φιλόσοφος επιστήμονας που ζει μέσα στην προστασία και ρομαντισμό του ακαδημαϊκού γραφείου. Βλέπει την επιστήμη μόνο ως 2-3 δημοσιεύσεις τη 10ετία, μπουρδολογία σε συνέδρια και τηλεοράσεις, χωρίς κάποια ουσία για την ελληνική οικονομία. Απλά σπαταλάει μισθό, δηλαδή, χρήματα από τους φορολογούμενους.
 

Rene2004

Νεοφερμένο μέλος

Η Rene2004 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Για ποσοστό επιτυχίας 65%? Πολύ καλό!Στα μαθήματα του 1ου και 2ου έτους που είναι υποχρεωτικά και η βάση της επιστήμης έχουμε τους πιο περίεργους καθηγητές.Το ποσοστό σε όλα είναι αρκετά κάτω του 50%.Μαλιστα ένα από αυτά το χρωστάμε 1000 άτομα.Τον Σεπτέμβρη που το έδινα και μπήκαν κάτι παιδιά από μια παράταξη και είπαν μπροστά στην καθηγήτρια ότι δεν είναι δυνατόν να φταίμε 700 άτομα (τότε τόσοι ήμασταν) η απάντηση ήταν(μπροστά σε επιτηρητες χωρίς καμία ντροπή):Δεν φταίω εγώ που οι φοιτητές μου είναι χαζοί ,ηλίθιοι και δεν διαβάζουν.Τα θέματα που βάζω και η γιαγιά μου θα τα είχε απαντήσει...
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 15.479 μηνύματα.
ρε παιδιά ξεκολλάτε με αυτή τη λογική οπως είπα και πιο πάνω επειδή ενα πρόγραμμα δεν έχει τα 45 μαθήματα και τα 4 χρόνια που κάνουμε εμείς δεν σημαίνει πως είναι άχρηστο
+1
Στη Γαλλία το προπτυχιακό είναι -σχεδον παντού- 3 χρόνια. Δεν γίνεται ΟΛΑ τα γαλλικά πανεπιστήμια να είναι γτπ.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.282 μηνύματα.

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.725 μηνύματα.
Άρα υπάρχουν δυο είδη κολλεγίων; Αυτά που είναι αυτόνομα κι αυτά που έχουν μητρικά πανεπιστήμια; Ή εγώ δεν καταλαβαίνω καλά το σύστημα ή δεν είναι και τόσο απλό
Ναι, είναι απότοκο του ακόμα πιο προηγούμενου καθεστώτος των κολεγίων.
Τότε για να έχει ένα κολέγιο αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα έπρεπε να έχει μητρικό πανεπιστήμιο. Μετά άλλαξε και δεν ήταν απαραίτητο.

Η πλάκα είναι ότι σύμφωνα με τον νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια το ιδιωτικό πανεπιστήμιο που θα ιδρυθεί πρέπει να είναι παράρτημα κάποιου ξένου. Καθώς το Deree και το Alba δεν έχουν μητρικά πανεπιστήμια αλλά ούτε είναι και τα ίδια σε κάποια χώρα αναγνωρισμένα ως πανεπιστήμια, ΔΕΝ μπορούν μόνα τους να αναγνωριστούν εδω ως πανεπιστήμιο. Ψάχνουν κάποιο πανεπιστήμιο να συνεργαστούν ώστε να αναγνωριστούν εδω ως πανεπιστημιακό ίδρυμα.

Προσπάθησαν να συνεργαστούν με το Roger Williams, δεν προχώρησε και έτσι δεν κατέθεσαν αίτηση για πανεπιστήμιο για την χρονιά 2025-2026. Ελπίζουν να βρουν κάποιο να συνεργαστούν για να μπορέσουν να αναγνωριστούν ως πανεπιστήμιο για το 2026-2027.

Δηλαδή βλέπεις και εδώ την παράνοια. Το μόνο κολέγιο που έχει κάποιο επίπεδο δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως πανεπιστήμιο. Αν όμως είσαι ένα κολέγιο που συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο του πούτσεστερ, το "campus" είναι ένας όροφος πολυκατοικίας και η εξεταστική γίνεται για τα μάτια του κόσμου σου λένε περάστε.

 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6.172 μηνύματα.
Ναι, είναι απότοκο του ακόμα πιο προηγούμενου καθεστώτος των κολεγίων.
Τότε για να έχει ένα κολέγιο αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα έπρεπε να έχει μητρικό πανεπιστήμιο. Μετά άλλαξε και δεν ήταν απαραίτητο.

Η πλάκα είναι ότι σύμφωνα με τον νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια το ιδιωτικό πανεπιστήμιο που θα ιδρυθεί πρέπει να είναι παράρτημα κάποιου ξένου. Καθώς το Deree και το Alba δεν έχουν μητρικά πανεπιστήμια αλλά ούτε είναι και τα ίδια σε κάποια χώρα αναγνωρισμένα ως πανεπιστήμια, ΔΕΝ μπορούν μόνα τους να αναγνωριστούν εδω ως πανεπιστήμιο. Ψάχνουν κάποιο πανεπιστήμιο να συνεργαστούν ώστε να αναγνωριστούν εδω ως πανεπιστημιακό ίδρυμα.

Προσπάθησαν να συνεργαστούν με το Roger Williams, δεν προχώρησε και έτσι δεν κατέθεσαν αίτηση για πανεπιστήμιο για την χρονιά 2025-2026. Ελπίζουν να βρουν κάποιο να συνεργαστούν για να μπορέσουν να αναγνωριστούν ως πανεπιστήμιο για το 2026-2027.

Δηλαδή βλέπεις και εδώ την παράνοια. Το μόνο κολέγιο που έχει κάποιο επίπεδο δεν μπορεί να αναγνωριστεί ως πανεπιστήμιο. Αν όμως είσαι ένα κολέγιο που συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο του πούτσεστερ, το "campus" είναι ένας όροφος πολυκατοικίας και η εξεταστική γίνεται για τα μάτια του κόσμου σου λένε περάστε.

ε καλά είναι σοβαρά μόνο επειδή εχουν τα κτήρια;
Εμένα τα συγκεκριμένα πιο ύποπτα μου φαινονται εμ δεν σε ελέγχει το κράτος εμ δε σε ελέγχει μητρικο πανεπιστημιο, θεωρητικά κάνεις ο,τι θέλεις για να βγάλεις περισσότερα λεφτά
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.725 μηνύματα.
ε καλά είναι σοβαρά μόνο επειδή εχουν τα κτήρια;
Εμένα τα συγκεκριμένα πιο ύποπτα μου φαινονται εμ δεν σε ελέγχει το κράτος εμ δε σε ελέγχει μητρικο πανεπιστημιο, θεωρητικά κάνεις ο,τι θέλεις για να βγάλεις περισσότερα λεφτά
Βασικά αυτό που κυρίως σου προσφέρουν τα 2 συγκεκριμένα είναι γνωριμίες όπως ειπώθηκε και εδώ.

Σε ακαδημαικό επίπεδο δεν είναι κάτι τρομερό(πχ το Deree που είναι πρώτο σε αξιολόγηση κολέγιο, στις διεθνείς κατατάξεις είναι με διαφορά κάτω από όλα τα δημόσια πανεπιστήμια) αλλά αυτοί που πάνε εκεί συνήθως δεν ενδιαφέρονται για την ακαδημαική καριέρα. Γνωριμίες και την επαγγελματική αποκατάσταση στην οποία αυτές βοηθάνε ψάχνουν κυρίως. Αλλά δε μπορώ να πω, δίνει κάτι που δεν δίνουν τα δημόσια πανεπιστήμια.

Κάποια άλλα κολέγια του κ@λου ούτε καμιά γνωριμία δίνουν ούτε καμιά σοβαρή γνώση. Ο έλεγχος από το μητρικό πανεπιστήμιο και το αν προσφέρει κάτι εξαρτάται από το τι είναι το μητρικό πανεπιστήμιο. Από την Βουλγαρία μέχρι την Αγγλία υπάρχουν καλά πανεπιστήμια και πανεπιστήμια που "αγοράζεις" ένα χαρτί. Οπότε εξαρτάται το τι είναι το μητρικό πανεπιστήμιο, εξάλλου συνήθως και το κίνητρο του μητρικού πανεπιστημίου να βγάλει λεφτά είναι. Συνήθως η συνεργασία είναι της μορφής να παίρνει royalties για το όνομα σαν franchise και να μην ασχολείται άλλο. Ελάχιστα κολέγια διαφημίζουν πραγματική συνεργασία με τα μητρικά πανεπιστήμια πχ κοινά προγράμματα, επισκέψεις καθηγητών, ανταλλαγές μαθητών κλπ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top