Τραγωδία στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 10.706 μηνύματα.
Γίνονται, άλλα μικρά, χωρίς μέχρι τώρα κάποιο μεγάλο ατύχημα που να κοστίσει την ζωή σε επιβάτες. Όμως ποιο ήταν το point της ανάρτησης σου; Διότι αν ήταν ότι η Ιαπωνική κουλτούρα για τα τρενα και ο έλεγχος των τρένων είναι κορυφαία και αποτρέπουν τα ατυχήματα, δεν ευσταθεί, αφού έχουν γίνει θανατηφόρα ατυχήματα στα τρένα τόυς. Αν δεν ήταν αυτό, τότε τι ήθελες να πεις με την ανάρτηση; Τι πλεονέκτημα εχουν τα bullet trains ως προς τα άλλα της Ιαπωνίας που μέχρι στιγμής δεν δημιούργησαν θανατηφόρο ατύχημα; Διότι αν ήταν η Ιαπωνική κουλτούρα ασφαλείας και η εργατικότητα, θα φαινόταν τα καλά αποτελέσματα και στα άλλα τους σιδηροδρομικά δίκτυα.
Η μόνη καταγεγραμμένη περίπτωση θανατου στη γραμμή Bullet train (Tokaido Shinkansen) της ιαπωνίας ήτανε το 1995, όταν πιάστηκε ένας 17χρονος επιβάτης στην πόρτα του βαγονιού. Δεν έγινε ουδεμία φορά θανατηφόρο ατύχημα σε τέτοιο τρένο, πόσο μάλλον στη μοναδική, πιο καταγεγραμμένη, πιο παρακολουθούμενη και παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή ης χώρας. Αυτά μόνο ελλάντα.
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 738 μηνύματα.
Η μόνη καταγεγραμμένη περίπτωση θανατου στη γραμμή Bullet train (Tokaido Shinkansen) της ιαπωνίας ήτανε το 1995, όταν πιάστηκε ένας 17χρονος επιβάτης στην πόρτα του βαγονιού. Δεν έγινε ουδεμία φορά θανατηφόρο ατύχημα σε τέτοιο τρένο, πόσο μάλλον στη μοναδική, πιο καταγεγραμμένη, πιο παρακολουθούμενη και παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή ης χώρας. Αυτά μόνο ελλάντα.
Και το σημαίνει αυτό; Είδαμε μεγάλα θανατηφόρα ατυχήματα στα άλλα τρένα της Ιαπωνίας όμως.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 10.706 μηνύματα.

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 738 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 10.706 μηνύματα.
Και το έχουν αυτά τα συγκεκριμένα;
1. Ακριβές σύστημα maintenance που τα κλειδώνει μεταξύ 12 το πρωί με 6 το πρωί για να επιδιορθωθούν και να ελεγχθούν τυχόν βλάβες
2. Διάφορες δικλείδες ασφαλείας όπως δεν περνάνε δυο σιδηρόδρομοι ο ένας τον άλλον στο ίδιο επίπεδο
3. Μικρός αριθμός τρένων, αυστηρά ελεγχόμενος
4. Τα τρένα ποτέ δεν περνάνε το ένα απο το άλλο.
5. Υπάρχει συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο για αυτά τα συγκεκριμένα τρένα
6. Και πιστεύω το πιο σημαντικό, η Ιαπωνική κυβέρνηση νοιάζεται για τους πολίτες της. Άσχετα που έχουνε τρομερά αισχρό work culture.
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 738 μηνύματα.
1. Ακριβές σύστημα maintenance που τα κλειδώνει μεταξύ 12 το πρωί με 6 το πρωί για να επιδιορθωθούν και να ελεγχθούν τυχόν βλάβες
2. Διάφορες δικλείδες ασφαλείας όπως δεν περνάνε δυο σιδηρόδρομοι ο ένας τον άλλον στο ίδιο επίπεδο
3. Μικρός αριθμός τρένων, αυστηρά ελεγχόμενος
4. Τα τρένα ποτέ δεν περνάνε το ένα απο το άλλο.
5. Υπάρχει συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο για αυτά τα συγκεκριμένα τρένα
6. Και πιστεύω το πιο σημαντικό, η Ιαπωνική κυβέρνηση νοιάζεται για τους πολίτες της. Άσχετα που έχουνε τρομερά αισχρό work culture.
Και είσαι σίγουρος ότι δεν ίσχυαν αυτά και στα άλλα τρένα της Ιαπωνίας που έγιναν ατύχηματα; Γιατί να ισχύουν μόνο σε αυτό το τρένο και όχι σε όλα τους αφού η Ιαπωνική κυβέρνηση νοιάζεται για τους πολίτες της;
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.

Σε έγγραφο που συντάχθηκε προ μερικών ημερών ο δικαστικός λειτουργός, υπεύθυνος της έρευνας της σιδηροδρομικής τραγωδίας αναφέρει αιφνιδιαστικά αλλά ρητώς ότι δεν υπάρχει ζήτημα ανάφλεξης – έκρηξης στο εσωτερικό των μετασχηματιστών των τρένων όπως είχε αποφανθεί ο κ. Καρώνης.
Συμπληρώνοντας, μάλιστα, ότι δεν υπάρχει πλέον κανείς λόγος να ασχοληθεί με τους μετασχηματιστές κι αν έχουν ίχνη καύσης.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.

amarelia

Διακεκριμένο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7.138 μηνύματα.
τι έγινε ομως δεν λέει υπήρχαν μπάρες ή στούκαρε επειδή ήταν ντουγάνι;
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.770 μηνύματα.
Υπαρχουν μπαρες της πουτσας.Πιανουν τον μισο δρομο..καν δεν τις εσπασε..δειτε το βιντεο..κατα τα αλλα στοκος ο οδηγος για τα καγκελα.Δεν φταιει το τραινο εδω..αλλα πρωτον η οδηγαρα και δευτερον οι μπαρες σε μεγεθος σπιρτου.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.

Πού παει με κατεβασμενες μπάρες.....
 

amarelia

Διακεκριμένο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7.138 μηνύματα.

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.
Ένας ντοπιος εχει σχολιάσει το εξης:
Η οδός Ανθείας στην οποία και έγινε το συμβάν είναι μια ευθεία οδός περίπου 600m με απόλυτη διαύγεια προς τη σιδηροδρομική γραμμή είτε από την παραλιακή είτε από την αντίθετη πλευρά!

Και να πω για μια ακόμη φορά 1ον ότι οι διαβάσεις είναι ΦΥΛΑΣΣΟΜΕΝΕΣ έχουν φωτεινά σήματα, έχουν μπάρες (οπότε δεν υπάρχει ως δικαιολογία το "δεν είδα, δεν άκουσα") και 2ον ότι σε όλες τις διαβάσεις της γραμμής υπάρχουν ΚΑΜΕΡΕΣ, που σημαίνει ότι αποδεικνύεται πως το αυτοκίνητο παραβίασε ή έπεσε πάνω ή δεν έκοψε κλπ.

Βολικό να τα ρίχνουμε στο τρένο και στο μηχανοδηγό κλπ κλπ αλλά να μην κοροϊδευόμαστε! Όταν φταίει το αυτοκίνητο, φταίει το αυτοκίνητο!

Και για τους αρθρογράφους, δεν είναι "Τρένο παρέσυρε" είναι "ΟΧΗΜΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ"!
Τωρα για τις μπάρες νταξει δεν ειναι και τειχος, αλλά εδώ προφανώς είναι ξεκάθαρη παραβίαση του οδηγού του αυτοκινήτου
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.
συγγνώμη τι μπάρες είναι αυτες;
Πόση ωρα τις εψαχνα
Ο σκοπός επίσης της μπάρας ειναι κυρίως για οπτική προειδοποίηση να σταματήσεις, να σου δώσει ένδειξη. Δεν είναι για να σε σταματησει με φυσικο τροπο, καθώς αμα θες την παίρνεις άνετα σβαρνα, δηλαδή δεν ειναι συμπαγής απο ατσάλι ξερω γω που και να θες να περάσεις θα σε σταματήσει σαν τειχος να καλυπτει ολο το δρομο και σε πλατος και σε υψος. Και εκει πέρα ο δρόμος είναι πολυ πλατυς, και δεν υπήρχε και λόγος να ειναι μεγαλύτερες. Είναι Εμφανώς ορατές, με ηχητική σήμανση, φανάρια και μπάρες, ειναι 100% φταίξιμο του οδηγού του αυτοκινήτου που πήγε γιολο και τις παραβίασε εν γνωσει του.
 

amarelia

Διακεκριμένο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7.138 μηνύματα.
Ο σκοπός επίσης της μπάρας ειναι κυρίως για οπτική προειδοποίηση να σταματήσεις, να σου δώσει ένδειξη. Δεν είναι για να σε σταματησει με φυσικο τροπο, καθώς αμα θες την παίρνεις άνετα σβαρνα, δηλαδή δεν ειναι συμπαγής απο ατσάλι ξερω γω που και να θες να περάσεις θα σε σταματήσει σαν τειχος να καλυπτει ολο το δρομο και σε πλατος και σε υψος. Και εκει πέρα ο δρόμος είναι πολυ πλατυς, και δεν υπήρχε και λόγος να ειναι μεγαλύτερες. Είναι Εμφανώς ορατές, με ηχητική σήμανση, φανάρια και μπάρες, ειναι 100% φταίξιμο του οδηγού του αυτοκινήτου που πήγε γιολο και τις παραβίασε εν γνωσει του.
ναι ρε τσέστερ εγώ δεν είπε πως θα τον σταματούσαν, δεν ξερω αν οδηγείς αλλά λίγο να αφαιρεθείς αυτές δεν τις βλέπεις απο τα πλάγια ετσι οπως είναι
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.
ναι ρε τσέστερ εγώ δεν είπε πως θα τον σταματούσαν, δεν ξερω αν οδηγείς αλλά λίγο να αφαιρεθείς αυτές δεν τις βλέπεις απο τα πλάγια ετσι οπως είναι
μα αυτο δεν ηταν απλως λιγο αφαιρεθηκε
ειχε οπτικη σημανση φαναρια
ειχε οπτικο SOS μπαρες κατεβασμενες
ειχε ηχητικη ενδειξη σειρηνες
το τρενο μπροστα το εβλεπε, ο δρομος (λενε) εχει ορατοτητα
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.493 μηνύματα.
1753641083922.png


1753641135004.png


1753641642302.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top