Τραγωδία στα Τέμπη (28/2/23)

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.416 μηνύματα.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 10.393 μηνύματα.
Γίνονται, άλλα μικρά, χωρίς μέχρι τώρα κάποιο μεγάλο ατύχημα που να κοστίσει την ζωή σε επιβάτες. Όμως ποιο ήταν το point της ανάρτησης σου; Διότι αν ήταν ότι η Ιαπωνική κουλτούρα για τα τρενα και ο έλεγχος των τρένων είναι κορυφαία και αποτρέπουν τα ατυχήματα, δεν ευσταθεί, αφού έχουν γίνει θανατηφόρα ατυχήματα στα τρένα τόυς. Αν δεν ήταν αυτό, τότε τι ήθελες να πεις με την ανάρτηση; Τι πλεονέκτημα εχουν τα bullet trains ως προς τα άλλα της Ιαπωνίας που μέχρι στιγμής δεν δημιούργησαν θανατηφόρο ατύχημα; Διότι αν ήταν η Ιαπωνική κουλτούρα ασφαλείας και η εργατικότητα, θα φαινόταν τα καλά αποτελέσματα και στα άλλα τους σιδηροδρομικά δίκτυα.
Η μόνη καταγεγραμμένη περίπτωση θανατου στη γραμμή Bullet train (Tokaido Shinkansen) της ιαπωνίας ήτανε το 1995, όταν πιάστηκε ένας 17χρονος επιβάτης στην πόρτα του βαγονιού. Δεν έγινε ουδεμία φορά θανατηφόρο ατύχημα σε τέτοιο τρένο, πόσο μάλλον στη μοναδική, πιο καταγεγραμμένη, πιο παρακολουθούμενη και παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή ης χώρας. Αυτά μόνο ελλάντα.
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 738 μηνύματα.
Η μόνη καταγεγραμμένη περίπτωση θανατου στη γραμμή Bullet train (Tokaido Shinkansen) της ιαπωνίας ήτανε το 1995, όταν πιάστηκε ένας 17χρονος επιβάτης στην πόρτα του βαγονιού. Δεν έγινε ουδεμία φορά θανατηφόρο ατύχημα σε τέτοιο τρένο, πόσο μάλλον στη μοναδική, πιο καταγεγραμμένη, πιο παρακολουθούμενη και παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή ης χώρας. Αυτά μόνο ελλάντα.
Και το σημαίνει αυτό; Είδαμε μεγάλα θανατηφόρα ατυχήματα στα άλλα τρένα της Ιαπωνίας όμως.
 

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 10.393 μηνύματα.

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 738 μηνύματα.

nearos

Επιφανές μέλος

Ο nearos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και επαγγέλλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 10.393 μηνύματα.
Και το έχουν αυτά τα συγκεκριμένα;
1. Ακριβές σύστημα maintenance που τα κλειδώνει μεταξύ 12 το πρωί με 6 το πρωί για να επιδιορθωθούν και να ελεγχθούν τυχόν βλάβες
2. Διάφορες δικλείδες ασφαλείας όπως δεν περνάνε δυο σιδηρόδρομοι ο ένας τον άλλον στο ίδιο επίπεδο
3. Μικρός αριθμός τρένων, αυστηρά ελεγχόμενος
4. Τα τρένα ποτέ δεν περνάνε το ένα απο το άλλο.
5. Υπάρχει συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο για αυτά τα συγκεκριμένα τρένα
6. Και πιστεύω το πιο σημαντικό, η Ιαπωνική κυβέρνηση νοιάζεται για τους πολίτες της. Άσχετα που έχουνε τρομερά αισχρό work culture.
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 738 μηνύματα.
1. Ακριβές σύστημα maintenance που τα κλειδώνει μεταξύ 12 το πρωί με 6 το πρωί για να επιδιορθωθούν και να ελεγχθούν τυχόν βλάβες
2. Διάφορες δικλείδες ασφαλείας όπως δεν περνάνε δυο σιδηρόδρομοι ο ένας τον άλλον στο ίδιο επίπεδο
3. Μικρός αριθμός τρένων, αυστηρά ελεγχόμενος
4. Τα τρένα ποτέ δεν περνάνε το ένα απο το άλλο.
5. Υπάρχει συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο για αυτά τα συγκεκριμένα τρένα
6. Και πιστεύω το πιο σημαντικό, η Ιαπωνική κυβέρνηση νοιάζεται για τους πολίτες της. Άσχετα που έχουνε τρομερά αισχρό work culture.
Και είσαι σίγουρος ότι δεν ίσχυαν αυτά και στα άλλα τρένα της Ιαπωνίας που έγιναν ατύχηματα; Γιατί να ισχύουν μόνο σε αυτό το τρένο και όχι σε όλα τους αφού η Ιαπωνική κυβέρνηση νοιάζεται για τους πολίτες της;
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.416 μηνύματα.

Σε έγγραφο που συντάχθηκε προ μερικών ημερών ο δικαστικός λειτουργός, υπεύθυνος της έρευνας της σιδηροδρομικής τραγωδίας αναφέρει αιφνιδιαστικά αλλά ρητώς ότι δεν υπάρχει ζήτημα ανάφλεξης – έκρηξης στο εσωτερικό των μετασχηματιστών των τρένων όπως είχε αποφανθεί ο κ. Καρώνης.
Συμπληρώνοντας, μάλιστα, ότι δεν υπάρχει πλέον κανείς λόγος να ασχοληθεί με τους μετασχηματιστές κι αν έχουν ίχνη καύσης.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top