Έκτρωση: Η γνώμη σας;

Θα κάνατε ποτέ έκτρωση;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 374)
  • Είμαι γυναίκα και κατά της έκτρωσης

    Ψήφοι: 93 24,9%
  • Είμαι γυναίκα και υπέρ της έκτρωσης

    Ψήφοι: 100 26,7%
  • Είμαι άντρας και κατά της έκτρωσης

    Ψήφοι: 62 16,6%
  • Είμαι άντρας και υπέρ της έκτρωσης

    Ψήφοι: 90 24,1%
  • Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί ποτέ σοβαρά

    Ψήφοι: 29 7,8%

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Γιατι στην περίπτωση της έκτρωσης με αποκλειστική πρωτοβουλία της γυναίκας δεν είναι παιδί του;

Δεν μπορούμε να μιλάμε για ισότητα αν δεν αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στον άντρα να μην το αναγνωρίσει και να μην πληρώνει διατροφή αν δεν θέλει το παιδί.
 

palio_melos

Διάσημο μέλος

Ο palio_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει από Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.352 μηνύματα.
Αχ, δύσκολο θέμα.

Το δικαίωμα της μητέρας να διεκδικήσει νομικά την πατρότητα (και την διατροφή που συνεπάγεται) είναι πιστεύω απότοκο της παρατεταμένης πατριαρχικής δομής και της αγίας ελληνικής οικογένειας. Η γυναίκα δεν θα δούλευε, ή δεν θα δούλευε άπαξ γίνει μητέρα, ή δεν θα δούλευε για Χ χρόνια για να ασχοληθεί με την ανατροφή και το παιδί, γουελ, κάτι θα έπρεπε να φάει.

Κάποτε με το καλό, θα έρθουμε στο σημείο που δεν θα ερωτάται μία γυναίκα έμμεσα/άμεσα αν σκοπεύει να κάνει παιδί στα Χ χρόνια σε μία συνέντευξη ή τέλος πάντων θα "ρίχνεται" σε συνεντεύξεις επειδή είναι γύρω στα 28 και φαίνεται ότι ψήνεται να κάνει παίδι. Έτσι μία γυναίκα θα νιώθει πιο ασφαλής να "βάλει μπρος" και εντέλει, αν έτσι χρειαστεί/το φέρουν οι όποιες συνθήκες, να αναθρέψει μόνη/στηρίζει οικονομικά ένα παιδί. Επίσης κάποτε (λογικά δε θα ζούμε εμείς) θα έρθουμε και στο σημείο που ένα παιδί ή μάλλον καλύτερα ένα σπίτι με μία μονογονεϊκή οικογένεια θα μπορεί και πάλι να συντηρηθεί με ένα πορτοφόλι.

Δυστυχώς δεν είμαστε σε αυτό το σημείο ακόμα. Και δυστυχώς η συγκεκριμένη αλλαγή δεν είναι όπως ας πούμε το γάμο ομοφύλων όπου ο νομοθέτης πρέπει να σκεφτεί προοδευτικά για να συμπορευτεί (με το στανιό) η κοινωνία γιατί στην πορεία θα "θυσιαστούν" γεννημένα παιδιά τα οποία μπορεί να μεγαλώσουν δύσκολα. Προφανώς η ευθύνη της κακής ανατροφής θα βαραίνει την μητέρα, αλλά το θύμα εντέλει θα είναι το παιδί.


Οπότε όσο και αν ιδανικά θα έπρεπε να μην υποχρεούται σε αναγνώριση και υποχρεώσεις ένας πατέρας που δεν ήθελε να γεννηθεί ένα παιδί, οικονομικά καλό θα ήταν η μητέρα να έχει αυτήν την δυνατότητα για την ευρωστία του παιδιού μέχρι να διορθωθούν όλα τα υπόλοιπα κομμάτια που συντελούν στην πρακτικά μη ισότητα αντρών/γυναικών.
Άλλωστε, ενδεχομένως αφελώς σκεπτόμενος, θα έλεγα ότι μια γυναίκα που εντέλει θα προβεί στην διεκδίκηση, θα το κάνει στις συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις επειδή έχει ανάγκη την διατροφή.
Το να πει "θα προχωρήσω με την εγκυμοσύνη παρόλο που ο άλλος δεν συμφωνεί και θα είμαστε σ' ένα σπίτι εγώ και το παιδί" θέλει ήδη κότσια και είναι μία κίνηση που δηλώνει ανεξαρτησία θέλω να πω.
Αν μετά απ' αυτήν την κίνηση κάποια γυναικά διεκδικήσει πατρότητα το πιθανότερο είναι να το κάνει καθαρά για τα λεφτά.
Οι περιπτώσεις "θέλω το παιδί μου να έχει και έναν πατέρα κάπου τριγύρω στη ζωή του και ποιος ξέρει, ίσως στο μέλλον να γουστάρει περισσότερο κι ο πατέρας" είναι λιγότερες και οι "θα τον εκδικηθώ το μλκα που με γκάστρωσε" ακόμα λιγότερες.

Γι' αυτό και είναι σημαντικό να γίνονται τέτοιες κουβέντες μεταξύ ζευγαριών που είτε δεν χρησιμοποιούν κάποια αντισύλληψη είτε κάνουν τόσο σεχ που μπορεί και να έρθει εγκυμοσύνη από σπόντα, ειδικά αν αυτά είναι σε μία ηλικία που συνηθίζεται να υπάρχει από κάποιους η επιθυμία να γίνουν γονείς. Την περίπτωση "το κάναμε μία φορά λες και παίζουμε σε σειρά του Παπακαλιάτη κι έμεινα έγκυος" ας μην τη λάβουμε υπόψη, στατιστικά θα είναι ασήμαντη.


Όσο λοιπόν κι αν φαίνεται ότι αυτή η option "ευνοεί" τη γυναίκα κι όσο κι αν ως άντρες "μας ρίχνει", στις σημαντικά περισσότερες περιπτώσεις, σήμερα, ευνοεί ένα παιδί. Ένα γεννημένο παιδί.
Πρέπει κάποτε να φύγει για να μιλάμε για ισότητα αλλά πρέπει πρώτα να φύγουν όλα τα υπόλοιπα. Πρέπει να φύγει το σκεπτικό "το παιδί πρέπει να έχει δύο γόνεις, μία μητέρα και έναν πατέρα" που στιγματίζει κοινωνικά όλες τις μονογονεϊκές και τις οικογένειες με ομόφυλα ζευγάρια, πρέπει να φύγει το "αυτήνα δεν την παίρνω στη δουλειά, αύριο-μεθαύριο θα θέλει να κάνει παιδί", το "κάντε ένα παιδάκι και θα δεις πως θα φτιάξουν τα πράγματα", το "30κατι πήγες βρε Καλλιόπη, περνάν τα χρόνια, τι θα γίνει;" κι όλα αυτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.905 μηνύματα.
να μην είναι αιχμάλωτος της γυναικείας γνώμης που σε περίπτωση που δεν θέλει εκείνος το παιδί θα υποχρεωθεί να πληρώνει για δεκαοκτώ χρόνια διατροφή.
και το παιδί τι θα τρώει 18 χρόνια; Άνθρωπος είναι, όχι γυναικείο πείσμα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τι θα βάλεις πρώτο, το παιδί ή την γυναίκα; :hmm:
το παιδί

Δεν μπορούμε να μιλάμε για ισότητα αν δεν αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στον άντρα να μην το αναγνωρίσει και να μην πληρώνει διατροφή αν δεν θέλει το παιδί.
και το παιδί, ρωτώ ξανά, τι θα τρώει;
Δε σας καταλαβαίνω
Δηλ είναι θέμα ισότητας, το να πει ο πατέρας <δεν θέλω το παιδί, άρα δεν το ταϊζω>; Είναι δικαίωμά του να παρατήσει το παιδί, που ο ίδιος έκανε;
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Γιατι στην περίπτωση της έκτρωσης με αποκλειστική πρωτοβουλία της γυναίκας δεν είναι παιδί του;

Δεν μπορούμε να μιλάμε για ισότητα αν δεν αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στον άντρα να μην το αναγνωρίσει και να μην πληρώνει διατροφή αν δεν θέλει το παιδί.
Πρακτικά δεν μπορεί να υπάρχει πλήρης ισότητα εδώ γιατί οι καταστάσεις δεν μπορούν να είναι ίδιες. Ο νομοθέτης κοιτάει το καλό του παιδιού πλέον και καλά κάνει.
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.905 μηνύματα.
Δεν μπορούμε να μιλάμε για ισότητα αν δεν αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στον άντρα να μην το αναγνωρίσει και να μην πληρώνει διατροφή αν δεν θέλει το παιδί.
ρε συ, όσο το διαβάζω, τόσο διαφωνώ!
Δηλ αυτός ο πατέρας τους 3 χρονου, που τον σκότωσαν η μάνα και ο εραστής, είναι δηλ μια χαρά; Όπως το λες, δεν το ήθελε το παιδί, επομένως μια χαρά έκανε που το παράτησε στο έλεος.......
Ας μην πήδαγε δε Αμαρελία!
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
ρε συ, όσο το διαβάζω, τόσο διαφωνώ!
Δηλ αυτός ο πατέρας τους 3 χρονου, που τον σκότωσαν η μάνα και ο εραστής, είναι δηλ μια χαρά; Όπως το λες, δεν το ήθελε το παιδί, επομένως μια χαρά έκανε που το παράτησε στο έλεος.......
Ας μην πήδαγε δε Αμαρελία!
Είναι αρκετά λεπτό το ζήτημα ρε τούβλο.
Εγώ με τη δική μου λογική το βρίσκω άδικο αυτός ο άντρας να είναι έρμαιο της απόφασης της γυναίκας σε κάθε περίπτωση.
Το θέλει το παιδί η γυναίκα; θα το θέλει κι αυτός κάτσε πλήρωνε 18 χρόνια, δεν το θέλει; δεν έχει σημασία τι θες εσύ κύριε.
Η γυναίκα το κυοφορεί και έχει κάθε βάρος και λόγο στο σώμα της αλλά αυτός ο άντρας γιατί να είναι πάντα στη θέση που θα πρέπει να είναι εκεί με ή χωρίς τη θέληση;
Το επιχείρημα ας μην πήδαγε μπορεί αλλος να σου πεί ε κι εκείνη ας μην πηδιόταν.
Μπορεί να συμβεί απο λάθος ή τυχαία.

Επίσης αν ο άντρας αποχωρήσει πρίν γεννηθεί το παιδί έχει δικαίωμα και πάλι; Αφου οταν αποχώρησε δεν ήταν γεννημένο.
Είναι περίπλοκο το ζήτημα.
Γενικά συμφωνώ με ποστ πιο πάνω που λέει πως πρεπει να λυσουμε διαφορα κοινωνικα θεματα πριν φτάσουμε στο να δωσουμε αυτη την ελευθερία/δικαίωμα αλλά για τα δικά μου μάτια δεν μπορεί ο άντρας σε κάθε περίπτωση να βγαίνει ζημιωμένος κάπως πρέπει να λυθεί αυτό.
 

Paragontas7000

Περιβόητο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 5.434 μηνύματα.
Δεν μπορούμε να μιλάμε για ισότητα αν δεν αναγνωρίσουμε το δικαίωμα στον άντρα να μην το αναγνωρίσει και να μην πληρώνει διατροφή αν δεν θέλει το παιδί.
2 σελιδες αυτο λεω :thanku:.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οπως η γυναικα κυοφορει και ταλαιπωρειται με τη γεννα, ο αντρας ειναι ανγκασμενος να πεταξει 9-12 μηνες απο τη ζωη του σε κψμ και να καψει κανα 3χιλιαρο το λιγοτερο. Ολα αυτα για να συντηρουνται κομματοσκυλα και παρετημενα στρατοπεδα.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
δεν μπορεί ο άντρας σε κάθε περίπτωση να βγαίνει ζημιωμένος κάπως πρέπει να λυθεί αυτό.
Πάμε πάλι. Το παιδί βγαίνει ζημιωμένο αν ένας από τους δύο δεν ασχολείται. Το θυμόμαστε το παιδί καθόλου;
 

touvlo

Διάσημο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.905 μηνύματα.
Είναι αρκετά λεπτό το ζήτημα ρε τούβλο.
Εγώ με τη δική μου λογική το βρίσκω άδικο αυτός ο άντρας να είναι έρμαιο της απόφασης της γυναίκας σε κάθε περίπτωση.
Το θέλει το παιδί η γυναίκα; θα το θέλει κι αυτός κάτσε πλήρωνε 18 χρόνια, δεν το θέλει; δεν έχει σημασία τι θες εσύ κύριε.
Η γυναίκα το κυοφορεί και έχει κάθε βάρος και λόγο στο σώμα της αλλά αυτός ο άντρας γιατί να είναι πάντα στη θέση που θα πρέπει να είναι εκεί με ή χωρίς τη θέληση;
Το επιχείρημα ας μην πήδαγε μπορεί αλλος να σου πεί ε κι εκείνη ας μην πηδιόταν.
Μπορεί να συμβεί απο λάθος ή τυχαία.

Επίσης αν ο άντρας αποχωρήσει πρίν γεννηθεί το παιδί έχει δικαίωμα και πάλι; Αφου οταν αποχώρησε δεν ήταν γεννημένο.
Είναι περίπλοκο το ζήτημα.
Γενικά συμφωνώ με ποστ πιο πάνω που λέει πως πρεπει να λυσουμε διαφορα κοινωνικα θεματα πριν φτάσουμε στο να δωσουμε αυτη την ελευθερία/δικαίωμα αλλά για τα δικά μου μάτια δεν μπορεί ο άντρας σε κάθε περίπτωση να βγαίνει ζημιωμένος κάπως πρέπει να λυθεί αυτό.
Ναι είναι πολύπλοκο
Κοίτα, τι σκέφτομαι:
Φυσικά, κάθε γυναίκα έχει δικαίωμα να κάνει έκτρωση, αν δε θέλει σε καμμία περίπτωση το παιδί. Είναι μια βία απέναντι στο σώμα της, αλλά έχει το δικαίωμα της επιλογής. Ο άντρας δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει τη γνώμη του στο σώμα της γυναίκας. Αν λοιπόν υπάρχει η ελευθερία της έκτρωσης, οι άντρες θεωρούν πως λόγω ισότητας η γνώμη τους βαραίνει κατά 50%. Δηλ το θεωρούν δεδομένη επιλογή. Αυτό τους κάνει πιο χαλαρούς και μπορεί και να ....ξεχάσουν το προφυλακτικούλι, εφόσον και αν τύχει η στραβή, θα έχουν δικαίωμα επιλογής, λες και τρωνε αυτοί το μαχαίρι. Επομένως η δυνατότητα επιλογής διευκολύνει τους άντρες. Είδες τι έγραψε ο φίλος παραπάνω. <εγώ επιλέγω πως δεν το θέλω>.
Εμ δεν είναι φίλε μου τόσο απλή η επιλογή. Η γυναίκα μπορεί να επιλέξει, αλλά η επιλογή της είναι δίκοπο μαχαίρι. Είτε θα φορτωθεί ένα παιδί επομένως διακόπτει σπουδές, καρριέρα κλπ, είτε θα πάει για κατακρεούργημα, αίμα, νάρκωση, μαχαίρι. Και τα δυο είναι αποφάσεις ζωής. Ο άντρας είναι άνετος. Είτε θα δίνει μερικά φράγκα κάθε μήνα, για να τρώει το παιδί του (όχι για πέταμα), είτε θα πει <ρίχτο> και τελείωσε... είτε θα ...φύγει νύχτα.
Δηλ, πάμε απ την ανάποδη τώρα. Αν δεν υπήρχε καν η δυνατότητα επιλογής έκτρωσης, να δεις τι καλά θα πρόσεχαν οι άντρες. Αυτοί βολεύουνται με την έκτρωση.
Παρόλα αυτά και επειδή έχω ζήσει εποχές που απαγορευόταν η έκτρωση, έστω και υπέρ των αντρών, πιστεύω πως το δικαίωμα πρέπει να υπάρχει. Γιατί πάντα έβρισκαν κόλπα να κάνουν εκτρώσεις όσες ήθελαν και με κίνδυνο της ζωής τους. Τουλάχιστο να γίνεται ιατρικά σωστά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Πάμε πάλι. Το παιδί βγαίνει ζημιωμένο αν ένας από τους δύο δεν ασχολείται. Το θυμόμαστε το παιδί καθόλου;
Αν μολις γίνει γνωστή η εγκυμοσύνη ο πατέρας πει πως δεν το θέλει και η μανα επιλέξει να το κυοφορήσει χωρίς να έχει τα απαραίτητα μέσα ποιος δεν σκέφτηκε το παιδί εξ αρχής;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν δεν υπήρχε καν η δυνατότητα επιλογής έκτρωσης, να δεις τι καλά θα πρόσεχαν οι άντρες. Αυτοί βολεύουνται με την έκτρωση.
Εντάξει υπάρχουν πολλά περιστατικά εκεί έξω οφείλω να πω πως αναφέρομαι σε δυο νοήμονες ανθρώπους που δεν είναι ο ένας θα γκαστρωθώ για να τον καπαρώσω και ο άλλος θα γ@μήσω όπως θέλω γιατί είμαι άντρακλας και στα @@ μου.
Αν και ο νόμος για αυτό θεσπίζεται αλλά τέλος πάντων.
Οπως είπα το ζήτημα είναι λεπτό
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Αν μολις γίνει γνωστή η εγκυμοσύνη ο πατέρας πει πως δεν το θέλει και η μανα επιλέξει να το κυοφορήσει χωρίς να έχει τα απαραίτητα μέσα ποιος δεν σκέφτηκε το παιδί εξ αρχής;
Ο νομοθέτης δε θα κάτσει να εξετάσει τί έγινε. Κοιτώντας το καλό του παιδιού, αποφασίζει (εκτός εξαιρέσεων) το παιδί να μείνει με τη μάνα και να έχει διατροφή από τον πατέρα.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Ο νομοθέτης δε θα κάτσει να εξετάσει τί έγινε.
Ε για αυτό συζητάω μήπως θα έπρεπε να κάτσει να εξετάσει στο μέλλον για να έχουμε ένα πιο δίκαιο σύστημα και για τους τρείς την γυναίκα τον άντρα και το παιδί.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Ε για αυτό συζητάω μήπως θα έπρεπε να κάτσει να εξετάσει στο μέλλον για να έχουμε ένα πιο δίκαιο σύστημα και για τους τρείς την γυναίκα τον άντρα και το παιδί.
Ρε συ κουράστηκα. Δεν αντιλαμβάνεσαι οτι, από τη στιγμή που μπαίνει στη μέση ένα μωρό, ο νομοθέτης κοιτάει ΜΟΝΟ το καλό του μωρού; Κι οτι δεν μπορεί να υπάρχει τέλεια ισότητα στο θέμα αυτό εφόσον ο άντρας δεν μπορεί ούτε να γεννήσει αλλά ούτε και τον υποχρεώνει κανείς να μεγαλώσει το παιδί, κάτι που υφίσταται η γυναίκα;
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Ρε συ κουράστηκα. Δεν αντιλαμβάνεσαι οτι, από τη στιγμή που μπαίνει στη μέση ένα μωρό, ο νομοθέτης κοιτάει ΜΟΝΟ το καλό του μωρού; Κι οτι δεν μπορεί να υπάρχει τέλεια ισότητα στο θέμα αυτό εφόσον ο άντρας δεν μπορεί ούτε να γεννήσει αλλά ούτε και τον υποχρεώνει κανείς να μεγαλώσει το παιδί, κάτι που υφίσταται η γυναίκα;
Εγώ αντιλαμβάνομαι τι λες. Εσύ αντιλαμβάνεσαι πως αναφέρομαι στην νομοθεσία ΠΡΙΝ προλάβει να μπεί στη μέση το μωρό;Αν οχι δεν υπάρχει λόγος να το κουράζουμε περεταίρω.
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4.973 μηνύματα.
Είναι επιλογή της κάθε γυναίκας τι θέλει να κάνει με το σώμα της.
Αν η γυναίκα δεν επιθυμεί να κάνει έκτρωση δεν θα κάνει και εάν το επιθυμεί θα κάνει.
Τελεία και παύλα.

Ότι καθόμαστε και συζητάμε θεμελιωμένα δικαιώματα είναι καθαρά λόγω αυτού του ακροδεξιού κινήματος που έχει βρει φωνή μέσω του αναχρονιστικού Trump και των ακροδεξιών κομμάτων στην Ευρώπη.

Δεν θα γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω, στα πλαίσια μιας "και καλά" anti-woke ατζέντας, επειδή μάλλον φαίνεται να βολεύει τους πλουσίους (Elon Musk, Mark Zuckerberg κλπ).
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 33.510 μηνύματα.
Εγώ αντιλαμβάνομαι τι λες. Εσύ αντιλαμβάνεσαι πως αναφέρομαι στην νομοθεσία ΠΡΙΝ προλάβει να μπεί στη μέση το μωρό;Αν οχι δεν υπάρχει λόγος να το κουράζουμε περεταίρω.
Με την νομοθεσία που προτείνεις εσύ δημιουργεις τις συνθήκες για να υπάρχουν ακόμα περισσότεροι ανεύθυνοι άντρες ή/και πατεράδες.

Οπότε μόλις μια γυναίκα μείνει έγκυος θα πρέπει να πηγαίνουν μαζί σε ένα συμβολαιογράφο (???) και να υπογράφουν τί; Ότι η γυναίκα θέλει να κρατήσει το παιδί ενώ ο άντρας όχι οπότε αποποιείται τις ευθύνες του;

Οπότε αν α) η γυναίκα το μάθει αργά ότι είναι έγκυος και αναγκαστεί να το κρατήσει, β) δεν μπορεί να κάνει έκτρωση για λόγους υγείας, γ) στην πορεία ο πατέρας αλλάξει γνώμη και αποφασίσει να συμμετέχει στη ζωή του παιδιού και χιλιάδες ακόμα μοναδικές περιπτώσεις, τί θα γίνει;

Δίνεις έτσι το οκ στους άντρες να είναι ζαμανφού και πάνω τούρλα αλλά το κυριότερο μειώνεις την πιθανότητα στο παιδί να έχει έναν πατέρα που το λιγότερο θα συνεισφέρει οικονομικά ώστε να βελτιωθεί η ζωή του παιδιού και το περισσότερο να θέλει τελικά να ασχοληθεί μαζί του.

Εγώ ξέρω άντρα που ενώ στην αρχή ηθελε η κοπέλα του να το ρίξει, μάλιστα την απειλούσε κιόλας, τελικά είναι ο καλύτερος πατέρας πλέον 16 χρόνια μετά.

Όπως και να έχει, όπως είπα πολλές φορές, οι πράξεις έχουν ευθύνες. Δεν μπορούμε να δημιουργούμε κι άλλους ανεύθυνους ανθρώπους στο όνομα μιας ισότητας που δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να υπάρχει και σε βάρος ενός αθώου παιδιού.
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.485 μηνύματα.
Είναι επιλογή της κάθε γυναίκας τι θέλει να κάνει με το σώμα της.
Αν η γυναίκα δεν επιθυμεί να κάνει έκτρωση δεν θα κάνει και εάν το επιθυμεί θα κάνει.
Τελεία και παύλα.

Ότι καθόμαστε και συζητάμε θεμελιωμένα δικαιώματα είναι καθαρά λόγω αυτού του ακροδεξιού κινήματος που έχει βρει φωνή μέσω του αναχρονιστικού Trump και των ακροδεξιών κομμάτων στην Ευρώπη.

Δεν θα γυρίσουμε 100 χρόνια πίσω, στα πλαίσια μιας "και καλά" anti-woke ατζέντας, επειδή μάλλον φαίνεται να βολεύει τους πλουσίους (Elon Musk, Mark Zuckerberg κλπ).

Après Ça le film, voici Ça... Trump (Parodie par Les Guignols)

TRUMP....CA FAIT FLIPPER
 

palio_melos

Διάσημο μέλος

Ο palio_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει από Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.352 μηνύματα.
Σχωράτε με αλλά τα "να μην πήδαγε" και "καλά να πάθει που δεν έβαζε προφυλακτικό" είναι τουλάχιστον λάθος, για να μην πω ότι η χρήση τρίτου ενικού αναφερόμενη στον άντρα κρεμιέται από την αντίληψη ότι η γυναίκα δεν έχει δικαίωμα λόγου στο σεχ και θα πει κι ευχαριστώ που τον έφαγε κι ενδεχομένως γονιμοποιήθηκε.

Ώρες-ώρες είναι σα να κουβεντιάζουμε ξεχνώντας ότι η αφετηρία της όποιας εγκυμοσύνης/άμβλωσης/κυοφόρησης/γέννησης είναι μία πράξη (το σεχ ντε) με (τουλάχιστον) δύο άτομα τα οποία συναινούν και στην ίδια την πράξη και στις συνθήκες της πράξης (εξαιρούνται ιατρικές πράξεις ενδεχομένως, κατάλαβες).
Διαφορετικά μιλάμε για κακοποίηση/βιασμό/προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και δεν ξέρω ποιο νομικό όρο να χώσω εδώ.
Δεν είναι απόφαση του άνδρα να πηδήξει και απόφαση του άνδρα να βάλει ή όχι προφυλακτικό, είναι απόφαση όλων των συμμετεχόντων στην σεξουαλική πράξη και πρέπει να είναι ομόφωνη, δεν έχει το πλειοψηφικό πακέτο κάποιος.


Και δεν κάνω τη συγκεκριμένη διαπίστωση επειδή "στη λέξη κόλλησες κι εσύ τώρα", την κάνω γιατί ξέρουμε όλοι ότι υπάρχουν γυναίκες που δεν τις έχει κάνει η κοινωνία/η ανύπαρκτη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία/οι γονείς τους/οι σύντροφοι με τους οποίους έχουν συνυπάρξει, να έχουν επίγνωση του ότι όταν κάποιος σε εξαναγκάζει σε μία πράξη την στιγμή που δεν θέλεις αυτή την πράξη ή υπό συνθήκες που δεν θέλεις σ' αυτήν την πράξη, ε, ας πούμε ότι το λίγοτερο είναι παραβιαστικός για να μην πούμε ότι σε βιάζει λίγο ρε παιδί μου. Ανεξαρτήτως του τι ιδιότητα έχει ο άλλος ή αν επιθυμούσες παρελθοντικά την δεδομένη πράξη και τις δεδομένες συνθηκές με τον άλλον.
Όπως προφανώς υπάρχουν άνδρες που δεν το χωράει ο νους τους ότι δρουν παραβιαστικά/κακοποιητικά όταν προβαίνουν σε κάτι τέτοιο.
Κι αν φαίνονται βαρύγδουπες οι παραπάνω λέξεις ας πούμε απλούστερα ότι ο τυπάς δεν πρέπει να σκέφτεται "έλα μωρέ, λίγο θα το βάλω χωρίς, σιγά μην πει τίποτα" και η τύπισσα "τώρα δεν θέλω που μπαίνει έτσι αλλά ας μην πω τίποτα".


Προσωπικά, κάτι τέτοια εννοώ όταν παραπάνω λέω ότι υπάρχουν ακόμα πράγματα να φτιαχτούν μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που η μη δυνατότητα της μητέρας να διεκδικήσει πατρότητα δεν θα επηρεάζει την υγιή ανατροφή ενός παιδιού.
Το να χρησιμοποιούμε, έστω ασυνείδητα, τέτοιες φράσεις που δείχνουν την επί χρόνια διαφορά δυναμικής μεταξύ των φύλων συμβάλλεί στο να διατηρούμε την ίδια δυναμική.
 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5.282 μηνύματα.
Με την νομοθεσία που προτείνεις εσύ δημιουργεις τις συνθήκες για να υπάρχουν ακόμα περισσότεροι ανεύθυνοι άντρες ή/και πατεράδες.

Οπότε μόλις μια γυναίκα μείνει έγκυος θα πρέπει να πηγαίνουν μαζί σε ένα συμβολαιογράφο (???) και να υπογράφουν τί; Ότι η γυναίκα θέλει να κρατήσει το παιδί ενώ ο άντρας όχι οπότε αποποιείται τις ευθύνες του;

Οπότε αν α) η γυναίκα το μάθει αργά ότι είναι έγκυος και αναγκαστεί να το κρατήσει, β) δεν μπορεί να κάνει έκτρωση για λόγους υγείας, γ) στην πορεία ο πατέρας αλλάξει γνώμη και αποφασίσει να συμμετέχει στη ζωή του παιδιού και χιλιάδες ακόμα μοναδικές περιπτώσεις, τί θα γίνει;

Δίνεις έτσι το οκ στους άντρες να είναι ζαμανφού και πάνω τούρλα αλλά το κυριότερο μειώνεις την πιθανότητα στο παιδί να έχει έναν πατέρα που το λιγότερο θα συνεισφέρει οικονομικά ώστε να βελτιωθεί η ζωή του παιδιού και το περισσότερο να θέλει τελικά να ασχοληθεί μαζί του.

Εγώ ξέρω άντρα που ενώ στην αρχή ηθελε η κοπέλα του να το ρίξει, μάλιστα την απειλούσε κιόλας, τελικά είναι ο καλύτερος πατέρας πλέον 16 χρόνια μετά.

Όπως και να έχει, όπως είπα πολλές φορές, οι πράξεις έχουν ευθύνες. Δεν μπορούμε να δημιουργούμε κι άλλους ανεύθυνους ανθρώπους στο όνομα μιας ισότητας που δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να υπάρχει και σε βάρος ενός αθώου παιδιού.
Το επιχείρημά σου βασίζεται στο ότι το συμφέρον του παιδιού είναι η μόνη προτεραιότητα, αλλά αυτό στην πράξη σημαίνει ότι τα δικαιώματα του πατέρα αγνοούνται εντελώς. Αν η γυναίκα έχει το απόλυτο δικαίωμα να αποφασίσει αν θα κρατήσει το παιδί ή όχι, τότε γιατί ο άντρας δεν έχει το δικαίωμα να επιλέξει αν θα αναλάβει την ευθύνη; Το ότι μια γυναίκα μπορεί να ανακαλύψει αργά την εγκυμοσύνη ή να μην μπορεί να κάνει άμβλωση για ιατρικούς λόγους είναι σίγουρα δύσκολο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο άντρας πρέπει αυτόματα να φορτωθεί μια απόφαση που δεν πήρε.

Επιπλέον, αν το συμφέρον του παιδιού ήταν πραγματικά η απόλυτη προτεραιότητα, τότε οι αμβλώσεις δεν θα επιτρέπονταν, αφού και το αγέννητο παιδί έχει συμφέρον να ζήσει. Όμως, η νομοθεσία αναγνωρίζει ότι το δικαίωμα της γυναίκας στην επιλογή είναι πιο σημαντικό. Άρα γιατί δεν ισχύει το ίδιο και για τον άντρα; Γιατί το δικαίωμα της γυναίκας να μην γίνει μητέρα μετράει, αλλά το δικαίωμα του άντρα να μην γίνει πατέρας αγνοείται;

Λες ότι με αυτό το σύστημα θα υπάρξουν περισσότεροι ανεύθυνοι άντρες, αλλά στην πραγματικότητα το μόνο που κάνει ο νόμος σήμερα είναι να εξαναγκάζει άντρες να πληρώνουν, όχι να γίνουν καλοί πατέρες. Ένας πραγματικά υπεύθυνος πατέρας δεν συμμετέχει στη ζωή του παιδιού επειδή τον αναγκάζει το κράτος, αλλά επειδή το θέλει. Αν ένας άντρας δεν θέλει να είναι γονιός, τότε είναι καλύτερο τόσο για εκείνον όσο και για το παιδί να μην αναγκαστεί ούτε οικονομικά ούτε συναισθηματικά. Αν όμως αλλάξει γνώμη και θελήσει να συμμετέχει, μπορεί πάντα να το κάνει, κανείς δεν του απαγορεύει να αναλάβει την ευθύνη αργότερα.

Το σύστημα επίσης όπως είναι σήμερα επιτρέπει καταχρήσεις, καθώς υπάρχουν γυναίκες που μένουν έγκυες επίτηδες για να εκμεταλλευτούν οικονομικά τον άντρα.

Το σημερινό σύστημα στην ουσία δίνει στις γυναίκες την ελευθερία να επιλέξουν αν θα γίνουν μητέρες, αλλά στους άντρες δεν δίνει καμία επιλογή. Αν μιλάμε για δικαιοσύνη, τότε και οι δύο θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν,όχι μόνο η μία πλευρά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ώρες-ώρες είναι σα να κουβεντιάζουμε ξεχνώντας ότι η αφετηρία της όποιας εγκυμοσύνης/άμβλωσης/κυοφόρησης/γέννησης είναι μία πράξη (το σεχ ντε) με (τουλάχιστον) δύο άτομα τα οποία συναινούν και στην ίδια την πράξη και στις συνθήκες της πράξης (εξαιρούνται ιατρικές πράξεις ενδεχομένως, κατάλαβες).
Διαφορετικά μιλάμε για κακοποίηση/βιασμό/προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και δεν ξέρω ποιο νομικό όρο να χώσω εδώ.
Δεν είναι απόφαση του άνδρα να πηδήξει και απόφαση του άνδρα να βάλει ή όχι προφυλακτικό, είναι απόφαση όλων των συμμετεχόντων στην σεξουαλική πράξη και πρέπει να είναι ομόφωνη, δεν έχει το πλειοψηφικό πακέτο κάποιος.
Πάρα πολύ σημαντικό.
Για ποιον λόγο να υπάρχει αυτή η μονόπλευρη αντιμετώπιση δεν το καταλαβαίνω. Η αντισύλληψη είναι μέλημα και των δύο κι αν κάτι πάει στραβά φταίνε και οι δύο.
(προφανώς εννοώ στο πλαίσιο της συναίνεσης μη μου πείτε διάφορα άκυρα)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top