Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Είστε υπέρ ή κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 48)
  • Είμαι υπέρ

  • Είμαι κατά

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Καταρχάς όταν λέμε αξιολόγηση δεν σημαίνει ότι θα απολύονται εργαζόμενοι.

Η αξιολόγηση μπορεί να γίνει, να αξιολογηθεί και αυτή με τη σειρά της, και μετά το κράτος αφού έχει περάσει τις αξιολογήσεις αρκετές φορές, να αποφασίσει τι ενέργειες θα κάνει για τις μελλοντικές αξιολογήσεις.

Το να λέμε από τώρα, χωρίς καν να υπάρχει αξιολόγηση, ότι η αξιολόγηση θα κρατάει τα βύσματα και θα απολύει τους καλούς εργαζόμενους, είναι σαν να λέμε δεν έχει νόημα η γυμναστική, γιατί μπορεί να υπάρξει τραυματισμός, άρα καλύτερα να μην γυμναζόμαστε.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,749 μηνύματα.
Καταρχάς όταν λέμε αξιολόγηση δεν σημαίνει ότι θα απολύονται εργαζόμενοι.

Η αξιολόγηση μπορεί να γίνει, να αξιολογηθεί και αυτή με τη σειρά της, και μετά το κράτος αφού έχει περάσει τις αξιολογήσεις αρκετές φορές, να αποφασίσει τι ενέργειες θα κάνει για τις μελλοντικές αξιολογήσεις.

Το να λέμε από τώρα, χωρίς καν να υπάρχει αξιολόγηση, ότι η αξιολόγηση θα κρατάει τα βύσματα και θα απολύει τους καλούς εργαζόμενους, είναι σαν να λέμε δεν έχει νόημα η γυμναστική, γιατί μπορεί να υπάρξει τραυματισμός, άρα καλύτερα να μην γυμναζόμαστε.


Πολύ ωραίο το σκεπτικό σου ομολογώ . Απλά εγώ είπα να είμαι λίγο ρεαλιστής και να κρατάω μικρό καλάθι ( όπως κάνω άλλωστε για κάθε ενέργεια της Ελληνικής κυβέρνησης ) . Ότι λέμε είναι πολύ καλό αλλά στην πράξη είναι το θέμα . Μακάρι να βγω εγώ ψεύτης αλλά δε τα βλέπω τόσο αθώα τα πράγματα . Καλομελέτα και έρχεται φίλε Γιάννη ( συνονόματε ) , στο πολυνομοσχέδιο που πέρασε τώρα μέσα στην καραντίνα στα μουλωχτά η κυβέρνηση για την παιδεία περιλαμβάνει και αξιολόγηση ( για το 2020-2021 μόνο για τις σχολικές εγκαταστάσεις και από το 2021-2022 και για εκπαιδευτικούς ) . Ειδικά αν επιβεβαιωθούν οι φήμες για πρόωρες εκλογές και εδραιώσουν άλλη μία τετραετία μετά δεν τους πιάνει κανείς . Δυστυχώς ζούμε στην χώρα όπου από το 1974 και έπειτα στον δικομματισμό ΝΔ-ΠΑΣΟΚ πότε ο ένας και πότε ο άλλος απέλυε τους αντίπαλους του από το δημόσιο και έβαζε τους δικούς του . Αυτό το ιστορικό υπόβαθρο είναι αρκετό για να σπείρει αρκετές αμφιβολίες στο μυαλό μου για το πως θα λειτουργήσει η αξιολόγηση που την διαχειρίζεται και την εισάγει το πιο ακατάλληλο κόμμα για κάτι τέτοιο . Πάλι το λέω , μακάρι να βγω ψεύτης .
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,755 μηνύματα.
Ότι στο θεσμό της αξιολόγησης αντιτάσσονται οι εργατικοί και αποδοτικοί ΔΥ... Γιατί θεωρούν ότι εάν γίνει αξιολόγηση θα φύγουν πρώτα αυτοί... Και μετά οι αντιπαραγωγικοί, βυσματικοί συνάδελφοί τους...
Σπίτι όλοι καλά;

Ή ανάποδα στα είπανε ή ανάποδα τα κατάλαβες.
Θα διαφωνησω λιγο μαζι σου. Δεν ειναι απαραιτητο να γινει αξιολογηση, αλλα "αξιολογηση" με αλλα κριτηρια κριτηρια. Οποτε και αποδοτικος να εισαι, εχει μια λογικη να φοβασαι λιγο
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η κεντρική αξιολόγηση όλων των δημοσίων υπαλλήλων είναι ανούσια και στοιχίζει χωρίς λόγο. Ειδικά όταν μιλάμε για εργαζόμενους που δεν μπορούν όχι μόνο να απολυθούν αλλά και να χάσουν την οργανική τους θέση (κινητικότητα).

Η διοίκηση σχολείων, νοσοκομείων, πανεπιστημίων πρέπει να δωθεί σε ιδιωτικές εταιρείες management και να αξιολογούνται σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα. Αυτές οι εταιρείες θα έχουν την ευχαιρία να απωλύσουν, να προσλάβουν και να καθορίσουν την τιμολογική πολιτική του οργανισμού. Αν τα στατιστικά δεν είναι καλά το management το παίρνει άλλη εταιρεία.

Αν γίνουν αυτά η αξιολόγηση των εργαζομένων θα γίνει από τις εταιρείες management.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,749 μηνύματα.
Η κεντρική αξιολόγηση όλων των δημοσίων υπαλλήλων είναι ανούσια και στοιχίζει χωρίς λόγο. Ειδικά όταν μιλάμε για εργαζόμενους που δεν μπορούν όχι μόνο να απολυθούν αλλά και να χάσουν την οργανική τους θέση (κινητικότητα).

Η διοίκηση σχολείων, νοσοκομείων, πανεπιστημίων πρέπει να δωθεί σε ιδιωτικές εταιρείες management και να αξιολογούνται σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα. Αυτές οι εταιρείες θα έχουν την ευχαιρία να απωλύσουν, να προσλάβουν και να καθορίσουν την τιμολογική πολιτική του οργανισμού. Αν τα στατιστικά δεν είναι καλά το management το παίρνει άλλη εταιρεία.

Αν γίνουν αυτά η αξιολόγηση των εργαζομένων θα γίνει από τις εταιρείες management.


Α εσύ θέλεις να πέσει οριστική ταφόπλακα στην Ελλάδα μας . Έχουμε που έχουμε τα χίλια προβλήματα το μόνο που μας λείπει είναι η ιδιωτικοποίηση για να φεύγουμε στο εξωτερικό κατά εκατομμύρια στο τέλος . Μην τα πετάτε έτσι . Δείτε τις ΗΠΑ που έχουν ιδιωτική παιδεία και υγεία πόσο απαίσια είναι και που οι μισοί μορφώνονται και όλοι οι άλλοι Καιάδα . Από το κακό στο χειρότερο πάνε οι προτάσεις μερικών σε αυτό το thread .
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,846 μηνύματα.
Εγω δεν ξερω πλουσιο αριστερο ή βουλευτη αριστερο που να μην εγραψε το παιδι του σε ιδιωτικο σχολειο... Κατα τ' αλλα ειναι κατα της ιδιωτικοποιησης.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Α εσύ θέλεις να πέσει οριστική ταφόπλακα στην Ελλάδα μας . Έχουμε που έχουμε τα χίλια προβλήματα το μόνο που μας λείπει είναι η ιδιωτικοποίηση για να φεύγουμε στο εξωτερικό κατά εκατομμύρια στο τέλος . Μην τα πετάτε έτσι . Δείτε τις ΗΠΑ που έχουν ιδιωτική παιδεία και υγεία πόσο απαίσια είναι και που οι μισοί μορφώνονται και όλοι οι άλλοι Καιάδα . Από το κακό στο χειρότερο πάνε οι προτάσεις μερικών σε αυτό το thread .
Σκέψου που έχουν εφαρμοστεί στην χώρα μας αυτά που προτείνω και τι αποτέλεσμα είχαν. Λίγα παραδείγματα που μπορώ να σκεφτώ είναι στις ελληνικές εθνικές οδούς, γέφυρα Ρίου Αντιρίου, Αττική οδός, αεροδρόμιο κ.λπ. Όλα πετυχημένα παραδείγματα που αναβάθμισαν την χώρα και ποιοτικά και οικονομικά.

Αυτοί που φεύγουν που πάνε; Σε κάποια χώρα της Λατινικής Αμερικής μήπως που το δημόσιο τους το διαχειρίζονται κεντρικά όπως εμείς. Τυχαίο είναι ότι οι περισσότερες χώρες εκεί πήγαν Δ.Ν.Τ όπως εμείς.

Σε πειράζουν οι ιδιωτικές εταιρείες management και δεν σε ενοχλουν οι σημερινοι διοικητές σε νοσοκομεία και αλλες δομές που παίρνουν τις θέσεις με κομματικά κριτήρια. Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι αυτοί δεν κάνουν management αλλά δημόσιες σχέσεις εκεί.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,964 μηνύματα.
Αντρέα δηλαδή αμα περνάνε τα πράγματα στα χέρια των ιδιωτών και των μανατζαραίων αμέσως πιο αξιοκρατικά ορθολογικά και δίκαια ε;
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,846 μηνύματα.
Σε πειράζουν οι ιδιωτικές εταιρείες management και δεν σε ενοχλουν οι σημερινοι διοικητές σε νοσοκομεία και αλλες δομές που παίρνουν τις θέσεις με κομματικά κριτήρια.
Πως θα πιασει τοπο η ψηφος τους αλλιώς;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αντρέα δηλαδή αμα περνάνε τα πράγματα στα χέρια των ιδιωτών και των μανατζαραίων αμέσως πιο αξιοκρατικά ορθολογικά και δίκαια ε;
Οχι απαραιτητα αμεσως αλλα εχεις να προτεινεις κατι πιο αξιοκρατικο;
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
βρες που έγραψα ότι δεν είμαι υπέρ της αξιολόγησης . Εννοείται και είμαι υπέρ αλλά όταν μιλάω για αξιολόγηση μιλάω για αξιολόγηση και όχι διώχνω όποιους δεν γουστάρω και βολεύω τους δικούς μου . Νομίζεις σκοτίστηκε η Νέα Δημοκρατία ή η κάθε Νέα Δημοκρατία για να αναδιαρθρώσει την Ελληνική δημόσια εκπαίδευση ; Ειδικά αυτοί που τάσσονται υπέρ του οικονομικού φιλελευθερισμού και επιδιώκουν την άμεση ιδιωτικοποίηση των πάντων ; Επιδιώκουν με κάθε τρόπο την υποτίμηση του δημόσιου τομέα για να οδηγηθούν μαζί με την συμπαράσταση του κόσμου στην ιδιωτικοποίηση . Υποτίθεται για την σχολική χρονιά 2020-2021 θα εξεταστούν με επιθεώρηση όλες οι σχολικές εγκαταστάσεις ( οι οποίες είναι απαρχαιωμένες αλλά λέμε τώρα ) . Να δούμε και εκεί τι θα κάνουν ( πάντως το να φροντίσουν να βάλουν τακτικά χαρτί υγείας στις ανδρικές τουαλέτες δεν το θεωρώ επίτευγμα :happy: )

Τα επιχειρήματα του κατά της ιδιωτικοποιησης του εκπαιδευτικού συστήματος ποια είναι;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αντρέα δηλαδή αμα περνάνε τα πράγματα στα χέρια των ιδιωτών και των μανατζαραίων αμέσως πιο αξιοκρατικά ορθολογικά και δίκαια ε;

Ναι, γιατί τότε θα περάσουν και στα δικά μου και στα δικά σου τα χέρια, ενώ τώρα είναι μόνο στα χέρια του κρατους, των κομματικων συνιστωσών και των λοιπόν σκουπιδιών και παρασιτων.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,964 μηνύματα.
Οχι απαραιτητα αμεσως αλλα εχεις να προτεινεις κατι πιο αξιοκρατικο;

Οχι, δεν εχω σκεφτεί κάτι μέχρι στιγμής σε πλήρη έκταση. Επίτρεψέ μου να επιφυλαχθώ και να απαντήσω άλλη στιγμή που θα έχω σχηματίσει κάτι καλύτερα.

Ναι, γιατί τότε θα περάσουν και στα δικά μου και στα δικά σου τα χέρια, ενώ τώρα είναι μόνο στα χέρια του κρατους, των κομματικων συνιστωσών και των λοιπόν σκουπιδιών και παρασιτων.

Και τότε γιατί στην ιδιωτική οικονομία πχ κινητή τηλεφωνία που ειναι στα χέρια αποκλειστικά ιδιωτών, δεν έχει περάσει κάτι στα δικά μου χέρια αλλά η Rewheel για παράδειγμα έβγαλε πρόσφατα μελέτες επι μελετών ότι μας έχουν βάλει κωλόχερο με την ανεξάρτητη ΕΕΤΤ να μην κάνει τίποτα;

Γιατί στις τράπεζες που ο πατέρας μου πάει στο ΑΤΜ και κανει ολη τη δουλειά με τα δικά του χέρια παίρνουν προμήθεια 1.20 ή όσο παίρνουν, ενώ στο ebanking μου τσιμπάνε 20 λεπτά ανα λογαριασμό ΔΕΗ και κάθε 5 χρόνια μια πεντάρα για ανανέωση καρτών στις οποίες πέφτει και συνδρομή;

Που ακριβώς είναι το έργο του τραπεζίτη σε αυτή τη συναλλαγή; Ποιό είναι το αντίκρυσμα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και η αξιοπιστία του όταν σε δανειοδοτούν με 10%+; Ούτε οι τραπεζίτες, οι πιο πονηροί όλων δεν εμπιστεύονται τον ιδιώτη στην Ελλάδα για να κοπανάνε τετοια επιτόκια.

Και γιατί αφου υπάρχει ιδιωτικός τομέας δεν μπορώ να πάρω κι εγω χρηματοδότηση αν ανοίξω ενα μπλογκ ή δεν μπορώ να προσληφθώ γιατί μου τρώει τη θέση η ανιψούλα του βουλευτή ή του αφεντικού;

Είσαι σίγουρος ότι μια στρεβλή δομή πρέπει να αντιμετωπιστεί με δήθεν κανονικοποιημένες θεωρίες;

Τα παραδείγματα εκεί είναι. Γιατί υπάρχουν αυτά;
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,846 μηνύματα.
Η κρατικη ασυδοσία υπόκειται δυσκολοτερα σε νομικους φραγμους σε σχεση με την ιδιωτικη πρωτοβουλια που δεν λειτουργει συγκεντρωτικα.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,964 μηνύματα.
Η κρατικη ασυδοσία υπόκειται δυσκολοτερα σε νομικους φραγμους σε σχεση με την ιδιωτικη πρωτοβουλια που δεν λειτουργει συγκεντρωτικα.

Διαφωνώ φίλε μου και το βρίσκω πολύ απλουστευμένο σαν σκεπτικό. Το ίδιο ανεξέλεγκτες είναι σε πολλές περιπτώσεις.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,846 μηνύματα.
Διαφωνώ φίλε μου και το βρίσκω πολύ απλουστευμένο σαν σκεπτικό. Το ίδιο ανεξέλεγκτες είναι σε πολλές περιπτώσεις.
Γιατι ειναι το ιδιο ανεξέλεγκτες. Υπαρχει μετρητης; Πιο δυσκολο ειναι να λες το ιδιο απο το να λες περισσότερο η λιγοτερο. Στον ιδιωτη μπορεις να αντιδρασεις προτιμωντας καποιον αλλο. Στο κρατος πως θα αντισταθεις;
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μάλιστα... Γκρινιάζουμε που οι εταιρίες και οι εργοδότες μας αντιμετωπίζουν ως κεφάλαιο και προσπαθούν να αυξήσουν το κέρδος τους, ενώ παράλληλα κοιτάμε ποια δουλειά μας δίνει τα περισσότερα χρήματα, έχει το καλύτερο περιβάλλον και τα περισσότερα benefits και την κάνουμε όταν δούμε ότι το πλοίο βυθίζεται. Cognitive dissonance η εγω απλα είμαι χαζός;
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν σημαίνει αναγκαστικά απολύσεις ή αντικαταστάσεις. Σημαίνει να δούμε που είμαστε και τι πρέπει να διορθωθεί.

Καταρχάς δεν θα αξιολογηθούν οι γνώσεις των εκπαιδευτικών, αυτές είναι αξιολογημένες υποτίθεται από την στιγμή που έχει υπογραφτεί από το πανεπιστήμιο ότι είναι ικανοί να έχουν το πτυχίο τους.

Πρέπει να δούμε πως διαχειρίζονται αυτές τις γνώσεις με παιδαγωγικά κριτήρια.
Δηλαδή: έχουν επενδύσει καθόλου στην δια βίου εκπαίδευση; Από την στιγμή που ο Κύριος Τάκης, πριν 15 χρόνια έκανε τα χαρτιά του για να διοριστεί, έχει παρακολουθήσει κανένα επιμορφωτικό σεμινάριο; Έχει κάνει επιπλέον σπουδές; ή μήπως έχει βολευτεί στην μονιμότητα του;
Ο ίδιος Τάκης έχει καταθέσει ότι ξέρει από υπολογιστές και τσέπωσε τα 4 μόρια... χρησιμοποιεί αυτή την γνώση πάνω στο μάθημά του ή η διδασκαλία με νέες τεχνολογίες του είναι άγνωστη λέξη;
Τι θέση έχουν μέσα στο σχολείο; Κάνουν πρότζεκτ με τα παιδιά; Αναλαμβάνουν να κατεβάσουν τα παιδιά σε διαγωνισμούς; Κάνουν δραστηριότητες που προωθούν την δια βίου μάθηση (π.χ. την οργάνωση της σχολικής βιβλιοθήκης); Ή και αυτά τους είναι άγνωστα και μένουν καθαρά στις έντυπες γνώσεις των σχολικών βιβλίων;
Και το σημαντικότερο, τι σχέση έχουν με τα παιδιά; Τι γνώμη έχουν τα ίδια για αυτούς; Σε ένα μάθημα παιδαγωγικής στην σχολή, μας είχε μιλήσει η καθηγήτρια για ένα πρότζεκτ που ετοίμαζαν δοκιμαστικά κάποιοι παιδαγωγοί, με κάποια "ημερολόγια" που θα δινόντουσαν στους μαθητές για να γράψουν τις εμπειρίες τους μέσα από την τάξη. Και σε εμάς όταν κάναμε την πρακτική μας στα σχολεία, μας έβαζαν κάθε βδομάδα να γράφουμε ηλεκτρονικά, τις εμπειρίες μας από την τάξη και στο τέλος να παραδώσουμε ένα κάρο σελίδες με εμπεριστατωμένη γνώμη και κριτική για το τι μας άρεσε και το τι θεωρούμε ότι έπρεπε να αλλάξει στην όλη διδασκαλία, στα βιβλία κτλ.

Αυτό (και άλλα) είναι αξιολόγηση. Βλέπεις τι έχει μείνει στάσιμο, τι έχει αδυναμίες και προσπαθείς να το διορθώσεις.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν σημαίνει αναγκαστικά απολύσεις ή αντικαταστάσεις. Σημαίνει να δούμε που είμαστε και τι πρέπει να διορθωθεί.

Καταρχάς δεν θα αξιολογηθούν οι γνώσεις των εκπαιδευτικών, αυτές είναι αξιολογημένες υποτίθεται από την στιγμή που έχει υπογραφτεί από το πανεπιστήμιο ότι είναι ικανοί να έχουν το πτυχίο τους.

Πρέπει να δούμε πως διαχειρίζονται αυτές τις γνώσεις με παιδαγωγικά κριτήρια.
Δηλαδή: έχουν επενδύσει καθόλου στην δια βίου εκπαίδευση; Από την στιγμή που ο Κύριος Τάκης, πριν 15 χρόνια έκανε τα χαρτιά του για να διοριστεί, έχει παρακολουθήσει κανένα επιμορφωτικό σεμινάριο; Έχει κάνει επιπλέον σπουδές; ή μήπως έχει βολευτεί στην μονιμότητα του;
Ο ίδιος Τάκης έχει καταθέσει ότι ξέρει από υπολογιστές και τσέπωσε τα 4 μόρια... χρησιμοποιεί αυτή την γνώση πάνω στο μάθημά του ή η διδασκαλία με νέες τεχνολογίες του είναι άγνωστη λέξη;
Τι θέση έχουν μέσα στο σχολείο; Κάνουν πρότζεκτ με τα παιδιά; Αναλαμβάνουν να κατεβάσουν τα παιδιά σε διαγωνισμούς; Κάνουν δραστηριότητες που προωθούν την δια βίου μάθηση (π.χ. την οργάνωση της σχολικής βιβλιοθήκης); Ή και αυτά τους είναι άγνωστα και μένουν καθαρά στις έντυπες γνώσεις των σχολικών βιβλίων;
Και το σημαντικότερο, τι σχέση έχουν με τα παιδιά; Τι γνώμη έχουν τα ίδια για αυτούς; Σε ένα μάθημα παιδαγωγικής στην σχολή, μας είχε μιλήσει η καθηγήτρια για ένα πρότζεκτ που ετοίμαζαν δοκιμαστικά κάποιοι παιδαγωγοί, με κάποια "ημερολόγια" που θα δινόντουσαν στους μαθητές για να γράψουν τις εμπειρίες τους μέσα από την τάξη. Και σε εμάς όταν κάναμε την πρακτική μας στα σχολεία, μας έβαζαν κάθε βδομάδα να γράφουμε ηλεκτρονικά, τις εμπειρίες μας από την τάξη και στο τέλος να παραδώσουμε ένα κάρο σελίδες με εμπεριστατωμένη γνώμη και κριτική για το τι μας άρεσε και το τι θεωρούμε ότι έπρεπε να αλλάξει στην όλη διδασκαλία, στα βιβλία κτλ.

Αυτό (και άλλα) είναι αξιολόγηση. Βλέπεις τι έχει μείνει στάσιμο, τι έχει αδυναμίες και προσπαθείς να το διορθώσεις.

Θα λύσουμε το ασφαλιστικό χωρίς να κόψουμε συντάξεις, χωρίς να αυξήσουμε όρια ηλικίας, χωρίς να αυξήσουμε εισφορές,χωρις να αυξηθεί το χρέος. Ψηφίστε μας.

Μπεεεεεεεεεε
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,846 μηνύματα.
Θα λύσουμε το ασφαλιστικό χωρίς να κόψουμε συντάξεις, χωρίς να αυξήσουμε όρια ηλικίας, χωρίς να αυξήσουμε εισφορές,χωρις να αυξηθεί το χρέος. Ψηφίστε μας.

Μπεεεεεεεεεε
Υπαρχουν λεφτοδεντρα αλλωστε.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,495 μηνύματα.
Θα λύσουμε το ασφαλιστικό χωρίς να κόψουμε συντάξεις, χωρίς να αυξήσουμε όρια ηλικίας, χωρίς να αυξήσουμε εισφορές,χωρις να αυξηθεί το χρέος. Ψηφίστε μας.

Μπεεεεεεεεεε
Άσχετο. Εγώ είπα τι είναι η αξιολόγηση με την παιδαγωγική της έννοια. Οι απολύσεις είναι μέρος της αναδιαμόρφωσης και είναι το επόμενο στάδιο σε αυτούς που πλήττουν σοβαρά το σύστημα. Το πραγματικό βέλασμα είναι να ζητάς κάτι που δεν ξες καν τι είναι και να λες απλά " απόλυσε τους διεφθαρμένους" επειδή θεωρείς όλους τους δημόσιους καθηγητές υπερεκτιμημένους ή τεμπέληδες.

Ναι Memetchi θα αξιολογήσει το κράτος ένα χαοτικό πρόβλημα όπως η εκπαίδευση καλύτερα από την αγορά.
Άμα θέλει μπορεί να το κάνει. Έτσι και αλλιώς χαοτική είναι και στα ιδιωτικά απλά για άλλους λόγους. Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε προβληματικό μάθημα.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Αυτοί που μπαίνουν στο θέμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και γκρινιάζουν ότι δεν πρέπει να γίνει... Είναι οι ίδιοι που μπαίνουν στα θέματα των πανελλήνιων και λένε πόσο σάπιο είναι το εκπαιδευτικό σύστημα και ότι είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε για φροντιστήρια.

Εμ να μην αξιολογείται ο εκπαιδευτικός που παίζει φιδάκι μέσα στην τάξη, εμ να γίνεται και δουλειά. Και καθόμαστε να εξηγάμε τα αυτονόητα, μπας και ανακαλύψουν 2-3 εδώ μέσα ότι άμα ο καθηγητής που πετάει χαρταετό δεν τιμωρείται, θα συνεχίσει να πετάει χαρταετό. Και θα φτάσουμε 40 χρονών να βρίζουμε την κυβέρνηση στα παιδιά μας, για το ότι το σχολείο δεν λειτουργεί σωστά, όπως έκαναν οι γονείς μας σε εμάς, και οι παππούδες στους γονείς μας.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top