Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Είστε υπέρ ή κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 48)
  • Είμαι υπέρ

  • Είμαι κατά

  • ΔΞ/ΔΑ


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,631 μηνύματα.
Αυτοί που μπαίνουν στο θέμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και γκρινιάζουν ότι δεν πρέπει να γίνει... Είναι οι ίδιοι που μπαίνουν στα θέματα των πανελλήνιων και λένε πόσο σάπιο είναι το εκπαιδευτικό σύστημα και ότι είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε για φροντιστήρια.

Εμ να μην αξιολογείται ο εκπαιδευτικός που παίζει φιδάκι μέσα στην τάξη, εμ να γίνεται και δουλειά. Και καθόμαστε να εξηγάμε τα αυτονόητα, μπας και ανακαλύψουν 2-3 εδώ μέσα ότι άμα ο καθηγητής που πετάει χαρταετό δεν τιμωρείται, θα συνεχίσει να πετάει χαρταετό. Και θα φτάσουμε 40 χρονών να βρίζουμε την κυβέρνηση στα παιδιά μας, για το ότι το σχολείο δεν λειτουργεί σωστά, όπως έκαναν οι γονείς μας σε εμάς, και οι παππούδες στους γονείς μας.


Μερικοί εδώ επίσης δεν λένε να καταλάβουν ότι ζούνε στην χώρα του βύσματος και της κλεψιας και θέλουν να πιστεύουν ότι θα υπάρχουν αξιοκρατικα κριτήρια ενώ μιλάμε για το πιο αναξιοκρατικο και βουτηγμένο στην διαφθορά κόμμα του μεταπολιτευτικού ελληνικού πολιτικού συστήματος και επιπλέον για το κομμα που μιλάει συνεχώς για ιδιωτικοποιησεις.

Όλα όσα λες είναι σωστα εννοείται πρέπει κάπως να μπει ένα τέλος σε όλο αυτό το τσίρκο με τα φροντιστήρια αλλά δεν νομίζω ότι θα το φέρει αυτό η Νέα Δημοκρατία . Αμφιβάλλω αν το θέλει κιόλας αυτό η ΝΔ , μάλλον περισσότερο να μειώσει τους υπαλλήλους ( και συνεπώς τον μισθό ) θέλει παρά να χτίσει την ΔΗΜΟΣΙΑ παιδεία .

Αν μιλάμε για κάτι αξιοκρατικό εννοείται τότε είμαι υπέρ στον θεσμό της αξιολόγησης και σε ότι λες .
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,482 μηνύματα.
Μερικοί εδώ επίσης δεν λένε να καταλάβουν ότι ζούνε στην χώρα του βύσματος και της κλεψιας και θέλουν να πιστεύουν ότι θα υπάρχουν αξιοκρατικα κριτήρια ενώ μιλάμε για το πιο αναξιοκρατικο και βουτηγμένο στην διαφθορά κόμμα του μεταπολιτευτικού ελληνικού πολιτικού συστήματος και επιπλέον για το κομμα που μιλάει συνεχώς για ιδιωτικοποιησεις.

Όλα όσα λες είναι σωστα εννοείται πρέπει κάπως να μπει ένα τέλος σε όλο αυτό το τσίρκο με τα φροντιστήρια αλλά δεν νομίζω ότι θα το φέρει αυτό η Νέα Δημοκρατία . Αμφιβάλλω αν το θέλει κιόλας αυτό η ΝΔ , μάλλον περισσότερο να μειώσει τους υπαλλήλους ( και συνεπώς τον μισθό ) θέλει παρά να χτίσει την ΔΗΜΟΣΙΑ παιδεία .

Αν μιλάμε για κάτι αξιοκρατικό εννοείται τότε είμαι υπέρ στον θεσμό της αξιολόγησης και σε ότι λες .
Όπως έγραψα και πριν, η αξιολόγηση δεν σημαίνει απολύσεις. Γίνεται για να δούμε που είμαστε, τι πάει λάθος κτλ. Το τι θα γίνει μετά, αν θα απολυθεί κάποιος, αν θα γίνουν επιμορφώσεις, νέοι κανονισμοί κτλ, θα κριθεί από τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. Επίσης πιο βύσμα στον ΑΣΕΠ;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,631 μηνύματα.
Όπως έγραψα και πριν, η αξιολόγηση δεν σημαίνει απολύσεις. Γίνεται για να δούμε που είμαστε, τι πάει λάθος κτλ. Το τι θα γίνει μετά, αν θα απολυθεί κάποιος, αν θα γίνουν επιμορφώσεις, νέοι κανονισμοί κτλ, θα κριθεί από τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. Επίσης πιο βύσμα στον ΑΣΕΠ;

Νομίζεις δεν έχουν υπάρξει απατεωνιες με τον ΑΣΕΠ ? Θα δούμε πως θα παει η αξιολόγηση αν και επιμένετε να μην καταλαβαίνετε πως ακριβώς το λέω ... Δύσκολο να λειτουργήσει ορθά αλλά τεσπα . Ας αφήσουμε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,482 μηνύματα.
Νομίζεις δεν έχουν υπάρξει απατεωνιες με τον ΑΣΕΠ ? Θα δούμε πως θα παει η αξιολόγηση αν και επιμένετε να μην καταλαβαίνετε πως ακριβώς το λέω ... Δύσκολο να λειτουργήσει ορθά αλλά τεσπα . Ας αφήσουμε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα.
Δεν ξέρω πότε καν αν έχουν γίνει απατεωνιές αλλά ξέρω σίγουρα ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν μπει δίνοντας κανονικά εξετάσεις και τίποτα παραπάνω. Μόνος σου έχει αυτό τον φόβο γιατί όπως είπα η αξιολόγηση δεν περιλαμβάνει απολύσεις.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,631 μηνύματα.
Δεν ξέρω πότε καν αν έχουν γίνει απατεωνιές αλλά ξέρω σίγουρα ότι χιλιάδες εκπαιδευτικοί έχουν μπει δίνοντας κανονικά εξετάσεις και τίποτα παραπάνω. Μόνος σου έχει αυτό τον φόβο γιατί όπως είπα η αξιολόγηση δεν περιλαμβάνει απολύσεις.

Δεν ξέρουμε τι περιλαμβάνει η αξιολόγηση για αυτό δεν μιλάμε . Δεν έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση στο ΦΕΚ περί αυτού , ολα υποθετικά είναι. Πάντως έχε στο μυαλό σου ότι η ΝΔ γενικά και με τα νοσοκομεία ξεπούλησε πολλά στον ιδιωτικό τομέα οπότε γενικά δεν πιστεύω ότι νοιάζεται τόσο για την δημόσια παιδεία . Τώρα θα δούμε , έρχεται ο καιρός .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,482 μηνύματα.
Δεν ξέρουμε τι περιλαμβάνει η αξιολόγηση για αυτό δεν μιλάμε . Δεν έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση στο ΦΕΚ περί αυτού , ολα υποθετικά είναι. Πάντως έχε στο μυαλό σου ότι η ΝΔ γενικά και με τα νοσοκομεία ξεπούλησε πολλά στον ιδιωτικό τομέα οπότε γενικά δεν πιστεύω ότι νοιάζεται τόσο για την δημόσια παιδεία . Τώρα θα δούμε , έρχεται ο καιρός .
Δεν έχει σημασία αν υπάρχει ΦΕΚ ή όχι. Η αξιολόγηση από μόνη της δεν περιλαμβάνει "δράσεις", αυτό είναι το επόμενο στάδιο. Αν γίνουν απολύσεις πριν καν δούμε τι φταίει τότε δεν μιλάμε για αξιολόγηση εξαρχής.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,631 μηνύματα.
Για αξιολόγηση σχολικών κτιρίων δεν λέμε πάντως τώρα; Και του χρόνου εκπαιδευτικών; Αρχίζει το δράμα;

Screenshot_2.png


Κάπου μέσα στη δεκαετία του 1950 ο δήμαρχος, ο παπάς, δύο ενωμοτάρχες ( Χωροφύλακες ) και δύο επιθεωρητές επιθεωρούν μία δασκάλα εν ώρα εργασίας.
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Φυσικά και να αξιολογούνται. Τόσο αυστηρά μάλιστα όσο και στο british system. Όπου δέχονται και feedback απο τους ίδιους τους μαθητές.Ώστε να αρχίσει λίγο να φεύγει η σαπίλα και η βρώμα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,631 μηνύματα.
Εγώ κρατάω μετριοπαθή στάση απέναντι στο ζήτημα επειδή ξέρω ότι και αυτό όπως οτιδήποτε καλό πάει να γίνει στην Ελλάδα θα πέσει θύμα μικροκομματικης πολιτικής και αν μιλάμε για απολύσεις τότε ακόμα και βασικά πρωτόκολλα να μη τηρείς αν έχεις το καλό το βύσμα μια χαρά θα τη γλιτώνεις.

Για εμένα η αξιολόγησις των εκπαιδευτικών πρέπει να περιλαμβάνει αφενός τη ψυχική τους υγεία για το αν μπορούν να διδάσκουν σε παιδιά και αφετέρου αν τηρούν τα πρωτόκολλα ( όπως ώρες παρουσίας στη τάξη/τήρηση ωραρίων ) και ως εκεί. Τη ποιότητα του έργου του/της εκάστοτε καθηγητα/ριας θα πρέπει αυστηρώς και μόνον να τη κρίνουν οι μαθηταί των. Όταν λέω έργον αναφέρομαι σ'τη μεταδοτικότητα και στην αποτελεσματικότητα του/της. Δεν μπορεί κανένας/καμία κρατικός υπάλληλος να αξιολογεί έναν/μια εκπαιδευτικό εις τούτον τον τομέα και είναι ανεπίτρεπτον κάτι τέτοιον.

Στα πανεπιστήμια μας οι φοιτηται έχομεν το δικαίωμα να αξιολογούμε τους καθηγητας μας. Το θέμα είναι πως κανένας δεν λαμβάνει υπόψιν τις αξιολογήσεις των φοιτητ(ρι)ων.
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Φυσικά και να αξιολογούνται. Τόσο αυστηρά μάλιστα όσο και στο british system. Όπου δέχονται και feedback απο τους ίδιους τους μαθητές.Ώστε να αρχίσει λίγο να φεύγει η σαπίλα και η βρώμα.
Ενώ συμφωνώ με το σκεπτικό σου, θα προσθέσω και τον εξής προβληματισμό μου.

Είναι πολλά τα χρόνια που μας κουράζουν με την παιδεία και με τις όποιες αλλαγές που κάνουν και ταυτόχρονα , συν τω χρόνω, καταργούν.

Την σκοπιμότητα αδυνατώ να κατανοήσω. Η μάλλον δεν επιθυμώ να αναλύσω.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλό είναι να ξεκινήσει η αξιολόγηση ειδικά στους καθηγητές των λυκείων από την στιγμή που σκέφτονται οι βαθμοί αυτών των ανθρώπων να ορίζουν και το μελλον των παιδιών .

Αυτή την στιγμή υπάρχουν καθηγητές που διδάσκουν και είναι κάτω από ψυχιατρική αγωγή και δείγματα συμπεριφοράς τους μαρτυρούν την όλη κατάσταση .
Καμία παρέμβαση φυσικά από τους υπεύθυνους εφόσον η συναδελφική αλληλεγγύη μπαίνει εμπόδιο ακόμα και όταν μιλάμε για τόσο σοβαρά θέματα ..

Πως είναι δυνατόν ένας τέτοιος καθηγητής να ορίσει το μέλλον ενός παιδιού βάζοντας του μια βαθμολογία η οποία βασίζεται στην ήδη ευάλωτη ψυχιατρικά κρίση του ?
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είναι κομματάκι γελοίο πάντως να ζητάμε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όταν ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα είναι για τα μπάζα από τη ρίζα του. Ποιος λοιπόν θα αξιολογήσει έναν εκπαιδευτικό, με τι κριτήρια, υπό ποια βάση, και τι ακριβώς θα γίνει εάν κριθεί ανάξιος;

Όταν έχουμε ένα σχολείο εν έτη 2021 το οποίο λειτουργεί βασισμένο στα πρότυπα του σχολείου του 1850 που ως σκοπό είχε να βγάλει στην αγορά εργάτες φάμπρικας που να μπορούν να διαβάζουν και να εκτελούν οδηγίες, πως ακριβώς θα κάνει καλύτερα τα πράγματα κάποια αξιολόγηση; Ένα παιδί το 2021 δεν χρειάζεται να ξέρει τα ποτάμια της Ελλάδας, ή πότε έγινε η μάχη στο Βαλτετσι, έχουμε το Google για όλα αυτά. Οι άνθρωποι το 2021 πληρώνονται για την δημιουργικοτητα, την εφευρετικοτητα, την καινοτομία της σκέψης τους και την ικανότητα τους να προσαρμοζονται γρήγορα σε ένα συνεχώς μεταλλασομενο περιβάλλον.


Οταν ακόμη λειτουργούμε υπό το πρίσμα ότι μια εξέταση στην τρίτη λυκείου καθορίζει το μέλλον ενός παιδιού, μια νοοτροπία του περασμένου αιώνα, και γαλουχουμε τα παιδιά μας με τέτοιες ανοησίες πως ακριβώς περιμένουμε να βγει κάτι καλό από αυτό το σχολείο; Πως περιμένουμε ότι τα παιδιά δεν θα σιχαίνονται αυτό το μέρος, και πως περιμένουμε ότι ακόμη και ένας καλός εκπαιδευτικος που όντως δεν είναι παράσιτο και έχει όρεξη να προσφέρει μπορεί να κάνει κάτι ουσιαστικό μέσα σε αυτό το ηλίθιο σύστημα;

Η αξιολόγηση είναι απλά μια λεξούλα που ακούγεται ωραία στα αφτιά του καθενός και αρέσκονται οι πολιτικοί να παπαγαλιζουν, διότι την αίσθηση στους πάντες πως κάτι γίνεται, και πως λαμβάνονται μέτρα για την βελτίωση της κατάστασης, ώστε να ησυχάζει ο κοινός νους, ασχέτως από το γεγονός πως είναι κενή ουσίας.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολύ ωραία ολα αυτά που αναφέρονται και δεν νομίζω να διαφωνεί οποιοσδήποτε αλλά από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή .
Αν αυτή η αρχή είναι να γίνει με την αξιολόγηση ας γίνει λοιπόν .

Μια ζωή όλοι στην θεωρία είμαστε και κανένας δεν τολμά να μπει και στην πράξη γιατί θα επωμιστεί και το αντίστοιχο αποτέλεσμα αυτής .

Ας βρούμε το σθένος σαν λαός να αποδεχτούμε πρώτα αυτόν που θα προχωρήσει στην πρώτη πράξη ώστε να γίνει όλο αυτο ντόμινο για να έχουμε ενα καλύτερο σύστημα και μετά νομίζω όλες αυτές οι ορθές θεωρίες θα είναι θέμα χρόνου να εφαρμοστούν .
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλό είναι να ξεκινήσει η αξιολόγηση ειδικά στους καθηγητές των λυκείωv
εγω θα ελεγα ειδικα στους δασκαλους του δημοτικου γιατι γαμανε την παιδικη ηλικια μικρων παιδιων.
Και ολοι ξερουμε απο μουνόπανα δασκάλους, σαδιστες, ρατσιστες κ.ο.κ
Και το κακο που μπορουν να κανουν τοτε ειναι τεραστιο και ανεπανορθωτο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είναι κομματάκι γελοίο πάντως να ζητάμε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, όταν ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα είναι για τα μπάζα από τη ρίζα του. Ποιος λοιπόν θα αξιολογήσει έναν εκπαιδευτικό, με τι κριτήρια, υπό ποια βάση, και τι ακριβώς θα γίνει εάν κριθεί ανάξιος;
Οκ τοτε να μην κανουμε τιποτα, ουτε καν το πρωτο βημα ακομα και αν γινει χωρις μεγαλη επιτυχια και χωρις την καλυτερη αποδοση. τρελή λογικη ,(μου θυμισες παππου που φωναζει στην τηλεοραση στις ειδησες) :thumbup:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η αξιολόγηση είναι απλά μια λεξούλα που ακούγεται ωραία στα αφτιά του καθενός και αρέσκονται οι πολιτικοί να παπαγαλιζουν, διότι την αίσθηση στους πάντες πως κάτι γίνεται, και πως λαμβάνονται μέτρα για την βελτίωση της κατάστασης, ώστε να ησυχάζει ο κοινός νους, ασχέτως από το γεγονός πως είναι κενή ουσίας.
Είπε τρωγοντας και πινοντας απο τον καναπε χωρις καμια συμβολη στα κοινα.

απογοήτευση
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οκ τοτε να μην κανουμε τιποτα, ουτε καν το πρωτο βημα ακομα και αν γινει χωρις μεγαλη επιτυχια και χωρις την καλυτερη αποδοση. τρελή λογικη ,(μου θυμισες παππου που φωναζει στην τηλεοραση στις ειδησες) :thumbup:

Πιο πρώτο βήμα μωρέ; Λες και ξέρεις τώρα εσύ ποιο είναι το πρώτο που πρέπει να γίνει για να διορθωθεί η κατάσταση, και θα πάμε να το κάνουμε κιόλας. Λες και ένα βήμα προς τη λάθος κατεύθυνση δεν σε φέρνει ακόμη μακριά από τη σωστή.

Για να γίνει αξιολόγηση του σχολικού συστήματος και οποιοδήποτε συστήματος, θα πρέπει πρώτα να υπάρξει σαφής καθορισμός των στόχων του συστήματος, ο οποίος θα είναι μάλιστα μετρήσιμος. Η "παιδεία" δεν αποτελεί τέτοιο στόχο, διότι είναι μια εντελώς φλου έννοια την οποία ο καθένας ερμηνεύει όπως θέλει. Το να μάθεις να λύνεις μια δευτεροβαθμια εξίσωση είναι ένας τέτοιος στόχος και μπορεί να αξιολογηθει. Το κυρίαρχο πρόβλημα του σχολείου όμως αν δεν το έχεις αντιληφθεί ακόμη, είναι πως τα περισσότερα πράγματα τα οποία διδάσκει και μπορούν να αξιολογηθουν είναι εντελώς άχρηστα στη σημερινή πραγματικοτητα, ενώ τα πραγματικα χρήσιμα, δηλαδή η δημιουργικοτητα, η περίεργια, η προσαρμοστικοτητα είναι πραγματα τα οποία δε γίνεται να αξιολογηθουν, διότι αποτελούν υπαρκτές αλλά άοριστες έννοιες, και έτσι είναι τρομερά δύσκολο έως ακατόρθωτο ένα κεντρικό σύστημα όπως το δημόσιο σχολείο που βασίζεται σε αλγόριθμους εκπαίδευσης να καταφέρει να παρέχει τέτοια πραγματα και μάλιστα συστηματικά ώστε να μπορούν να αξιολογηθουν.

Οι πραγματικη λύση σε τέτοια προβλήματα είναι η αποκεντροποιηση και η απελευθέρωση, έτσι ώστε να υπάρχουν πολλά μικρά ανεξάρτητα σχολεία, με πλήρη ελευθερία κινήσεων τα οποία θα μπορούν να πειραματιζονται ελεύθερα δημιουργώντας έτσι πολλαπλές λύσεις στο πρόβλημα, από τις οποίες θα επιβιώσουν οι καλύτερες μέσα από μια δαρβινικη διαδικασία ανταγωνισμού.


Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Είπε τρωγοντας και πινοντας απο τον καναπε χωρις καμια συμβολη στα κοινα.

απογοήτευση

Whatever Christine.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,876 μηνύματα.
ναι στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και όλων των δημοσίων υπαλλήλων. αλλά συμφωνώ ότι δεν αρκεί.
επίσης άρση της μονιμότητας εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων, όπως έλεγε και η διακύρηξη της Παρισινής Κομμούνας.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,631 μηνύματα.
επίσης άρση της μονιμότητας εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων, όπως έλεγε και η διακύρηξη της Παρισινής Κομμούνας.
Τόσο φιλελεύθερη οικονομικά η Παρισινή Κομμούνα; Κοίτα που συμφωνώ με τα κομμούνια και σε κάτι.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,876 μηνύματα.
Τόσο φιλελεύθερη οικονομικά η Παρισινή Κομμούνα; Κοίτα που συμφωνώ με τα κομμούνια και σε κάτι.

οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι κομμάτι του αστικού κρατικού μηχανισμού, μην πω... και του βαθέως κράτους. όχι όλοι. αλλά αρκετοί. σε θέσεις και τομείς κλειδιά.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Α ναι, και μερικά Black pills περί της εκπαίδευσης.

Τα δύο στοιχεία του χαρακτήρα που έχουν τεράστιο correlation με την καλή πορεία της ζωής ενός ανθρώπου είναι πρώτο και με διαφορά, το IQ, και δεύτερο το concienciousness.

Ολα τα στοιχεία πλέον δείχνουν πως το IQ είναι γενετικό και μπορείς μονάχα να μειώσεις το ανώτατο όριο ενός ανθρώπου υποσιτιζοντας τον κτλ όταν είναι μικρός αλλά δεν μπορείς να αυξήσεις το cap του. Πράγμα που σημαίνει ότι το μόνο πράγμα στο οποίο μπορείς να επέμβεις είναι το concienciousness, πράγμα που σημαινει πως θεσμοί όπως οι πρόσκοποι ή ο στρατός, όπου μαθαίνεις απλά να είσαι εργατικός, να έχεις πειθαρχία, και κα συνεργάζεσαι είναι έχουν πολυ μεγαλύτερο όφελος στην μετέπειτα ζωή ενος ανθρώπου από το σχολείο.

Δεν είναι τα σχολεία και τα πανεπιστήμια αυτά που κάνουν την ζωή μας καλύτερη. Τα ιδρύματα αυτά απλά κάνουν preselect τους ανθρώπους βάση του IQ και την εργατικότητα (πανελλήνιες) και άρα είναι αυτονόητο πως όσοι πάνε εκεί θα έχουν καλύτερη ζωή.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top