Δικαιώματα των ζώων: Ένας άλλος δρόμος προς την ανθρωπιά;

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Sad. Ξέρεις, ίσως αν έμπαινες στην όλη διαδικασία να ξεκοιλιάσεις τα εντόσθια, να βγάλεις το δέρμα κτλ, ίσως αποκτούσες άλλη εικόνα και σκεφτόσουν καλύτερα τι τρως από εδώ και μπρος, ή πόσο εύκολα πετάς κρέας στα σκουπίδια κ.ο.κ.
ίου
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Η υποκρισία είναι να διαφημίζεις κάτι να λες ότι λυπάσαι για τα ζώα συνέχεια ή ότι νοιάζεσαι για την κακοποίηση της βιομηχανίας και να τρως κρέατα. Η υποκρισία είναι στο ότι θες να κάνει τον καλό δηλαδή, αλλιώς γιατί υποκρισία ;

Εγώ το είπα 100 φορές γιατί μπορεί να αποστρέφεσαι τα ουρλιαχτά των ζώων αν δεν το έχεις ξαναδεί , αν δεν είσαι βοσκός, κυνηγός, παιδί του χωριού ή πεινασμένος . Το πιθανότερο είναι και ένα ντοκιμαντέρ να δεις που ένα ζώο κατασπαράσσει ένα άλλο να γυρίσεις το κεφάλι σου επειδή δεν σου αρέσει το θέαμα.

Πως είναι αυτό το πείραμα με το τρένο που πατάς το μοχλό αλλά δεν σπρώχνεις τον άνθρωπο για να σώσεις τους άλλους γιατί δεν εμπλέκεσαι το ίδιο και συναισθηματικά δεν αντιδράς το ίδιο ; κάπως έτσι.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Με τον σημερινό πληθυσμό και ποσότητα κατανάλωσης κρέατος είναι εφικτό κάτι τέτοιο?
Δλδ αν η κατανάλωση άγριων ζώων από πολυτέλεια που είναι τώρα γίνει κανόνας , δεν θα προκαλέσει εξαφάνιση όσων απέμειναν?

Οι ελεγχόμενες φάρμες προσφέρουν τουλάχιστον προστασία σε όποια άγρια ζωή έχει απομείνει

Όχι, αλλά ο πληθυσμός μπορεί να ελεγχτεί, όπως κάνει η Κίνα για παράδειγμα. Άσε που στην Ευρώπη έχουμε ήδη υπογεννητικότητα. Το κυνήγι δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να είναι ανεξέλεγκτο προφανώς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η υποκρισία είναι να διαφημίζεις κάτι να λες ότι λυπάσαι για τα ζώα συνέχεια ή ότι νοιάζεσαι για την κακοποίηση της βιομηχανίας και να τρως κρέατα. Η υποκρισία είναι στο ότι θες να κάνει τον καλό δηλαδή, αλλιώς γιατί υποκρισία ;

Εγώ το είπα 100 φορές γιατί μπορεί να αποστρέφεσαι τα ουρλιαχτά των ζώων αν δεν το έχεις ξαναδεί , αν δεν είσαι βοσκός, κυνηγός, παιδί του χωριού ή πεινασμένος . Το πιθανότερο είναι και ένα ντοκιμαντέρ να δεις που ένα ζώο κατασπαράσσει ένα άλλο να γυρίσεις το κεφάλι σου επειδή δεν σου αρέσει το θέαμα.

Πως είναι αυτό το πείραμα με το τρένο που πατάς το μοχλό αλλά δεν σπρώχνεις τον άνθρωπο για να σώσεις τους άλλους γιατί δεν εμπλέκεσαι το ίδιο και συναισθηματικά δεν αντιδράς το ίδιο ; κάπως έτσι.

Είναι υποκρισία διότι έχεις έναν ανεπτυγμένο εγκέφαλο και μπορείς να κατανοήσεις πως παρότι το κομμάτι κρέας που παίρνεις από τον χασάπη δεν ουρλιάζει, το ουρλιαχτό προηγήθηκε και το γεγονός πως επέλεξες να φας κρέας σημαίνει πως δίνεις κίνητρο στο να συνεχίσουν να σκοτώνουν τα ζώα που λυπάσαι.
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μιλατε λες και σας εχουν αποκρυψει την αληθεια.
Υπαρχει ονλαιν πολυ footage για ολη τη διαδικασια παραγωγης κρεατος.
Πατε και δειτε τα.
Λες και ειναι κατι που δεν ξερουμε η που μας το κρατανε κρυφο.
Τι στρουθοκαμηλισμος ειναι αυτος;
Δειτε τα, οταν τα δειτε ομως μην ερθετε και γραψετε βλεπω μια μπριζολα και οχι το απο πισω.
Γιατι τοτε θα ξερετε.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Όχι, αλλά ο πληθυσμός μπορεί να ελεγχτεί, όπως κάνει η Κίνα για παράδειγμα. Άσε που στην Ευρώπη έχουμε ήδη υπογεννητικότητα. Το κυνήγι δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να είναι ανεξέλεγκτο προφανώς.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Είναι υποκρισία διότι έχεις έναν ανεπτυγμένο εγκέφαλο και μπορείς να κατανοήσεις πως παρότι το κομμάτι κρέας που παίρνεις από τον χασάπη δεν ουρλιάζει, το ουρλιαχτό προηγήθηκε και το γεγονός πως επέλεξες να φας κρέας σημαίνει πως δίνεις κίνητρο στο να συνεχίσουν να σκοτώνουν τα ζώα που λυπάσαι.
Το αντιλαμβάνεσαι με τη λογική σου , για το συναισθηματικό κομμάτι λέω που δεν εμπλέκεται όταν δεν βλέπεις τις κακοποιήσεις ζώων άμεσα. Που σημαίνει είτε ότι δεν σε νοιάζει το θέμα, είτε ότι τις αγνοείς ηθελημένα και δεν τις φέρνεις στη μνήμη σου την ώρα που πας να φας . Αν έπρεπε να δώσουμε ένα χαρακτηρισμό θα ήταν συμφεροντολόγος ίσως παρά υποκριτής .
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το οτι την λετε στον αλλον για το κυνηγι ενω εσεις τρωτε factory farmed μου θυμιζει αυτο :
 

Συνημμένα

  • F2C1FE81-509B-4ECA-98EB-14C37BF4E915.jpeg
    F2C1FE81-509B-4ECA-98EB-14C37BF4E915.jpeg
    756.3 KB · Εμφανίσεις: 123

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το αντιλαμβάνεσαι με τη λογική σου , για το συναισθηματικό κομμάτι λέω που δεν εμπλέκεται όταν δεν βλέπεις τις κακοποιήσεις ζώων άμεσα. Που σημαίνει είτε ότι δεν σε νοιάζει το θέμα, είτε ότι τις αγνοείς ηθελημένα και δεν τις φέρνεις στη μνήμη σου την ώρα που πας να φας . Αν έπρεπε να δώσουμε ένα χαρακτηρισμό θα ήταν συμφεροντολόγος ίσως παρά υποκριτής .
Ναι, cognitive dissonance.

Εδώ να θέσω και ένα άλλο ερώτημα. Τα φυτά γιατί επιτρέπεται να τα τρώμε και να τα κόβουμε? Αυτά ως ζωντανοί οργανισμοί δεν έχουν δικαιώματα?
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι, cognitive dissonance.

Εδώ να θέσω και ένα άλλο ερώτημα. Τα φυτά γιατί επιτρέπεται να τα τρώμε και να τα κόβουμε? Αυτά ως ζωντανοί οργανισμοί δεν έχουν δικαιώματα?
Ναι θεωρητικα καταπατας τα δικαιωματα τους ως ζωντανους οργανισμους οταν τα τρως για να επιβιωσεις.Το όλο point είναι στο οτι δεν υποφέρουν την ώρα που τα κόβεις και τα τρώς επειδή δεν εχουν νευρικό σύστημα οπότε δεν νιώθουν πόνο όπως τα ζωα που εχουν νευρικο συστημα.Επισης δεν ειναι self conscious και self aware οπως εχει αποδειχτει πως ειναι τα ζωα.
Δεν εχουν συναισθηματα και δεν υποφερουν ουτε ψυχολογικα.
Ακόμα και αν ακολουθείς μια vegan diet και τρώς αποκλειστικά plant based χάνονται ζωές οπως για παράδειγμα κατα την διάρκεια του cropping στο plant agriculture όπου στα χωράφια ουσιαστικά σκοτώνονται απο τα υπερογκωδη μηχανηματα πολλά ποντίκια ή λαγοί που ζούν στο φυσικό τους περιβάλλον.
Ωστοσο οσοι επιλεγουν το veganism και το κανουν συνειδητα γνωριζοντας πως δεν ειναι absolutely perfect απο θεμα animal cruelty και ζωών που χάνονται όμως ειναι αντικειμενικα η καλυτερη λυση one over the other για οσους ειναι ευαισθητοποιημενοι πανω στο ζητημα κι επιλεγουν αυτον τον τροπο ζωης.
Επίσης τα σιτηρα που ξοδευονται στο animal agriculture collectively ειναι αρκετα ωστε να ταΐσουν 10 billion ανθρώπους. Δηλαδη να εξαλείψουν την πεινα σε όλο πλανήτη 3 φορές.

Δηλαδή το θεμα ειναι να επιβιωσεις εσυ προκαλωντας το λιγοτερο δυνατο suffering σε alive self concious και sentinet beings.
Τα φυτά δεν υποφερουν , δεν πονανε και δεν υποκεινται σε ψυχολογικα βασανιστηρια την ωρα που τα κοβεις η τα φυτευεις στον κηπο σου όπου είναι και το main argument όσων επιλεγουν να επιβιώσουν ακολουθωντας μια plant based διατροφη.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι θεωρητικα καταπατας τα δικαιωματα τους ως ζωντανους οργανισμους οταν τα τρως για να επιβιωσεις.Το όλο point είναι στο οτι δεν υποφέρουν την ώρα που τα κόβεις και τα τρώς επειδή δεν εχουν νευρικό σύστημα οπότε δεν νιώθουν πόνο όπως τα ζωα που εχουν νευρικο συστημα.Επισης δεν ειναι self conscious και self aware οπως εχει αποδειχτει πως ειναι τα ζωα.
Δεν εχουν συναισθηματα και δεν υποφερουν ουτε ψυχολογικα.
Ακόμα και αν ακολουθείς μια vegan diet και τρώς αποκλειστικά plant based χάνονται ζωές οπως για παράδειγμα κατα την διάρκεια του cropping στο plant agriculture όπου στα χωράφια ουσιαστικά σκοτώνονται απο τα υπερογκωδη μηχανηματα πολλά ποντίκια ή λαγοί που ζούν στο φυσικό τους περιβάλλον.
Ωστοσο οσοι επιλεγουν το veganism και το κανουν συνειδητα γνωριζοντας πως δεν ειναι absolutely perfect απο θεμα animal cruelty και ζωών που χάνονται όμως ειναι αντικειμενικα η καλυτερη λυση one over the other για οσους ειναι ευαισθητοποιημενοι πανω στο ζητημα κι επιλεγουν αυτον τον τροπο ζωης.
Επίσης τα σιτηρα που ξοδευονται στο animal agriculture collectively ειναι αρκετα ωστε να ταΐσουν 10 billion ανθρώπους. Δηλαδη να εξαλείψουν την πεινα σε όλο πλανήτη 3 φορές.


Άρα, το πρόβλημα δεν είναι πως αφαιρείς μια ζωή, το πρόβλημα είναι πως προκαλείς πόνο όταν την αφαιρείς. Διότι αν ναρκώσεις για παράδειγμα ένα ζώο, το νευρικό του σύστημα παραλύει και δεν αισθάνεται απολύτως τίποτα την ώρα του θανάτου.

Δηλαδή το θεμα ειναι να επιβιωσεις εσυ προκαλωντας το λιγοτερο δυνατο suffering σε alive self concious και sentinet beings.
Τα φυτά δεν υποφερουν , δεν πονανε και δεν υποκεινται σε ψυχολογικα βασανιστηρια την ωρα που τα κοβεις η τα φυτευεις στον κηπο σου όπου είναι και το main argument όσων επιλεγουν να επιβιώσουν ακολουθωντας μια plant based διατροφη.

Δεδομένου πως η ζωή η ίδια είναι ένα συνεχόμενο suffering (πείνα, άγχος, επιθυμίες, φόβοι) για κάθε ζωντανό οργανισμό με νευρικό σύστημα όπως λες, τότε το να σκοτώσεις έναν οργανισμό ισοδυναμεί με τον να τον απαλλάξεις από πολλές μελλοντικές στιγμές πόνου και δυστυχίας, οι οποίες θα είναι μάλλιστα πολύ περισσότερες από τις στιγμές ευτυχίας που θα νιώσει (αυτό είναι γενικότερα μια εμπειρική παρατήρηση που ισχύει και για τις ζωές όλων των ανθρώπων). Για την ακρίβεια, εξαλοίφοντας την ανθρωπότητα από προσώπου Γης, μπορούμε να ισχυριστούμε πως οι ζωές πάρα πολλών ειδών θα γίνουν καλύτερες (όπου καλύτερο ας πούμε πιο φυσικές). Συνεπώς εάν εξαπολύσω έναν τεχνητό ιό που σκοτώνει τους ανθρώπους σαν τις μύγες θα κάνω μια πολύ μεγάλη ευεργεσία σε όλα τα είδη του πλανήτη.
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άρα, το πρόβλημα δεν είναι πως αφαιρείς μια ζωή, το πρόβλημα είναι πως προκαλείς πόνο όταν την αφαιρείς. Διότι αν ναρκώσεις για παράδειγμα ένα ζώο, το νευρικό του σύστημα παραλύει και δεν αισθάνεται απολύτως τίποτα την ώρα του θανάτου.



Δεδομένου πως η ζωή η ίδια είναι ένα συνεχόμενο suffering (πείνα, άγχος, επιθυμίες, φόβοι) για κάθε ζωντανό οργανισμό με νευρικό σύστημα όπως λες, τότε το να σκοτώσεις έναν οργανισμό ισοδυναμεί με τον να τον απαλλάξεις από πολλές μελλοντικές στιγμές πόνου και δυστυχίας, οι οποίες θα είναι μάλλιστα πολύ περισσότερες από τις στιγμές ευτυχίας που θα νιώσει (αυτό είναι γενικότερα μια εμπειρική παρατήρηση που ισχύει και για τις ζωές όλων των ανθρώπων). Για την ακρίβεια, εξαλοίφοντας την ανθρωπότητα από προσώπου Γης, μπορούμε να ισχυριστούμε πως οι ζωές πάρα πολλών ειδών θα γίνουν καλύτερες (όπου καλύτερο ας πούμε πιο φυσικές). Συνεπώς εάν εξαπολύσω έναν τεχνητό ιό που σκοτώνει τους ανθρώπους σαν τις μύγες θα κάνω μια πολύ μεγάλη ευεργεσία σε όλα τα είδη του πλανήτη.
Μιλάς με πολλες ακροτητες και με απολυτα καταστροφικα σεναρια οπως το να εξαλειψουμε την ανθρωποτητα απο προσωπου γης ενω εγω μιλαω με facts.

Στην τελεια συνθηκη οπου θα σκοτωνες ενα ζωο ναρκωνοντας το και παλι δεν θα ηταν το ιδιο επειδη οπως ειπαμε τα ζωα ειναι self conscious, sentient και self aware εχουν συναισθηματα και αναπτυσσουν κοινωνικους δεσμους που τα φυτα δεν κανουν.
Επισης κανενα ζωο δεν σκοτωνεται με ναρκωση μπορεις να δεις πως σκοτωνονται τα ζωα πχ που τρως στα Macdonalds ενω εχουν ζησει φριχτη ζωη και κοβωντας απανθρωπα τον λαιμο τους μεχρι να χυθει ολο το αιμα τους.
Το οτι η ιδια η ζωη ειναι και ευτυχια και δυστυχια δεν σου δινει το δικαιωμα να του αφαιρεις τη ζωη για να το απαλλαξεις απο μελλοντικες στιγμες suffering. Συγγνωμη αλλα αυτο το argument ειναι γελοιο περα για περα.
Οταν ενα ελαφι θα πεθανει στη φυση επειδη θα το σκοτωσει καποια μερα ενα λιονταρι η θα παγιδευτει απο καποιον αλλον θηρευτη που το εχει απολυτη αναγκη για να επιβιωσει( οπως τα λιονταρα που ειναι obligate carnivores) ειναι φυση και ειναι η ζωη. Το factory farming δεν ειναι η φυση.
Εν παση περιπτωσει για να κανεις καποιο ποιντ εχεις μιλησει για καταστασεις εξαλειψης της ανθρωποτητας και τεχνητου ιου και επιστημονικης φαντασιας ενω εγω απλα σου μιλαω με επιστημονικα αποδεδειγμενα facts.
Μπορεις να τρως οπως θες τα ζωα σου να τα βασανισεις να τα νεκρωσεις να τα φας ζωντανα αλλα μην μου λες πως το κανεις για το καλο τους η μην λες στον εαυτο σου αυτα τα ψεματα βασικα.Αυτο που κανεις ειναι πως αφαιρεις μια ζωη απο ενα ζωο το οποιο θελει να ζησει ειναι aware για το περιβαλλον του και εχει επιθυμιες και συναισθηματα.

Επειδη ολα οσα λεω εχουν αποδειχτει επιστημονικα και ειναι διαθεσιμα ωστε να τα βρεις ονλαιν και εσυ εαν σε ενδιαφερει οντως το ζητημα και κανεις αυτες τις ερωτησεις για να μαθεις και οχι για να προκαλεσεις φιλονικιες θα σου προτεινα να κανεις το προσωπικο σου search.
Επειδη ομως και πιο πριν που συζητουσαμε επι του θεματος μου ειπες πως δεν πιστευεις σε επιστημονικες ερευνες και πως εχεις τον δικο σου τροπο ζωης και φιλοσοφιας εγω το σεβομαι.
Απλα δεν μπορω να παραθετω επιστημονικα ευρηματα και να μου μιλας για επιστημονικη φαντασια δεν συναδει με τη δικη μου φιλοσοφια.
Είναι σαν να προσπαθεί καποιος να με πεισει πως υπαρχει θεος.

Οποτε δεν θεωρω πως μπορουμε να κανουμε argument.Και δεν θα μπορεσουμε ποτε.

Δεν θελω ομως να σου μεινει το οτι δεν σεβαστηκα τον τροπο που σκεφτεσαι επειδη απλως εγω δεν ζω ετσι η δεν σκεφτομαι ετσι.
Δεν ηταν αυτη η προθεση μου για κανεναν λογο.




Επειδη αυτο ειναι ενα θρεντ για τα δικαιωματα των ζωων ευρυτερα θα θελατε να συζητησουμε και τις αλλες μορφες καταπατησης των δικαιωματων των ζωων; Οπως για παραδειγμα ειχα μεγαλωσει πηγαινοντας σε ζωολογικους κηπους και ευτυχως δεν πηγα ποτε σε τσιρκο που χρησιμοποιει τα ζωα.
Ποια ειναι η αποψη σας για τους ζωολογικους κηπους ή για αυτου του ειδους τσιρκων;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οποιος ενδιαφερεται γενικοτερα για το ζητημα ενα πολυ καλο ντοκιμαντερ που αναφερει ολες τις μορφες καταπατησης των δικαιωματων των ζωων ειναι αυτο :
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μιλάς με πολλες ακροτητες και με απολυτα καταστροφικα σεναρια οπως το να εξαλειψουμε την ανθρωποτητα απο προσωπου γης ενω εγω μιλαω με facts.

Στην τελεια συνθηκη οπου θα σκοτωνες ενα ζωο ναρκωνοντας το και παλι δεν θα ηταν το ιδιο επειδη οπως ειπαμε τα ζωα ειναι self conscious, sentient και self aware εχουν συναισθηματα και αναπτυσσουν κοινωνικους δεσμους που τα φυτα δεν κανουν.
Επισης κανενα ζωο δεν σκοτωνεται με ναρκωση μπορεις να δεις πως σκοτωνονται τα ζωα πχ που τρως στα Macdonalds ενω εχουν ζησει φριχτη ζωη και κοβωντας απανθρωπα τον λαιμο τους μεχρι να χυθει ολο το αιμα τους.
Το οτι η ιδια η ζωη ειναι και ευτυχια και δυστυχια δεν σου δινει το δικαιωμα να του αφαιρεις τη ζωη για να το απαλλαξεις απο μελλοντικες στιγμες suffering. Συγγνωμη αλλα αυτο το argument ειναι γελοιο περα για περα.
Οταν ενα ελαφι θα πεθανει στη φυση επειδη θα το σκοτωσει καποια μερα ενα λιονταρι η θα παγιδευτει απο καποιον αλλον θηρευτη που το εχει απολυτη αναγκη για να επιβιωσει( οπως τα λιονταρα που ειναι obligate carnivores) ειναι φυση και ειναι η ζωη. Το factory farming δεν ειναι η φυση.
Εν παση περιπτωσει για να κανεις καποιο ποιντ εχεις μιλησει για καταστασεις εξαλειψης της ανθρωποτητας και τεχνητου ιου και επιστημονικης φαντασιας ενω εγω απλα σου μιλαω με επιστημονικα αποδεδειγμενα facts.
Μπορεις να τρως οπως θες τα ζωα σου να τα βασανισεις να τα νεκρωσεις να τα φας ζωντανα αλλα μην μου λες πως το κανεις για το καλο τους η μην λες στον εαυτο σου αυτα τα ψεματα βασικα.Αυτο που κανεις ειναι πως αφαιρεις μια ζωη απο ενα ζωο το οποιο θελει να ζησει ειναι aware για το περιβαλλον του και εχει επιθυμιες και συναισθηματα.

Επειδη ολα οσα λεω εχουν αποδειχτει επιστημονικα και ειναι διαθεσιμα ωστε να τα βρεις ονλαιν και εσυ εαν σε ενδιαφερει οντως το ζητημα και κανεις αυτες τις ερωτησεις για να μαθεις και οχι για να προκαλεσεις φιλονικιες θα σου προτεινα να κανεις το προσωπικο σου search.
Επειδη ομως και πιο πριν που συζητουσαμε επι του θεματος μου ειπες πως δεν πιστευεις σε επιστημονικες ερευνες και πως εχεις τον δικο σου τροπο ζωης και φιλοσοφιας εγω το σεβομαι.
Απλα δεν μπορω να παραθετω επιστημονικα ευρηματα και να μου μιλας για επιστημονικη φαντασια δεν συναδει με τη δικη μου φιλοσοφια.
Είναι σαν να προσπαθεί καποιος να με πεισει πως υπαρχει θεος.

Οποτε δεν θεωρω πως μπορουμε να κανουμε argument.Και δεν θα μπορεσουμε ποτε.

Δεν θελω ομως να σου μεινει το οτι δεν σεβαστηκα τον τροπο που σκεφτεσαι επειδη απλως εγω δεν ζω ετσι η δεν σκεφτομαι ετσι.
Δεν ηταν αυτη η προθεση μου για κανεναν λογο.




Επειδη αυτο ειναι ενα θρεντ για τα δικαιωματα των ζωων ευρυτερα θα θελατε να συζητησουμε και τις αλλες μορφες καταπατησης των δικαιωματων των ζωων; Οπως για παραδειγμα ειχα μεγαλωσει πηγαινοντας σε ζωολογικους κηπους και ευτυχως δεν πηγα ποτε σε τσιρκο που χρησιμοποιει τα ζωα.
Ποια ειναι η αποψη σας για τους ζωολογικους κηπους ή για αυτου του ειδους τσιρκων;

Το point μου είναι πως όλα όσα λες ξεκινάνε από την αποδοχή μιας συγκεκριμένης ηθικής, και όπως κάθε κώδικας ηθικής, έτσι και ο συγκεκριμένος είναι απλά ένα κατασκεύασμα που σκοπό έχει να ρυθμίσει την συμπεριφορά των ανθρώπων και τίποτα παραπάνω.

Αν μου πεις πως τα ζώα πονάνε και έχουν συναισθήματα και γι αυτό το λόγο είναι λάθος να τα σκοτώνεις, μπορώ να απαντήσω so what? Οι έννοιες του λάθους και του σωστού είναι έννοιες που βασίζονται σε κάποιον κώδικα ηθικής τον οποίο αποδέχεσαι εντελώς αυθαίρετα.

Για να γίνει λοιπόν οποιοδήποτε argument όπως λες που να βασίζεται στην λογική και να έχει σκοπό να καταλήξει κάπου και όχι απλά ο καθένας να λέει τα δικά του και στο τέλος να συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε, θα πρέπει αρχικά να μιλάμε πάνω στο ίδιο πλαίσιο και να αποδεχόμαστε και οι δύο το ίδιο σύστημα ηθικής.

Εάν ασπαζόμαστε διαφορετική ηθική τότε δεν μπορεί να υπάρξει καμία συζήτηση μεταξύ μας περί καλού και κακού, γιατί ο καθένας θα αντλεί αυτές τις έννοιες από διαφορετικό πλαίσιο και θα τις νοηματοδοτεί με διαφορετικό τρόπο. Και αυτό είναι που γίνεται συνήθως σε όλες αυτές τις κουβέντες.

Αν λοιπόν θα θέλαμε να συζητήσουμε πραγματικά, η κουβέντα θα έπρεπε να πάει επίπεδο αφαιρετικότητας πιο πάνω και να μιλήσουμε για το ποιος κώδικας ηθικής είναι πιο ωφέλιμος. Πρόσεξε, όχι πιο σωστός ή λάθος. Διότι τώρα συγκρίνουμε κώδικες ηθικής και άρα οι έννοιες σωστό και λάθος δεν έχουν κανένα νόημα. Η κουβέντα μας θα έπρεπε να ξεκινήσει από την επιστημονική αφετηρία πως όπως κάθε είδος, έτσι και οι άνθρωποι, τόσο μικροσκοπικά ως άτομα, αλλά και μακροσκοπικά ως είδος, ως σκοπό της ζωής τους έχουν να επιβιώσουν, να αναπτυχθούν και να αναπαραχθούν και θα χρησιμοποιήσουν την δύναμη τους για να το κάνουν. Εάν συμφωνούμε σε αυτό (που μάλλον συμφωνούμε), τότε θα έπρεπε να αρχίσουμε να μιλάμε για το ποιος κώδικας ηθικής βοηθάει περισσότερο το ανθρώπινο είδος στο να πετύχει αυτόν το σκοπό του, διότι η ηθική όπως καταλαβαίνεις είναι απλά μια μορφή δύναμης, όπως για παράδειγμα είναι η βία. Σκοπός και μόνος λόγος ύπαρξης της ηθικής είναι να εξαναγκάσει τους ανθρώπους να έχουν μια συγκεκριμένη συμπεριφορά από την οποία όταν παρεκκλίνουν η ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει ηθικούς χαρακτηρισμούς για να ασκήσει μια μορφή ψυχολογικής βίας επάνω τους, να τους προκαλέσει ενοχές και συνεπώς να τους συνετίσει ή ακόμη καλύτερα να τους εκφοβίσει αρκετά εξ αρχής ώστε να μην παρεκκλίνουν καθόλου. Ο λόγος ύπαρξης της ηθικής είναι να μειώσει το κόστος της βίαιης επιβολής της τάξης σε μια κοινωνία ανθρώπων.

Ο λόγος τώρα που ασπαζόμαστε ένα συγκεκριμένο σύστημα ηθικής στην πληθώρα των περιπτώσεων δεν έχει κάποια λογική αφετηρία. Είναι κατά κύριο λόγο προϊόν της κουλτούρας μέσα στην οποία μεγαλώσαμε και από την οποία ως παιδιά και άρα παθητικοί δέκτες, διαμορφώσαμε ένα πλαίσιο σκέψης, το οποίο είναι τόσο βαθειά ριζωμένο μέσα μας που τις περισσότερες φορές δεν μπορούμε να συλλάβουμε καν πως υπάρχει.

Για να σου δώσω ένα απτό παράδειγμα, μάλλον δεν έχεις αναρωτηθεί ποτέ στην ζωή σου αν θα ήταν καλύτερο να ζούμε σε έναν κόσμο με δούλους. Αυτό δεν το έχεις κάνει ποτέ διότι απορρίπτεις ευθέως την δουλεία ως κάτι κακό, ακριβώς επειδή η σκέψη σου, όπως και των περισσοτέρων ανθρώπων ξεκινά με βάση το σύστημα της ηθικής με το οποίο έχουν διαποτιστεί.

Και αυτό δεν στο λέω για να σε προσβάλλω και να σου πω πως δεν ξέρεις να σκέφτεσαι. Το λέω για να επισημάνω το γεγονός πως αν θέλουμε να κάνουμε αληθινές συζητήσεις οι οποίες βγάζουν κάποιο νόημα, θα πρέπει πρωτίστως να βγούμε και οι δύο από τις τεχνητές αφετηρίες σκέψης της κουλτούρας μας και να προσπαθήσουμε στο βαθμό που μας επιτρέπουν οι γνώσεις και η σκέψη μας να δούμε τι είναι πραγματικά αληθινό και υπαρκτό.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Αν λοιπόν θα θέλαμε να συζητήσουμε πραγματικά, η κουβέντα θα έπρεπε να πάει επίπεδο αφαιρετικότητας πιο πάνω και να μιλήσουμε για το ποιος κώδικας ηθικής είναι πιο ωφέλιμος. Πρόσεξε, όχι πιο σωστός ή λάθος.
Για να σου δώσω ένα απτό παράδειγμα, μάλλον δεν έχεις αναρωτηθεί ποτέ στην ζωή σου αν θα ήταν καλύτερο να ζούμε σε έναν κόσμο με δούλους.
Ναι απλά και αυτό ακούγεται σαν ωφελιμισμός που είναι ηθική , δεν ξέρω αν βγαίνεις από τα κουτάκια της ηθικής και εσύ . Εσύ μπορεί να λες τι είναι ωφέλιμο για τη κοινωνία σαν σύνολο και αν είναι θυσιάζουμε ζώα δούλους ή ότι άλλο για τους υπόλοιπους , άλλος να το πάει πιο ατομικά , ότι θέλει δικαιοσύνη και ότι όλοι αυτοί έχουν δικαιώματα. Άρα για να το πας στο πιο πάνω βγαίνεις από αυτά όλα υποτίθεται και λες ποιο είναι το ''σωστό'' ; είναι αυτό που εξυπηρετεί την κοινωνία κάθε φορά είναι αυτό που είναι ακριβοδίκαιο, ποιος είναι ο σκοπός ας πούμε και τι συζητάμε τόση ώρα...

Απλά κάπου το χάνουμε όπως έλεγες και στην έκτρωση , δεν μπορείς να στηρίξεις δηλαδή ότι όσα ζώα έχουν αυτεπίγνωση έχουν δικαίωμα στη ζωή ενώ τα υπόλοιπα φυτά ή έντομα όχι , όπως δεν μπορείς να αποφασίσεις και αυθαίρετα ότι επειδή η καρδιά του εμβρύου χτυπάει στις 5,33 εβδομάδες από εκεί και έπειτα το έμβρυο έχει δικαίωμα στη ζωή γιατί έτσι .

Δηλαδή και για δικαιώματα να μιλάμε και δικαιοσύνη κάπως αυθαίρετα αποφασίσεις ότι μια αγελάδα είναι ανώτερη ενός φυτού και για αυτό δεν τη τρώμε , ένας νέος είναι ανώτερος από ένα γέρο για αυτό θα σώσουμε το νέο που κινδυνεύει σε ένα ξέσπασμα πυρκαγιάς , ένα έμβρυο είναι κατώτερο από ένα ενήλικα, για αυτό θα σώσουμε τη μητέρα και όχι το έμβρυο σε κάποια επιπλοκή εγκυμοσύνης, οπότε αναγκαστικά μπορεί να το μετράς στο όφελος .

Στην προκειμένη δηλαδή τις ωφέλειες από την διατροφή , στο καλό του πλανήτη κοκ
 

Guest 890013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ως ανθρωπος για να επιβιώσεις πρέπει να τραφείς.
Δεν εχεις αναγκη τα ζώα να τραφείς όπως τα έχουν τα λιοντάρια επειδή είναι obligate carnivores και το σώμα τους δεν μπορεί να διασπάσει τα θρεπτικά συστατικά απο τα φυτά.
Και έτσι μπορείς να επιλέξεις να τραφείς πλήρως planted-based επειδή στα φυτά δεν προκαλείς πόνο μιας και δεν έχουν νευρικό σύστημα είπαμε.
Δεν επιλέγεις το μπρόκολο επειδή είναι κατώτερο απο την αγελάδα αλλά επειδή η αγελάδα υποφέρει οταν την βιάζουν, της παίρνουν το νεογέννητο μωρό της και επαναλαμβάνουν τη διαδικασία περίπου 10 φορές στη μίζερη ζωή της στο εργοστάσιο , τη φυλακίζουν στo εργοστάσιο για 5 χρόνια εως ότου να γίνει άχρηστη μη παράγοντας άλλο γάλα και τη σκοτώνουν κόβοντας το λαιμό της απάνθρωπα για να φας εσύ το τυρί και τη μπριζόλα.
Τα δε μικρά της μοσχάρια αν έχουν την ατυχία να γεννηθούν αρσενικά τα κλείνουν σε ενα μικροσκοπικό κλουβί όπου παραμένει ακίνητο για περίπου 3 εβδομάδες ώστε να μην προλάβουν να αναπτυχθούν οι μύες του και το σκοτώνουν ετσι ώστε να δώσει πιο ζουμερό κρέας και να το φας εσύ.
Αν δε γεννηθεί θηλυκό, θα έχει την ίδια τύχη με τη μητέρα του στο εργοστάσιο.
Αυτή είναι η διαφορά.
Δεν επιλέγεις τα φυτά (ώστε να τραφείς για να επιβιώσεις) επειδή είναι κατώτερα αλλά επειδή δεν προκαλείς πόνο,πόνο σωματικό,αφόρητο στρές άγχος και πολλά ψυχολογικά προβλήματα τόσο στα ζώα τα ίδια για προφανείς λόγους όσο και στους σφαγείς όπου καταγεγραμμένα έχουν PTSD και πολλά ψυχολογικά προβλήματα μετά απο χρόνια εργασίας στα σφαγεία.
Μην επινοείτε λόγια που δεν ειπώθηκαν.
Πηγές:
Position of the American Dietetic Association: vegetarian diets - PubMed (nih.gov)
The disturbing link between slaughterhouse workers and PTSD (surgeactivism.org)
Factory Farmed Cows (nhes.org)
Factory Farming: The Industry Behind Meat and Dairy | PETA
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,861 μηνύματα.
Όσα δικαιώματα και να δώσουμε στα ζώα την ανθρωπιά δεν θα τη βρούμε γιατί δικαιώματα δίνουμε στους σκλάβους. Οι ελεύθεροι δεν τα χρειάζονται.

Όλο το κακό ξεκινάει απ' τις θρησκείες που έπεισαν ότι ο άνθρωπος είναι κάτι ανώτερο, υπέρτατο, εικόνα του Θεού και άλλα τέτοια. Κι ότι όλα τα υπόλοιπα βρίσκονται ως δώρα του Θεού για να τον υπηρετούν.

Απεναντίας, η φύση δείχνει να λειτουργεί εντελώς διαφορετικά.
Ο Θεός - στο βαθμό που υπάρχει - είναι άναρχος, που σημαίνει ότι δημιουργεί πολυπλοκότητα.
Πολλά είδη, φυτά, ζώα, πουλιά, ψάρια, πιθήκους, ανθρώπους, η ομοιομορφία είναι διχαστική, κατάφαση είναι η διασπορά.

Η μόνη φυσική ηθική χτίζεται στην πρώτη συνθήκη: Το Σώμα.
Θα μας άρεσε να μας εκτρέφουν και να μας τρώνε;

Γράφτηκε ότι τα φυτά δεν έχουν νευρώνες άρα δεν πονάνε όταν τα κόβεις, αυτό δεν είναι ακριβές.
Έχει αποδειχτεί ότι τα φυτά έχουν μια κυτταρική μνήμη, θυμούνται, αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους και στέλνουν μηνύματα κινδύνου όταν απειλούνται.

Και τι θα τρώμε; Μόνο καρπούς;

Τα περισσότερα είναι καρποί των φυτών. Όταν κόβεις την πατάτα δεν κόβεις την πατατιά. Το ίδιο για το αγγούρι, τη μελιτζάνα, το λάχανο. Ακόμα όμως και στα φυτά που εκριζώνονται αυτούσια, ολοκληρώνουν μόνα τους τον βιολογικό τους κύκλο. Αν δεν τα κόψεις, σαπίζουν ή ξεραίνονται.

Η αγάπη για τα ζώα βέβαια δεν σχετίζεται μόνο με τη διατροφή. Είναι τρυφερά και όταν τα αγγίζεις "σμιλεύουν" την ψυχή σου. Δείτε πόσο ευεργετικά είναι τα κατοικίδια στα μικρά παιδιά. Μεγαλώνουν και μαθαίνουν την ανιδιοτελή αγάπη, είναι πιο ειρηνικά με καλύτερη πρόθεση για τους γύρω τους.

Μετά τα ζώα για όσους είναι τυχεροί, δένονται αληθινά μαζί σου. Ο σκύλος σου θα παραμείνει πιστός ακόμα και στις φορτούνες όταν οι άνθρωποι σε εγκαταλείπουν με το πρώτο αεράκι.

Όπως έλεγε και ο Μίλαν Κούντερα...
"Τα ζώα δεν διώχτηκαν ποτέ από τον Παράδεισο"
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,877 μηνύματα.
Όσα δικαιώματα και να δώσουμε στα ζώα την ανθρωπιά δεν θα τη βρούμε γιατί δικαιώματα δίνουμε στους σκλάβους. Οι ελεύθεροι δεν τα χρειάζονται.

Και ποιός είναι πραγματικά ελεύθερος; Εσυ; Εγω; Βάσει ποίου κριτηρίου;

Όλο το κακό ξεκινάει απ' τις θρησκείες που έπεισαν ότι ο άνθρωπος είναι κάτι ανώτερο, υπέρτατο, εικόνα του Θεού και άλλα τέτοια. Κι ότι όλα τα υπόλοιπα βρίσκονται ως δώρα του Θεού για να τον υπηρετούν.

Κρατάμε αυτό... (αν και εξετάζεται εντελώς Παλαιοδιαθηκικά)

Απεναντίας, η φύση δείχνει να λειτουργεί εντελώς διαφορετικά.
Ο Θεός - στο βαθμό που υπάρχει - είναι άναρχος, που σημαίνει ότι δημιουργεί πολυπλοκότητα.
Πολλά είδη, φυτά, ζώα, πουλιά, ψάρια, πιθήκους, ανθρώπους, η ομοιομορφία είναι διχαστική, κατάφαση είναι η διασπορά.

...και το προσθέτουμε εδω. Ο Θεος υπάρχει μόνο όταν ειναι αναρχικός, γιατί και η φυση ειναι αναρχική; Και ποιός το λέει αυτό;

Εύκολα παρατηρήσιμη ειναι, η έννοια της Τάξης στο Σύμπαν. Η Σπείρα που μπορεί να ιδωθεί από την άκρη του Σύμπαντος εως και την κορυφή της ανθρώπινης κεφαλής στις φύτρες των μαλλιών.

Ακόμα και χαοτικές κινήσεις, ειναι προβλέψιμες ως διαταρακτικοί όροι ή διακυμάνσεις σε ένα σύστημα που τελικά θα βρει ενα νεο σημειο ισορροπίας. Γι αυτό και το Χαος θεωρείται εργαλείο μεταβολής της Ταξης και όχι ισάξιο της Αταξίας.

Ως εκ τούτου το να αρνείται κανείς την Τάξη του Θεου και να την ονομάζει έμμεσα αναρχία, αποτελεί ύβρι προς τη Φύση και άγνοια αυτής.


Η μόνη φυσική ηθική χτίζεται στην πρώτη συνθήκη: Το Σώμα.
Θα μας άρεσε να μας εκτρέφουν και να μας τρώνε;

Δεν υπάρχει μόνη φυσικη ηθική. Υπάρχουν κανόνες και αναγκες βάσει πυραμίδας. Η πρώτη βαθμίδα ειναι η επιβίωση. Οι υπόλοιπες οι ανέσεις.

Επίσης υπάρχει το Δίκαιο του Ισχυρού. Είτε μας άρεσε είτε δεν μας άρεσε, εαν ήμασταν βόδια, δε θα ειχαμε καμια επιλογή και καμία απόφαση, και θα καταλήγαμε σε ένα πιάτο ενός άλλου ζωντανού οργανισμού.

Όμως, προς το παρόν, είμαστε στην κορυφη της πυραμίδας ως οι Ισχυροί στο θνητό μέρος της φύσης και δικαίως επιβάλλουμε τη θέλησή μας.

Ουδείς δεν ενεργεί βάσει αρέσκειας ή "διεθνούς δικαίου" όσο κι αν μας αρέσει να βαυκαλίζουμε τους εαυτούς μας με αυτάρεσκους δικαιωματισμούς για να ηρεμεί η σκέψη μας στα 80 μας λίγο πριν πεθάνουμε ότι δεν ήμασταν τόσο κακοί άνθρωποι κι ότι θα πάμε στην σωστή πλευρά του Ουράνιου Χάσματος.

Η μόνη σοβαρή διπλωματία είναι η επιβολή, η ισχύς και η επικράτηση.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Ωραία δώσαμε δικαιώματα στα ζώα και άλλαξε και ο νόμος για την κακοποίηση των ζώων κλπ ,με αυτό αποκτήσαμε ανθρωπιά?
Καμιά σχέση.
Συνεχίζονται οι κακοποιήσεις.
Επίσης αν έχετε δει που θα έχετε δει υπάρχουν οι πραγματικοί φιλοζωοι που όπου βρεθούν τα βοηθούν τα προστατεύουν τα παίρνουν σπίτι ή τους βρίσκουν καταφύγιο ή φιλοξενία και υπάρχουν και οι κατ'επιφαση φιλοζωοι.Που είναι φιλοζωοι μόνο για την εικόνα για να δείχνουν ωραίοι και εννοείται δεν συμπεριφέρονται καλά στο ζωάκι που έχουν. Όπως και σε κάποια καταστήματα ταβέρνες πχ παίρνουν μικρά γατιά και καλά για κραχτες για τους πελάτες και μετά τα βλεπεις παρατημένα να ψάχνουν για φαγητό.
Επίσης τώρα στην καραντίνα πολλοί πήραν σκυλί μόνο και μόνο για να έχουν πάσο να πηγαίνουν όπου ήθελαν όταν υπήρχε ο περιορισμός εξόδου.
Και μετά τηλεφωνούσαν στη φιλοζωική να το δώσουν γιατί δεν μπορούσαν να το μεγαλωσουν.
Όπως και στις φετινές πυρκαγιές που είχε πλησιάσει η φωτιά ένα ξενώνα ζώων και βρέθηκαν εθελοντές και έσωσαν τα ζώα και οι ιδιοκτήτες άφαντοι.
Για μένα άνθρωποι τέτοιοι δε θα έπρεπε να σχετίζονται με ζώα ακόμα κι εκείνοι που τα έχουν για να βγάζουν το άχτι τους και όσοι είναι κατ'επιφαση φιλοζωοι.
Δεν είναι φιλοζωία αυτό να το κακομεταχειριζεσαι και να το έχεις για γλάστρα ν δείχνεις ωραίος στους άλλους.
Τα ζωα βοήθησαν τον άνθρωπο όλα τα χρόνια που συνυπάρχουν στον πλανήτη. Αγροτικές εργασίες κλπ και συντροφιά στο σπίτι.
Επίσης σε πολλούς οίκους ευγηρίας ή νοσοκομεία με παιδιά και άλλους ασθενείς πηγαίνουν σύλλογοι κάποια σκυλιά γατιά αν έχετε δει ώστε οι ασθενείς να τα αγκαλιάσουν να τους φτιάξει η διάθεση να τους ανέβει η ψυχολογία.
Μας βοηθούν ποικιλοτρόπως.
Θα πω για τη γάτα γιατί τυχαίνει να έχω.
Ισχύει ένα ρητό που είπε κάποιος εμείς φιλοσοφησαμε τη γάτα ή εκείνη απλά καταδεχτηκε να μοιραστεί τον κόσμο της με εμάς?
Όταν είσαι ριγμένος έρχονται με τις σκανταλιές και τα χάδια τους και σε κάνουν να ξεχνιεσαι.
Να σου φτιάχνουν τη διάθεση . Να νιώθεις ευθύνη για το μεγάλωμα τους.
Και δυστυχώς δεν είναι για όλους.
Γιατί την ανθρωπιά την έχεις την κουβαλάς τη νιώθεις δεν περιμένεις ένα ζωάκι για να αισθανθείς άνθρωπος.
Και τι άνθρωπος?
Που σκοτώνει αδέσποτα?
Μα βλέπω πολλούς στο δρόμο ενώ μπορούν να σταματήσουν και να τα αποφύγουν τα πατάνε επιδεικτικά. Μέγιστο σημείο ανθρωπιάς τι να λέμε τώρα.
Και κάτι τελευταίο εκείνος που αγαπάει αληθινά τα ζώα αγαπάει και τους ανθρώπους. Επιβεβαιωμένο αυτό.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,861 μηνύματα.
Και κάτι τελευταίο εκείνος που αγαπάει αληθινά τα ζώα αγαπάει και τους ανθρώπους. Επιβεβαιωμένο αυτό.
Στο τέλος της ζωής του ο Σοπενχάουερ κληροδότησε όλη την περιουσία του σε φιλοζωικά ιδρύματα αλλά και σε φιλανθρωπικά, παρότι ο ίδιος θεωρήθηκε βαθιά μισάνθρωπος.

Δεν ξέρω αν αυτός που αγαπάει τα ζώα αγαπάει και τους ανθρώπους αλλά σίγουρα η αγάπη για τα ζώα αμβλύνει τα αισθήματα μίσους για τους ανθρώπους, αφού εν τέλει και ο άνθρωπος ένα ζώο είναι.
Η μόνη σοβαρή διπλωματία είναι η επιβολή, η ισχύς και η επικράτηση.
Αν το πιστεύεις και σε κάνει να νιώθεις καλά αυτό, συνέχισε έτσι. Τι θα γίνει στην περίπτωση που θα βρεθείς εσύ κάτω απ' τη δαμόκλειο σπάθη;
Ως εκ τούτου το να αρνείται κανείς την Τάξη του Θεου και να την ονομάζει έμμεσα αναρχία, αποτελεί ύβρι προς τη Φύση και άγνοια αυτής.
Αν και είναι off-topic, η Αναρχία δεν σημαίνει Αταξία, μην τα μπερδεύεις.
 

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,841 μηνύματα.
Δεν θα πω πολλα ,θα ειμαι περιεκτικος

Αυτο που εχω να πω ειναι οτι απ το 1948 και μετα που καθιερωθηκαν τα ανθρωπινα δικαιωματα νομιζω την εχουμε δει καπως ΄΄μαγκες΄΄ η ανθρωπινη φυση ,οτι ειμαστε υπερανω καθε υπολοιπου οργανισμου αλλα και του πλανητη (ειναι κλειστο συστημα)-(αρα ισορροποια θα επιφερει μονη της το κλειστο συστημα οσα και δικαιωματα μας κανουν υπερανω) .Αυτο βεβαια εχει αρχισει να μας γυρναει μπουμερανγκ και εντινεται ακομα περισσοτερο ....που μαλλον επειδη ξεχναμε και καποια αλλα δικαιωματα (της φυσης , τους περιβαλλοντος , της βιοποικηλοτητας, των αλλων οργανισμων κλπ)

Νομιζω με τα ανρθωπινα δικαιωματα αρχισαμε να κανουμε ομαδικο μπαφο ολοι μας (οι ανθρωποι) .....γνωμη μου παντα
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Στο τέλος της ζωής του ο Σοπενχάουερ κληροδότησε όλη την περιουσία του σε φιλοζωικά ιδρύματα αλλά και σε φιλανθρωπικά, παρότι ο ίδιος θεωρήθηκε βαθιά μισάνθρωπος.

Δεν ξέρω αν αυτός που αγαπάει τα ζώα αγαπάει και τους ανθρώπους αλλά σίγουρα η αγάπη για τα ζώα αμβλύνει τα αισθήματα μίσους για τους ανθρώπους, αφού εν τέλει και ο άνθρωπος ένα ζώο είναι.

Αν το πιστεύεις και σε κάνει να νιώθεις καλά αυτό, συνέχισε έτσι. Τι θα γίνει στην περίπτωση που θα βρεθείς εσύ κάτω απ' τη δαμόκλειο σπάθη;

Αν και είναι off-topic, η Αναρχία δεν σημαίνει Αταξία, μην τα μπερδεύεις.
Αυτό που οποιος αγαπαει τα ζώα αγαπάει και τους ανθρώπους είναι επιλεκτικό μόνο σε όσους αγαπάνε και νιώθουν πραγματικά. Σαφώς υπάρχουν και οι φιλοζωοι εκείνοι που βλέπουν μόνο τα ζώα και μισούν τους ανθρώπους.
Δεν μιλώ για αυτούς.
Μιλώ για όσους αγαπάνε όλα τα πλάσματα και αυτό βγαίνει προς τα έξω είναι αυθεντικοί.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top