Ζωή χωρίς sex!

potmos

Νεοφερμένος

Ο Λουκᾶς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και επαγγέλεται Τεχνικός. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Μάλιστα τα ζώα λέει δεν κάνουν σεξ για την αναπαραγωγή αλλά μόνο για την ευχαρίστηση!!!! Θα σχίσω τα πτυχία μου, να πάρει η ευχή

Κάτι δεν καταλαβαίνεις καλά. Είναι αδύνατον ένα ζώο/φυτό/οτιδήποτε έχει φύλα να γνωρίζει ότι η διαδικασία της γονιμοποίησης έχει ως αποτέλεσμα την αναπαραγωγή. Επομένως το κάνει μόνο και μόνο επειδή του το υπαγορεύουν οι καλά προγραμματισμένες ορμές του. Σε άλλα είδη οι ορμές το υπαγορεύουν μέσω της ευχαρίστησης, σε άλλα με πιο απλούς χημικούς / μηχανικούς τρόπους.

Παρεμπιπτόντως, ο σαδομαζοχισμός είναι ένα φαινόμενο που απαντάται σε πολλά είδη στο ζωικό βασίλειο". Έλεος δηλαδή.

Έλεος τί; έλεος γιατί; Απαντάται. Αν δεν το ξέρεις, αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα.

Στην ίδια λογική σκάρωσα κι εγώ έναν διάλογο κατά τη διάρκεια του φαγητού, διάλογο που εν πολλοίς έχω ακούσει με τ' αυτιά μου συχνά, ενώ αμφιβάλλω, αν ο συνομιλητής ή οποιοσδήποτε άλλος από εμάς έχει ακούσει ποτέ με τ' αυτιά του στ' αλήθεια τον αντίστοιχο ερωτικό διάλογο, λόγω της ιδιαίτερα ιδιωτικής φύσης της ερωτικής πράξης.

Συγγνώμη αλλά, συνήθως, κατά την διάρκεια του φαγητού, πλατειάζουμε απίστευτα σε θέματα, αναλύσεις, προσωπικά, κοινωνικά, κ.λ.π. Αν απλά τρώγαμε με τον ενστικτώδη τρόπο, θα έπαιρνε ο καθένας μια φορά τη μέρα, ή μέρα παρά μέρα, την χούφτα του με τους βολβούς και θα έτρωγε στην μούγκα, κάνοντας το πολύ πολύ «μμμμμ» επειδή ικανοποιεί την πείνα του.

Το θέμα όμως, από το οποίο κατάφωρα έχουμε ξεφύγει, είναι η δυνατότητα ή μη να διανύσει κάποιος ένα χρονικό διάστημα, μεγάλο ή μικρό, χωρίς συνουσιασμό. Παρεμπιπτόντως η συζήτηση πλάτυνε προς την κατεύθυνση του αν είναι γενικά απαραίτητο το σεξ και γιατί. Και τριτευόντως καταλήξατε (-με) να αναλύετε (-ουμε) το πόσο ανθρώπινο ή μη είναι το σεξ.

Η εντύπωσή μου είναι ότι έγινες υπερβολικά συναισθηματικός και αρπάχτηκες θεωρώντας ότι κάποιος σου επιτίθεται. Αλλά η συζήτηση δεν είναι μάχη. Αν κάποιου το επιχείρημα είναι σαθρό, καταρρέει με την ανασκευή του. Και δεν είδα εκ μέρους κανενός έλλειψη διάθεσης για συζήτηση.

Το να έχεις βιώσει όλα αυτά, τα οποία οι περισσότεροι απλά ονειρεύονται και ταυτοχρόνως να μην έχεις δει κανένα όφελος, είναι τόσο αντιφατικό, ώστε σαφώς αποδεικνύεται πως ο συνομιλητής απλά κάπου τα έχει ακούσει ή διαβάσει, ενώ ο ίδιος δεν τα έχει ζήσει.

Συγγνώμη, αλλά πάλι αλλού βλέπω την αντίφαση. Τί σχέση έχει η ηδονή με το όφελος; Τί εννοείς εσύ όφελος;

Επειδή είσαι πολύ καινούριος στο στέκι, θα ήταν καλό να γνωρίσεις περισσότερο τους συνομιλητές σου πριν υπονοήσεις ανεντιμότητα και μαύρη προπαγάνδα από τη μεριά τους.

Μόνον εσύ υπονοείς πράγματα, αγαπητέ. Η επίθεση διά της αποδόσεως μη υπαρκτών προθέσεων είναι ad hominem επίθεση. Τα όσα περιγράφεις είναι τόσο μακρυά από την πραγματικότητα και από τις προθέσεις μου, όσο και οι εξαγγελίες της Μαριέττας για την Παιδεία από την πραγματικότητα της Παιδείας. Ο νοών νοείτω.
Εγώ μόνον επί ιδεών απαντώ, και όχι επί προσώπων. Δεν ζητώ συγγνώμη, διότι όχι μόνον δεν προσέβαλα κανένα, αλλά και ούτε καν μπορεί να εκληφθεί ως δυνητικά προσβλητικό ό,τι έγραψα. Και τα περί «νέου, αμαθούς και απείρου» παυσάσθω. Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο ιστοχώρο από μόνη της δεν κάνει κανένα καλύτερο συζητητή.

Θα ήταν καλό να ξέρεις ότι τα τεράστια ποστ, όπως αυτό που με ανάγκασες να γράψω με την άστοχη παρέμβασή σου, έχουν χαρακτηριστεί ως ιδιαίτερα βαρετά μέσα στο στέκι και μου έχει ζητηθεί να μην γράφω με τέτοιο τρόπο.

Και, συμφωνώ κι εγώ, δεν έχει νόημα. Όλο το ποστ είχε 2-3 φράσεις κλειδιά στις οποίες απήντησα. Τα υπόλοιπα ήταν συναισθηματισμοί.

Η ατελείωτη επιχειρηματολογία εκεί που δεν υπάρχει βάση διαλόγου, μόνο κακό μπορεί να κάνει στο διάλογο.

Πάντα υπάρχει βάση διαλόγου. Αλλοίμονο όταν δεν την αναζητούμε.

Τέλος, θα μπορούσες να υποστηρίξεις τα επιχειρήματα του συνομιλητή καθιστώντας τον διάλογο πιο γόνιμο κι εποικοδομητικό.

Αυτό έκανα, και συμφώνησες. Μήπως συμφωνείς και με τον Menace και δεν το διείδες; :)

Θα παρακαλέσω στο εξής να μη με προκαλείτε με τέτοιο τρόπο...

Μη βλέπεις προκλήσεις προσωπικές, αγαπητέ εκεί που υπάρχει μόνον πρόκληση για διάλογο. Και μην αποδίδεις αμέσως αρνητική έννοια σε ό,τι συνήθως χρησιμοποιείται αρνητικά. Ούτε καν η πρόκληση δεν είναι κακή.

Φιλικά

Και μια και διαβασα απο ενδιαφερον ολα τα ποστ, θα θελα να πω οτι δεν ενιωσα τοση "κακια" από κανεναν, που να δικαιολογει χαρακτηρισμους τυπου "ψευτης" , "ασχετος" κλπ. Προτεινω ψυχραιμια, και αναζητηση διευκρινησεων. Το να κινουμαστε επιθετικα βασει υποθεσεων δεν βοηθαει.:)

+1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

menace82

Νεοφερμένος

Ο Αντώνιος Δημόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Τεχνικός. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Να αναφερθει κατι για τον ερωτα, δεν πειραζει, αλλωστε σχετιζεται. Λεω οτι εφοσον ολοι ξερουμε το διαχωρισμο, ειναι ακυρο να επιχειρηματολογουμε για "ζωη χωρις ερωτα" (ποσο μαλλον να τσακωνομαστε). Αλλωστε ενα τετοιο τοπικ, θα μας εβρισκε ολους τοσο συμφωνους, που θα ειχε τη μορφη :

1ο ποστ : Υπαρχει ζωη χωρις ερωτα ; Μπορειτε να ζησετε χωρις ερωτα ;
2ο ποστ : Οχι.
3ο (mod) : Το τοπικ καλυφθηκε , και κλειδωνεται :P

Ομως το τοπικ μιλαει για απουσια σεξ, και μαλιστα οχι για πολυ μεγαλα χρονικά διαστηματα.

Μα και φυσικά δεν μιλάμε για έλλειψη έρωτα. Ποτέ δεν ανέφερα κάτι τέτοιο.

Ο συνομιλητής έθεσε την ερωτική πράξη ως ζωώδες ένστικτο ενώ το φαΐ ως κάτι που τον καλύπτει αισθησιακά περισσότερο (δικαίωμά του). Εγώ ρώτησα τότε, γιατί το φαΐ να μην είναι ζωώδες ένστικτο. Ο συνομιλητής απάντησε πως το φαΐ μπορεί να είναι μορφή απόλαυσης μέσω υψηλής μάλιστα αισθητικής, αφού δεν αποτελεί πλέον απλή ανάγκη επιβίωσης. Εγώ αντέστρεψα πλήρως το επιχείρημα, χρησιμοποιώντας μάλιστα την ίδια ακριβώς γλώσσα, ώστε να του δείξω ότι και για την ερωτική επαφή ισχύει το ίδιο. Χρησιμοποίησα μάλιστα τον Μαρκήσιο, ως παράδειγμα ακολασίας κι ελευθεριότητας, μιας και πέραν της κυνικής του φιλοσοφίας και της σαδιστικής ιδεολογίας της κυριαρχίας, ο Μαρκήσιος θεωρείται ο κορυφαίος μιας σειράς συγγραφέων ερωτικής λογοτεχνίας οι οποίοι ανήγαγαν την ακολασία σε μορφή υψηλής αισθητικής.

Δεν προσέθεσε, όμως, τίποτε παραπάνω στην καθαυτή πράξη. Απλά "κατέγραψε" σαδομαζοχιστικές συμπεριφορές, προσθέτοντας και ένα καυστικό/φιλοσοφικό υπόβαθρο. Ο τρόπος που κάνουμε την πράξη, παραμένει αναλλοίωτος από τα προηγούμενα είδη, συμπεριλαμβανομένων και των συμπεριφορών που "καταγράφει" ο μαρκήσιος. Ο τρόπος που τρώμε, έχει αλλάξει πάρα πολύ από τα προηγούμενα είδη.

Μάλιστα τα ζώα λέει δεν κάνουν σεξ για την αναπαραγωγή αλλά μόνο για την ευχαρίστηση!!!! Θα σχίσω τα πτυχία μου, να πάρει η ευχή. Ένα τέτοιο επιχείρημα το θεωρώ ως μελάνι μαύρο και σκοτεινό και δεν μπορώ ν' απαντήσω χωρίς να γίνω αγενής, οπότε προτιμώ απλά να το χαρακτηρίσω ως άκυρο και να το αντιπαρέλθω. Πρέπει να πούμε κάτι ακόμη κι αν δεν έχουμε τίποτε να πούμε φίλε μου;

Με κάλυψε ο potmos σε αυτό...

Τώρα από πού έβγαλε το συμπέρασμα ότι ο Μαρκήσιος ήταν ανίκανος....
Είναι η μια, από τις πολλές απόψεις, που υπάρχει. Μόνο αν γνωρίσουμε τον Μαρκήσιο από κοντά, θα μπορούμε να απαντήσουμε τον γρίφο που κρύβει ο πολύπλοκός του χαρακτήρας και τρόπος σκέψης.

Υπήρξε ακόμη ένα επιχείρημα που με έκανε να σχίσω τα πτυχία μου και να τα φάω με ελαφρά σως μπεαρνέζ: "Παρεμπιπτόντως, ο σαδομαζοχισμός είναι ένα φαινόμενο που απαντάται σε πολλά είδη στο ζωικό βασίλειο". Έλεος δηλαδή.

Δεν γνωρίζω αν η σως μπεαρνέζ ταιριάζει με τα πτυχία, καθώς είναι πολύ καλή για ψητά σχάρας :P, αλλά στο υπόλοιπο ζωικό βασίλειο συναντώνται όλες οι σεξουαλικές διαστροφές που υπάρχουν στο ανθρώπινο είδος.

Η απάντηση του συνομιλητή ήταν μάλλον ειρωνική, αφού προεξόφλησε ότι κι εγώ όταν κάνω έρωτα λέω τέτοιες παπαριές, ("Εάν κοιμόσουν μαζί της, μάλλον θα είχες την ίδια συζήτηση με αυτήν που πρότεινα ") οπότε δεν θα μπορούσα και πάλι ν' απαντήσω χωρίς να ξεφύγω από τα όρια των κανόνων του στεκιού και της ευπρέπειας.

Στην πρόταση που είχα κάνει, έχω βάλει και ένα "μάλλον". Δεν νομίζω να προεξόφλησα κάτι.

Παρακάτω: Ενώ ο συνομιλητής μας έχει πει προηγουμένως ότι δεν είναι τόσο εντυπωσιακή η ερωτική πράξη όσο λένε, ξαφνικά και υπό το βάρος των επιχειρημάτων μου, θυμάται ότι έχει δει περίπου αστεράκια κατά τη διάρκειά της, πράγμα που φυσικά δεν μπορεί να γίνει πιστευτό από τον οποιονδήποτε στοιχειωδώς νοήμονα ("Μπορεί να έχω χάσει την αίσθηση του χρόνου, να έχω νοιώσει σαν να βρίσκομαι σε έναν άλλον κόσμο και να μην βλέπω τίποτα κατά την διάρκεια της πράξεως, άλλα οφέλη, μετά την πράξη, δεν έχω δει"). Το να έχεις βιώσει όλα αυτά, τα οποία οι περισσότεροι απλά ονειρεύονται και ταυτοχρόνως να μην έχεις δει κανένα όφελος, είναι τόσο αντιφατικό, ώστε σαφώς αποδεικνύεται πως ο συνομιλητής απλά κάπου τα έχει ακούσει ή διαβάσει, ενώ ο ίδιος δεν τα έχει ζήσει. Με ψευδείς δηλώσεις δεν γίνεται συζήτηση αγαπητέ μου. Αμέσως μετά μάλιστα ξαναγυρνά στην κρεβατομουρμούρα την οποία εκείνος θεωρεί ως συζήτηση κι επικοινωνία και στην τεκνοποίηση, υπογραμμίζοντας μετ' εμφάσεως την εύλογη δυσπιστία μου.

Εσύ γιατί προεξοφλείς το τι έχω κάνει/νιώσει; Δεν νομίζω σε μια συζήτηση να έχω λόγο να πω ψέμματα. Δεν την βλέπω ως μάχη και ανταλλαγή βολών, αλλά ως ανταλλαγή απόψεων. Επίσης, δεν έχει γίνει σαφές τι ορίζεται ως όφελος από την σεξουαλική πράξη. Ελπίζω να μην μείνω με την απορία.

Και τώρα που με ανάγκασες να κάνω κάτι το οποίο όχι μόνο είναι βαρετό για όλους τους συνομιλητές, εμού συμπεριλαμβανομένου, αλλά αγγίζει τα όρια της αγένειας και της προσωπικής επίθεσης, θα είχα κάτι να σου πω προσωπικά αγαπητέ μου Πότμο. Επειδή είσαι πολύ καινούριος στο στέκι, θα ήταν καλό να γνωρίσεις περισσότερο τους συνομιλητές σου πριν υπονοήσεις ανεντιμότητα και μαύρη προπαγάνδα από τη μεριά τους. Θα ήταν καλό να ξέρεις ότι τα τεράστια ποστ, όπως αυτό που με ανάγκασες να γράψω με την άστοχη παρέμβασή σου, έχουν χαρακτηριστεί ως ιδιαίτερα βαρετά μέσα στο στέκι και μου έχει ζητηθεί να μην γράφω με τέτοιο τρόπο. Η ατελείωτη επιχειρηματολογία εκεί που δεν υπάρχει βάση διαλόγου, μόνο κακό μπορεί να κάνει στο διάλογο. Τέλος, θα μπορούσες να υποστηρίξεις τα επιχειρήματα του συνομιλητή καθιστώντας τον διάλογο πιο γόνιμο κι εποικοδομητικό. Αμφιβάλω αν θα διαβάσει κανείς αυτό το άχρηστο ποστ, ακόμη κι εσύ που το προκάλεσες, ή ο Menace που είναι και ο άμεσα ενδιαφερόμενος. Θα παρακαλέσω στο εξής να μη με προκαλείτε με τέτοιο τρόπο...

Η πρόκληση για συζήτηση είναι κακή; :(
Αγένεια και προσωπική επίθεση; :(
Ποτέ δεν είχα κάτι τέτοιο κατά νουν. :(

τς τς τς....που θες να πεις με αυτο, τι??
Οτι οταν μιλαμε στο θεμα περι "ερωτα" ειμαστε οφφ?

Θα απαντήσω με ερώτηση: Ένας βιασμός είναι ερωτικός;
Μιλάμε για "Ζωή χωρίς sex!" όχι για ζωή χωρίς έρωτα. Ο έρωτας δεν συμπεριλαμβάνει απαραίτητα το σεξ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Δεν προσέθεσε, όμως, τίποτε παραπάνω στην καθαυτή πράξη. Απλά "κατέγραψε" σαδομαζοχιστικές συμπεριφορές, προσθέτοντας και ένα καυστικό/φιλοσοφικό υπόβαθρο. Ο τρόπος που κάνουμε την πράξη, παραμένει αναλλοίωτος από τα προηγούμενα είδη, συμπεριλαμβανομένων και των συμπεριφορών που "καταγράφει" ο μαρκήσιος. Ο τρόπος που τρώμε, έχει αλλάξει πάρα πολύ από τα προηγούμενα είδη.

Καλησπέρα και καλή χρονιά! Θα ήθελα να διευκρινίσω, ότι ο Μαρκήσιος στα βιβλία του, πέραν των σκηνών που περιγράφουν την εφαρμογή της σαδιστικής ιδεολογίας, την οποία αναπτύσσει μέσα σε πολύ ενδιαφέροντες, ακόμη και για όσους από εμάς διαφωνούν, φιλοσοφικούς διαλόγους, περιγράφει μερικές πολύ περίτεχνες σκηνές ελευθεριάζοντος ερωτισμού, οι οποίες δεν σχετίζονται με τους βασανισμούς και τις φρικαλεότητες που όλοι φέρνουμε στο μυαλό μας, όταν ακούμε το όνομα του θείου μου. Επίσης, έχει γράψει ορισμένα διηγήματα όπου η σεξουαλική πράξη επιδεικνύει το μέγιστο της αισθητικής της ακολασίας. Γι' αυτό το λόγο θεώρησα ότι η απάντησή σου δείχνει πως δεν έχουμε κοινές παραστάσεις σε αυτόν τον τομέα. Προφανώς δεν μιλούσαμε για το ίδιο πράγμα.

Θα επιμείνω και θα είμαι μάλιστα κάθετος σ' αυτό, ότι ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που το ζωώδες ένστικτο του φαγητού, το οποίο εξυπηρετεί το βασικό ένστικτο της επιβίωσης, γι' αυτό και προκαλεί συναισθήματα ευδαιμονίας, έχει μετεξελιχθεί σε υψηλή τέχνη, την αξία της οποίας δεν αμφισβητώ, έτσι και το ζωώδες ένστικτο της σεξουαλικής διέγερσης, που εξυπηρετεί το βασικό ένστικτο της αναπαραγωγής, έχει μετεξελιχθεί σε υψηλή επίσης τέχνη, της οποίας την αξία θα ήταν καλό να μην υποτιμάτε, αλλά προτιμότερο να τη διερευνήσετε. Αυτός είναι κι ένας ακόμη λόγος που θεώρησα ότι η συζήτηση κατέστη κενή νοήματος, αφού και πάλι δεν έχουμε τις ίδιες παραστάσεις κι εσύ επιδεικνύεις μια στάση που λέει "αν δεν το γνώρισα εγώ, τότε δεν μπορεί να συμβεί". Ας μην επανέλθουμε παρακαλώ σ' αυτό το επιχείρημα, θεωρώ ότι το έχουμε εξαντλήσει.


Αρχική Δημοσίευση από menace82:
Με κάλυψε ο potmos σε αυτό...

Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε τότε να πούμε ότι αφού τα ζώα δεν έχουν συναίσθηση του θανάτου τους, η σκληρή τους προσπάθεια για επιβίωση και η επιμονή τους να ζουν οφείλεται απλά στην ευχαρίστηση που τους προσφέρει το να είναι ζωντανά. Επίσης, αφού δεν έχουν συναίσθηση ότι το φαγητό τα κρατάει ζωντανά, τρώνε μόνο για την ικανοποίηση που αυτό τους προσφέρει. Εμένα προσωπικά δεν με καλύπτουν καθόλου αυτού του είδους τα επιχειρήματα, μου φαίνονται τραβηγμένα από τα μαλλιά, απλά για να τεκμηριώσουμε θέσεις μας, οι οποίες στηρίζονται στον απαράδεκτο διαχωρισμό του ανθρώπου σε ζωώδη ένστικτα και νοημοσύνη τα οποία θα πρέπει πάντα ν' αντιμάχονται. Την παραπάνω θέση σου την κατέρριψε ο Potmos, θεωρώντας ότι την υπερασπίζεται. Μήπως διαφωνείτε και δεν το έχετε καταλάβει; :P


Αρχική Δημοσίευση από menace82:
Δεν γνωρίζω αν η σως μπεαρνέζ ταιριάζει με τα πτυχία, καθώς είναι πολύ καλή για ψητά σχάρας :P, αλλά στο υπόλοιπο ζωικό βασίλειο συναντώνται όλες οι σεξουαλικές διαστροφές που υπάρχουν στο ανθρώπινο είδος.

Αλλά όχι ο σαδισμός. Ο σαδισμός είναι ιδεολογική και φιλοσοφική κατασκευή, συνεπώς εξ ορισμού δεν μπορεί ν' απαντάται στα ζώα. Η φρικαλεότητά του είναι ίδιον μόνο της ανθρώπινης νοημοσύνης, την οποία τόσο άκριτα εκθειάζετε. Η νοημοσύνη χωρίς συναίσθημα, το οποίο, όσο κι αν δεν μας αρέσει, εδρεύει στον "θηλαστικό" φλοιό του ανθρώπινου εγκεφάλου και χωρίς σύνδεση με τις βιολογικές μας αναγκαιότητες, οι οποίες είναι εγγεγραμμένες στον ερπετικό του φλοιό, μπορεί να αποβεί περισσότερο φρικαλέα και κτηνώδης από οποιαδήποτε κτηνωδία του ζωικού βασιλείου. Άλλωστε, για να επανέλθω στο αγαπημένο σου επιχείρημα, ακόμη κι αν δεχθούμε ότι ζώα όπως η γάτα, η οποία επιδεικνύει σαδιστικές τάσεις παίζοντας με το θύμα της, όχι όμως για σεξουαλικούς λόγους, αλλά για λόγους που σχετίζονται με την εξάσκηση των αντανακλαστικών της, άρα με την επιβίωσή της, προφανώς δεν έχουν συναίσθηση της φρικαλεότητας αυτής, γεγονός που απομακρύνει αυτήν τη συμπεριφορά από τη σφαίρα της κυνικής φιλοσοφίας της επιβολής, της κυριαρχίας, της εξουσίας και της θεϊκής φαντασίωσης, η οποία αποτελεί το στυλοβάτη της αντίστοιχης ανθρώπινης συμπεριφοράς. Επίσης, η γάτα παίζει με την τροφή της κι όχι με τον ερωτικό της σύντροφο, γεγονός που αμφισβητεί ακόμη περισσότερο την αποθέωση του φαγητού από τη μεριά σου, αφού ο τρόπος παραγωγής της τροφής του ανθρώπου είναι τόσο σαδιστικός, που έχει κάνει στις μέρες μας πολλούς ν' αρνούνται να τραφούν με τροφές ζωικής προέλευσης. Νομίζω ότι υπάρχει στο στέκι οπαδός της εν λόγω άποψης (vegan), ίσως θα μπορούσε να μας διαφωτίσει σχετικά.


Αρχική Δημοσίευση από menace82:
Στην πρόταση που είχα κάνει, έχω βάλει και ένα "μάλλον". Δεν νομίζω να προεξόφλησα κάτι.

Ας μην θεωρηθεί ότι θίχτηκα, απλά σχολιάζω το γεγονός ότι ενώ τα επιχειρήματά μας είχαν πλήρη αντιστοιχία, κάτι τέτοιο δεν φάνηκε να γίνεται αντιληπτό από τη δική σας πλευρά.



Αρχική Δημοσίευση από menace82:
Εσύ γιατί προεξοφλείς το τι έχω κάνει/νιώσει; Δεν νομίζω σε μια συζήτηση να έχω λόγο να πω ψέμματα. Δεν την βλέπω ως μάχη και ανταλλαγή βολών, αλλά ως ανταλλαγή απόψεων. Επίσης, δεν έχει γίνει σαφές τι ορίζεται ως όφελος από την σεξουαλική πράξη. Ελπίζω να μην μείνω με την απορία.

Δεν προεξοφλώ τίποτε. Απλά αν διαβάσει κανείς από το πρώτο ποστ σου στο θέμα αυτό και πέρα, νομίζω ότι δύσκολα μπορεί να πειστεί πως αυτά τα λες στα σοβαρά. Επιτρέψτε μου σε τελική ανάλυση να έχω τις αμφιβολίες μου. Όσο για το πολύ καίριο ερώτημα που τέθηκε, σχετικά με το όφελος, πέραν της ηδονής, από την σεξουαλική πράξη, θεωρώ ότι θα πρέπει να συζητηθεί σε χωριστό θρεντ το οποίο θα πρέπει ν' ανοίξουμε, κάτι που έχω σκοπό να κάνω. Στο σημείο αυτό θα είχα να θέσω κι εγώ την άλλη πλευρά του ζητήματος. Ποιο το όφελος του να φας ένα εξαιρετικό καλομαγειρεμένο και υπέροχα διακοσμημένο γεύμα, πέραν της ικανοποίησης των αισθήσεων αλλά και του αρχέγονου ενστίκτου της επιβίωσης ( κάτι αντίστοιχο με την "ηδονή") που κάτι τέτοιο σου προσφέρει; Αίσθημα πληρότητας μας γεννούν και τα δυο, που με εξιδανικευμένο τρόπο εκπληρούν τα δύο βασικότερα ένστικτα, επάνω στα οποία υπερτίθενται όλες οι ανώτερές μας λειτουργίες. Ας μην βιαστούμε ν' απαντήσουμε στο παρόν θέμα. Θεωρώ ότι ως προς την ερώτηση με την οποία αυτό ξεκίνησε, έχουμε αμφότεροι απαντήσει ξεκάθαρα. "Όχι" από τη δική μου πλευρά, "ναι" από τη δική σας. Ο,τιδήποτε περαιτέρω θα θεωρηθεί κατάχρηση του χώρου και μάλλον οφτόπικ.



Αρχική Δημοσίευση από menace82:
Η πρόκληση για συζήτηση είναι κακή; :(
Αγένεια και προσωπική επίθεση; :(
Ποτέ δεν είχα κάτι τέτοιο κατά νουν. :(

Θα ήταν καλό να διαβάζεις προσεκτικότερα πριν παρεξηγήσεις. Η σύνταξη της πρότασης στην οποία αναφέρεσαι είναι σαφέστατη και λέει ότι η δική μου απάντηση ήταν στα όρια της αγένειας και της προσωπικής επίθεσης: "με ανάγκασες να κάνω κάτι το οποίο όχι μόνο είναι βαρετό για όλους τους συνομιλητές, εμού συμπεριλαμβανομένου, αλλά αγγίζει τα όρια της αγένειας και της προσωπικής επίθεσης". Αφαιρώντας την παρενθετική πρόταση "το οποίο...συμπεριλαμβανομένου" και τον απαραίτητο αντιθετικό σύνδεσμο "αλλά", η πρόταση γίνεται: "με ανάγκασες να κάνω κάτι που αγγίζει τα όρια...". Δείγματα σύγχυσης;;; Ελπίζω να πρόκειται απλά για παρανόηση κι όχι για σκόπιμη διαστρέβλωση, όπως συνέβη στην περίπτωση του Potmos και της ροχάλας του Μαρκήσιου, για την οποία τον ευχαριστώ ιδιαιτέρως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neraida

Επιφανές μέλος

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13,073 μηνύματα.
Θα απαντήσω με ερώτηση: Ένας βιασμός είναι ερωτικός;
Μιλάμε για "Ζωή χωρίς sex!" όχι για ζωή χωρίς έρωτα. Ο έρωτας δεν συμπεριλαμβάνει απαραίτητα το σεξ.

Εσυ μιλας για ερωτα-συναισθημα
Ενω εγω αναφερομουν στον ερωτα-ερωτικη πραξη-σεξ οπου υπαρχει και συναισθημα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorien

Περιβόητο μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Aτοπο ομως. Γιατι ο "ερωτας" οπως τον λες περιεχει και την πραξη σεξ και επομενως το αποκλειει και αυτο ο τιτλος. Δε γινεται να υπαρχει "ερωτας" (οπως τον λες) χωρις την πραξη σεξ. Αρα με το "ερωτα" δε μιλαμε γιαυτο, αλλά για το συναισθημα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apokotou1709

Νεοφερμένος

Ο Άκης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ε, ενταξει αφου εγω και η κοπελια μου εχουμε μια πολυ καλη σχεση και καταλαβενουμε και αγαπαμε ο ενας τον αλλον ενοιτε πως θα αντεχα(ακομα και να μην εχουμε κανει ακομα σεξ τοσα χρονια εχω αντεξει στον ενα χρονο θα κολισω?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhead_pirate

Περιβόητο μέλος

Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,774 μηνύματα.
Ζωή χωρίς σεξ = τζάκι χωρίς φωτιά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

potmos

Νεοφερμένος

Ο Λουκᾶς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και επαγγέλεται Τεχνικός. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Εμένα προσωπικά δεν με καλύπτουν καθόλου αυτού του είδους τα επιχειρήματα, μου φαίνονται τραβηγμένα από τα μαλλιά, απλά για να τεκμηριώσουμε θέσεις μας

Έχω την εντύπωση ότι εδώ παίζουμε λίγο. Για να βγάλεις ένα επιχείρημα που σε καλύπτει, ανατρέχεις σε απίστευτες αναλύσεις, αποκρυφιστικές, συναισθηματιστικές, πνευματιστικές και εντελώς υποκειμενικές σε τελική ανάλυση, ενώ αν ένα επιχείρημα δεν σε βολεύει και τόσο, έστω και αν είναι αδιαμφισβήτητη φυσική αλήθεια, είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά.

ΟΚ :) . Υποχωρώ παραχωρώντας την νίκη. Εξάλλου για μένα δεν ήταν το ζητούμενο, ούτως ή άλλως. Συζήτηση ήθελα να κάνω, όχι μάχη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από menace82:
Παρεμπιπτόντως, ο σαδομαζοχισμός είναι ένα φαινόμενο που απαντάται σε πολλά είδη στο ζωικό βασίλειο.

Αρχική Δημοσίευση από potmos:
Έλεος τί; έλεος γιατί; Απαντάται. Αν δεν το ξέρεις, αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα.

Αρχική Δημοσίευση από menace82:
Δεν γνωρίζω αν η σως μπεαρνέζ ταιριάζει με τα πτυχία, καθώς είναι πολύ καλή για ψητά σχάρας , αλλά στο υπόλοιπο ζωικό βασίλειο συναντώνται όλες οι σεξουαλικές διαστροφές που υπάρχουν στο ανθρώπινο είδος.

Τελικά όμως κανένας απ' τους δύο σας δεν έφερε έστω ένα παράδειγμα σαδομαζοχιστικής συμπεριφοράς στο σεξ στο ζωϊκό βασίλειο. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Έχω την εντύπωση ότι εδώ παίζουμε λίγο. Για να βγάλεις ένα επιχείρημα που σε καλύπτει, ανατρέχεις σε απίστευτες αναλύσεις, αποκρυφιστικές, συναισθηματιστικές, πνευματιστικές και εντελώς υποκειμενικές σε τελική ανάλυση, ενώ αν ένα επιχείρημα δεν σε βολεύει και τόσο, έστω και αν είναι αδιαμφισβήτητη φυσική αλήθεια, είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά.

ΟΚ :) . Υποχωρώ παραχωρώντας την νίκη. Εξάλλου για μένα δεν ήταν το ζητούμενο, ούτως ή άλλως. Συζήτηση ήθελα να κάνω, όχι μάχη.


Αρχική Δημοσίευση από Great Chaos:
Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε τότε να πούμε ότι αφού τα ζώα δεν έχουν συναίσθηση του θανάτου τους, η σκληρή τους προσπάθεια για επιβίωση και η επιμονή τους να ζουν οφείλεται απλά στην ευχαρίστηση που τους προσφέρει το να είναι ζωντανά. Επίσης, αφού δεν έχουν συναίσθηση ότι το φαγητό τα κρατάει ζωντανά, τρώνε μόνο για την ικανοποίηση που αυτό τους προσφέρει. Εμένα προσωπικά δεν με καλύπτουν καθόλου αυτού του είδους τα επιχειρήματα, μου φαίνονται τραβηγμένα από τα μαλλιά, απλά για να τεκμηριώσουμε θέσεις μας, οι οποίες στηρίζονται στον απαράδεκτο διαχωρισμό του ανθρώπου σε ζωώδη ένστικτα και νοημοσύνη

Αν φρόντιζες να παραθέτεις όλη τη φράση και το επιχείρημα και όχι να κοπτοράπτεις κατά το δοκούν, ίσως να φωτιζόσουν περισσότερο. Απορία ψάλτου βηξ έχω να πω. Το ίδιο επιχείρημα όταν το λες εσύ είναι αδιαμφισβήτητη φυσική αλήθεια, όταν το χρησιμοποιώ εγώ γίνεται ξαφνικά "συναισθηματιστικό" και "πνευματιστικό". Τις νίκες τις κερδίζω μόνος μου, δεν μου τις χαρίζει κανείς. Άλλωστε σε ποιο σημείο βρίσκεται η μάχη στο τελευταίο μου ποστ; Στο ότι κατέριψα τα επιχειρήματά σας;

Τελικά καταλήγεις από εκεί που ξεκινήσαμε. Εγώ από την αρχή δεν ήθελα ν' απαντήσω, τώρα κάνεις το ίδιο εσύ. Τότε προς τι η πρόκληση για απάντηση και τα μαύρα μελάνια;

Α, και κάτι άλλο. Γιατί όταν μιλάω στον menace82 μου απαντάει ο Potmos και όταν απαντάω στον Potmos μου ανταπαντά ο menace82; Έχω πάθει κάποια κρίση ταυτότητας ή μου φαίνεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefnef

Νεοφερμένος

Η Νεφέλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
Προσωπικά Γιάννη δεν θα είχα πρόβλημα να πάει σε ιερόδουλη αν είχε τόσο ανάγκη. Αλλά με τίποτα δεν θα δεχόμουν να μου τα φορέσει με μη-ιερόδουλη. Σε ιερόδουλη όμως αν είχε τα χρήματα ας πήγαινε και κάθε μέρα, σκασίλα μου.

:knife::ropalo::vava::offtopic:

Δε βλέπω καλά.... Πες μου πως δε βλέπω καλά!!!!

ακομη και αν μου το ελεγε δεν το το εκανα...:redface:
σιγουρα θα προτιμουσα τον αυνανισμός ή την αποτοξινωση :P

Ευχαριστώ... χρειαζόμουν ένα τέτοιο μήνυμα...

Τίποτα δεν είναι ένας χρόνος! Ειδικά αν υπάρχει αγάπη!
Υπομονή και πάλι υπομονή!
(την έχω συνηθίσει άλλωστε σε αυτό το θέμα!)

Κι ένα δεύτερο, γιατί ήταν μεγάλο το σοκ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

potmos

Νεοφερμένος

Ο Λουκᾶς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και επαγγέλεται Τεχνικός. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Great Chaos:
Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε τότε να πούμε ότι αφού τα ζώα δεν έχουν συναίσθηση του θανάτου τους, η σκληρή τους προσπάθεια για επιβίωση και η επιμονή τους να ζουν οφείλεται απλά στην ευχαρίστηση που τους προσφέρει το να είναι ζωντανά. Επίσης, αφού δεν έχουν συναίσθηση ότι το φαγητό τα κρατάει ζωντανά, τρώνε μόνο για την ικανοποίηση που αυτό τους προσφέρει.

Από πότε τα ζώα/φυτά/οτιδήποτε γνωρίζουν τί είναι ζωή και τί θάνατος; Τί είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά; Για ποιόν άλλο λόγο ένα ζώο αποφεύγει τον θάνατο εκτός από το ότι είναι επώδυνος; Μήπως είναι ο κάθε ζωντανός οργανισμός τίποτε άλλο παρά μια μηχανή επιβίωσης και αναπαραγωγής γονιδίων;
Νόμιζα ότι αυτά τα θέματα τα έχει απαντήσει η επιστήμη. Αυτό εννοούσα όταν έλεγα «αδιαμφισβήτητη φυσική αλήθεια».

Αρχική Δημοσίευση από Great Chaos:
Εμένα προσωπικά δεν με καλύπτουν καθόλου αυτού του είδους τα επιχειρήματα, μου φαίνονται τραβηγμένα από τα μαλλιά, απλά για να τεκμηριώσουμε θέσεις μας, οι οποίες στηρίζονται στον απαράδεκτο διαχωρισμό του ανθρώπου σε ζωώδη ένστικτα και νοημοσύνη

Όχι διαχωρισμός, φίλτατε. Διάκριση. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.

Αρχική Δημοσίευση από Great Chaos:
Α, και κάτι άλλο. Γιατί όταν μιλάω στον menace82 μου απαντάει ο Potmos και όταν απαντάω στον Potmos μου ανταπαντά ο menace82; Έχω πάθει κάποια κρίση ταυτότητας ή μου φαίνεται;

Αν σου απαντούσε δηλαδή οποιοσδήποτε άλλος συμφωνεί μαζί μου τί θα άλλαζε; Είπαμε, είμαστε φίλοι και συνεργάτες. Ούτε κρίση ταυτότητας, ούτε τίποτε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

menace82

Νεοφερμένος

Ο Αντώνιος Δημόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Τεχνικός. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Τελικά όμως κανένας απ' τους δύο σας δεν έφερε έστω ένα παράδειγμα σαδομαζοχιστικής συμπεριφοράς στο σεξ στο ζωϊκό βασίλειο. :hmm:

Είναι και της εποχής:
Οι θηλυκές γάτες τρώνε απίστευτο "ξύλο" από τον αρσενικό γάτο, προκειμένου να ζευγαρώσουν μαζί του. Παρόλο το ξύλο, ζευγαρώνουν με επώδυνο τρόπο. Ο αρσενικός, κατά την διάρκεια του ζευγαρώματος, κρατάει την θηλυκιά με τα νύχια του στο δέρμα της.
Η φύση έχει φροντίσει να κάνει το σεξ ευχάριστο, έτσι ώστε να μας "προκαλεί" να το πράττουμε. Στην παραπάνω περίπτωση, δεν ξέρω τι το ευχάριστο έχει το σεξ για την θηλυκιά γάτα, αφού πονάει απίστευτα.

Δείτε και την "Ερωτική ζωή των ζώων" στον Σκάι! (πρόστιμο;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Τίποτε το ευχάριστο δεν έχει αγαπητέ μου. Αυτό που αναγκάζει τη γάτα να ζευγαρώνει είναι το αδήριτο ένστικτο της αναπαραγωγής, το οποίο δεν σηκώνει συζητήσεις. Έτσι αποδεικνύεται πως αυτό που έχετε πει (δεν ξέρω ποιος, μπερδεύτηκα) παραπάνω, ότι τα ζώα ζευγαρώνουν για την ευχαρίστηση, καταρρίπτεται κι ακυρώνεται. Θα επαναλάβω πως ο σαδισμός είναι φιλοσοφία (με την οποία δεν συμφωνώ και στέκω ενάντιος), συνεπώς δεν μπορεί να παρατηρείται σε ζώα, αφού κάτι τέτοιο αντιβαίνει στους ορισμούς. Είναι συνήθης η αντιμετώπιση των συνηθειών των ζώων με "ανθρωποκεντικό" τρόπο, με τρόπο δηλαδή που να δίνει στις συμπεριφορές των ζώων ανθρώπινες διαστάσεις. Η καθηγήτρια του μαθήματος "Ηθολογία Ζώων", όπως και ο καθηγητής του μαθήματος "Εξέλιξη" στη σχολή μου, μας έκαναν πολλές και αυστηρές συστάσεις επ' αυτού. Οι συμπεριφορές των ζώων είναι εξελικτικά καθοριζόμενες, εξυπηρετώντας την προσαρμογή του είδους στο περιβάλλον και, κατά συνέπεια, την επιβίωση και την αναπαραγωγή.

Αγαπητοί συνομιλητές, ας το αφήσουμε καλύτερα αυτό το θέμα, ίσως θα ήταν καλύτερο ν' ακούτε με πιο ευεπήκοον ους τη γνώμη ενός πιο ειδικού επί του συγκεκριμένου και μόνο θέματος (με κάθε σεβασμό στη μόρφωση και το επίπεδό σας). Κάθε επιστήμη έχει τα βαθύτερα νοήματά της, που δεν είναι εύκολο να τα ξέρει κάποιος που ασχολείται από χόμπι. Αυτό τουλάχιστον ισχύει για τις θετικές επιστήμες.

Ευχαριστώ για τον εποικοδομητικό, αν κι έντονο ορισμένες φορές, διάλογο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

menace82

Νεοφερμένος

Ο Αντώνιος Δημόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Τεχνικός. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Τίποτε το ευχάριστο δεν έχει αγαπητέ μου. Αυτό που αναγκάζει τη γάτα να ζευγαρώνει είναι το αδήριτο ένστικτο της αναπαραγωγής, το οποίο δεν σηκώνει συζητήσεις. Έτσι αποδεικνύεται πως αυτό που έχετε πει (δεν ξέρω ποιος, μπερδεύτηκα) παραπάνω, ότι τα ζώα ζευγαρώνουν για την ευχαρίστηση, καταρρίπτεται κι ακυρώνεται. Θα επαναλάβω πως ο σαδισμός είναι φιλοσοφία (με την οποία δεν συμφωνώ και στέκω ενάντιος), συνεπώς δεν μπορεί να παρατηρείται σε ζώα, αφού κάτι τέτοιο αντιβαίνει στους ορισμούς. Είναι συνήθης η αντιμετώπιση των συνηθειών των ζώων με "ανθρωποκεντικό" τρόπο, με τρόπο δηλαδή που να δίνει στις συμπεριφορές των ζώων ανθρώπινες διαστάσεις.

Θα μπορούσες να μας πεις, τουλάχιστον, ποιός είναι ο μηχανισμός των γονιδίων που διασφαλίζει την αναπαραγωγή των θηλαστικών;
Εμείς μάθαμε στο σχολείο (και όχι μόνο) ότι είναι η ευχαρίστηση που προσφέρει η πράξη και αναγκάζει τα θηλαστικά να ζευγαρώνουν.
Θα ήθελα και μια 2η γνώμη.

Οι συμπεριφορές των ζώων είναι εξελικτικά καθοριζόμενες, εξυπηρετώντας την προσαρμογή του είδους στο περιβάλλον και, κατά συνέπεια, την επιβίωση και την αναπαραγωγή.

Δεν διαφωνώ, εάν εξαιρέσεις κάποιες "περίεργες" συμπεριφορές των θηλαστικών, οι οποίες αποκτούνται μέσω μαθήσεως από τους μεγαλύτερους ή και από άλλα είδη, π.χ. ο τρόπος που κυνηγούν οι φάλαινες, ο τρόπος που βρίσκουν την τροφή τους τα δελφίνια, οι συμμορίες των αδέσποτων σκύλων, οι συμμορίες των δολοφόνων πιθήκων, ο τρόπος που συμπεριφέρονται κάποια κατοικίδια ζώα, κλπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Θα μπορούσες να μας πεις, τουλάχιστον, ποιός είναι ο μηχανισμός των γονιδίων που διασφαλίζει την αναπαραγωγή των θηλαστικών;
Εμείς μάθαμε στο σχολείο (και όχι μόνο) ότι είναι η ευχαρίστηση που προσφέρει η πράξη και αναγκάζει τα θηλαστικά να ζευγαρώνουν.
Θα ήθελα και μια 2η γνώμη.



Δεν διαφωνώ, εάν εξαιρέσεις κάποιες "περίεργες" συμπεριφορές των θηλαστικών, οι οποίες αποκτούνται μέσω μαθήσεως από τους μεγαλύτερους ή και από άλλα είδη, π.χ. ο τρόπος που κυνηγούν οι φάλαινες, ο τρόπος που βρίσκουν την τροφή τους τα δελφίνια, οι συμμορίες των αδέσποτων σκύλων, οι συμμορίες των δολοφόνων πιθήκων, ο τρόπος που συμπεριφέρονται κάποια κατοικίδια ζώα, κλπ


Κατ' αρχάς, τα σχετικά γονίδια, τα οποία καθορίζουν τη συμπεριφορά, δεν είναι ακόμη γνωστά, άρα δεν μπορεί ν' απαντηθεί το ερώτημα αυτό. Ο Potmos σωστά είχε παρατηρήσει, ότι η ευχαρίστηση είναι ένα από τα δολώματα που βάζει η φύση προκειμένου να επιτύχει την αναπαραγωγή. Το παράδειγμα της γάτας δείχνει ότι η αναπαραγωγή θα επιτευχθεί με κάθε τρόπο, με ή χωρίς ευχαρίστηση. Το ένστικτο είναι πανίσχυρο. Έχω δει αρσενικό γάτο ευνουχισμένο από χρόνια, να εκτελεί το τελετουργικό του ζευγαρώματος με μια κουβέρτα (μη γελάτε αλήθεια λέω ρε!!:P) ενώ δεν μπορούσε να ολοκληρώσει, άρα να νιώσει την ευχαρίστηση. Άλλωστε, όταν αναφερόμαστε σε ζώα, δεν εννούμε μόνο τα θηλαστικά. Στα περισσότερα είδη εκτός θηλαστικών, η πράξη της αναπαραγωγής δεν περιέχει καμμία ευχαρίστηση.

Για το δεύτερο που αναφέρεις, πράγματι ισχύουν αυτά (δεν γνωρίζω μόνο για τους δολοφόνους πιθήκους, θα το εκτιμούσα αν μου έλεγες κάποια πράγματα γι' αυτό σε ΡΜ ίσως). Ακόμη και οι γάτες, αλλά και άλλα αιλουροειδή, εκπαιδεύουν τα μικρά τους στο κυνήγι. Αυτή είναι μια συμπεριφορά με εξελικτικό νόημα. Το ζώο έχει την ικανότητα να κυνηγάει, από ένστικτο. Θα το κάνει ακόμη κι αν δεν του το μάθει κανείς. Η ανάπτυξη όμως αυτού του ηθολογικού χαρακτηριστικού, αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχημένου κυνηγιού, συνεπώς τις πιθανότητες επιβίωσης κι αναπαραγωγής.

Λίγο αφότου έγραψα το τελευταίο μου ποστ, θυμήθηκα κάτι που θα έπρεπε να διευκρινίσω κι εσύ πήγες κι έπεσες επάνω του, προλαβαίνοντάς με. Κατά πρώτον, η λέξη "ανθρωποκεντρισμός" πρέπει ν' αντικατασταθεί με τη λέξη "ανθρωπομορφισμός". Κατά δεύτερον, πράγματι δεν έχουν όλες οι συμπεριφορές των ζώων εξελικτική βάση. Σε περιπτώσεις αιχμαλωσίας, ισχυρού στρες, αλλά και μετά από έντονη αλληλεπίδραση με τον άνθρωπο (όπως τα κατοικίδια που ανέφερες), τα ζώα επιδεικνύουν συμπεριφορές που δεν αυξάνουν την πιθανότητα επιβίωσης κι αναπαραγωγής τους. Για παράδειγμα, οι φάλαινες αυτοκτονούν όταν χάσουν το ταίρι τους, πέφτοντας μάλιστα πάνω σε προπέλες πλοίων, τ' αηδόνια κυρήττουν απεργία πείνας μέχρι θανάτου σαν το Μπόμπυ Σαντς (Ιρλανδός αγωνιστής) μέσα στη φυλακή (δηλαδή σ' αιχμαλωσία), οι τίγρεις και άλλα άγρια ζώα αρνούνται ν' αναπαραχθούν, επίσης σε συνθήκες αιχμαλωσίας, τα ποντίκια τρώγονται μεταξύ τους σε περίπτωση περιορισμένου ζωτικού χώρου, κλπ. Αυτές οι συμπεριφορές ονομάζονται μορφώματα (υπάρχει κι άλλη μια κατηγορία αλλά δεν θυμάμαι τ' όνομά της) και αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ μου.

Για να ξαναγυρίσω στο αρχικό θέμα του θρεντ, θα ήθελα να πω το εξής: Στη μέχρι τώρα συζήτηση περί του αν μπορεί κανείς να αντέξει, για λόγους ανωτέρας βίας, τη σεξουαλική αποχή για ένα έτος, παραγνωρίσαμε τον γενετικό παράγοντα και την τεράστια ποικιλομορφία που αυτός έχει στην ανθρώπινη γονιδιακή δεξαμενή. Αν και όπως είπα, δεν έχουν συχνά απομονωθεί συγκεκριμένα γονίδια που να σχετίζονται με τη συμπεριφορά, οι στατιστικές συσχετίσεις και τα γενεολογικά δένδρα υποδεικνύουν ότι, για γενετικούς λόγους, δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, ως προς τη σεξουαλική μας δραστηριότητα και τις ενστικτώδεις ανάγκες σε συχνότητα συνουσίας. Έτσι, για κάποιον φαίνεται εφικτό το να τιθασέψει τις φυσικές του ανάγκες για ένα τέτοιο χρονικό διάστημα, ενώ για κάποιον άλλον κάτι τέτοιο φαίνεται αδιανόητο, μέχρι και ανώμαλο. Ο πρώτος λοιπόν κατηγορεί τον δεύτερο ότι δεν μπορεί να ελέγξει τα "ζωώδη του ένστικτα", αφού ο ίδιος μπορεί εύκολα, ενώ ο δεύτερος κατηγορεί τον πρώτο για ηθικολογία, αφού όσο κι αν προσπαθήσει ο καψερός, αυτά δεν ελέγχονται. Μου θυμίζει κάποιον με όραση 10/10 που δεν μπορεί να διανοηθεί ότι κάποιος με μυωπία δεν βλέπει τι γράφει εκεί απέναντι (ας μου συγχωρεθεί η παρομοίωση, δεν υπονοώ ότι κάποιος από τους δυο έχει κάποια πάθηση αντίστοιχη της μυωπίας, όταν μιλάμε για σεξ. Απλά κι αυτή πολλές φορές οφείλεται σε κληρονομικούς παράγοντες).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Flucker

Νεοφερμένος

Ο Flucker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Ο αυνανισμός είναι η λύση σε τέτοιες περιπτώσεις. Η πόρνη δεν συμμετέχει στη σεξουαλική πράξη . Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι πότε θα τελειώσεις για να δεχθεί τον επόμενο πελάτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixalis-det

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Για ένα χρόνο μμμμμμμ.... Κοιτάξτε η πραγματική pure αγάπη που λέμε πιστεύω πως θα άντεχε δεν νομίζω να πρόδιδα το έταιρό μου ήμισυ για μια ή για πολλές στιγμές ευχαρίστησης. Από την άλλη όμως όλες οι σχέσεις που έχω κάνει ως τώρα (που δεν είναι πάρα πολλές) μου απέδιξαν το αντίθετο...(ξέρω ξέρω προσωπική μου άποψη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whatsup

Νεοφερμένος

Η whatsup αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Θα έκανα υπομονή. Δεν μου αρέσει να κοροϊδεύω τον άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, επαγγέλεται Συγγραφέας και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,911 μηνύματα.
Ο αυνανισμός είναι η λύση σε τέτοιες περιπτώσεις. Η πόρνη δεν συμμετέχει στη σεξουαλική πράξη . Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι πότε θα τελειώσεις για να δεχθεί τον επόμενο πελάτη.

Γιατί, στην περίπτωση του αυνανισμού ποιος άλλος συμμετέχει εκτός από σένα δηλαδή;;:P

Υπάρχουν και ακριβές πόρνες που συμμετέχουν κανονικά. Αυτό που πληρώνεις ακριβά είναι ακριβώς η τεχνική τους. Αλλά είπαμε: Όπου φτωχός κι η μοίρα του.:hehe: Για τους φτωχούς η μόνη λύση είναι ο αυνανισμός, ή μήπως άλλο ήθελες να πεις; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top