Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
IMG_7779.JPG


Δωρεάν φόρτιση πανευρωπαϊκά σήμερα σε ταχυφορτιστές σήμερα. Γιατί μπορεί.

Παράλληλα στο ταχυφορτιστή στην Αράχωβα, που ήταν ένας από αυτούς που brickαρε τα Tesla έχει χαρτί πάνω που προειδοποιεί τους κατόχους Τesla. Επίσης υπάρχει και ενημέρωση στο Plugshare.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
Νέο Tesla model 3. Λείπουν οι μοχλοί για τα φλας στο τιμόνι, πιο καλά υλικά, πιο ήσυχη καμπίνα. Αναμένονται ακυρώσεις παραγγελιών για τα υφιστάμενα model 3 και η Τεσλα θα τα πουλάει με μειωμένη τιμή για να τα διώξει.

 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.
Νέο Tesla model 3. Λείπουν οι μοχλοί για τα φλας στο τιμόνι, πιο καλά υλικά, πιο ήσυχη καμπίνα. Αναμένονται ακυρώσεις παραγγελιών για τα υφιστάμενα model 3 και η Τεσλα θα τα πουλάει με μειωμένη τιμή για να τα διώξει.


Σε κανένα μήνα θα αρχίσουν οι αναφορές για τιμόνια που φεύγουν και πλαστικά που τρίζουν 😂😂.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Νέο Tesla model 3. Λείπουν οι μοχλοί για τα φλας στο τιμόνι, πιο καλά υλικά, πιο ήσυχη καμπίνα. Αναμένονται ακυρώσεις παραγγελιών για τα υφιστάμενα model 3 και η Τεσλα θα τα πουλάει με μειωμένη τιμή για να τα διώξει.

Εγω παραγγειλα το model s LR γιατι θεωρουσα οτι το highland θα βγει σε κανα δυο χρονια το κερατο μου μεσα. Φατηνα τωρα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
Εγω παραγγειλα το model s LR γιατι θεωρουσα οτι το highland θα βγει σε κανα δυο χρονια το κερατο μου μεσα. Φατηνα τωρα.
Μπορείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου και να πάρεις το highland. Αυτοί που κλαίνε με μαύρο δάκρυ ειναι αυτοί που είχαν παράδοση το παλιό πλεόν model 3 τη προηγούμενη εβδομάδα.
Το highland έρχεται με hardware 3.5 ενώ το S νομίζω με 4. Η διαφορά στη τιμή βέβαια ειναι μεγάλη.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
Κοιτάξτε πόσο άνετα πάει από Ισπανία - Ελλάδα και πόσο δυσκολεύουν τα πράγματα στην Ελλάδα.
Το video είναι παλιό. Πριν φτιαχτούν οι Tesla superchargers στην Αταλάντη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
Eμπειρία από Αθήνα - Ιωάννινα με το model Υ standard Range.

Φόρτιση στους 250 kw superchanger Ψαθόπυργο. Με το που πήγα τουαλέτα και επέστρεψα το αυτοκίνητο από 20% πήγε 70%. Περίμενα ενα 10λεπτο ακόμα να πάει 100%. Το αυτοκίνητο πήγε άνετα στα Ιωάννινα με 34%. Εκεί με 2 επισκέψεις στο lild καθημερινά (18 kw) τη 1 ώρα φόρτισε 100%. Η διαδρομή έγινε με ταχύτητες 110 - 130 χιλιόμετρα με κλιματισμό.

Η επιστροφή έγινε με προσπάθεια αποφυγής διοδίων και με ferry boat καθώς ο Κούλης δεν εβαλε τζαμπα διοδια. Το αυτοκίνητο εφτασε στο σπαθόπυργο με 40% μετά από 4 ώρες διαδρομή. Το αυτοκίνητο έχει φοβερή ανάκτηση ενέργειας. Στη κυριολεξία οι διαδρομές με ανηφόρα και κατηφόρα σχεδόν ακυρωνόντουσαν γιατί όσο ενέργεια έτρωγε στην ανηφορά την εκανε ανάκτηση στη κατηφόρα.

Όλη η διαδρομή έγινε με 0 ευρώ ενέργεια καθώς υπήρχαν στους tesla superchanger 5000 δωρεάν χιλιόμετρα με την αγορά του αυτοκινήτου + 7500 χιλιόμετρα λόγω επιτυχημένης σύσταση σε τρίτο.

Συνολικά το αυτοκίνητο σε 6 μήνες περίπου έχει κάνει 7150 χιλιόμετρα. Φόρτιση αποκλειστικά σε tesla superchanger (όσο ήταν εντελώς δωρεάν χωρις να αφαιρουνται οι μονάδες που είπα και στους φορτιστές του Μπακογιάννη όταν οι superchanger σταμάτησαν να είναι δωρεάν) με κίνηση κυρίως μέσα στη πόλη.
 

Συνημμένα

  • IMG_7960.jpg
    IMG_7960.jpg
    2.9 MB · Εμφανίσεις: 28
  • IMG_8060.jpg
    IMG_8060.jpg
    4.1 MB · Εμφανίσεις: 28
  • IMG_8075.PNG
    IMG_8075.PNG
    6.5 MB · Εμφανίσεις: 26

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.
Όπως είχα γράψει πριν λίγες ημέρες η General Motors επανέρχεται στην Ευρώπη αποκλειστικά και μόνο με ηλεκτρικά οχήματα. Τα τρία μοντέλα που θα έρθουν αρχικά είναι τα παρακάτω:

•Cadillac Lyriq

IMG_1457.jpeg


• Chevrolet Equinox EV

IMG_1456.jpeg


• Chevrolet Bolt EUV.

IMG_1455.png
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.
29.800$ για αλλαγή μπαταρίας σε ένα chevrolet Volt. Στην Ελλάδα σίγουρα το κόστος θα είναι αρκετά υψηλότερο. Πραγματικά ντροπή.

FB_IMG_1697479502694.jpg
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,828 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,316 μηνύματα.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
29.800$ για αλλαγή μπαταρίας σε ένα chevrolet Volt. Στην Ελλάδα σίγουρα το κόστος θα είναι αρκετά υψηλότερο. Πραγματικά ντροπή.

View attachment 124072
Ούτε καν ηλεκτρικό είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Υβριδικό είναι. Ολόκληρη η ιστορία χωρίς προπαγανδιστικές πινελιές:

https://eu.usatoday.com/story/news/...-volt-battery-electric-car-hybrid/7935230001/ που εξηγεί το λόγο που είναι ακριβή. Δεν είναι η επίσημη τιμή καθώς έχει σταματήσει να παράγεται αλλά από τρίτο κατασκευαστή. Μονόδρομος ή να αλλάξει αυτοκίνητο ή να βάλει μεταχειρισμένη μπαταρία.

Εδώ είναι η δήλωση του dealership. Σχόλιο πάνω πάνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
Το CyberTruck κυκλοφόρησε και παραδόθηκε στους πρώτους πελάτες στην Αμερική. Είναι αρκετά φθηνό για την κατηγορία του. Αρχίζει από 61000 δολλάρια και εμπορικά θα πάει πολύ καλά.

Αναφέρεται και στην ελληνική σελίδα της Tesla αλλά μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς ακόμα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.
3ο πράσινο νησί στην Ελλάδα.

Προσέξτε πόσο φοβούνται οι πολιτικοί να τοποθετήσουν ανεμογεννήτριες στα διάφορα πράσινα project τους. Εν τω μεταξύ οι περισσότεροι δήμοι δεν έχουν ταχυφορτιστές. Όσοι έχουν βάλει, έχουν βάλει 11 - 22 KW AC οι οποίοι είναι για οικιακή χρήση.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,849 μηνύματα.

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,896 μηνύματα.
Με την Κίνα να ελέγχει το 90% του παγκόσμιου αποθέματος σε σπάνιες γαίες, η ηλεκτροκίνηση στη Δύση "στραγγαλίζεται".

1703582602404.jpeg


 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top