Ισότητα των φύλων και μικρές αιχμηρές λεπτομέρειες

Silver Queen

Active member

Η (StormBorn) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Έχω ακούσει από HR ότι τις περιγραφές τις δίνουν οι μάνατζερ του τμήματος και ουσιαστικά ζητάνε επιθυμητά πράγματα ως απαραίτητα, που κι οι ίδιοι δηλαδή δεν θα πάρουν και το ξέρουν.



Ο γενικότερος τρόπος σκέψης και γραφής σου είναι εξαιρετικός!

Μια ευχάριστη ανανέωση στα γραπτά του στεκιού, να σαι καλά για όλες τις συζητήσεις!
Αυτό ισχύει. Πρόσφατα έπρεπε να συνταξω Job Descriptions για Front Office, Back Office και Reservations Department. Και η αλήθεια είναι ότι ήμουν αρκετά αυστηρή στο τι ακριβώς ζητείται για την κάθε θέση.

Πρεπει να γίνονται κατανοητα τα καθήκοντα του κάθε τμήματος γιατί λάθη γίνονται συνεχώς. Κι όταν είσαι στη θέση του υφιστάμενου, μπορείς να καλυφθείς με τη δικαιολογία, ότι δεν σου εξηγήθηκε σωστά ποια ήταν τα καθήκοντα σου. Αλλα πάμε σε άλλο θέμα τώρα.


Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κι εσύ όπως κι άλλοι εδώ έχετε λόγο σεβαστό και με εμπνέεται να γράφω.
 

Fast

Well-known member

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,507 μηνύματα.
Τι έκαναν; Έλα, πες την γνωστή ημιμάθεια για τον Καιάδα. :jester:
Δες τι λέει ο Πλούταρχος για τον Λυκούργο.

Είναι φτερωτές αγγελικές μετενσαρκώσεις μιας δρακονιανής κάμπιας από το Ζέτα Ρετικιούλι, πλέοντα στον δια-διαστατικό χώρο με κβαντισμένα τα μόρια των φτερών τους να σχηματίζουν κλωβούς Φαραντέι, ντέι αλογάκι ντέι, σε μια κυβική σύμπραξη απαράμιλλης συνειδητότητας με το ντετερμινιστικό κατεστημένο μιας αέναης υπαρξιακής πελαγοδρόμησης στο συμπαντικό άπειρο.
Τα έντομα και τα αρθρόποδα συντελούν κατώτερη μορφή ζωής από τα ζώα, πόσο μάλλον τα θηλαστικά ζώα στα οποία συνήθως αναφερόμαστε.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Valder αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,288 μηνύματα.
Δες τι λέει ο Πλούταρχος για τον Λυκούργο.
Τι να πει μωρέ το γατάκι για μένα, εγω εφτιαξα νόμους κι ύστερα τα έκανα όλα λίμπα κι έφυγα, όσο αυτός την έπινε σε φοιτητικά πάρτυ στη Μύκονο κι ανοίγανε ΜΟΕΤ στο παραντάηζ του 600πΧ.


Τα έντομα και τα αρθρόποδα συντελούν κατώτερη μορφή ζωής από τα ζώα, πόσο μάλλον τα θηλαστικά ζώα στα οποία συνήθως αναφερόμαστε.
Ναι αλλά τώρα γίνεσαι ρατσιστής με τα έντομα και τα αρθρόποδα. Κάνεις insect shaming.
 

Fast

Well-known member

Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Barman/Barwoman και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,507 μηνύματα.
Ναι αλλά τώρα γίνεσαι ρατσιστής με τα έντομα και τα αρθρόποδα. Κάνεις insect shaming.
Ε ναι καθημερινα σκοτώνω κουνούπια με τα χέρια μου, ενώ ταυτόχρονα απαιτώ πολεμική απάντηση στη Κίνα που επιθυμεί να εξαφανίσει τα λιονταράκια στην Αφρική. :(
 
Τελευταία επεξεργασία:

Silver Queen

Active member

Η (StormBorn) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Έχουμε ήδη ξεφύγει σε πολλά πράγματα (για καλό ή κακό) από την φύση. Το να λέμε το αντίθετο είναι απλά αν ανειλικρινές και πεσιμισμος, χαρακτηριστικό παράδειγμα πως σήμερα βοηθάμε ανθρώπους με αναπειριες και σοβαρά προβλήματα υγείας να ζήσουν, κάτι που δεν γίνεται πουθενά στην φύση.

Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα.

Τι ακριβώς ονομάζεις ανθρώπους με αναπηρίες?

Απο αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι πρώτη η ίδια η κοινωνία απορρίπτει τα άτομα αυτά. Κι έπειτα έρχεται να επιβάλλει στους ανθρώπους τον εθελοντισμό και την αλληλεγγυη. Γιατί για εμένα επιβολή είναι αυτό.

Η εκαστοτε κοινωνία είναι αναγκασμένη να προστατεύει τους αδύναμους, όχι να ζηταει απο τους πολίτες να το κάνουν.

Αν δηλαδή, ένας άνθρωπος εμπλακεί σε ένα ατύχημα και μείνει παραλυτος από τη μέση και κάτω, τι ακριβώς έγινε? Αν το μυαλό του λειτουργεί το ίδιο, τότε δε θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Τι κάνει η κοινωνία? Οι περισσότεροι θα τον απορρίψουν όσον αφορά την εργασία, ο κόσμος θα τον κοιτάει διαφορετικά και στο δρόμο οι αμόρφωτοι θα παρκαρουν στη θέση που δικαιούται να περνάει.

Για να μην αναφερθώ σε άλλες αναπηρίες πιο βαριές και το μπουλινγκ που επικρατεί. Ποιος θα προσέξει έναν διανοητικά υστερημενο άνθρωπο, πέραν της μάνας του και κάτι ΜΚΟ, που ιδρύονται για να τα τρώνε από πίσω.

Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια, αλλά η ευαισθητοποιηση που προβάλλεται δεν περιγράφει την πραγματικότητα που υφίσταται .
 

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Υδραυλικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,607 μηνύματα.
Τι ακριβώς ονομάζεις ανθρώπους με αναπηρίες?

Απο αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι πρώτη η ίδια η κοινωνία απορρίπτει τα άτομα αυτά. Κι έπειτα έρχεται να επιβάλλει στους ανθρώπους τον εθελοντισμό και την αλληλεγγυη. Γιατί για εμένα επιβολή είναι αυτό.

Η εκαστοτε κοινωνία είναι αναγκασμένη να προστατεύει τους αδύναμους, όχι να ζηταει απο τους πολίτες να το κάνουν.

Αν δηλαδή, ένας άνθρωπος εμπλακεί σε ένα ατύχημα και μείνει παραλυτος από τη μέση και κάτω, τι ακριβώς έγινε? Αν το μυαλό του λειτουργεί το ίδιο, τότε δε θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Τι κάνει η κοινωνία? Οι περισσότεροι θα τον απορρίψουν όσον αφορά την εργασία, ο κόσμος θα τον κοιτάει διαφορετικά και στο δρόμο οι αμόρφωτοι θα παρκαρουν στη θέση που δικαιούται να περνάει.

Για να μην αναφερθώ σε άλλες αναπηρίες πιο βαριές και το μπουλινγκ που επικρατεί. Ποιος θα προσέξει έναν διανοητικά υστερημενο άνθρωπο, πέραν της μάνας του και κάτι ΜΚΟ, που ιδρύονται για να τα τρώνε από πίσω.

Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια, αλλά η ευαισθητοποιηση που προβάλλεται δεν περιγράφει την πραγματικότητα που υφίσταται .
Οι πολίτες είναι η κοινωνία.

Αν ένας οικοδόμος μείνει ανάπηρος σε καροτσάκι, αυτό που ρεαλιστικά συμβαίνει είναι πως δεν μπορεί να εργαστεί και άρα να συντηρήσει τον εαυτό του, τουλάχιστο βραχυπρόθεσμα. Συνεπώς εκείνη την στιγμή, αν δεν έχει χρήματα στην άκρη κάποιος άλλος πρέπει να τον συντηρήσει.

Ασχέτως επιβολής ή όχι ακόμη και η σύνταξη αναπηρίας που θα πάρει αυτός ο άνθρωπος η οποία όντως είναι προϊόν επιβολής του κράτους δείχνει έως ένα βαθμό πως έχουμε κάνει κάποια πρόοδο σαν κοινωνία, διότι πριν μερικούς αιώνες η τύχη του θα ήταν μια χαριστική βολή στο κούτελο για να μην υποφέρει ή ο θάνατος από την πείνα αν δεν είχε άλλες ικανότητες.

Επίσης ας μην εκμηδενίζουμε την δράση διαφόρων εθελοντικών οργανώσεων που βοηθούν ανθρώπους με προβλήματα. Όταν εγώ δηλαδή δίνω χρήματα (δηλαδή χρόνο από την ζωή μου) για να κάνω λίγο καλύτερη τη ζωή ενός παιδιού με καρκίνο δεν έχω επιτελέσει μια πράξη αλτρουισμού? Σε άλλες εποχές το ίδιο παιδί το πιθανότερο να πέθαινε με ελάχιστη φροντίδα γιατί είναι απλά βάρος στην κοινωνία αφού ούτε να δουλέψει μπορεί, ούτε να πολεμήσει κτλ.

Κατανοώ ότι μεγάλο μέρος του σημερινού αλτρουισμού μας είναι προϊόν απλά και μόνο της τεχνολογικής μας ανάπτυξης αλλά ακόμη κι έτσι η κοινωνία έχει κάνει πρόοδο και δεν είναι το ίδιο με τη "ζούγκλα".

Γενικώς δεν μπορώ να δεχτώ πεσσιμιστικά επιχειρήματα που ισχυρίζονται ότι η ανθρωπότητα δεν έχει κάνει καμία πρόοδο, γιατί κυρίως κατά τη γνώμη μου πάντα βασίζονται σε μια ιδεατή πραγματικότητα που έχει κάποιος στο μυαλό του, την οποία αν συγκρίνεις με την πραγματικότητα η πραγματικότητα προφανώς πάντα θα χωλαίνει.
 

Silver Queen

Active member

Η (StormBorn) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Οι πολίτες είναι η κοινωνία.

Αν ένας οικοδόμος μείνει ανάπηρος σε καροτσάκι, αυτό που ρεαλιστικά συμβαίνει είναι πως δεν μπορεί να εργαστεί και άρα να συντηρήσει τον εαυτό του, τουλάχιστο βραχυπρόθεσμα. Συνεπώς εκείνη την στιγμή, αν δεν έχει χρήματα στην άκρη κάποιος άλλος πρέπει να τον συντηρήσει.

Ασχέτως επιβολής ή όχι ακόμη και η σύνταξη αναπηρίας που θα πάρει αυτός ο άνθρωπος η οποία όντως είναι προϊόν επιβολής του κράτους δείχνει έως ένα βαθμό πως έχουμε κάνει κάποια πρόοδο σαν κοινωνία, διότι πριν μερικούς αιώνες η τύχη του θα ήταν μια χαριστική βολή στο κούτελο για να μην υποφέρει ή ο θάνατος από την πείνα αν δεν είχε άλλες ικανότητες.

Επίσης ας μην εκμηδενίζουμε την δράση διαφόρων εθελοντικών οργανώσεων που βοηθούν ανθρώπους με προβλήματα. Όταν εγώ δηλαδή δίνω χρήματα (δηλαδή χρόνο από την ζωή μου) για να κάνω λίγο καλύτερη τη ζωή ενός παιδιού με καρκίνο δεν έχω επιτελέσει μια πράξη αλτρουισμού? Σε άλλες εποχές το ίδιο παιδί το πιθανότερο να πέθαινε με ελάχιστη φροντίδα γιατί είναι απλά βάρος στην κοινωνία αφού ούτε να δουλέψει μπορεί, ούτε να πολεμήσει κτλ.

Κατανοώ ότι μεγάλο μέρος του σημερινού αλτρουισμού μας είναι προϊόν απλά και μόνο της τεχνολογικής μας ανάπτυξης αλλά ακόμη κι έτσι η κοινωνία έχει κάνει πρόοδο και δεν είναι το ίδιο με τη "ζούγκλα".

Γενικώς δεν μπορώ να δεχτώ πεσσιμιστικά επιχειρήματα που ισχυρίζονται ότι η ανθρωπότητα δεν έχει κάνει καμία πρόοδο, γιατί κυρίως κατά τη γνώμη μου πάντα βασίζονται σε μια ιδεατή πραγματικότητα που έχει κάποιος στο μυαλό του, την οποία αν συγκρίνεις με την πραγματικότητα η πραγματικότητα προφανώς πάντα θα χωλαίνει.
Η πρόοδος και η εξέλιξη δεν αναιρούν τη ζούγκλα.

Δεν έγραψα ότι δεν υπάρχει η
εξέλιξη, καθώς η εξέλιξη ούτως ή άλλως χαρακτηρίζει την ίδια τη ζωή.

Και η κοινωνία δεν είναι οι πολίτες. Είναι αυτή η ελίτ που διαμορφώνει τα ήθη, τα πιστεύω και επιτρέπει ή απορρίπτει συμβάσεις στους πολίτες, που τελικά έφτασαν να ονομαστούν δικαιώματα.

Αλλά όταν έγραφα για τη ζούγκλα, είχα στο μυαλό μου, τη δυσκολία και την αναξιοκρατία που επικρατεί. Πουθενά στη φυση δε συναντα κανείς βιασμούς, σκλαβιά, πολέμους, εχθροπραξιες, φτώχεια, καλλιεργησιμο άγχος, εμπόριο ζωων και ανθρώπων και θρησκείες που επιβάλλουν και πείθουν τους ανθρώπους να σκοτώνουν στο ονομα της, δικαιολογωντας στην ουσία την ανάγκη για επιβολή εξουσίας.

Το ότι η κοινωνία έχει εξελιχθεί, είναι απόρροια πνευματικής ανωτερότητας, αλλά δε σημαίνει ότι έχει ξεφύγει από τη φύση.

Για κάθε καλό που δίνει η κοινωνία, σου δημιουργεί κι ένα κακό. Να το πω απλοϊκά. Πρέπει φυσικά να γίνονται και καλές αγαθοεργιες, για να μας θυμίζουν ότι η κοινωνία προστατεύει και σε αγαπά.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Valder αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,288 μηνύματα.
Τι ακριβώς ονομάζεις ανθρώπους με αναπηρίες?

Απο αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι πρώτη η ίδια η κοινωνία απορρίπτει τα άτομα αυτά. Κι έπειτα έρχεται να επιβάλλει στους ανθρώπους τον εθελοντισμό και την αλληλεγγυη. Γιατί για εμένα επιβολή είναι αυτό.

Η εκαστοτε κοινωνία είναι αναγκασμένη να προστατεύει τους αδύναμους, όχι να ζηταει απο τους πολίτες να το κάνουν.

Αν δηλαδή, ένας άνθρωπος εμπλακεί σε ένα ατύχημα και μείνει παραλυτος από τη μέση και κάτω, τι ακριβώς έγινε? Αν το μυαλό του λειτουργεί το ίδιο, τότε δε θα έπρεπε να υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Τι κάνει η κοινωνία? Οι περισσότεροι θα τον απορρίψουν όσον αφορά την εργασία, ο κόσμος θα τον κοιτάει διαφορετικά και στο δρόμο οι αμόρφωτοι θα παρκαρουν στη θέση που δικαιούται να περνάει.

Για να μην αναφερθώ σε άλλες αναπηρίες πιο βαριές και το μπουλινγκ που επικρατεί. Ποιος θα προσέξει έναν διανοητικά υστερημενο άνθρωπο, πέραν της μάνας του και κάτι ΜΚΟ, που ιδρύονται για να τα τρώνε από πίσω.

Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια, αλλά η ευαισθητοποιηση που προβάλλεται δεν περιγράφει την πραγματικότητα που υφίσταται .
Πωωωω απασφάλισες κανονικά. Αυτά είναι.

Θα μπορούσα κάλλιστα να το είχα γράψει εγω αυτό.



Ασχέτως επιβολής ή όχι ακόμη και η σύνταξη αναπηρίας που θα πάρει αυτός ο άνθρωπος η οποία όντως είναι προϊόν επιβολής του κράτους δείχνει έως ένα βαθμό πως έχουμε κάνει κάποια πρόοδο σαν κοινωνία, διότι πριν μερικούς αιώνες η τύχη του θα ήταν μια χαριστική βολή στο κούτελο για να μην υποφέρει ή ο θάνατος από την πείνα αν δεν είχε άλλες ικανότητες.

Επίσης ας μην εκμηδενίζουμε την δράση διαφόρων εθελοντικών οργανώσεων που βοηθούν ανθρώπους με προβλήματα. Όταν εγώ δηλαδή δίνω χρήματα (δηλαδή χρόνο από την ζωή μου) για να κάνω λίγο καλύτερη τη ζωή ενός παιδιού με καρκίνο δεν έχω επιτελέσει μια πράξη αλτρουισμού? Σε άλλες εποχές το ίδιο παιδί το πιθανότερο να πέθαινε με ελάχιστη φροντίδα γιατί είναι απλά βάρος στην κοινωνία αφού ούτε να δουλέψει μπορεί, ούτε να πολεμήσει κτλ.

Κατανοώ ότι μεγάλο μέρος του σημερινού αλτρουισμού μας είναι προϊόν απλά και μόνο της τεχνολογικής μας ανάπτυξης αλλά ακόμη κι έτσι η κοινωνία έχει κάνει πρόοδο και δεν είναι το ίδιο με τη "ζούγκλα".

Γενικώς δεν μπορώ να δεχτώ πεσσιμιστικά επιχειρήματα που ισχυρίζονται ότι η ανθρωπότητα δεν έχει κάνει καμία πρόοδο, γιατί κυρίως κατά τη γνώμη μου πάντα βασίζονται σε μια ιδεατή πραγματικότητα που έχει κάποιος στο μυαλό του, την οποία αν συγκρίνεις με την πραγματικότητα η πραγματικότητα προφανώς πάντα θα χωλαίνει.
Ναι, γι αυτό το κράτος έχει βάλει χέρι στα επιδόματα όσων παίρνουν με το να τα προσμετράει κάθε χρόνο η ΑΑΔΕ ώστε να υπολογίζει άλλα φέσια (κάτι ψάχνανε να το αλλάξουν αυτό δεν ξέρω τι θα γίνει φέτος).

Γι αυτό τα κρατικά ΚΕΠΑ κόβουν στις αξιολογήσεις βαρύτατα άρρωστους με τις 7 πληγές του φαραώ με ποσοστούλια 66%, 65%, 64% κλπ για να μην πιάσουν το 67% των επιδομάτων.

Γι αυτό όταν είναι το κράτος να σου κάνει μια παροχή κάνει 4 μήνες να στην διεκπεραιώσει και μια βδομάδα για να σου ζητησει προθεσμία για τα χαρτιά κι ας μη μπορείς να πάρεις τα πόδια σου.

Γι αυτό κρατικές υπηρεσίες σχετικές με το θέμα κρέμονται από έναν υπάλληλο και τη διάθεση στην οποία θα βρίσκεται εκείνη τη μέρα, που πολλές φορές μπορεί να είναι υποτιμητική απέναντι σε ένα τετοιο άτομο.

Γι αυτό όλες σχεδόν οι ΜΚΟ είναι για πρόσφυγες (δεν έχω θέμα, αρκεί να μην εξαντλείται εκεί, να θυμούνται και άλλους σε ανάγκη).

Γι αυτό ξαφνικά θυμήθηκαν τη Φλόγα και τη Σχεδία ξαφνικά με την πανδημία η ΝΔ και κάποιες μεγάλες Α.Ε. ενω ολα τα υπόλοιπα χρόνια δεν άνοιγε μύτη για βοήθεια.

Γι αυτό το κράτος εφαρμόζει κομμουνισμό πετώντας επίδομα ξεροκόμματο ίσα να ζεις και να εξαρτάσαι απο το αν θα τους ψηφήσεις και έχει 6 χρόνια να προκυρήξει διαγωνισμό του 2643 (και έκανε πόσο καιρό να τοποθετήσει αυτούς που μπήκαν το 2014)

Γι αυτό οι εταιρίες προτιμουν να πληρώνουν τα πρόστιμα που δεν τηρούν το υποχρεωτικό 5% quota να προσλαμβάνουν ανάπηρους, αλήθεια ποιός το ήξερε ότι υπάρχει όταν δεν ακούγεται, (αν και διαφωνώ κάθετα με τα quotas ως αριστερίστικη πολιτική που όπως θα σου αποδείξω δεν έπιασε) γιατί πολύ απλά το σύστημα λειτουργεί και για το κράτος και για τις επιχειρήσεις που το τηρούν και για τις επιχειρήσεις που δεν το τηρούν και τρώνε τα πρόστιμα γιατί: Τα πρόστιμα είναι εξευτελιστικά αστεία. Οι 90 επιχειρήσεις στις 100 που δεν τηρούν το νόμο και τα πληρώνουν, χρηματοδοτούν τις άλλες 10 που δέχονται να επιδοτηθούν "από το κράτος" για να προσλάβουν ανάπηρους και τελικά καταλήγει και το κράτος να μην ξοδεύει τίποτα, και οι 90 να μην πληρώνουν πολλά και οι 10 να πουλάνε κοινωνικό πρόσωπο.

ΘΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ;


Δεν μου αρέσει να περιστρέφω ένα στα 5 θέματα γύρω από την κοινωνική ομάδα μου (και ζητώ συγγνώμη εαν γίνομαι επίμονα κουραστικός) αλλά επειδή το έθιξες ότι υπάρχει μέριμνα, έπρεπε, ΟΦΕΙΛΑ να απαντήσω. Κουραφέξαλα μέριμνα υπάρχει. Κι αυτό θα το καταλάβεις από το ποσοι κυκλοφορούν έξω στην Ελλάδα και πόσοι πχ στη Βιέννη ή στην Πράγα. ΧΑΩΔΗΣ διαφορά.

Σέβομαι τις θεωρίες σου, λαλίστατες και ευχάριστες αλλά εδω θα σε σταματήσω γιατί ξέρω.

ΥΓ: Και μόλις διαπίστωσα ότι έθεσα περισσότερα ευαίσθητα θέματα για τους ανάπηρους σε ένα ποστ, απ οσα έχουν θέσει πολιτικοί άρχοντες και καλά σχετικοί με το θέμα, που δακρύβρεχτα σας τους πλάσαραν στην κάλπη οι δήθεν δεξιοί και μόλις έπιασαν τη θέση άρχισαν τις οικολογικές πολιτικές και ερωτήσεις που έκαναν όταν ήταν ακόμα στην αριστερά.

Τους στείλατε στην καρέκλα και στο μισθό με την ψήφο σας, άρα κάνατε το καθήκον σας απέναντί μας. Τώρα μπορείτε να μας ξεχάσετε.

Εγω τους συνανθρώπους μου με προβλήματα δεν προτίθεμαι ΠΟΤΕ να τους ξεχάσω γιατί τα ζω και ξέρω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Υδραυλικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,607 μηνύματα.
Αλλά όταν έγραφα για τη ζούγκλα, είχα στο μυαλό μου, τη δυσκολία και την αναξιοκρατία που επικρατεί. Πουθενά στη φυση δε συναντα κανείς βιασμούς, σκλαβιά, πολέμους, εχθροπραξιες, φτώχεια, καλλιεργησιμο άγχος, εμπόριο ζωων και ανθρώπων και θρησκείες που επιβάλλουν και πείθουν τους ανθρώπους να σκοτώνουν στο ονομα της, δικαιολογωντας στην ουσία την ανάγκη για επιβολή εξουσίας.

Το ότι η κοινωνία έχει εξελιχθεί, είναι απόρροια πνευματικής ανωτερότητας, αλλά δε σημαίνει ότι έχει ξεφύγει από τη φύση.
Αυτοκαταρρίπτεσαι. Λες πως δεν έχουμε ξεφύγει από την φύση, ενώ προηγουμένως έχεις απαγγείλει 10 πράγματα που κάνουμε και δεν συναντάς στην φύση.

Για κάθε καλό που δίνει η κοινωνία, σου δημιουργεί κι ένα κακό. Να το πω απλοϊκά. Πρέπει φυσικά να γίνονται και καλές αγαθοεργιες, για να μας θυμίζουν ότι η κοινωνία προστατεύει και σε αγαπά.
Όχι, κάνεις λάθος. Η κοινωνία σου δημιουργεί πολλά καλά για κάθε κακό, απλά οι άνθρωποι είμαστε μαθημένοι να κοιτάμε το κακό και να αγνοούμε το καλό. Αν το ισοζύγιο της κοινωνίας ήταν μηδενικό δεν θα υπήρχε κοινωνία, όπως και αν ήταν αρνητικό.

Όσον αφορά την αξιοκρατία τώρα. Αξιοκρατία υπάρχει στον κόσμο παντού και υπήρχε από πάντα. Όσοι γκαρίζουν για την έλειψη αξιοκρατίας το κάνουν επειδή δεν είναι οι δικές τους αξίες οι κρατούσες. Στον εργασιακό τομέα της Ελλάδας για παράδειγμα ο νεποτισμός είναι μια κρατούσα αξία όπως και σε πολλές άλλες χώρες. Συνεπώς αν κρίνεις την Ελλάδα σύμφωνα με τον νεποτισμό θα δεις πως είναι μια αρκετά αξιοκρατική χώρα. Το ψέμα επίσης είναι μια αρκετά κρατούσα αξία στα περισσότερα για να μην όλα τα μέρη του κόσμου, γι αυτό και διδασκόμαστε πως οι κοινωνίες μας δεν είναι νεποτιστικές και μας δημιουργούνται ψευδείς προσδοκίες.

Ναι, γι αυτό το κράτος έχει βάλει χέρι στα επιδόματα όσων παίρνουν με το να τα προσμετράει κάθε χρόνο η ΑΑΔΕ ώστε να υπολογίζει άλλα φέσια (κάτι ψάχνανε να το αλλάξουν αυτό δεν ξέρω τι θα γίνει φέτος).

Γι αυτό τα κρατικά ΚΕΠΑ κόβουν στις αξιολογήσεις βαρύτατα άρρωστους με τις 7 πληγές του φαραώ με ποσοστούλια 66%, 65%, 64% κλπ για να μην πιάσουν το 67% των επιδομάτων.

Γι αυτό όταν είναι το κράτος να σου κάνει μια παροχή κάνει 4 μήνες να στην διεκπεραιώσει και μια βδομάδα για να σου ζητησει προθεσμία για τα χαρτιά κι ας μη μπορείς να πάρεις τα πόδια σου.

Γι αυτό κρατικές υπηρεσίες σχετικές με το θέμα κρέμονται από έναν υπάλληλο και τη διάθεση στην οποία θα βρίσκεται εκείνη τη μέρα, που πολλές φορές μπορεί να είναι υποτιμητική απέναντι σε ένα τετοιο άτομο.

Γι αυτό όλες σχεδόν οι ΜΚΟ είναι για πρόσφυγες (δεν έχω θέμα, αρκεί να μην εξαντλείται εκεί, να θυμούνται και άλλους σε ανάγκη).

Γι αυτό ξαφνικά θυμήθηκαν τη Φλόγα και τη Σχεδία ξαφνικά με την πανδημία η ΝΔ και κάποιες μεγάλες Α.Ε. ενω ολα τα υπόλοιπα χρόνια δεν άνοιγε μύτη για βοήθεια.

Γι αυτό το κράτος εφαρμόζει κομμουνισμό πετώντας επίδομα ξεροκόμματο ίσα να ζεις και να εξαρτάσαι απο το αν θα τους ψηφήσεις και έχει 6 χρόνια να προκυρήξει διαγωνισμό του 2643 (και έκανε πόσο καιρό να τοποθετήσει αυτούς που μπήκαν το 2014)

Γι αυτό οι εταιρίες προτιμουν να πληρώνουν τα πρόστιμα που δεν τηρούν το υποχρεωτικό 5% quota (αν και διαφωνώ κάθετα με τα quotas ως αριστερίστικη πολιτική που όπως θα σου αποδείξω δεν έπιασε) γιατί πολύ απλά το σύστημα λειτουργεί και για το κράτος και για τις επιχειρήσεις που το τηρούν και για τις επιχειρήσεις που δεν το τηρούν και τρώνε τα πρόστιμα γιατί: Τα πρόστιμα είναι εξευτελιστικά αστεία. Οι 90 επιχειρήσεις στις 100 που δεν τηρούν το νόμο και τα πληρώνουν, χρηματοδοτούν τις άλλες 10 που δέχονται να επιδοτηθούν "από το κράτος" για να προσλάβουν ανάπηρους και τελικά καταλήγει και το κράτος να μην ξοδεύει τίποτα, και οι 90 να μην πληρώνουν πολλά και οι 10 να πουλάνε κοινωνικό πρόσωπο.

ΘΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ;
And this is bad compared to what?
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Valder αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,288 μηνύματα.
And this is bad compared to what?
Τώρα προσπαθείς να με βγάλεις από τα ρούχα μου για να δεις το καλλίγραμμο σώμα μου έτσι;

E for effort, F for fucking it up.

Άνοιξε τα μάτια σου και δες τις άλλες χώρες, εσυ ξέρεις πάρα πολλά και για πολλά θέματα, αυτό πως σου ξέφυγε;

Εξάλλου, εσυ μιλάς για την μέριμνα της κοινωνίας. Εσυ πρέπει να μου το αποδειξεις ότι ισχύει αυτο που λες, όχι εγω. Αυτό που πιστεύω στο απέδειξα.
 

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Υδραυλικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,607 μηνύματα.
Τώρα προσπαθείς να με βγάλεις από τα ρούχα μου για να δεις το καλλίγραμμο σώμα μου έτσι;

E for effort, F for fucking it up.

Άνοιξε τα μάτια σου και δες τις άλλες χώρες, εσυ ξέρεις πάρα πολλά και για πολλά θέματα, αυτό πως σου ξέφυγε;

Εξάλλου, εσυ μιλάς για την μέριμνα της κοινωνίας. Εσυ πρέπει να μου το αποδειξεις ότι ισχύει αυτο που λες, όχι εγω. Αυτό που πιστεύω στο απέδειξα.
Το αρχικό επιχείρημα ήταν πως είμαστε ζούγκλα και δεν έχουμε ξεφύγει από εκεί. Και αναφεροτανε στην ανθρωπότητα γενικότερα, συνεπώς δεν θα μου συγκρίνεις την Ελλάδα με την Σουιδια για να με διαψεύσεις, θα συγκρίνεις την ανθρωπότητα του σήμερα με την ανθρωπότητα κάποιας άλλης ιστορικής στιγμης. Και για να σε σώσω από άσκοπες συγκρίσεις δεν μπορείς να το κάνεις.

Υ. Γ. Αν θελήσω να δω το κορμί σου Βαλδεριε θα εμφανιστώ στην πόρτα σου με ένα μπουκάλι Cutty shark. Είμαι proactive ηδονοβλεψίας.

Υ.Γ. Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα τα ΑΜΕΑ διότι δεν ειχα ποτέ κάποιο κοντινό πρόσωπο με κάποιο πρόβλημα αναπηρίας ώστε να μου δώσει το έναυσμα να ψάξω περισσότερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Silver Queen

Active member

Η (StormBorn) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Αυτοκαταρρίπτεσαι. Λες πως δεν έχουμε ξεφύγει από την φύση, ενώ προηγουμένως έχεις απαγγείλει 10 πράγματα που κάνουμε και δεν συναντάς στην φύση.



Όχι, κάνεις λάθος. Η κοινωνία σου δημιουργεί πολλά καλά για κάθε κακό, απλά οι άνθρωποι είμαστε μαθημένοι να κοιτάμε το κακό και να αγνοούμε το καλό. Αν το ισοζύγιο της κοινωνίας ήταν μηδενικό δεν θα υπήρχε κοινωνία, όπως και αν ήταν αρνητικό.

Όσον αφορά την αξιοκρατία τώρα. Αξιοκρατία υπάρχει στον κόσμο παντού και υπήρχε από πάντα. Όσοι γκαρίζουν για την έλειψη αξιοκρατίας το κάνουν επειδή δεν είναι οι δικές τους αξίες οι κρατούσες. Στον εργασιακό τομέα της Ελλάδας για παράδειγμα ο νεποτισμός είναι μια κρατούσα αξία όπως και σε πολλές άλλες χώρες. Συνεπώς αν κρίνεις την Ελλάδα σύμφωνα με τον νεποτισμό θα δεις πως είναι μια αρκετά αξιοκρατική χώρα. Το ψέμα επίσης είναι μια αρκετά κρατούσα αξία στα περισσότερα για να μην όλα τα μέρη του κόσμου, γι αυτό και διδασκόμαστε πως οι κοινωνίες μας δεν είναι νεποτιστικές και μας δημιουργούνται ψευδείς προσδοκίες.



And this is bad compared to what?
Η φύση και η ζούγκλα δεν αναιρούνται καθώς δε ζούμε σε μια κοινωνία αγγελική και χωρίς κίνδυνο. Δεν είναι ζούγκλα με την λογική ότι υπάρχουν λιοντάρια, υαινες και τίγρεις, αλλά μια άλλη μορφή δομημενου και συγκρατημενου χάους .

Η περιγραφή γίνεται με την ευρεία έννοια. Δε γίνεται να ξεφύγουμε από τη φύση, καθώς μέσα σε αυτήν υπάρχουμε, όχι ανεξάρτητα από αυτή. Το ότι υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες σε κάθε εποχή και κοινωνία, δεν καταργεί τη μεγάλη αταξία που υπάρχει.


Θα σου δωσω παράδειγμα. Επι Ιουλιο Κλαυδιανης δυναστείας, επικρατούσε αναξιοκρατία και η οικονομική κρίση μαστιζε για ακόμη μια φορά την αυτοκρατορία. Συν η κρίση αξιών. Οταν ανέλαβαν την εξουσία η δυναστεία των Φλαβιων, δημιούργησαν και επέβαλαν τον Χριστιανισμό, ως όργανο ελέγχου αυτού του χάους που είχε αφήσει η προηγούμενη δυναστεία. Για μια μονοκρατια χρειαζόταν και η αντιστοιχη θρησκεία. Πως να ελεγξεις εναν λαο? Λαός που πεινάει, όπου οι αξίες έχουν χαθεί, χρειάζεται κατι να στηριχθεί. Ιδού ο χριστιανισμος. Στην Ινδία, με την ίδια λογική αναπτύχθηκε η γιόγκα. Δεν είναι τυχαίο ότι ολες αυτές οι θρησκείες κάνουν λόγο για απαρνηση αγαθών, υλικού κόσμου και στρέφονται στον εσωτερισμό και την υπαρξη ενός κόσμου ουτοπικού.


Αν δεν υπήρχαν οι θρησκείες, ο κόσμος θα κοίταζε την πραγματικότητα ως έχει και θα τρελαινοταν.

Οι τσάροι στην Ρωσία πήραν τις ιδεολογίες του Μαρξ και του Λένιν για να επιβάλουν τον κομμουνισμό. Ο καπιταλισμός για να λειτουργήσει ήθελε πολλα χέρια, κι έτσι η ελευθερία της γυναίκας επηλθε.

Ο.τι παρέχει η κοινωνία το παρέχει ακριβώς γιατί την συμφέρει. Οι σκλάβοι της νότιας Αμερικής γιατί εξεγερθηκαν? Δεν τους βοήθησαν οι βόρειοι, λόγω φυσικά συμφερόντων?

Μας έχουν μάθει να νομίζουμε ότι αυτά που μας προσφέρονται μας προσφέρονται γιατί τα δικαιούμαστε.

Ο ανάπηρος όπως είπες θα πάρει επίδομα. Μπορει όμως μόνος του, με το επίδομα και μόνο να τα βγάλει πέρα? Αν δεν έχει οικογένεια τι γίνεται?

Εδώ βλέπεις τις ίδιες τις οικογένειες να παίρνουν επίδομα αναπηριας απο το παιδί τους, και να μη θέλουν να το γιατρεψουν για να μη χάσουν το επίδομα.

Το point μου είναι ότι η ζούγκλα έχει πολλές μορφές. Και φυσικά τώρα είμαστε καλύτερα από κάποτε, δεν το συζητώ, αλλα η κάθε γενιά αντιμετωπίζει τα δικά της προβλήματα και τα προβλήματα ποτέ δεν τελειώνουν αλλα προκύπτουν πάντα νέα.
 

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Υδραυλικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,607 μηνύματα.
Η φύση και η ζούγκλα δεν αναιρούνται καθώς δε ζούμε σε μια κοινωνία αγγελική και χωρίς κίνδυνο. Δεν είναι ζούγκλα με την λογική ότι υπάρχουν λιοντάρια, υαινες και τίγρεις, αλλά μια άλλη μορφή δομημενου και συγκρατημενου χάους .

Η περιγραφή γίνεται με την ευρεία έννοια. Δε γίνεται να ξεφύγουμε από τη φύση, καθώς μέσα σε αυτήν υπάρχουμε, όχι ανεξάρτητα από αυτή. Το ότι υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες σε κάθε εποχή και κοινωνία, δεν καταργεί τη μεγάλη αταξία που υπάρχει.


Θα σου δωσω παράδειγμα. Επι Ιουλιο Κλαυδιανης δυναστείας, επικρατούσε αναξιοκρατία και η οικονομική κρίση μαστιζε για ακόμη μια φορά την αυτοκρατορία. Συν η κρίση αξιών. Οταν ανέλαβαν την εξουσία η δυναστεία των Φλαβιων, δημιούργησαν και επέβαλαν τον Χριστιανισμό, ως όργανο ελέγχου αυτού του χάους που είχε αφήσει η προηγούμενη δυναστεία. Για μια μονοκρατια χρειαζόταν και η αντιστοιχη θρησκεία. Πως να ελεγξεις εναν λαο? Λαός που πεινάει, όπου οι αξίες έχουν χαθεί, χρειάζεται κατι να στηριχθεί. Ιδού ο χριστιανισμος. Στην Ινδία, με την ίδια λογική αναπτύχθηκε η γιόγκα. Δεν είναι τυχαίο ότι ολες αυτές οι θρησκείες κάνουν λόγο για απαρνηση αγαθών, υλικού κόσμου και στρέφονται στον εσωτερισμό και την υπαρξη ενός κόσμου ουτοπικού.


Αν δεν υπήρχαν οι θρησκείες, ο κόσμος θα κοίταζε την πραγματικότητα ως έχει και θα τρελαινοταν.

Οι τσάροι στην Ρωσία πήραν τις ιδεολογίες του Μαρξ και του Λένιν για να επιβάλουν τον κομμουνισμό. Ο καπιταλισμός για να λειτουργήσει ήθελε πολλα χέρια, κι έτσι η ελευθερία της γυναίκας επηλθε.

Ο.τι παρέχει η κοινωνία το παρέχει ακριβώς γιατί την συμφέρει. Οι σκλάβοι της νότιας Αμερικής γιατί εξεγερθηκαν? Δεν τους βοήθησαν οι βόρειοι, λόγω φυσικά συμφερόντων?

Μας έχουν μάθει να νομίζουμε ότι αυτά που μας προσφέρονται μας προσφέρονται γιατί τα δικαιούμαστε.

Ο ανάπηρος όπως είπες θα πάρει επίδομα. Μπορει όμως μόνος του, με το επίδομα και μόνο να τα βγάλει πέρα? Αν δεν έχει οικογένεια τι γίνεται?

Εδώ βλέπεις τις ίδιες τις οικογένειες να παίρνουν επίδομα αναπηριας απο το παιδί τους, και να μη θέλουν να το γιατρεψουν για να μη χάσουν το επίδομα.

Το point μου είναι ότι η ζούγκλα έχει πολλές μορφές. Και φυσικά τώρα είμαστε καλύτερα από κάποτε, δεν το συζητώ, αλλα η κάθε γενιά αντιμετωπίζει τα δικά της προβλήματα και τα προβλήματα ποτέ δεν τελειώνουν αλλα προκύπτουν πάντα νέα.
Υπάρχουν πολλά σημεία, ιδιαίτερα στα ιστορικά σου παραδείγματα που διαφωνώ, αλλά δεν θα σταθω εκεί γιατί θα εκτροχιαστουμε.

Αυτό που θέλεις να πεις και διόρθωσε με αν κάνω λάθος είναι πως οι κοινωνία μας εξελίσσεται τεχνολογικά αλλά η φύση του ανθρώπου παραμένει η ίδια με αυτή του ανθρώπου των σπηλαίων?

Αν αυτό είναι που εννοείς τοτε συμφωνώ μαζί σου, αλλά με μια διαφορά. Ο σημερινός άνθρωπος έχει στην διάθεσή του γνώσεις γιγάντων της διανόησης χιλιετιων υπό την μορφή φιλοσοφικών και θρησκευτικών κειμένων, έργων τέχνης κτλ. Η έκθεση και η ενασχόληση με αυτά τα πράγματα αλλάζει τον άνθρωπο ατομικά και μπορεί να τον οδηγήσει σε μονοπάτια που ξεφεύγουν της φύσης του. Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει με την πλειοψηφία των ανθρώπων σε παρατηρήσιμο βαθμό, αλλά σιγά σιγά μέσω του συλλογικού ασυνείδητου πολλές από αυτές τις αξιες περνάνε και στον ευρύτερο πληθυσμό.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Valder αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,288 μηνύματα.
Το αρχικό επιχείρημα ήταν πως είμαστε ζούγκλα και δεν έχουμε ξεφύγει από εκεί. Και αναφεροτανε στην ανθρωπότητα γενικότερα, συνεπώς δεν θα μου συγκρίνεις την Ελλάδα με την Σουιδια για να με διαψεύσεις, θα συγκρίνεις την ανθρωπότητα του σήμερα με την ανθρωπότητα κάποιας άλλης ιστορικής στιγμης. Και για να σε σώσω από άσκοπες συγκρίσεις δεν μπορείς να το κάνεις.
Οχι, το αρχικό επιχείρημα ήταν πως έστω και σε αυτή τη μορφή υπάρχει μια μέριμνα. Εγω δεν την δέχομαι ως μέριμνα αλλά ως εκμεταλλευτική ανεπάρκεια. Αλλά ας μην το τραβήξουμε από τα μαλλιά το θέμα. Εξάλλου κι εσυ σίγουρα καλές προθέσεις έχεις για τα άτομα με προβλήματα. :hi:

Υ. Γ. Αν θελήσω να δω το κορμί σου Βαλδεριε θα εμφανιστώ στην πόρτα σου με ένα μπουκάλι Cutty shark. Είμαι proactive ηδονοβλεψίας.
Ardbeg 10άρι και πάνω. Το κάτισαρκ είναι για καλόγριες.:devil:

Υ.Γ. Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα τα ΑΜΕΑ διότι δεν ειχα ποτέ κάποιο κοντινό πρόσωπο με κάποιο πρόβλημα αναπηρίας ώστε να μου δώσει το έναυσμα να ψάξω περισσότερα.
Το δέχομαι και χαίρομαι που είσαι ειλικρινής. Με τον καιρό, ελπίζω να σου μεταδώσω κι εγω κάτι έστω και σαν φίλος στεκίτης ώστε να έχεις μια πιο σφαιρική άποψη.

Επειδή είμαι και λίγο OCD, ουσιαστικά αν το προηγούμενο ήταν το 1ο ΥΓ, αυτό είναι το 2ο ΥΓ σου. (οκ σκάω)
 

hack3r

Well-known member

Ο Τολης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, επαγγέλεται Υδραυλικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,607 μηνύματα.
Οχι, το αρχικό επιχείρημα ήταν πως έστω και σε αυτή τη μορφή υπάρχει μια μέριμνα. Εγω δεν την δέχομαι ως μέριμνα αλλά ως εκμεταλλευτική ανεπάρκεια. Αλλά ας μην το τραβήξουμε από τα μαλλιά το θέμα. Εξάλλου κι εσυ σίγουρα καλές προθέσεις έχεις για τα άτομα με προβλήματα. :hi:



Ardbeg 10άρι και πάνω. Το κάτισαρκ είναι για καλόγριες.:devil:



Το δέχομαι και χαίρομαι που είσαι ειλικρινής. Με τον καιρό, ελπίζω να σου μεταδώσω κι εγω κάτι έστω και σαν φίλος στεκίτης ώστε να έχεις μια πιο σφαιρική άποψη.

Επειδή είμαι και λίγο OCD, ουσιαστικά αν το προηγούμενο ήταν το 1ο ΥΓ, αυτό είναι το 2ο ΥΓ σου. (οκ σκάω)
Τι εννοείς εκμεταλευτικη ανεπάρκεια;


Σχωρα με δεν ξέρω από ποτά γενικότερα.
 

Silver Queen

Active member

Η (StormBorn) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
** Ήθελα να διορθώσω μια ανακρίβεια που έγραψα κατά λάθος..

Ενώ στην αρχή ήθελα να γράψω για τους τσάρους κ την μοναρχια, επειδή θα ξεφευγα κατα πολύ, το διορθωσα κ έγραψα επιγραμματικα για τον κομμουνισμό. Έμεινε η λέξη τσάροι αλλά στην ουσία τον Στάλιν ειχα στο μυαλό μου. Απλα δεν το διάβασα το κείμενο μου ξανά, κι έμεινε έτσι.

Παρακαλω να το λάβετε υπόψη γιατί δε θα ήθελα να εκτεθώ.
 

Devil

Well-known member

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,412 μηνύματα.
** Ήθελα να διορθώσω μια ανακρίβεια που έγραψα κατά λάθος..

Ενώ στην αρχή ήθελα να γράψω για τους τσάρους κ την μοναρχια, επειδή θα ξεφευγα κατα πολύ, το διορθωσα κ έγραψα επιγραμματικα για τον κομμουνισμό. Έμεινε η λέξη τσάροι αλλά στην ουσία τον Στάλιν ειχα στο μυαλό μου. Απλα δεν το διάβασα το κείμενο μου ξανά, κι έμεινε έτσι.

Παρακαλω να το λάβετε υπόψη γιατί δε θα ήθελα να εκτεθώ.
Εντάξει, μεινετε ήσυχη!
 

Silver Queen

Active member

Η (StormBorn) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Υπάρχουν πολλά σημεία, ιδιαίτερα στα ιστορικά σου παραδείγματα που διαφωνώ, αλλά δεν θα σταθω εκεί γιατί θα εκτροχιαστουμε.

Αυτό που θέλεις να πεις και διόρθωσε με αν κάνω λάθος είναι πως οι κοινωνία μας εξελίσσεται τεχνολογικά αλλά η φύση του ανθρώπου παραμένει η ίδια με αυτή του ανθρώπου των σπηλαίων?

Αν αυτό είναι που εννοείς τοτε συμφωνώ μαζί σου, αλλά με μια διαφορά. Ο σημερινός άνθρωπος έχει στην διάθεσή του γνώσεις γιγάντων της διανόησης χιλιετιων υπό την μορφή φιλοσοφικών και θρησκευτικών κειμένων, έργων τέχνης κτλ. Η έκθεση και η ενασχόληση με αυτά τα πράγματα αλλάζει τον άνθρωπο ατομικά και μπορεί να τον οδηγήσει σε μονοπάτια που ξεφεύγουν της φύσης του. Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει με την πλειοψηφία των ανθρώπων σε παρατηρήσιμο βαθμό, αλλά σιγά σιγά μέσω του συλλογικού ασυνείδητου πολλές από αυτές τις αξιες περνάνε και στον ευρύτερο πληθυσμό.

Αυτό εννοώ.

Ότι η κοινωνία μας τεχνολογικά, επιστημονολογικα και πνευματικα εννοείται έχει εξελιχθεί. Δε θα μπορούσα να το αρνηθώ αυτό.


Αλλά ακόμη κι έτσι. Το ένστικτο να το πω (?) παραμένει ίδιο.

Μπορεί πλέον ο άνθρωπος να έχει στα χέρια του ενα ευρύ φάσμα πληροφοριακου περιεχομενου στα χέρια του , αλλα πόσοι ειναι αυτοί που θα καθίσουν να ασχοληθούν? Η φιλοσοφία, η γνώση κι η όρεξη για ανακάλυψη περισσότερης γνώσης πάντα ήταν διψα για λίγους. Ο μέσος άνθρωπος έχει άλλα θέματα να απασχολεί τον εαυτό του, οπως δουλειά-οικογενεια-χρεη-δανεια-σπιτια-ερωτες φερ ειπείν, που ο χρόνος και η διάθεση δε φτάνουν για όλα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top