Μάρκος Σεφερλής

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.
Οι καλλιτέχνες είναι ρομαντικές ψυχές Εριφύλη, και ο κόσμος αυτός δεν έχει φτιαχτεί για τις ρομαντικές ψυχές. Είναι για τα λαμόγια και τους καλοπερασάκηδες. Αυτοί πάνε μπροστά, ειδικά στην Ελλάδα, δυστυχώς...
Εδώ δεν φταίει το κοινό; Προφανώς και φταίει, πρωτίστως αυτό. Οι Έλληνες είναι εντελώς απολίτιστοι και αμόρφωτοι όσον αφορά την τέχνη.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Ζωγράφος και μας γράφει από Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 32.107 μηνύματα.
Το να λες οτι το ισχύον οικονομικό σύστημα δεν έχει σχέση με το επίπεδο πολιτισμού των ανθρώπων είναι αστείο.
Καταλαβαινω τι προσπαθεις να πεις ΑΛΛΑ...θα σου απαντησω ξεκαθαρα με ερωτηση.Ολοι ζουμε στον καπιταλισμο..γιατι ολοι δεν εχουμε το ιδιο πολιτισμικο επιπεδο;
Σου απαντησα ξεκαθαρα.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.060 μηνύματα.
Εδώ δεν φταίει το κοινό; Προφανώς και φταίει, πρωτίστως αυτό. Οι Έλληνες είναι εντελώς απολίτιστοι και αμόρφωτοι όσον αφορά την τέχνη.
να σου κανω δύο ερωτησεις:
1) μπορεις να μας δωσεις μερικα παραδειγματα του ποιοι και τι ειναι οντως τεχνη και ηθοποιια για σενα; ονοματα εννοω και τιτλους παραστασεων/ταινιων στην Ελλαδα αποκλειστικα
2) μπορεις να μας πεις μερικα ονοματα Ελληνων οσων κανουν σατιρα τη σημερον ημερα; εκτιμας καποιον ως ηθοποιο απο αυτους;

εχω την εικονα πως το προβλημα σου ειναι η σατιρα ως μορφη τεχνης
 

palio_melos

Διάσημο μέλος

Ο palio_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει από Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 3.352 μηνύματα.
Όταν θα ματώνουν τα πόδια σου στην σκηνή από τις πολύωρες πρόβες, όταν θα έχεις να φας 12 ώρες, όταν θα πίνεις νερό κάθε δύο ώρες, όταν θα παιδεύεσαι και θα τσαλακώνεσαι για να πάρεις και για να προσφέρεις, όταν θα κλαις από τις άθλιες συμπεριφορές και τις απορρίψεις. Τότε μόνο θα καταλάβεις ποιος αξίζει να είναι ηθοποιός και καλλιτέχνης!

Το να ντύνεσαι γυναίκα και να σαχλαμαρίζεις για 3 ώρες, λέγοντας ό,τι μαλακία σου κατεβαίνει στον εγκέφαλο δεν σε κάνει ηθοποιό. Ούτε περφόρμερ, ούτε κωμικό. Απλά γελοίο!

Εδώ νομίζω είσαι υπερβολική και προφανώς σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να υπερασπιστώ το Σεφερλή.

Ωστόσο και ο Σεφερλής πρόβες κάνει, και ο Σεφερλής έχει ευστροφία και "ατάκα", και ο Σεφερλής τρώει ώρες στη σκήνη και προβάρει λόγια (άλλο το όποιο ελάχιστο ίμπροβ εντάσσει), και ο Σεφερλής λογικά θα πρόλαβε να φάει κάποιο σκατό στο ξεκινημά του όπως σχεδόν όλα τα παιδιά από δραματικές σχολές.

Θέλω να πω, και το stand up comedy (που δεν δημιουργείται ούτε ερμηνεύεται από αποφοίτους δραματικών συνήθως), και οι κλόουν, και οι τραγουδιστές πάει στο καλό μπορούν και να προσφέρονται και για απλή σάχλα.
Το ότι μπορεί να μην περνάει κάποιο ανώτερο πνευματικά μήνυμα η σάχλα τους και να 'ναι απλά κλόουν ή ντιριντάχτα, δεν σημαίνει ότι δε τον χύνουν τον ιδρώτα τους.

Είναι κρίμα που ο Σεφερλής και ο όποιος σαχλός χέζεται στο τάλιρο και αυτός που βγαίνει απο δραματική θα γαμιέται με απλήρωτες πρόβες και θα πρέπει να κάνει και άλλες δουλειές παράλληλα γιατί αλλιώς δε θα ζήσει;
Είναι, αλλά έτσι άδικη είναι η γαμημένη η ζωή και έτσι είναι και οι τέχνες γενικότερα, δεν κερδάει όποιος κοπιάζει περισσότερο ή ακουμπάει βαθύτερα νοήματα.


Αυτά γενικά για τους "σαχλούς".
Τώρα για το Σεφερλή συγκεκριμένα, τα έχουμε χιλιοπεί. Ξέρει χρόνια που απευθύνεται (σε αυτούς που κάποιοι θα λέγανε απλά antiwoke σήμερα, εγώ μπορεί να τους έλεγα αναίσθητα μισάνθρωπα σκπδια με καμία αίσθηση του χιούμορ) και ειδικά σήμερα δεν επρόκειτο να αλλάξει το κοινό του. Συνεχίζει κάνοντας ότι έκανε και το συσπειρώνει.


Δεδομένης της W O K E κουλτούρας, έτυχε αυτό το καλοκαίρι να δεχτεί περισσότερη κριτική από άλλα για νουμερά του που σατιρίζουν διακωμωδούν αμφισβητούν ότι ένας άνθρωπος νιώθει όπως στον πούτσο εκείνος θέλει και κατακρίνουν ότι δε νιώθει όπως λέει κάποιος άλλος.
Ακριβώς επειδή αναγνωρίζει και ο ίδιος την πόλωση που υπάρχει στην κοινωνία, επέλεξε φέτος να αντιδράσει και να περάσει στην αντεπίθεση.

Και ο Σεφερλής ως πανέξυπνος και ως σίγουρα όχι όσο μισάνθρωπος ο ίδιος όσο τα νούμερα του, επιλέγει να αποφύγει το ότι ουσιαστικά τρώει κριτική για τα πονήματά του και αντιδρά σα να δέχεται κριτική και πόλεμο το άτομο του, προσωπικά. Και το γυρνάει και ο ίδιος στο προσωπικό. Κι επειδή είναι και ο "λαοφιλής" Σεφερλής βρίσκει πάτημα να την πει σε κόσμο που ΝΑ έκανε να του παίρνει δηλώσεις και συνεντεύξεις.


Θα περάσει ο καιρός και θα δούμε ποιος θα αντέξει. Από τη μία έχουμε κόσμο που του τη λέει ενώ πιθανώς θα εφάρμοζε στην πραγματική του ζωή την ίδια απαξία προς ανθρώπους με Χ χαρακτηριστικά που παραουσιάζει ο Σεφερλής στα νούμερά του, κι απ' την άλλη το Σεφερλή τον οποίο, τον ίδιο, η σκηνική του περσόνα, ΑΚΟΜΑ, δεν τον έχει καταπιεί.

Ή φοβούμενοι οι "επιτιθέμενοι" παρουσιαστές/κριτικοί τις κινήσεις/μηνύσεις Σεφερλή θα κάνουν πίσω γιατί στην τελική δεν τα πιστεύουν και τόσο αυτά που λένε ή ο επί σκηνής Σεφερλής θα καταπιεί τον εκτός σκηνής και στην τόση καύλα του να κρατήσει το κοινό του συσπειρωμένο θα αραδιάσει όντας εκτός ρόλου κάτι που θα τον κάνει cancel σε μεγάλο βαθμό.

Spoiler: Ρεαλιστικά, το πρώτο θα γίνει. Είπαμε, ο Σεφερλής στροφάρει, είναι ψύχραιμος και είναι πολύ προσεχτικός στα λόγια του.
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.060 μηνύματα.
βρε παιδιά έχετε αναλογιστεί γιατί ο κόσμος γουστάρει τη σάτιρα που κάνει ο Σεφερλής; Επειδή ο κόσμος μπορεί να χαλαρώνει και να ξεχνιέται από τις δυσκολίες της ζωής για μερικές ώρες. Ποιοι άλλοι Έλληνες κάνουν σάτιρα πάνω στο σανίδι με παραστάσεις σε τέτοια κλίμακα; Κανείς άλλος, μόνο ο Σεφερλής! Ζαραλίκος, Κανάκης και Λαζόπουλος κάνουν αλλά όχι σε τέτοια κλίμακα. Παλαιότερα είχαμε τους κορυφαίους Χαρρυ Κλυνν, Πανούση, Μουστάκα, Ψάλτη και Τσάκωνα. Πλέον όμως ελάχιστοι έχουν μείνει, ειδικά σε επίπεδο επιθεωρήσεων τέτοιας κλίμακας με θίασο μονο ο Σεφερλης αν δεν κανω λαθος.

Πιστεύω πως όσοι έχετε πρόβλημα με τον Σεφερλή έχετε στην πραγματικότητα πρόβλημα με την σάτιρα ως είδος τέχνης και καυτηριασμού της κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικης σκηνης. Καλό το luben και το stand up comedy, αλλά η σάτιρα είναι πιο σκοτεινή και αλληγορική, πονάει και προβληματίζει.

Ενα πολύ απλό παράδειγμα, με τη σάτιρα απέναντι στο Νέμο, ο Σεφερλής δεν δείχνει πως είναι ομοφοβικός, δεν επιτίθεται προσωπικά στο παιδί, ούτε κρίνει αρνητικά την έννοια του non binary. Αυτό που κάνει πιστεύω, και έτσι το ερμηνεύω εγώ, είναι πως επειδή υπήρξε ένα χαρακτηριστικό γεγονός της χρονιάς, το σατιρίζει για να καταδείξει την κοινωνική αλλαγή που συντελείται με την lgbtqia+ σκηνή, το ότι κάποιοι φτάνουν σε ακρότητες και αυτοπροσδιορίζονται με υπερβολές πχ "εγώ αυτοπροσδιορίζομαι ως γάτα", τα γνωστά "woke" όπως λέτε εδώ μέσα. Από την άλλη με το europapa πώς και δεν λέτε πως ταχα κοροϊδευει τον Ολλανδο που εχασε τους γονείς του ξερω γω και αποκλειστηκε επειδη χτυπησε γυναικα αρα και σεξιστης; Εμ δεν ειναι ετσι, γιαυτο δεν το λετε. Το πρώτο γιατί να είναι έτσι;

Παμε σε ενα αλλο παραδειγμα με top global καλλιτεχνη, τον λατρεμενο μου Eminem. Πού να δειτε τι λεει στα νεα του κομματια -καλά και από παλιά πριν 20 χρόνια να δείτε τι έλεγε χαμός γινόταν-, ξερετε πόσο cancel προσπαθει να του ριξει η νεολαια; Αμ δεεεεν, αποτυγχανουν παταγωδως καθε φορα, ισα ισα εχει γινει meme το να προσπαθει κανείς να του ριξει cancel. Ανετα θα μπορουσε κανείς εδω μεσα να πει "ιου ακους eminem αθλιοοο", πόσο ντελουλου θα ηταν αμα το λεγε ομως χαχαχαχα

Σε άλλα νέα, σε ένα μήνα ερχεται Θεσσαλονίκη ο Σεφερλης με την περιοδεία του "20 χρόνια Δελφινάριο" και λογικά θα πάω, θα σας πω εντυπώσεις από κοντά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.
1) μπορεις να μας δωσεις μερικα παραδειγματα του ποιοι και τι ειναι οντως τεχνη και ηθοποιια για σενα; ονοματα εννοω και τιτλους παραστασεων/ταινιων στην Ελλαδα αποκλειστικα

Καλλιτέχνες που θεωρώ εγώ ότι έπρεπε να είναι αξιέπαινοι από το ελληνικό κοινό είναι οι ηθοποιοί που έχουν τεράστιο υποκριτικό ταλέντο, που δεν προκαλούν με τη ζωή τους και δεν ξέρουμε πολλά πολλά για εκείνους. Ονόματα και να σου πω δεν θα τα ξέρεις γιατί μιλάω για ηθοποιούς που μένουν σε μια ελεγχόμενη προβολή και η πλειοψηφία, εκτός θεάτρου, δεν τους γνωρίζει. Οι πιο γνωστοί από αυτούς που εγώ θαυμάζω είναι η Μαρία Κίτσου, η Κόρα Καρβούνη, ο Μιχάλης Σαράντης, η Πέγκυ Τρικαλιώτη κ.α.

Τώρα, όσον αφορά τις παραστάσεις, δεν είπα ότι δεν μου αρέσει η κωμωδία ή η σάτυρα ούτε ότι την απορρίπτω. Αλλά ο Σεφερλής δεν κάνει σάτυρα. Είναι πεπαλαιωμένος πια και δεν προκαλεί γέλιο. Και η Κατσαρίνη αυτό το είδος κάνει, αλλά μου αρέσει, το ακούω.

Θα κάτσω να δω και να θαυμάσω μια παράσταση που έχει κάτι να μου πει, κάτι να μου προσφέρει. Να φύγω από την θεατρική αίθουσα και να σκεφτώ τι είδα, να προβληματιστώ..
 

chester20080

Επιφανές μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 8.060 μηνύματα.
Καλλιτέχνες που θεωρώ εγώ ότι έπρεπε να είναι αξιέπαινοι από το ελληνικό κοινό είναι οι ηθοποιοί που έχουν τεράστιο υποκριτικό ταλέντο, που δεν προκαλούν με τη ζωή τους και δεν ξέρουμε πολλά πολλά για εκείνους. Ονόματα και να σου πω δεν θα τα ξέρεις γιατί μιλάω για ηθοποιούς που μένουν σε μια ελεγχόμενη προβολή και η πλειοψηφία, εκτός θεάτρου, δεν τους γνωρίζει. Οι πιο γνωστοί από αυτούς που εγώ θαυμάζω είναι η Μαρία Κίτσου, η Κόρα Καρβούνη, ο Μιχάλης Σαράντης, η Πέγκυ Τρικαλιώτη κ.α.

Τώρα, όσον αφορά τις παραστάσεις, δεν είπα ότι δεν μου αρέσει η κωμωδία ή η σάτυρα ούτε ότι την απορρίπτω. Αλλά ο Σεφερλής δεν κάνει σάτυρα. Είναι πεπαλαιωμένος πια και δεν προκαλεί γέλιο. Και η Κατσαρίνη αυτό το είδος κάνει, αλλά μου αρέσει, το ακούω.
Αυτήν δε βλέπω πουθενά πως κάνει σάτιρα όμως. Stand up comedy κάνει, κωμωδία οχι σάτιρα.

Θα κάτσω να δω και να θαυμάσω μια παράσταση που έχει κάτι να μου πει, κάτι να μου προσφέρει. Να φύγω από την θεατρική αίθουσα και να σκεφτώ τι είδα, να προβληματιστώ..
Ναι αυτό έγραψα και παρακάτω, οι θεατές στο σεφερλη δε θέλουν να ψυχοπλακωθουν ή να προβληματιστουν ιδιαίτερα με την έννοια που εννοείς, θέλουν να ξεφύγει το μυαλό τους από την καθημερινότητα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαθηματικός και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.582 μηνύματα.
παλιά που έκανε τον ταξιτζή είχε μεγάλο χιούμορ... μετά ανακυκλώθηκε :P
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2.306 μηνύματα.
Όταν θα ματώνουν τα πόδια σου στην σκηνή από τις πολύωρες πρόβες, όταν θα έχεις να φας 12 ώρες, όταν θα πίνεις νερό κάθε δύο ώρες, όταν θα παιδεύεσαι και θα τσαλακώνεσαι για να πάρεις και για να προσφέρεις, όταν θα κλαις από τις άθλιες συμπεριφορές και τις απορρίψεις. Τότε μόνο θα καταλάβεις ποιος αξίζει να είναι ηθοποιός και καλλιτέχνης!
Άμα δεν σε μαστιγώνουν δεν λογίζεσαι για καλλιτέχνης σαν να λέμε. Εριφυλη, στο έχω ξαναπεί, ένα άτομο που βρίσκεται σε αυτό το χώρο καλό είναι να έχει λίγο πιο ανοιχτούς ορίζοντες και μια πιο φιλοσοφημένη σκέψη για το τι είναι τέχνη και να μη μένεις στο ελιτίστικο μεταξύ Επιδαύρου και εθνικού.
Ίσως να μπορούσαμε πχ να περιγράψουμε τις παραστάσεις του ως ένα είδος φαρσοκωμωδίας. Αυτές τις θεωρείς τέχνη;
Ενα πολύ απλό παράδειγμα, με τη σάτιρα απέναντι στο Νέμο, ο Σεφερλής δεν δείχνει πως είναι ομοφοβικός, δεν επιτίθεται προσωπικά στο παιδί, ούτε κρίνει αρνητικά την έννοια του non binary. Αυτό που κάνει πιστεύω, και έτσι το ερμηνεύω εγώ, είναι πως επειδή υπήρξε ένα χαρακτηριστικό γεγονός της χρονιάς, το σατιρίζει για να καταδείξει την κοινωνική αλλαγή που συντελείται με την lgbtqia+ σκηνή, το ότι κάποιοι φτάνουν σε ακρότητες και αυτοπροσδιορίζονται με υπερβολές πχ "εγώ αυτοπροσδιορίζομαι ως γάτα", τα γνωστά "woke" όπως λέτε εδώ μέσα. Από την άλλη με το europapa πώς και δεν λέτε πως ταχα κοροϊδευει τον Ολλανδο που εχασε τους γονείς του ξερω γω και αποκλειστηκε επειδη χτυπησε γυναικα αρα και σεξιστης; Εμ δεν ειναι ετσι, γιαυτο δεν το λετε. Το πρώτο γιατί να είναι έτσι;
Κοιτά Τσεστερ, είναι γενικά λίγο αμφίρροπο το που ξεκινάει η σάτιρα, αν έχει όρια κτλ. όμως μη ξεχνάμε ότι το άτομο πίσω από το έργο έχει και αυτό τις δικές του αντιλήψεις. Στο τέλος της παράστασης βγήκε ένας γνωστός του; Δεν θυμάμαι τι ήταν αλλά τέλος πάντων είπε ότι τα φύλα είναι δυο και ο Σεφερλής συμφωνούσε και χειροκροτούσε. Δεν το λέω για να μπω στη συζήτηση αν είχε δίκαιο ή άδικο αλλά στο ότι δεν κάνει μια πολύπλευρη «ουδέτερη» σάτιρα (αν γίνεται κάτι τέτοιο). Είναι προς μια μεριά, αυτή που πιστεύει και λογικό είναι.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.
και να μη μένεις στο ελιτίστικο μεταξύ Επιδαύρου και εθνικού.
Ίσως να μπορούσαμε πχ να περιγράψουμε τις παραστάσεις του ως ένα είδος φαρσοκωμωδίας. Αυτές τις θεωρείς τέχνη;
Είναι ο Σεφερλής φαρσοκωμωδία; Τώρα κοροϊδευόμαστε έτσι; Διαβάστε λίγο τα θεατρικά είδη που αναφέρετε.

Δεν είναι ότι τα "αστεία" του είναι απλώς χοντροκομμένα, σας ξανά λέω ότι είναι ακραία πεπαλαιωμένα και ανούσια. Όποιος ξέρει από κωμωδία (όχι εγώ, αλλά ειδικοί), το λένε χρόνια για τον Σεφερλή.
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2.306 μηνύματα.
Είναι ο Σεφερλής φαρσοκωμωδία; Τώρα κοροϊδευόμαστε έτσι; Διαβάστε λίγο τα θεατρικά είδη που αναφέρετε.
Έχει κοινά στοιχεία, ειδικά οι παραστάσεις που ήταν μεταφορές από ξένα έργα. Λίγο πολύ επίσης στο ίδιο χιούμορ στοχεύει
Δεν είναι ότι τα "αστεία" του είναι απλώς χοντροκομμένα, σας ξανά λέω ότι είναι ακραία πεπαλαιωμένα και ανούσια.
Δεν αντιλέγω ότι απλά επαναλαμβάνει τα ίδια αστεία που γελάνε κυρίως παιδιά, σου λέω ότι πετάς πολύ συχνά τη φράση «αυτό δεν είναι τέχνη»
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.
Καλά, τέχνη δεν είναι με τίποτα😂 αυτό δεν χωράει αμφιβολία..

Να ένας ορισμός:
Ως ΤΕΧΝΗ θα μπορούσαμε να ορίσουμε την ενέργεια του ανθρώπου να ανακαλύπτει το ωραίο και το όμορφο και με ποικίλες μορφές να το μορφοποιεί και να το προβάλλει. Με την ΤΕΧΝΗ επιτυγχάνεται η αισθητική μορφοποίηση του εσωτερικού κόσμου του καλλιτέχνη, των σκέψεων, των αισθημάτων των πόθων του..

Τι από όλα αυτά υλοποιεί ο Σεφερλής;

Δεν μου αρέσει να βάζω την τέχνη σε καλούπι, ο καθένας είναι ελεύθερος να προβάλλει ό,τι θεωρεί ως τέχνη. Το θέμα είναι τι έχει να προσφέρει με αυτό το κάτι που θα προβάλλει. Παραδείγματος χάριν: την Λένα Κιτσοπούλου την απεχθάνομαι σαν σκηνοθέτη και σαν καλλιτέχνη γενικότερα. Αλλά έχει να πει πράγματα! Όντως προβάλλει τον ψυχικό της κόσμο, άσχετα αν αυτός είναι ακραίος και σοκάρει..
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.536 μηνύματα.
Αν κάποιος δηλώσει ότι είναι η μετενσάρκωση του Ναπολέοντα, θεωρείται τρελός και λαμβάνει ψυχιατρική παρακολούθηση.
Αν κάποιος δηλώσει ότι είναι γάτα, υπάρχει μεν σκεπτικισμός για την κατάσταση, ωστόσο "έτσι αυτοπροσδιορίζεται ρε παιδιά, δικαίωμά του"
Εάν δε κάποιος δηλώσει ούτε άντρας ούτε γυναίκα, άρα άφυλο, αυτός που δεν συμφωνεί με κάτι τέτοιο είναι ένα ξεκάθαρα ομοφοβικό σκουπίδι και πρέπει να φάει κάνσελ από τους πάντες.

Σε κάποια χρόνια η τελευταία συνθήκη θα ισχύει και για τον γατάνθρωπο, ενώ όσοι δεν δέχονται την ύπαρξη των άφυλων ή των γατάνθρωπων θα χρίζουν ψυχιατρικής παρακολούθησης [φυσικά θα είναι και ομοφοβικά, τρανσοφοβικα, γατοφοβικά (γιατί όχι) σκουπίδια] Αυτό που δεν είμαι σε θέση να προβλέψω είναι μόνο το τι θα γίνει με τον Ναπολέοντα. Πόσο μισάνθρωπο σκουπίδι θα είναι ο Σεφερλής της εποχής που θα τον σατιρίσει;
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.
Πόσο μισάνθρωπο σκουπίδι θα είναι ο Σεφερλής της εποχής που θα τον σατιρίσει;
Βρε. Κάτι παρεξηγήσατε, σε εμένα τουλάχιστον.

Δεν τον απορρίπτω επειδή χλεύασε τον νικητή της Eurovision! Δεν με ενδιαφέρει καν..

Αυτό που λέω τόσο καιρό, επειδή ο ίδιος έχει μια έπαρση από δω μέχρι την Κίνα και νομίζει ότι είναι γκράντε θεατράνθρωπος, είναι να ξεχωρίσουμε λίγο την τέχνη από την σάχλα.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 4.536 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.436 μηνύματα.
Καταλαβαινω τι προσπαθεις να πεις ΑΛΛΑ...θα σου απαντησω ξεκαθαρα με ερωτηση.Ολοι ζουμε στον καπιταλισμο..γιατι ολοι δεν εχουμε το ιδιο πολιτισμικο επιπεδο;
Σου απαντησα ξεκαθαρα.
Γιατί υπάρχει και ο παράγοντας τύχη που σχετίζεται με την βιολογία μας, το περιβάλλον μας, την οικογένεια μας, το τι ερεθίσματα παίρνουμε, τις συνθήκες και τις ανάγκες που υπάρχουν κτλπ.

Βέβαια, αφήνοντας την φιλοσοφία στην άκρη για το συγκεκριμένο θέμα, ο Σεφερλής ηθικά τουλάχιστον είναι καταδικαστέος γιατί θα μπορούσε η σάτιρα του να έχει δουλευτεί πολύ περισσότερο και αντί να κράζει και να κοροϊδεύει τους non-binary ή και άλλους μέσω κοινότοπων "αστείων", θα μπορούσε μέσω της σάτιρας να φέρει πιο κοντά τους ανθρώπους που δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτές τις κατηγορίες συνανθρώπων μας και να κατανοήσουν καλύτερα τις διάφορες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Αντ αυτού δυστυχώς επιλέγει τον πιο εύκολο, γρήγορο, και πιο σίγουρο τρόπο να βγάλει χρήματα, εαν και πιο βρώμικος γιατί...δουλεύει εξίσου καλά.

Η σάτιρα πράγματι δεν έχει όρια. Αλλά εν τέλει το ερώτημα είναι, σατιρίζουμε ή κοροϊδεύουμε τελικά ; Το πρώτο είναι για όλους, έχει καλό σκοπό και ιδανικά περνάει και ένα ωραίο κοινωνικό μήνυμα με έναν ευχάριστο τρόπο. Το δεύτερο όμως έχει σκοπό κυρίως να προσβάλλει και γελάνε κάποιοι μόνο, όχι όλοι.
 

Memetchi

Διάσημο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 2.306 μηνύματα.
Να ένας ορισμός:
Ως ΤΕΧΝΗ θα μπορούσαμε να ορίσουμε την ενέργεια του ανθρώπου να ανακαλύπτει το ωραίο και το όμορφο και με ποικίλες μορφές να το μορφοποιεί και να το προβάλλει. Με την ΤΕΧΝΗ επιτυγχάνεται η αισθητική μορφοποίηση του εσωτερικού κόσμου του καλλιτέχνη, των σκέψεων, των αισθημάτων των πόθων του..
Στην κυριολεξία κινήματα όπως ο Ντανταισμός σατιρίζουν το «ωραίο» στις καλές τέχνες. Νομίζω ότι καταλαβαίνω τι θες να πεις αλλά παραμένει κάπως ασαφές και μονοδιάστατο.
Δεν μου αρέσει να βάζω την τέχνη σε καλούπι
Μα τελικά όμως αυτό κάνεις. Για αυτό ανέφερα και τη φάρσα πιο πάνω. Ακόμα και το σαχλό, το επιφανειακό κτλ. έχει επιλεχθεί ενσυνείδητα και κάτι θέλει να πετύχει, ακόμα και αν αυτό είναι απλά εύκολο γέλιο επειδή άνοιξε η πόρτα, τον χτύπησε, έκανε δυο χαζές γκριμάτσες και κατέληξε στο στήθος της όμορφης κοπέλας δίπλα. Είναι σαχλό; Θα έλεγα μάλλον ναι. Είναι κάτι που επέλεξε για να γελάσει το κοινό του; Πάλι ναι. Η επιθεώρηση που προσπαθεί να κάνει γενικώς πάλι έχει σκοπό κάποια μηνύματα να περάσει, συνήθως πολιτικά.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.991 μηνύματα.
Ωραία παιδιά, νταξει. Θα βάλω προσθετικά για να παχύνω, θα βάλω πούπουλα και φτερά και θα παριστάνω την Netta της Eurovision.

Τι σπουδάζω τόσα χρόνια; Δεν γαμιέται. Θα βγάλω και λεφτά και μετά θα το παίζω και τεράστια θεατρίνα. Ούτως ή άλλως στην Ελλάδα, έτσι εκλαμβάνεται η τέχνη πλέον🤡
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.844 μηνύματα.
Πάντως όσοι έχουν πάει στο θέατρο του Σεφερλή λένε τα καλύτερα λόγια, ουδέποτε κανείς δεν έχει βγει να πει ότι προσβάλει. Επίσης, είναι ένας άνθρωπος που έχει βοηθήσει πολύ κόσμο οικονομικά καθώς και παιδιά με σοβαρές παθήσεις, αναρωτιέμαι αν αυτοί που τον κράζουν έχουν προφέρει έστω και τα μισά από αυτά που έχει προσφέρει ο Μάρκος. Ξαναλέω όμως, το να μιλάει ο Λιάγκας και η Σκορδά για ηθική είναι το λιγότερο θράσος καθώς μιλάμε για άτομα που θυσιάζουν ακόμα και τους γονείς τους για τα νούμερα τηλεθέασης.


Επειδή ακούστηκε κάτι σχετικά με το ότι ο Μάρκος χειροκροτούσε όταν αναφέρθηκε ότι τα φύλα είναι 2. Παιδιά, πάμε καλά εδώ πλέον;; Θα κατηγορήσουμε έναν άνθρωπο που είπε το αυτονόητο;; Μας αρέσει δεν μας αρέσει τα φύλα είναι 2, έτσι μας έφταιξε η φύση και καλύτερα να το αποδεχτούμε καθώς οποίος πηγαίνει κόντρα με την φύση στο τέλος μόνο ο ίδιος βγαίνει χαμένος. Κοινή λογική είναι, με στεναχωρεί που πλέον υπάρχει σύγχυση για τα αυτονόητα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
βρε παιδιά έχετε αναλογιστεί γιατί ο κόσμος γουστάρει τη σάτιρα που κάνει ο Σεφερλής; Επειδή ο κόσμος μπορεί να χαλαρώνει και να ξεχνιέται από τις δυσκολίες της ζωής για μερικές ώρες. Ποιοι άλλοι Έλληνες κάνουν σάτιρα πάνω στο σανίδι με παραστάσεις σε τέτοια κλίμακα; Κανείς άλλος, μόνο ο Σεφερλής! Ζαραλίκος, Κανάκης και Λαζόπουλος κάνουν αλλά όχι σε τέτοια κλίμακα. Παλαιότερα είχαμε τους κορυφαίους Χαρρυ Κλυνν, Πανούση, Μουστάκα, Ψάλτη και Τσάκωνα. Πλέον όμως ελάχιστοι έχουν μείνει, ειδικά σε επίπεδο επιθεωρήσεων τέτοιας κλίμακας με θίασο μονο ο Σεφερλης αν δεν κανω λαθος.

Πιστεύω πως όσοι έχετε πρόβλημα με τον Σεφερλή έχετε στην πραγματικότητα πρόβλημα με την σάτιρα ως είδος τέχνης και καυτηριασμού της κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικης σκηνης. Καλό το luben και το stand up comedy, αλλά η σάτιρα είναι πιο σκοτεινή και αλληγορική, πονάει και προβληματίζει.
Ο κόσμος γουστάρει το Σεφερλή γιατί έχει χαμηλό επίπεδο. Ήταν καλός στο ταξί μετά πάγωνε σε ότι τηλεοπτικό έκανε αλλά επειδή είχε διάρκεια (λόγω γνωριμιών) και επειδή έκανε τα ίδια παραλλαγμένα μπήκαν στο υποσυνείδητο του Έλληνα κάποιες ατάκες.
Παράδειγμα:
Σε κάθε επεισόδιο είχε 1, 2 φορές παραλλαγές αυτών των σκηνών.

Αυτό που με ενοχλεί στον Σερφελή είναι ότι δεν παρακολουθεί αυτούς που σατιρίζει. Π.χ. όταν σατίριζε τον μάνατζερ ραγκπυ και τον Ντάνο φαινόταν ότι δεν έχει παρακολουθήσει το ριάλιτι. Επίσης δεν είναι ηθοποιός.

Ο Κανάκης έκανε το κομφούζιο και μετά τους ΑΜΑΝ που σαρώναν σε νούμερα. Μετά έκανε τους Ράδιο Αρβύλα που ενώ στην αρχή ήταν καλοί μετά κούρασαν. Σε αντίθεση με τον Σερφελή ήταν δικές του παραγωγές και έδινε το υλικό στα κανάλια απευθείας για προβολή.

Ζαραλίκος δεν είναι καν κωμικός. Ο Λαζόπουλος ούτε στους 10 μικρούς μήτσους δεν μου άρεσε και το Αλτσαντίρι ήταν απαίσιο. Εμμονές με συγκεκριμένα άτομα και αποκορύφωμα όταν διαφήμισε τον Τσίπρα φέρνοντας τον στην εκπομπή. Ο Μητσικώστας ήταν καλός στην εκπομπή που σατίρισε την εκπομπή και τον Δύση.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top