Μεξικάνικες, λατινοαμερικάνικες και λοιπές σαπουνόπερες

ilias90

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 1,978 μηνύματα.
΄Εχω σκάσει στα γέλια τώρα και δεν ξέρεις πόσο το χρειαζόμουν επειδή κυριολεκτικά, έχω πήξει.

Πληκτρολογώ "ninos -espiritu/fantasma"
Και τι μου βγάζει;

NINO - Θεός | NINO - Theos - Official Video Clip​

:rofl::rofl::rofl:
Έπρεπε να βάλεις και το «telenovela» βρε Λένω, αμάν... Μισές δουλειές :lol:

Λοιπόν, μιας και μιλάμε για μεξικάνικα και παιδική ηλικία, να πω κάπου εδώ ότι η παιδική μου ηλικία σημαδεύτηκε από αυτό το τόσο γλυκό σκουπιδαριό. Η παρθενική μου σειρά ήταν το carrusel, ένα παιδικό που η υπόθεσή του είχε να κάνει με μαθητές σχολείου σε ένα δημοτικό. Τότε, θυμάμαι, πήγαινα πρώτη δημοτικού. Μια εκ των κορυφαίων στιγμών της σειράς ήταν όταν ένας αδίστακτος διακινητής ναρκωτικών, μοίραζε σοκολάτες στα παιδιά και αυτά μετά τριγυρνούσαν σαν πρεζάκια που ζητάνε «ένα ευρώ να πάρω μια τυρόπιτα...» Το κερασάκι στην τούρτα δε, αποτελούσε το γεγονός ότι η δραστική ουσία του ναρκωτικού δεν βρίσκονταν στη σοκολάτα, αλλά στο αυτοκόλλητο που τη συνόδευε και κολλούσαν μετά τα παιδιά στο δέρμα τους (!)

Έπειτα, εκεί Τετάρτη - Πέμπτη Δημοτικού, γνώρισα τη Μαριμάρ. Μάλιστα τη συνδύασα με τον πρώτο μου έρωτα έβερ, αφού κάναμε role play, εγώ τον Σέρτζιο και αυτή τη Μαριμάρ. Λίγο αργότερα ήρθε η θρυλική Μαρία της γειτονιάς, η οποία υπό την επήρεια επιλόχειας κατάθλιψης παράτησε το νεογέννητο παιδί της σε μια πλανόδια πωλήτρια. Δεν μπορείτε να φανταστείτε άγχος τότε ο Ηλίας για το τι θα απογίνει το μωρό και πως θα μπορούσε να εξηγήσει η Μαρία στον άντρα της την πράξη της.

Ακολούθησε η Εσμεράλδα, την οποία συνδύασα με το σπίτι των παππούδων μου στο χωριό, εκεί που μας παρατούσαν οι γονείς με την αδερφή μου όλο το καλοκαίρι :P... η αγαπημένη μου συνήθεια τότε ήταν να παίζω μπάλα με τα παιδιά όλη μέρα, συνήθεια που πάντα διέκοπτα για να δω την αγαπημένη τυφλή πρασινομάτα και το αν θα μπορούσε τελικά να ξαναβρεί το φως της -δεν κάνω σπόιλ για το αν εν τέλει το βρήκε- και αν θα τα έβρισκε με τον αγαπημένο της, έπειτα από έναν -κλασσικό- μεξικάνικο κυκεώνα παρεξηγήσεων. Πιο μετά ήρθε η Παολίνα -εδώ να πω σε αυτά που λέτε πάνω, ότι, αν θυμάμαι καλά, ήταν γύρω στο 2000 η πρώτη προβολή-, η οποία έμελλε να είναι το τελευταίο μεξικάνικο που θα με στιγμάτιζε... Μια τόσο (μα τόσο) καλή κοπέλα, κοντά στο αρχέτυπο της Παναγίας, που ήταν αναγκασμένη να της φέρονται σαν να ήταν η χειρότερη σκύλα που πάτησε ποτέ το πόδι της στα άγια και δακρύβρεχτα χώματα του ευλογημένου Μέχικο.

Έκτοτε ήρθαν κι άλλα, αλλά αυτές ήταν οι σαπουνόπερες που αγάπησα και με σημάδεψαν :P
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για πάμε όλοι μαζί.

Εσύ φταις ατιμότατε @ilias90.
Το είχα μάθει απέξω και το τραγουδούσα με πάθος.
Και θυμάμαι, καθόμουν σε μια πολυθρόνα και τα πόδια μου δεν έφταναν μέχρι το πάτωμα.

Πάρε εδώ ένα μικρό ποτ πουρί γνήσιας, ατόφιας κακίας της Πάολα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πώς λέγονταν η άλλη ρε παιδιά που την έβαζε να πάρει το χρυσαφικο με το στόμα μέσα από τις λάσπες;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,858 μηνύματα.
χαχα παιδιά όσον αφορά το Carrusel δείτε αυτό το βίντεο διαμαντάκι :lol:


Μέσα σε 30 seconds παιδικού σίριαλ:
α) τοξική αρρενωπότητα
β) ρατσισμός προς τους μαύρους (άντε από εκεί βρωμο-αράπη λέει! :lol:)
γ) χοντροφοβία
δ) βία κατά των γυναικών
ε) φαλλοκρατία

:shithappens:
 

ilias90

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 1,978 μηνύματα.
χαχα παιδιά όσον αφορά το Carrusel δείτε αυτό το βίντεο διαμαντάκι :lol:
View attachment 118159

Μέσα σε 30 seconds παιδικού σίριαλ:
α) τοξική αρρενωπότητα
β) ρατσισμός προς τους μαύρους (άντε από εκεί βρωμο-αράπη λέει! :lol:)
γ) χοντροφοβία
δ) βία κατά των γυναικών
ε) φαλλοκρατία

:shithappens:
Καλά, με κίνδυνο να μας κατεβάσουν το φόρουμ, θα γράψω για την πιο χαρακτηριστική τέτοια σκηνή στο Καρουζέλ. Ο Σιρίλο, ο μαυρούλης εδώ, γουστάρει τη Μαρία Χουακίνα, μια πλούσια ψηλομύτα συμμαθήτριά του που τον σνομπάρει και τον γειώνει σε κάθε ευκαιρία. Τότε ο Πάμπλο (αυτός που πλακώνονται εδώ) του λέει για ένα ειδικό σαπούνι, το οποίο, αν χρησιμοποιήσει θα γίνει λευκός (!), οπότε θα αρέσει στη Μ.Χ. Ο αθώος και δύστυχος Σιρίλο το χρησιμοποιεί και όταν καταλαβαίνει ότι δεν έχει καμία επίδραση, ο τσογλαναράς Πάμπλο -σκασμένος στα γέλια- του λέει: «Τον αράπη κι αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς»

Υ.Γ.: Το χειρότερο είναι ότι είναι στάνταρ προσθήκη της Ελληνικής μεταγλώτισσης, σιγά μην έχουν τέτοιες εκφράσεις στο Μεξικό :lol:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,845 μηνύματα.
Καλά, με κίνδυνο να μας κατεβάσουν το φόρουμ, θα γράψω για την πιο χαρακτηριστική τέτοια σκηνή στο Καρουζέλ.
Αντικειμενικά η πιο χαρακτηριστική σκηνή στο καρουζέλ ήταν οι αγώνες με τα αυτοκινητάκια.
 

ilias90

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 1,978 μηνύματα.
Αντικειμενικά η πιο χαρακτηριστική σκηνή στο καρουζέλ ήταν οι αγώνες με τα αυτοκινητάκια.
Που ο Σιρίλο έτρεχε απέναντι σε ένα πλουσιόπαιδο;
Πέρασαν και χρόνια, δεν τα θυμάμαι καλά.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,845 μηνύματα.
Που ο Σιρίλο έτρεχε απέναντι σε ένα πλουσιόπαιδο;
Πέρασαν και χρόνια, δεν τα θυμάμαι καλά.
Ότι να ναι ήταν η σκηνή.
Χαλάει το αυτοκίνητο του σιριλο στη μέση του αγώνα και μετά από αρκετά δευτερόλεπτα φτιάχνει μόνο του. Το πως κάλυψε τόση διαφορά δεν το μάθαμε ποτέ αλλά και δεν μας απασχολούσε. Αρκεί που νίκησε ο σιριλο.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,858 μηνύματα.
Στην ουσία με όλα αυτά θέλανε να περάσουν το αντίθετο στο Carrusel, δηλαδή να στρέψουν τα παιδιά υπέρ των φτωχών, γυναικών ή μαύρων ή όποια άλλη κοινωνική ομάδα. Βαλανε τα θεμέλια του σήμερα. Απλά τότε δεν υπήρχε η πολιτική ορθότητα και τα λέγανε όλα χύμα στην TV. Εδώ στις μέρες μας έχουν βάλει μπιιπ σε βρισιές στο Κωνσταντίνου και Ελένης, απόλυτη ξενέρα :P
 
Τελευταία επεξεργασία:

camil

Δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Celeste (Γαλάζια αγάπη).
Προβλήθηκε πολύ παλιά στην ερτ3. Την ίδια περίπου περίοδο βάλανε και μια παιδική τηλενουβέλα το Γαλάζιο δέντρο. Αρχές δεκαετίας του 90 και η κρατική τηλεόραση τα έβλεπε όλα γαλάζια.
Δεν την είδα εκείνη την εποχή καθότι μικρό και αμύητο, τα διαμάντια όμως δε γίνετε να μένουν για πάντα στο σκοτάδι.
Η Σελέστε είναι μικρή και αμύητη και αυτή και πολύ αθώα. Φοράει κάτι μακριές φαρδιές φούστες σα θείτσα γιατί η ενδυματολόγος είναι η αδερφή της και μερικές φορές τα αδέρφια ζηλεύουν. Πάλι καλά που σκηνοθέτης είναι ο μπαμπάς της και το έργο το γράφει ο κουνιάδος της (άνδρας της κακιάς αδερφής) και έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Στην πλοκή τώρα: η Σελέστε είναι πολύ φτωχή και ζει με τη μαμά της από το μηνιαίο pass που τους στέλνει ο μπαμπάς της ο οποίος έχει και μια άλλη επίσημη και πλούσια οικογένεια και τον οποίο η Σελέστε δεν έχει δει ποτέ. Μια μέρα η μαμά πεθαίνει και τότε μια θεία παρεμβαίνει δυναμικά: σου λέει δε γίνετε η οικογένεια να τρώει με χρυσά κουτάλια και το μικρό ορφανό να ζει σαν καταραμένη ρακοσυλλέκτρια, είναι καιρός ο Λεάντρο (ο μπαμπάς) να αναλάβει τις ευθύνες του. Αρπάζει τη Σελέστε και την πάει στην καινούργια της οικογένεια μόνο που ξεχνάει να της πει το λόγο της κοινωνικής επισκέψεως. Τότε προκύπτει μια μεγάλη παρεξήγηση: η Τερέσα (κακιά γυναίκα του Λεάντρο) την περνάει για υπηρέτρια που ήρθε να εργαστεί στην έπαυλη.
-Κάνε μια στροφή να σε δω, της λέει. Α ωραίο κορμάκι έχεις, δική σου η θέση.
Τι να κάνει το ορφανό, σου λέει για αυτό θα με κουβαλήσανε εδώ, ας εργαστώ. Εδώ τελειώνει και ο δυναμισμός της θείας που δεν τολμά να πει "είναι κόρη του άνδρα σου μωρή" και αυτό όπως καταλαβαίνετε δε βοηθά τη νεαρά.
Στο ίδιο σπίτι ζει ένας νεαρός ο οποίος είχε συστηθεί στη Σελέστε ως ήλιος και εκείνη του είχε πει ότι λέγεται φεγγάρι. Τελικά λεγόταν Φράνκο (και η Σελέστε λέγεται Σελέστε). Αυτός είναι ας πούμε από τους καλούς της υπόθεσης γιατί η κοπέλα δεν καλοπερνά εκεί: η Τερέσα δεν τη χωνεύει, ο αδερφός του Φράνκο προσπαθεί να τη βιάσει, έχει τα γκομενικά της με το Φράνκο -θα στείλει δε θα στείλει, και η οικονόμος της κάνει μαύρη μαγεία.
Μορφάρα η οικονόμος, ποια νταντά Καλίξτα, μιλάμε για πρωτοπορία, αποκαλύπτεται λεσβία, ερωτευμένη με την αφεντικίνα της και αυτοκτονεί από τον αδιέξοδο έρωτά της.
Η αδερφή της Σελέστε είναι κάπως καλή αλλά επειδή το έχει καημό που δεν κάνει παιδί με τον άνδρα της θέλει να χρησιμοποιήσει τη Σελέστε που είναι ασπρούλα ασπρούλα (ναι, ειπώθηκε αυτό) για να γίνει μάνα. Να γίνει δηλαδή η κοπέλα παρένθετη ή κάτι τέτοιο και όχι να μείνει έγκυος με τον παραδοσιακό τρόπο με τον άνδρα της αδερφή της αν και αυτός πολύ θα το ήθελε.
Αν και κινείται σε σαφώς παραδοσιακά πλαίσια η Σελέστε είναι μια τηλενουβέλα με πρώιμους woke προβληματισμούς σχετικά με τα ναρκωτικά, την ομοφυλοφιλία και την άρνηση του ολοκαυτώματος καθώς και τσοντοατάκες που προκαλούν τα χρηστά ήθη.
Δεν την είδα ολόκληρη γιατί μετά από 200 συνεχόμενα επεισόδια γοερού κλάματος όπου η Σελέστε πιστεύει ότι ο Φράνκο είναι αδερφός της και ο πατέρας μούγγα δεν άντεξα.
Ήταν τόσο επιτυχημένη που έγινε σήκουελ, το Celeste, siempre Celeste.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilias90

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 1,978 μηνύματα.
Προσκυνώ ταπεινά όποιον το σκέφτηκε :lol:
 

camil

Δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Κουνά την ουρά της για μπελάδες, βγάζει νύχια για τον καλό της, είναι γατούλα, είναι ράτσας αλλά δεν το ξέρει. Νομίζει ότι είναι απλά κόρη ενός κηπουρού.



Είχαν έμπνευση κάποτε στο σταρ. Προσπαθώ να βρω το τρέιλερ του Βαλεντίνα έρωτας x-large αλλά δεν υπάρχει.
 

camil

Δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Βαλεντίνα έρωτας x-large (Mi gorda bella).
Αυτή είναι μία από τις αγαπημένες μου τηλενουβέλες, ωστόσο δίσταζα να κάνω παρουσίαση καθώς είχε 275 εξελίξεις το επεισόδιο. Θα προσπαθήσω να κάνω μια περίληψη με ό,τι θυμάμαι.
Η Βαλεντίνα είναι μια χαρά κορίτσι, χαρούμενο, κοινωνικό και αγαπητό, μόνο που όταν βγει από το προστατευόμενο περιβάλλον του κολεγίου και μπει στην έπαυλη των Βιγιανουέβα θα καταλάβει τι είναι να είσαι x-large σε έναν κόσμο αθλητών και μοντέλων με στρινγκ. Εκεί όλοι, δηλαδή η Αριάδνη, ο αρραβωνιαστικός της, η μοντέλα αρραβωνιαστικιά του αγαπημένου της Ορέστη και η Ολυμπία Μερκούρη της κάνουν μπόουλινγκ αποκαλώντας την "φορτηγό του λίπους" και άλλα τέτοια ευφάνταστα. Η τελευταία το τερματίζει γιατί όχι μόνο την τραμπουκίζει αλλά προσπαθεί να τη σκοτώσει με δηλητηριασμένα σοκολατάκια.
Δεν ασχολούνται μαζί της: ο άνδρας της Ολυμπίας που είναι τελείως βόδι και δεν καταλαβαίνει ότι η γυναίκα του είναι μαφιόζα και έχει εραστές, γενικά δεν ασχολείται, η Πανδώρα που έχει τα ψυχολογικά της αλλά τελικά τα φτιάχνει με το νεαρό αστυνομικό Ζόρντι, ο Αχιλλέας που δεν ξέρουμε αν είναι γκέι ή όχι και μάλλον ούτε και ο ίδιος ξέρει αλλά ευτυχώς κάποια στιγμή χάνει τη μνήμη του και ξεδιαλύνεται ότι είναι στρέιτ και μάλιστα τα φτιάχνει με την υπηρέτρια Νίνφα (Νίνφα και Νερέίντα υπηρετούσαν μυθολογικούς ήρωες respect), και ένας παππούς που έχει κλειδωθεί 30 χρόνια σε ένα δωμάτιο γιατί μισεί την Ολυμπία.
Παραασχολείται ο Ορέστης που ερωτεύεται τη Βαλεντίνα, είναι όμως εφικτός ο έρωτας μιας χοντρούλας και ενός πρωταθλητή (εδώ σε θέλω Μανούσο Μανουσάκη);
Η Βαλεντίνα φεύγει στο εξωτερικό και επιτέλους πάει και στο γιατρό. Μαθαίνει ότι τη δηλητηρίαζαν και αποφασίζει να εκδικηθεί. Επιστρέφει σαν Μπέλα και με αναλογίες 90 60 90. Κανείς δεν την αναγνωρίζει. Και ο Ορέστης όμως δεν αναγνωρίζεται τα βράδια γιατί για να πνίξει τον καημό του που τον παράτησε η Βαλεντίνα μεταμορφώνεται σε Ασημένιος Κρίνος και κλέβει από τους πλούσιους για να τα δώσει στους φτωχούς. Η Μπέλα και ο Ασημένιος Κρίνος συναντιούνται. Η Μπέλα ερωτεύεται τον Ασημένιο Κρίνο είναι όμως ακόμα ερωτευμένη με τον Ορέστη που είναι ο Ασημένιος Κρίνος. Ο Ορέστης ερωτεύεται τη Μπέλα είναι όμως ακόμα ερωτευμένος με τη Βαλεντίνα που είναι η Μπέλα. Βιώνουν μια εσωτερική διαμάχη και την ομολογούν ο ένας στον άλλον, νομίζω όμως ότι πρακτικά δεν υφίσταται κεράτωμα γιατί τα τέσσερα άτομα είναι τα ίδια δύο.
Σε χειρότερη θέση είναι ο Ζόρντι. Καλά η κοπέλα σου να εμφανίζεται σαν Σιρένα (μόνο ο Κύκλωπας λείπει) στο καμπαρέ της μάνας της, να εμφανίζεται όμως και σα μουσάτος δημοσιογράφος και να τον ερωτεύεται (τον μουσάτο); Κοντεύει να τρελαθεί το παιδί, σου λέει εγώ πάντα ήμουν καραστρέιτ, πώς μου συμβαίνει αυτό; Η ψυχή όμως ξέρει.
Στο τέλος η αστυνομία πιάνει τον λάθος Ασημένιο Κρίνο (τον πραγματικό πατέρα του πραγματικού, που έχει λίγο χρόνο ζωής) και πανηγυρίζει και τιμά τον εαυτό της, τα ζευγάρια παντρεύονται, η Ολυμπία τιμωρείται και μέχρι και ο παππούς βγαίνει από το δωμάτιο και ζει τον παλαιό έρωτά του με γηραιά οικιακή βοηθό. Η Βαλεντίνα ξαναγίνεται χοντρούλα.
THE END.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilias90

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 1,978 μηνύματα.
Μπορείς να πεις κάτι γι' αυτό το αραβούργημα; Κάποιες φορές οι λέξεις φτωχαίνουν πάρα πολύ τη συνολική αίσθηση που μπορεί να σου προσφέρουν τέτοιες στιγμές. Παρόλα αυτά και για τους τύπους, ας γίνει μια περιγραφή. Ίσως η πιο επική στιγμή ατόφιας τρέλας σε μεξικάνικη σειρά, εκεί που μια που το βλέπεις, μια που μένεις μλκας και μια που ψάχνεις να βρεις ποιος έγραψε αυτή την ελεγεία στην τρέλα για να τον προσκυνήσεις ταπεινά, δυστυχώς όμως νοερά...

Μιλάμε φυσικά για τη σειρά Μαριμάρ, όπου ο Σέρτζιο έχει μετανιώσει που την παντρεύτηκε (τη Μαριμάρ) και θέλει να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια, να πάρει το αεροπλάνο και να φύγει σε άλλη χώρα (τόσο τον είχε τρελάνει.) Όμως η κοριτσάρα μας δεν καταλαβαίνει από τέτοια και εννοείται ότι η αξιοπρέπεια είναι άγνωστη λέξη για το αγαπημένο μας αγρίμι. Χωρίς να το πολυσκεφτεί, λοιπόν, αρπάει την καραμπίνα και τον σκύλο της και παραφυλάει τον αγαπημένο της, ώστε να μην προλάβει να πάει στο αεροδρόμιο. Να σημειώσουμε ότι ο σκύλος μιλάει -πως θα μπορούσε αλλιώς, άλλωστε- και αποτελεί κάτι σαν τη φωνή της λογικής στη σειρά. Τον βλέπουμε, λοιπόν, να σκέφτεται φωναχτά, προσπαθώντας να συγκρατήσει την έξαλλη Μαριμάρ, αυτή, όμως, βλέποντας τον Σέρτζιο καβάλα στ' άλογο τον πυροβολεί, ρίχνοντάς τον από το άλογο, στέλνοντάς τον στο νοσοκομείο και διώχνοντάς τον από το αεροδρόμιο. Έτσι γίνονται οι δουλειές :cool:

Για του λόγου το αληθές:
 
Τελευταία επεξεργασία:

camil

Δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Αχ δεν αντέχω, έχω κλάψει :lol: :stunned:...
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Η Πάτυ μετράει σαν σαπουνόπερα;: :hehe:

 

camil

Δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Μου άρεσε η πρώτη σεζόν της Πάττυ. Μετά το... παρακάνανε. Το ζευγάρι Κάρμεν Λεάντρο ήταν από τα αγαπημένα μου. Μετά έμαθα ότι ο ηθοποιός που έκανε τον Λεάντρο καταγγέλθηκε από την πιτσιρίκα που έκανε τη Ζοζέ για βιασμό και ακολούθησαν καμιά 20αριά ακόμα καταγγελίες για παρενόχληση. Έτσι γκρεμίζονται όλα...
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.
Βαλεντίνα έρωτας x-large (Mi gorda bella).
Αυτή είναι μία από τις αγαπημένες μου τηλενουβέλες, ωστόσο δίσταζα να κάνω παρουσίαση καθώς είχε 275 εξελίξεις το επεισόδιο. Θα προσπαθήσω να κάνω μια περίληψη με ό,τι θυμάμαι.
Η Βαλεντίνα είναι μια χαρά κορίτσι, χαρούμενο, κοινωνικό και αγαπητό, μόνο που όταν βγει από το προστατευόμενο περιβάλλον του κολεγίου και μπει στην έπαυλη των Βιγιανουέβα θα καταλάβει τι είναι να είσαι x-large σε έναν κόσμο αθλητών και μοντέλων με στρινγκ. Εκεί όλοι, δηλαδή η Αριάδνη, ο αρραβωνιαστικός της, η μοντέλα αρραβωνιαστικιά του αγαπημένου της Ορέστη και η Ολυμπία Μερκούρη της κάνουν μπόουλινγκ αποκαλώντας την "φορτηγό του λίπους" και άλλα τέτοια ευφάνταστα. Η τελευταία το τερματίζει γιατί όχι μόνο την τραμπουκίζει αλλά προσπαθεί να τη σκοτώσει με δηλητηριασμένα σοκολατάκια.
Δεν ασχολούνται μαζί της: ο άνδρας της Ολυμπίας που είναι τελείως βόδι και δεν καταλαβαίνει ότι η γυναίκα του είναι μαφιόζα και έχει εραστές, γενικά δεν ασχολείται, η Πανδώρα που έχει τα ψυχολογικά της αλλά τελικά τα φτιάχνει με το νεαρό αστυνομικό Ζόρντι, ο Αχιλλέας που δεν ξέρουμε αν είναι γκέι ή όχι και μάλλον ούτε και ο ίδιος ξέρει αλλά ευτυχώς κάποια στιγμή χάνει τη μνήμη του και ξεδιαλύνεται ότι είναι στρέιτ και μάλιστα τα φτιάχνει με την υπηρέτρια Νίνφα (Νίνφα και Νερέίντα υπηρετούσαν μυθολογικούς ήρωες respect), και ένας παππούς που έχει κλειδωθεί 30 χρόνια σε ένα δωμάτιο γιατί μισεί την Ολυμπία.
Παραασχολείται ο Ορέστης που ερωτεύεται τη Βαλεντίνα, είναι όμως εφικτός ο έρωτας μιας χοντρούλας και ενός πρωταθλητή (εδώ σε θέλω Μανούσο Μανουσάκη);
Η Βαλεντίνα φεύγει στο εξωτερικό και επιτέλους πάει και στο γιατρό. Μαθαίνει ότι τη δηλητηρίαζαν και αποφασίζει να εκδικηθεί. Επιστρέφει σαν Μπέλα και με αναλογίες 90 60 90. Κανείς δεν την αναγνωρίζει. Και ο Ορέστης όμως δεν αναγνωρίζεται τα βράδια γιατί για να πνίξει τον καημό του που τον παράτησε η Βαλεντίνα μεταμορφώνεται σε Ασημένιος Κρίνος και κλέβει από τους πλούσιους για να τα δώσει στους φτωχούς. Η Μπέλα και ο Ασημένιος Κρίνος συναντιούνται. Η Μπέλα ερωτεύεται τον Ασημένιο Κρίνο είναι όμως ακόμα ερωτευμένη με τον Ορέστη που είναι ο Ασημένιος Κρίνος. Ο Ορέστης ερωτεύεται τη Μπέλα είναι όμως ακόμα ερωτευμένος με τη Βαλεντίνα που είναι η Μπέλα. Βιώνουν μια εσωτερική διαμάχη και την ομολογούν ο ένας στον άλλον, νομίζω όμως ότι πρακτικά δεν υφίσταται κεράτωμα γιατί τα τέσσερα άτομα είναι τα ίδια δύο.
Σε χειρότερη θέση είναι ο Ζόρντι. Καλά η κοπέλα σου να εμφανίζεται σαν Σιρένα (μόνο ο Κύκλωπας λείπει) στο καμπαρέ της μάνας της, να εμφανίζεται όμως και σα μουσάτος δημοσιογράφος και να τον ερωτεύεται (τον μουσάτο); Κοντεύει να τρελαθεί το παιδί, σου λέει εγώ πάντα ήμουν καραστρέιτ, πώς μου συμβαίνει αυτό; Η ψυχή όμως ξέρει.
Στο τέλος η αστυνομία πιάνει τον λάθος Ασημένιο Κρίνο (τον πραγματικό πατέρα του πραγματικού, που έχει λίγο χρόνο ζωής) και πανηγυρίζει και τιμά τον εαυτό της, τα ζευγάρια παντρεύονται, η Ολυμπία τιμωρείται και μέχρι και ο παππούς βγαίνει από το δωμάτιο και ζει τον παλαιό έρωτά του με γηραιά οικιακή βοηθό. Η Βαλεντίνα ξαναγίνεται χοντρούλα.
THE END.

Βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου (κι αυτό είναι μείον μου). Ήταν τέλειο σαπούνι η Βαλεντίνα. Το τι γέλιο είχα κάνει με δαύτη δε λέγεται. Μ'αρέσει που είχε γυριστεί ηθελημένα τρολ/αστεία. Η αγαπημένη μου ήταν η μιλφ Ολυμπία Μερκούρη που εμφανιζόταν πάντα με το πλαστικό, α λα Ντόκτορ Βουλίδη στήθος της σε κοινή θέα, συνήθως στολισμένο από κάποιο πανάκριβο κόσμημα, εκστομίζοντας καλτ ατάκες όπως "καταραμένη φάλαινα", "σωρέ από λίπος" κ.α.



Ειδική μνεία στην θεάρα υπηρέτρια της Ολυμπίας με φωνή τσιπ και ντέιλ (μου διαφεύγει το όνομά της αυτή τη στιγμή), που της έκλεβε τ'ασημένια μαχαιροπίρουνά της και τα έκρυβε κάτω από το στρώμα της. Θεική σειρά από όλες τις απόψεις.
 

camil

Δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Πρέπει να ήταν η Νερέιντα γιατί αυτή ήταν η κακιά υπηρέτρια.
Ολυμπία Μερκούρη: πιο θρυλική από τη Μελίνα. Και πάντα με ντεκολτέ ως τον αφαλό.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,858 μηνύματα.
Είχα ψάξει πριν μήνες μήπως βρω την ΠΑΚΙΤΑ ΓΚΑΛΙΕΓΟ μεταγλωττισμένη, να την ξανά έβλεπα :P

Πολύ αμυδρά θυμάμαι ότι επρόκειτο για μια γυναίκα, την Πακίτα, που πέθανε η γιαγιά της αφήνοντάς τη μόνη στη ζωή και παρόλα αυτά της εμφανιζόταν σαν όραμα και τη βοηθούσε σε κάθε δυσκολία της ζωής της. Κλασικά υπήρχε ο άντρας της ζωής της, η ανταγωνίστρια γυναίκα που τον διεκδικούσε, η πεθερά - μάνα της ανταγωνίστριας κτλ.
View attachment 84481
Η πιο creepy ιστορία στη σειρά ήταν ένα αρχοντικό με μια μυστήρια, νομίζω ανάπηρη στα πόδια, γυναίκα που φιλοξενούσε την Πακίτα. Μέσα στο αρχοντικό εμφανιζόταν και ένας άντρας ο οποίος ήταν τρελός και τον έκλεινε η γυναίκα - αδελφή του στο κελάρι και τον έδενε γιατί γινόταν επικίνδυνος, αλλά αυτός ανά διαστήματα συνερχόταν και φερόταν φυσιολογικά, ενώ, ήταν και δολοφόνος γυναικών, νομίζω, σε συνεργασία με την αδελφή του :lol:
Παιδιά ξεκίνησα την Πακίτα Καλλιέγκο χθες! Στα Ελληνικά!
 

Lasher

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lasher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,918 μηνύματα.

Λένω

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,578 μηνύματα.
Άτιμη*, με έβαλες να ψάχνω χαράματα πριν τη δουλειά, αντί να πίνω τον καφέ μου. Τη σειρά, όπως σου είχα πει και τότε, δεν την ξέρω, δοκίμασε όμως στην αναζήτηση να γράψεις "ninos"(παιδιά), "telenovela"(σαπουνόπερα), espuritu/fantasma (πνεύμα/φάντασμα) σε έναν συνδυασμό.

*copyright by Λενω
΄Εβαλα και άλλους να ψάξουν και έχω την πληροφορία ότι ήταν το "Οι Ατρόμητοι" (Cebollitas)".
Δεν το έχω τσεκάρει ακόμα.

Βλέπεις, έλυσα όλα τα ουσιώδη και ασχολούμαι τώρα με τα ήσσονος σημασίας.
(Δεν υπάρχει και φατσούλα αυτοσαρκασμού να βάλω...)
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top