Μετρό Θεσσαλονίκης

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,840 μηνύματα.

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Μετρό ούτε τη Δευτέρα Παρουσία και το Flyover απ' ότι μαθαίνω μπλέκει σε νομικά/γραφειοκρατικά μπερδέματα και η έναρξη υλοποίησης ματαιώνεται (σε κάνα δύο χρόνια και αν)...μέσα στην προκοπή αυτή η πόλη!:whatever:
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 2,577 μηνύματα.
Τα έλεγα; Άρχισε το στα τέλη του 2024 τώρα. Είστε όλοι Α-Χ-Ρ-Η-Σ-Τ-Ο-Ι.

Εγώ θα έλεγα να σημειώσουμε κάπου και το "το 2027 η Θεσσαλονίκη θα είναι άλλη πόλη" σαν χρονολογία...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,298 μηνύματα.
@giannhs2001 @Aspiring Lawyer εδώ σας έχω 😅😅.

 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
"Τα μέτρα ασφαλείας

«Το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα έχει οδηγό, αυτό ακούγεται ριψοκίνδυνο αλλά δεν ισχύει . Είναι πολύ πιο ασφαλές από άλλα μετρό για τον πολύ απλό λόγο ότι στο συγκεκριμένο μετρό δέκα φορές ανά δευτερόλεπτο το κέντρο ελέγχου πληροφορείται για την ακριβή θέση του κάθε συρμού με ακρίβεια ενός λεπτού. Αυτό επιτρέπει στους συρμούς να μπορούν να κρατάνε μεταξύ τους μικρές χρονοαποστάσεις της τάξεως του ενάμισι λεπτού χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφαλείας. Επίσης είναι πάρα πολύ αυξημένα τα μέτρα που υιοθετούμε, υπάρχουν θύρες στους σταθμούς, δηλαδή μαζί με την πόρτα του συρμού ανοίγουν και οι πόρτες του σταθμού, κατά συνέπεια η αίσθηση που έχει κανείς μπαίνοντας σε έναν σταθμό και φτάνοντας στην αποβάθρα είναι η αίσθηση ενός δωματίου. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος προσέγγισης των επιβατών στις τροχιές."


Μα σε τι προηγμένη πόλη ζούμε.. Αδημονώ να επιβιβαστω, πριν την αποδημηση τουλάχιστον εις τόπον χλοερον.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,840 μηνύματα.
Το ότι δεν θα έχει οδηγούς για εμένα δεν είναι κάτι καλό. Άλλη μια φορά που η τεχνολογία πλήττει τον εργάτη. Θα μπορούσαν να άνοιγαν θέσεις εργασίας (και πριν πει κάποιος για τον πύργο ελέγχου, αυτό έτσι κι αλλιώς υπάρχει με ή χωρίς οδηγούς).

Στο μόνο που θα βόλευε η μη ύπαρξη οδηγών είναι να καλύπτει το μετρό μεταμεσονύχτια δρομολόγια.
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
"Τα μέτρα ασφαλείας

«Το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα έχει οδηγό, αυτό ακούγεται ριψοκίνδυνο αλλά δεν ισχύει . Είναι πολύ πιο ασφαλές από άλλα μετρό για τον πολύ απλό λόγο ότι στο συγκεκριμένο μετρό δέκα φορές ανά δευτερόλεπτο το κέντρο ελέγχου πληροφορείται για την ακριβή θέση του κάθε συρμού με ακρίβεια ενός λεπτού. Αυτό επιτρέπει στους συρμούς να μπορούν να κρατάνε μεταξύ τους μικρές χρονοαποστάσεις της τάξεως του ενάμισι λεπτού χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφαλείας. Επίσης είναι πάρα πολύ αυξημένα τα μέτρα που υιοθετούμε, υπάρχουν θύρες στους σταθμούς, δηλαδή μαζί με την πόρτα του συρμού ανοίγουν και οι πόρτες του σταθμού, κατά συνέπεια η αίσθηση που έχει κανείς μπαίνοντας σε έναν σταθμό και φτάνοντας στην αποβάθρα είναι η αίσθηση ενός δωματίου. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος προσέγγισης των επιβατών στις τροχιές."


Μα σε τι προηγμένη πόλη ζούμε.. Αδημονώ να επιβιβαστω, πριν την αποδημηση τουλάχιστον εις τόπον χλοερον.
Φοβάμαι και μόνο που το ακούω

Συν ότι τρώει θέσεις εργασίας
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, επαγγέλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Το ότι δεν θα έχει οδηγούς για εμένα δεν είναι κάτι καλό. Άλλη μια φορά που η τεχνολογία πλήττει τον εργάτη. Θα μπορούσαν να άνοιγαν θέσεις εργασίας (και πριν πει κάποιος για τον πύργο ελέγχου, αυτό έτσι κι αλλιώς υπάρχει με ή χωρίς οδηγούς).

Στο μόνο που θα βόλευε η μη ύπαρξη οδηγών είναι να καλύπτει το μετρό μεταμεσονύχτια δρομολόγια.
Για άλλη μια φορά σου βγάζω το καπέλο. Ανάθεμα τη στιγμή που αφήσαμε τους αλογατάρηδες και τους αμαξάδες για τα βενζινοκίνητα. Κρίμα επίσης που οι υποδομές, αλγόριθμοι και επιτήρηση του συστήματος είναι προϊόντα της φύσης και δε δίνουν δουλειά στον κόσμο.
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
"πέρα από τις αυτόματες θύρες επί των αποβαθρών που θα ανοίγουν μόνο κατά την άφιξη του συρμού στον εκάστοτε σταθμό, το Μετρό θα ενσωματώνει και το σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου CBTC που αποτρέπει τις προκρούσεις των συρμών, υπολογίζοντας σε πραγματικό χρόνο την ακριβή θέση των συρμών, ώστε να διασφαλιστεί ότι αυτοί έχουν ασφαλείς μεταξύ τους αποστάσεις."

Διαβάζω πως έχει χαρακτηριστεί από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης (λέει). Για να δούμε. Γενικά Γιάννη η τεχνολογία μακροπρόθεσμα θα εξοβελισει τον ανθρώπινο παράγοντα, μη αναστρέψιμη εξέλιξη
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,840 μηνύματα.
Για άλλη μια φορά σου βγάζω το καπέλο. Ανάθεμα τη στιγμή που αφήσαμε τους αλογατάρηδες και τους αμαξάδες για τα βενζινοκίνητα. Κρίμα επίσης που οι υποδομές, αλγόριθμοι και επιτήρηση του συστήματος είναι προϊόντα της φύσης και δε δίνουν δουλειά στον κόσμο.
Μόνο για γέλια και ειρωνείες δεν είναι η κατάσταση. Όταν η καταστροφή θα έρθει θα είναι αργά για τον άνθρωπο. Γιατί στον καπιταλισμό, που τόσο θαυμάζετε, η τεχνολογία έχει πρόθεση να αντικαταστήσει τον άνθρωπο για πάμφθηνη και γρηγορότερη παραγωγή. Σε μια ιδεατή πολιτεία αυτό θα ήταν προς όφελος καθώς όλοι θα ζούσαμε με περισσότερα και με ελάχιστες ώρες εργασίας. Σε αυτό το σύστημα απλά θα αλληλοσκοτωθούμε για τις ελάχιστες θέσεις εργασίας που θα απομείνουν για ανθρώπους.

Τώρα φαινόμαστε κάτι γραφικοί τρελλοί που ονειρεύονται κάρα και λάμπες πετρελαίου αλλά πιστεύω στο μέλλον η ιστορία θα μας δικαιώσει αλλά θα είναι ήδη αργά.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,895 μηνύματα.
Για άλλη μια φορά σου βγάζω το καπέλο. Ανάθεμα τη στιγμή που αφήσαμε τους αλογατάρηδες και τους αμαξάδες για τα βενζινοκίνητα. Κρίμα επίσης που οι υποδομές, αλγόριθμοι και επιτήρηση του συστήματος είναι προϊόντα της φύσης και δε δίνουν δουλειά στον κόσμο.
Ο καπιταλισμός καταστρέφει τον κόσμο. Αύξηση προσδόκιμου ζωής, διακοπές καλοκαιρι, χειμώνα και Πάσχα, όλο και λιγότερες ώρες εργασίας ανά εβδομάδα, άμεση ενημέρωση μέσω smartphone, διατροφικοί κ υγειονομικοί έλεγχοι, εμβολιασμοί δωρεάν σε ολους, τηλεργασια, Αθηναίοι που θα ζηλέψουν το μετρό της Θεσσαλονίκης...
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,840 μηνύματα.
Η δοκιμαστική περίοδος είναι 12-14 μήνες. Και ακόμα κωλύεται η διαδικασία για την έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων. Που τι σημαίνει αυτό; Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά... Σιγά σιγά όταν θα μπούμε στο 2024 με το καλό, πρώτα ο Θεός, θα αρχίσει μάλλον να παίζει το από 2025 μετρό όπως λέγαμε εδώ εμείς πριν από ένα χρόνο πως έτσι θα γίνει... Και η ιστορία συνεχίζεται. Το σχέδιο επέκτασης προς τα δυτικά ανασχεδιάστηκε, ένας αχταρμάς... Η επέκταση στο αεροδρόμιο θα γίνει μετά το δυτικό (καλό 2100).

Στην όλη σούρεαλ κατάσταση έρχεται να προστεθεί και αυτό το τσίρκο... Οι καινοτομίες μας μάραναν:

 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,298 μηνύματα.

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 2,577 μηνύματα.
Την ευκαιρία να θαυμάσουν τους σταθμούς μετρό-εκθέματα έχουν και φέτος για ένα διήμερο οι κάτοικοι της συμπρωτεύουσας:


Με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, και τους 2 σταθμούς να έχουν ήδη δοθεί για διήμερη ξενάγηση από πέρυσι, εκτιμάται ότι οι Θεσσαλονικείς θα έχουν εισέλθει σε όλους τους σταθμούς σε 16 χρόνια, ήτοι, το 2039. Άγνωστος παραμένει ο χρόνος που οι συρμοί θα αρχίσουν να κινούνται, αν και ήδη γίνονται παραγγελίες για νέους, γιατί μέχρι τότε οι υφιστάμενοι θα έχουν παραδοθεί στην ανελέητη φθορά του χρόνου.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,298 μηνύματα.
Την ευκαιρία να θαυμάσουν τους σταθμούς μετρό-εκθέματα έχουν και φέτος για ένα διήμερο οι κάτοικοι της συμπρωτεύουσας:


Με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, και τους 2 σταθμούς να έχουν ήδη δοθεί για διήμερη ξενάγηση από πέρυσι, εκτιμάται ότι οι Θεσσαλονικείς θα έχουν εισέλθει σε όλους τους σταθμούς σε 16 χρόνια, ήτοι, το 2039. Άγνωστος παραμένει ο χρόνος που οι συρμοί θα αρχίσουν να κινούνται, αν και ήδη γίνονται παραγγελίες για νέους, γιατί μέχρι τότε οι υφιστάμενοι θα έχουν παραδοθεί στην ανελέητη φθορά του χρόνου.

Πριν 4 χρόνια αναρωτιόμουν γιατί το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα λειτουργεί χωρίς οδηγό, θεωρούσα ότι είναι μια τεχνολογία που δύσκολα θα βλέπαμε στην Ελλάδα. Πλέον ξέρω ότι ο λόγος που τα παρήγγειλαν χωρίς πιλοτήριο είναι επειδή δεν θα λειτουργήσει ποτέ το Μετρό της Θεσσαλονίκης 😇😇.
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Από τότε που κυκλοφορουσαμε με καρα μέχρι σήμερα που το μετρό δεν θα έχει οδηγό ένα πράγμα μένει ίδιο και νομίζω δεν θ αλλάξει ποτέ..

Η γκρίνια του Έλληνα σε οποιοδήποτε έργο και αν γίνει..
Είναι απίστευτο, καμία εξέλιξη βρε παιδί μου :P
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,611 μηνύματα.
Αν και δεν αφορά το μετρό, αφορά όμως τη νροπιαστικη εικόνα μιας βρώμικης πόλης με υπηρεσίες δημοτικές καθαριότητας σε πλήρη δυσλειτουργία και συγκοινωνίες στα όρια κονσερβοποιησης των πολιτών😡
Αυτή η κατάσταση αφορά πολλές γειτονιές της Ανατολικής Θεσσαλονίκης


IMG_20231210_105848.jpg
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,840 μηνύματα.
Η πόλη έχει πραγματικά πολλά προβλήματα.

Σίγουρα οι κυβερνώντες έχουν δίκιο όταν λένε δεν μπορείς να ζητάς έργα και να γκρινιάζεις ταυτόχρονα. Τα έργα έχουν κάποιες επιπτώσεις στην ομαλή λειτουργία της πόλης. Όμως κάποιος πρέπει να εξηγήσει τα αυτονόητα. Όταν έχεις δύο μεγάλα projects (Μετρό και FlyOver) τα οποία και τα δύο δημιουργούν πρόβλημα στη κίνηση μιας πόλης που και χωρίς τα έργα έχει τρομερό πρόβλημα κυκλοφορίας (ιδίως από τα ανατολικά προς το κέντρο όπου και γίνονται τα έργα) Ε τουλάχιστον περίμενε να ολοκληρωθεί το ένα. Επικρατεί μπάχαλο από τότε που έκλεισαν λωρίδες του περιφερειακού για το flyover. Το Μετρό δεν θα έλυνε το πρόβλημα αλλά τουλάχιστον οι πολίτες θα μπορούσαν να πάνε στις δουλειές τους χωρίς ταλαιπωρία από το να κολλάνε στη κίνηση με τα αστικά λεωφορεία.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top