giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.029 μηνύματα.

17-09-23

21:07
Ακόμα στο γκάστρωμα είσαι; Πάμε για υπερπολύτεκνη οικογένεια πλέον.Μας γκαστρωσαν λίγο;![]()
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 6.491 μηνύματα.

17-09-23

22:03
Μετρό ούτε τη Δευτέρα Παρουσία και το Flyover απ' ότι μαθαίνω μπλέκει σε νομικά/γραφειοκρατικά μπερδέματα και η έναρξη υλοποίησης ματαιώνεται (σε κάνα δύο χρόνια και αν)...μέσα στην προκοπή αυτή η πόλη!

Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.020 μηνύματα.

18-09-23

00:26
Εγώ θα έλεγα να σημειώσουμε κάπου και το "το 2027 η Θεσσαλονίκη θα είναι άλλη πόλη" σαν χρονολογία...Τα έλεγα; Άρχισε το στα τέλη του 2024 τώρα. Είστε όλοι Α-Χ-Ρ-Η-Σ-Τ-Ο-Ι.
![]()
ΕΠΙΣΗΜΟ – Μητσοτάκης: Το β' εξάμηνο 2024 θα λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης
Μεταξύ άλλων είπε ότι το 2027 η Θεσσαλονίκη θα είναι πολύ διαφορετική από ό,τι είναι σήμεραwww.typosthes.gr
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

29-09-23

13:09
@giannhs2001 @Aspiring Lawyer εδώ σας έχω 
.
www.voria.gr



Θεσσαλονίκη: Την Τετάρτη οι υπογραφές της σύμβασης για το μετρό - Παρουσία Μητσοτάκη
Ο πρωθυπουργός θα παραστεί στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης «Λειτουργία-Συντήρηση του ∆ικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης» με την κοινοπραξία «THEMA ΑΕ»
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.454 μηνύματα.

29-09-23

15:10
"Τα μέτρα ασφαλείας
«Το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα έχει οδηγό, αυτό ακούγεται ριψοκίνδυνο αλλά δεν ισχύει . Είναι πολύ πιο ασφαλές από άλλα μετρό για τον πολύ απλό λόγο ότι στο συγκεκριμένο μετρό δέκα φορές ανά δευτερόλεπτο το κέντρο ελέγχου πληροφορείται για την ακριβή θέση του κάθε συρμού με ακρίβεια ενός λεπτού. Αυτό επιτρέπει στους συρμούς να μπορούν να κρατάνε μεταξύ τους μικρές χρονοαποστάσεις της τάξεως του ενάμισι λεπτού χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφαλείας. Επίσης είναι πάρα πολύ αυξημένα τα μέτρα που υιοθετούμε, υπάρχουν θύρες στους σταθμούς, δηλαδή μαζί με την πόρτα του συρμού ανοίγουν και οι πόρτες του σταθμού, κατά συνέπεια η αίσθηση που έχει κανείς μπαίνοντας σε έναν σταθμό και φτάνοντας στην αποβάθρα είναι η αίσθηση ενός δωματίου. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος προσέγγισης των επιβατών στις τροχιές."
Μα σε τι προηγμένη πόλη ζούμε.. Αδημονώ να επιβιβαστω, πριν την αποδημηση τουλάχιστον εις τόπον χλοερον.
«Το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα έχει οδηγό, αυτό ακούγεται ριψοκίνδυνο αλλά δεν ισχύει . Είναι πολύ πιο ασφαλές από άλλα μετρό για τον πολύ απλό λόγο ότι στο συγκεκριμένο μετρό δέκα φορές ανά δευτερόλεπτο το κέντρο ελέγχου πληροφορείται για την ακριβή θέση του κάθε συρμού με ακρίβεια ενός λεπτού. Αυτό επιτρέπει στους συρμούς να μπορούν να κρατάνε μεταξύ τους μικρές χρονοαποστάσεις της τάξεως του ενάμισι λεπτού χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφαλείας. Επίσης είναι πάρα πολύ αυξημένα τα μέτρα που υιοθετούμε, υπάρχουν θύρες στους σταθμούς, δηλαδή μαζί με την πόρτα του συρμού ανοίγουν και οι πόρτες του σταθμού, κατά συνέπεια η αίσθηση που έχει κανείς μπαίνοντας σε έναν σταθμό και φτάνοντας στην αποβάθρα είναι η αίσθηση ενός δωματίου. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος προσέγγισης των επιβατών στις τροχιές."
Μα σε τι προηγμένη πόλη ζούμε.. Αδημονώ να επιβιβαστω, πριν την αποδημηση τουλάχιστον εις τόπον χλοερον.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.029 μηνύματα.

29-09-23

15:19
Το ότι δεν θα έχει οδηγούς για εμένα δεν είναι κάτι καλό. Άλλη μια φορά που η τεχνολογία πλήττει τον εργάτη. Θα μπορούσαν να άνοιγαν θέσεις εργασίας (και πριν πει κάποιος για τον πύργο ελέγχου, αυτό έτσι κι αλλιώς υπάρχει με ή χωρίς οδηγούς).
Στο μόνο που θα βόλευε η μη ύπαρξη οδηγών είναι να καλύπτει το μετρό μεταμεσονύχτια δρομολόγια.
Στο μόνο που θα βόλευε η μη ύπαρξη οδηγών είναι να καλύπτει το μετρό μεταμεσονύχτια δρομολόγια.
Κάμπια
Διάσημο μέλος
Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 2.306 μηνύματα.

29-09-23

15:22
Φοβάμαι και μόνο που το ακούω"Τα μέτρα ασφαλείας
«Το μετρό της Θεσσαλονίκης δεν θα έχει οδηγό, αυτό ακούγεται ριψοκίνδυνο αλλά δεν ισχύει . Είναι πολύ πιο ασφαλές από άλλα μετρό για τον πολύ απλό λόγο ότι στο συγκεκριμένο μετρό δέκα φορές ανά δευτερόλεπτο το κέντρο ελέγχου πληροφορείται για την ακριβή θέση του κάθε συρμού με ακρίβεια ενός λεπτού. Αυτό επιτρέπει στους συρμούς να μπορούν να κρατάνε μεταξύ τους μικρές χρονοαποστάσεις της τάξεως του ενάμισι λεπτού χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα ασφαλείας. Επίσης είναι πάρα πολύ αυξημένα τα μέτρα που υιοθετούμε, υπάρχουν θύρες στους σταθμούς, δηλαδή μαζί με την πόρτα του συρμού ανοίγουν και οι πόρτες του σταθμού, κατά συνέπεια η αίσθηση που έχει κανείς μπαίνοντας σε έναν σταθμό και φτάνοντας στην αποβάθρα είναι η αίσθηση ενός δωματίου. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος προσέγγισης των επιβατών στις τροχιές."
Μα σε τι προηγμένη πόλη ζούμε.. Αδημονώ να επιβιβαστω, πριν την αποδημηση τουλάχιστον εις τόπον χλοερον.
Συν ότι τρώει θέσεις εργασίας
fmarulezkd
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, επαγγέλλεται Δημόσιος υπάλληλος και μας γράφει από Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.833 μηνύματα.

29-09-23

15:29
Για άλλη μια φορά σου βγάζω το καπέλο. Ανάθεμα τη στιγμή που αφήσαμε τους αλογατάρηδες και τους αμαξάδες για τα βενζινοκίνητα. Κρίμα επίσης που οι υποδομές, αλγόριθμοι και επιτήρηση του συστήματος είναι προϊόντα της φύσης και δε δίνουν δουλειά στον κόσμο.Το ότι δεν θα έχει οδηγούς για εμένα δεν είναι κάτι καλό. Άλλη μια φορά που η τεχνολογία πλήττει τον εργάτη. Θα μπορούσαν να άνοιγαν θέσεις εργασίας (και πριν πει κάποιος για τον πύργο ελέγχου, αυτό έτσι κι αλλιώς υπάρχει με ή χωρίς οδηγούς).
Στο μόνο που θα βόλευε η μη ύπαρξη οδηγών είναι να καλύπτει το μετρό μεταμεσονύχτια δρομολόγια.
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.454 μηνύματα.

29-09-23

15:31
"πέρα από τις αυτόματες θύρες επί των αποβαθρών που θα ανοίγουν μόνο κατά την άφιξη του συρμού στον εκάστοτε σταθμό, το Μετρό θα ενσωματώνει και το σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου CBTC που αποτρέπει τις προκρούσεις των συρμών, υπολογίζοντας σε πραγματικό χρόνο την ακριβή θέση των συρμών, ώστε να διασφαλιστεί ότι αυτοί έχουν ασφαλείς μεταξύ τους αποστάσεις."
Διαβάζω πως έχει χαρακτηριστεί από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης (λέει). Για να δούμε. Γενικά Γιάννη η τεχνολογία μακροπρόθεσμα θα εξοβελισει τον ανθρώπινο παράγοντα, μη αναστρέψιμη εξέλιξη
Διαβάζω πως έχει χαρακτηριστεί από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης (λέει). Για να δούμε. Γενικά Γιάννη η τεχνολογία μακροπρόθεσμα θα εξοβελισει τον ανθρώπινο παράγοντα, μη αναστρέψιμη εξέλιξη
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.029 μηνύματα.

29-09-23

15:32
Μόνο για γέλια και ειρωνείες δεν είναι η κατάσταση. Όταν η καταστροφή θα έρθει θα είναι αργά για τον άνθρωπο. Γιατί στον καπιταλισμό, που τόσο θαυμάζετε, η τεχνολογία έχει πρόθεση να αντικαταστήσει τον άνθρωπο για πάμφθηνη και γρηγορότερη παραγωγή. Σε μια ιδεατή πολιτεία αυτό θα ήταν προς όφελος καθώς όλοι θα ζούσαμε με περισσότερα και με ελάχιστες ώρες εργασίας. Σε αυτό το σύστημα απλά θα αλληλοσκοτωθούμε για τις ελάχιστες θέσεις εργασίας που θα απομείνουν για ανθρώπους.Για άλλη μια φορά σου βγάζω το καπέλο. Ανάθεμα τη στιγμή που αφήσαμε τους αλογατάρηδες και τους αμαξάδες για τα βενζινοκίνητα. Κρίμα επίσης που οι υποδομές, αλγόριθμοι και επιτήρηση του συστήματος είναι προϊόντα της φύσης και δε δίνουν δουλειά στον κόσμο.
Τώρα φαινόμαστε κάτι γραφικοί τρελλοί που ονειρεύονται κάρα και λάμπες πετρελαίου αλλά πιστεύω στο μέλλον η ιστορία θα μας δικαιώσει αλλά θα είναι ήδη αργά.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.

29-09-23

15:39
Ο καπιταλισμός καταστρέφει τον κόσμο. Αύξηση προσδόκιμου ζωής, διακοπές καλοκαιρι, χειμώνα και Πάσχα, όλο και λιγότερες ώρες εργασίας ανά εβδομάδα, άμεση ενημέρωση μέσω smartphone, διατροφικοί κ υγειονομικοί έλεγχοι, εμβολιασμοί δωρεάν σε ολους, τηλεργασια, Αθηναίοι που θα ζηλέψουν το μετρό της Θεσσαλονίκης...Για άλλη μια φορά σου βγάζω το καπέλο. Ανάθεμα τη στιγμή που αφήσαμε τους αλογατάρηδες και τους αμαξάδες για τα βενζινοκίνητα. Κρίμα επίσης που οι υποδομές, αλγόριθμοι και επιτήρηση του συστήματος είναι προϊόντα της φύσης και δε δίνουν δουλειά στον κόσμο.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32.797 μηνύματα.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.029 μηνύματα.

03-11-23

20:49
Η δοκιμαστική περίοδος είναι 12-14 μήνες. Και ακόμα κωλύεται η διαδικασία για την έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων. Που τι σημαίνει αυτό; Δεν βγαίνουν τα μαθηματικά... Σιγά σιγά όταν θα μπούμε στο 2024 με το καλό, πρώτα ο Θεός, θα αρχίσει μάλλον να παίζει το από 2025 μετρό όπως λέγαμε εδώ εμείς πριν από ένα χρόνο πως έτσι θα γίνει... Και η ιστορία συνεχίζεται. Το σχέδιο επέκτασης προς τα δυτικά ανασχεδιάστηκε, ένας αχταρμάς... Η επέκταση στο αεροδρόμιο θα γίνει μετά το δυτικό (καλό 2100).
Στην όλη σούρεαλ κατάσταση έρχεται να προστεθεί και αυτό το τσίρκο... Οι καινοτομίες μας μάραναν:
parallaximag.gr
Στην όλη σούρεαλ κατάσταση έρχεται να προστεθεί και αυτό το τσίρκο... Οι καινοτομίες μας μάραναν:

Θεσσαλονίκη: “Πώς θα κάνουμε ψώνια με το μετρό χωρίς μετρό;”- Η είδηση που προκάλεσε χαμό | Parallaxi Magazine
Τα ψώνια τους μέσω μετρό θα κάνουν οι Θεσσαλονικείς σύμφωνα με ανακοίνωση. Πότε βέβαια θα έχουμε μετρό είναι μία άλλη ιστορία... Τι λένε τα social media

Κάμπια
Διάσημο μέλος
Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 2.306 μηνύματα.

03-11-23

21:53
Λίγο λες. Κάντο 3000Η επέκταση στο αεροδρόμιο θα γίνει μετά το δυτικό (καλό 2100).
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

05-11-23

13:28
@giannhs2001 @Aspiring Lawyer
filoitexnisfilosofias.com

Οι Θεσσαλονικείς θα κάνουν ψώνια από το σουπερμάρκετ μέσω μετρό! Καιν�
Μέσω ...μετρό θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους από το σούπερ μάρκετ οι Θεσσαλονικείς μόλις αυτό λειτουργήσει, καθώς ήδη

Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 5.020 μηνύματα.

25-11-23

23:19
Την ευκαιρία να θαυμάσουν τους σταθμούς μετρό-εκθέματα έχουν και φέτος για ένα διήμερο οι κάτοικοι της συμπρωτεύουσας:
www.ertnews.gr
Με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, και τους 2 σταθμούς να έχουν ήδη δοθεί για διήμερη ξενάγηση από πέρυσι, εκτιμάται ότι οι Θεσσαλονικείς θα έχουν εισέλθει σε όλους τους σταθμούς σε 16 χρόνια, ήτοι, το 2039. Άγνωστος παραμένει ο χρόνος που οι συρμοί θα αρχίσουν να κινούνται, αν και ήδη γίνονται παραγγελίες για νέους, γιατί μέχρι τότε οι υφιστάμενοι θα έχουν παραδοθεί στην ανελέητη φθορά του χρόνου.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Κοσμοσυρροή στο σταθμό Αγίας Σοφίας (φωτογραφίες-βίντεο)
Στα πλαίσια του «OPEN HOUSE THESSALONIKI 2023» η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. άνοιξε τις εγκαταστάσεις του Σταθμού «Αγία Σοφία», δίνοντας τη δυνατότητα στους

Με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, και τους 2 σταθμούς να έχουν ήδη δοθεί για διήμερη ξενάγηση από πέρυσι, εκτιμάται ότι οι Θεσσαλονικείς θα έχουν εισέλθει σε όλους τους σταθμούς σε 16 χρόνια, ήτοι, το 2039. Άγνωστος παραμένει ο χρόνος που οι συρμοί θα αρχίσουν να κινούνται, αν και ήδη γίνονται παραγγελίες για νέους, γιατί μέχρι τότε οι υφιστάμενοι θα έχουν παραδοθεί στην ανελέητη φθορά του χρόνου.
American Economist
Επιφανές μέλος
Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.846 μηνύματα.

25-11-23

23:27
Την ευκαιρία να θαυμάσουν τους σταθμούς μετρό-εκθέματα έχουν και φέτος για ένα διήμερο οι κάτοικοι της συμπρωτεύουσας:
![]()
Μετρό Θεσσαλονίκης: Κοσμοσυρροή στο σταθμό Αγίας Σοφίας (φωτογραφίες-βίντεο)
Στα πλαίσια του «OPEN HOUSE THESSALONIKI 2023» η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. άνοιξε τις εγκαταστάσεις του Σταθμού «Αγία Σοφία», δίνοντας τη δυνατότητα στουςwww.ertnews.gr
Με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, και τους 2 σταθμούς να έχουν ήδη δοθεί για διήμερη ξενάγηση από πέρυσι, εκτιμάται ότι οι Θεσσαλονικείς θα έχουν εισέλθει σε όλους τους σταθμούς σε 16 χρόνια, ήτοι, το 2039. Άγνωστος παραμένει ο χρόνος που οι συρμοί θα αρχίσουν να κινούνται, αν και ήδη γίνονται παραγγελίες για νέους, γιατί μέχρι τότε οι υφιστάμενοι θα έχουν παραδοθεί στην ανελέητη φθορά του χρόνου.
Πριν 4 χρόνια αναρωτιόμουν γιατί το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα λειτουργεί χωρίς οδηγό, θεωρούσα ότι είναι μια τεχνολογία που δύσκολα θα βλέπαμε στην Ελλάδα. Πλέον ξέρω ότι ο λόγος που τα παρήγγειλαν χωρίς πιλοτήριο είναι επειδή δεν θα λειτουργήσει ποτέ το Μετρό της Θεσσαλονίκης


Guest 126033
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

26-11-23

21:08
Από τότε που κυκλοφορουσαμε με καρα μέχρι σήμερα που το μετρό δεν θα έχει οδηγό ένα πράγμα μένει ίδιο και νομίζω δεν θ αλλάξει ποτέ..
Η γκρίνια του Έλληνα σε οποιοδήποτε έργο και αν γίνει..
Είναι απίστευτο, καμία εξέλιξη βρε παιδί μου
Η γκρίνια του Έλληνα σε οποιοδήποτε έργο και αν γίνει..
Είναι απίστευτο, καμία εξέλιξη βρε παιδί μου

glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 6.454 μηνύματα.

10-12-23

11:06
Αν και δεν αφορά το μετρό, αφορά όμως τη νροπιαστικη εικόνα μιας βρώμικης πόλης με υπηρεσίες δημοτικές καθαριότητας σε πλήρη δυσλειτουργία και συγκοινωνίες στα όρια κονσερβοποιησης των πολιτών
Αυτή η κατάσταση αφορά πολλές γειτονιές της Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Αυτή η κατάσταση αφορά πολλές γειτονιές της Ανατολικής Θεσσαλονίκης
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 22.029 μηνύματα.

10-12-23

11:32
Η πόλη έχει πραγματικά πολλά προβλήματα.
Σίγουρα οι κυβερνώντες έχουν δίκιο όταν λένε δεν μπορείς να ζητάς έργα και να γκρινιάζεις ταυτόχρονα. Τα έργα έχουν κάποιες επιπτώσεις στην ομαλή λειτουργία της πόλης. Όμως κάποιος πρέπει να εξηγήσει τα αυτονόητα. Όταν έχεις δύο μεγάλα projects (Μετρό και FlyOver) τα οποία και τα δύο δημιουργούν πρόβλημα στη κίνηση μιας πόλης που και χωρίς τα έργα έχει τρομερό πρόβλημα κυκλοφορίας (ιδίως από τα ανατολικά προς το κέντρο όπου και γίνονται τα έργα) Ε τουλάχιστον περίμενε να ολοκληρωθεί το ένα. Επικρατεί μπάχαλο από τότε που έκλεισαν λωρίδες του περιφερειακού για το flyover. Το Μετρό δεν θα έλυνε το πρόβλημα αλλά τουλάχιστον οι πολίτες θα μπορούσαν να πάνε στις δουλειές τους χωρίς ταλαιπωρία από το να κολλάνε στη κίνηση με τα αστικά λεωφορεία.
Σίγουρα οι κυβερνώντες έχουν δίκιο όταν λένε δεν μπορείς να ζητάς έργα και να γκρινιάζεις ταυτόχρονα. Τα έργα έχουν κάποιες επιπτώσεις στην ομαλή λειτουργία της πόλης. Όμως κάποιος πρέπει να εξηγήσει τα αυτονόητα. Όταν έχεις δύο μεγάλα projects (Μετρό και FlyOver) τα οποία και τα δύο δημιουργούν πρόβλημα στη κίνηση μιας πόλης που και χωρίς τα έργα έχει τρομερό πρόβλημα κυκλοφορίας (ιδίως από τα ανατολικά προς το κέντρο όπου και γίνονται τα έργα) Ε τουλάχιστον περίμενε να ολοκληρωθεί το ένα. Επικρατεί μπάχαλο από τότε που έκλεισαν λωρίδες του περιφερειακού για το flyover. Το Μετρό δεν θα έλυνε το πρόβλημα αλλά τουλάχιστον οι πολίτες θα μπορούσαν να πάνε στις δουλειές τους χωρίς ταλαιπωρία από το να κολλάνε στη κίνηση με τα αστικά λεωφορεία.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 175 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- camil
- charmander
- giannhs2001
- touvlo
- fockos
- chester20080
- Corfu kitty
- Memetchi
- Reader
- Unboxholics
- Scandal
- Kate1914
- Paragontas7000
- American Economist
- AggelikiGr
- A350
- synthnightingale
- giorgos5002
- Jack of Spades
- Rene2004
- bibliofagos
- johnsala
- back2967
- Ilma
- Joji
- Wonderkid
- taketrance
- gegeorgiou90
- userguest
- psaiek
- Athens2002
- fmarulezkd
- thenutritionist
- fourkaki
- Ωρορα
- rafaela11
- Sosstoss
- GeorgePap2003
- vasilis123321
- Entropy24
- J.Cameron
- aggelosst9
- Jim175
- alexis.patrinos
- Libertus
- msk
- P.Dam.
- Ryuzaki
- Totreno
- teoaenaos
- phleidhs
- Μήτσος10
- tsiobieman
- Nala
- Debugging_Demon
- Dr. Gl. Luminous
- Hased Babis
- NeosUser2023
- Hecticism
- MrT
- Αντικειμενικός
- User2350
- jj!
- donut_daddy
- jellojina
- Wilsongeo
- Fernando_A
- Esperos1
- hirasawayui
- ana.roi
- marww
- Alessandra Eliza
- KTr!
- ilias_21
- Maynard
- Shadowban
- aggorf
- Δροσουλίτης
- Meow
- bigthor
- AK-92
- Εχέμυθη
- tslef8
- alexd99
- ggl
- ougka pougka
- parrot/παπαγάλος
- i11i1i1i1ii1i1i
- Mt73
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.