Πιστεύετε στον Θεό; [II]

Πιστεύετε στον Θεό;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 703)
  • Ναι

    Ψήφοι: 296 42.1%
  • Όχι

    Ψήφοι: 263 37.4%
  • Μπορεί - ίσως

    Ψήφοι: 122 17.4%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 22 3.1%

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά δεν πιστεύω και δεν έχω θέμα με όσους πιστεύουν.

Εννοείται όσο δεν χρησιμοποιούν την θρησκεία για να υποστηρίξουν τις αντιανθρωπιστικές τους απόψεις όπως το ότι είναι αμαρτία να είσαι γκέι, που όσον αφορά στον χριστιανισμό τουλάχιστον, πουθενά δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο.
Λευιτικό 20:13 :Αν ένας άνθρωπος βρίσκεται με έναν άνθρωπο, όπως ένας άνθρωπος βρίσκεται με μία γυναίκα, και οι δύο έχουν κάνει ό,τι απεχθές, πρέπει να θανατωθούν, το αίμα τους θα βρεθεί στα κεφάλια τους.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Λευιτικό 20:13 :Αν ένας άνθρωπος βρίσκεται με έναν άνθρωπο, όπως ένας άνθρωπος βρίσκεται με μια γυναίκα, και οι δύο έχουν κάνει ό, τι είναι απεχθές, πρέπει να θανατωθούν, το αίμα τους θα είναι στα κεφάλια τους.
Εγώ για παιδοφιλία ήξερα ότι ισχύει αυτό.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
πλεον ουτε εγω πιστευω στη θρησκεια
οτι υπαρχει κατι ανωτερο ναι, θελω να το πιστευω πως υπαρχει
οχι ομως με την εννοια που ξερουμε σαν παραμυθακι απο τις θρησκειες

αυτο που με εκνευριζει περισσοτερο σε συζητησεις μου με θρησκους, ειναι οταν τους λεω αντιπαραδειγματα γιατί ο θεος δεν παρενεβη να σωσει το 4χρονο παιδακι που σκοτωθηκε ας πουμε, μου λενε "ηταν θελημα θεου, καποιο λογο θα ειχε να το επιτρεψει, συμφωνα με το Σχεδιο Του για το ευρυτερο καλο". Ε εκει χανω την ψυχραιμια μου.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ για παιδοφιλία ήξερα ότι ισχύει αυτό.
Ο όρος "άνθρωπος" κατά πάσα πιθανότητα αναφέρεται στον σημερινό "άνδρας".

Δεν φαντάζει γενικός, διότι θέτει τη γυναίκα εκτός του εύρους του και ξέρουμε για την θέση της γυναίκας και την πρωτοκαθεδρία των ανδρών τότε. Και τα παιδιά γιατί να έχουν τέτοια ευθύνη ώστε να πρέπει θανατωθούν;

Απίθανο φαντάζει το να αναφέρεται μόνο σε παιδιά, αν σε πρώτη φάση τα αφορά.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Ο όρος "άνθρωπος" κατά πάσα πιθανότητα αναφέρεται στον σημερινό "άνδρας".

Δεν φαντάζει γενικός, διότι θέτει τη γυναίκα εκτός του εύρους του και ξέρουμε για την θέση της γυναίκας και την πρωτοκαθεδρία των ανδρών τότε.

Απίθανο φαντάζει το να αναφέρεται μόνο σε παιδιά, αν σε πρώτη φάση τα αφορά.
Όχι όχι. Συγγνώμη. Δεν αναφερόμουν στο απόσπασμα που παρέθεσες. Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Εννοούσα γενικότερα πως ήξερα ότι θεωρείται αμαρτία στον χριστιανισμό η παιδοφιλία αλλά όχι η ομοφυλοφιλία.
 

Υδροχόος

Διάσημο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,591 μηνύματα.
αυτο που με εκνευριζει περισσοτερο σε συζητησεις μου με θρησκους, ειναι οταν τους λεω αντιπαραδειγματα γιατί ο θεος δεν παρενεβη να σωσει το 4χρονο παιδακι που σκοτωθηκε ας πουμε, μου λενε "ηταν θελημα θεου, καποιο λογο θα ειχε να το επιτρεψει, συμφωνα με το Σχεδιο Του για το ευρυτερο καλο". Ε εκει χανω την ψυχραιμια μου.
Αυτά τα κάνουν οι ανόητοι, γενικότερα...

Ίσα - ίσα ένας - ταπεινός - θρήσκος άνθρωπος...δε θα πει τίποτα, απολύτως, σαν τον ρωτήσεις. Μα ταπεινά θα σου πει "δεν ξέρω" Και είναι η μόνη αλήθεια αυτό. Ο ανόητος / άσχετος...θα σου μιλήσει για θέλημα Θεού κ.λπ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όχι όχι. Συγγνώμη. Δεν αναφερόμουν στο απόσπασμα που παρέθεσες. Αυτό πρώτη φορά το βλέπω. Εννοούσα γενικότερα πως ήξερα ότι θεωρείται αμαρτία στον χριστιανισμό η παιδοφιλία αλλά όχι η ομοφυλοφιλία.
Για την παιδοφιλία δεν υπάρχουν άμεσες αναφορές (Βίβλος), αλλά ίσως να μπορούσε να ισχυρισθεί κανείς ότι έμμεσα καταδικάζεται.
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,501 μηνύματα.
Ο "θάνατος" δεν είναι το τέλος. Παρά μόνο η αρχή...

Αυτοί που πιστεύουν αυτό πιστεύουν...
Να φανταστώ αν φύγει απο την ζωή κάποιος δικός σου άνθρωπος θα γιορτάσεις την αρχή του ταξιδιού του;
 

Υδροχόος

Διάσημο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,591 μηνύματα.
Να φανταστώ αν φύγει απο την ζωή κάποιος δικός σου άνθρωπος θα γιορτάσεις την αρχή του ταξιδιού του;
Δεν είπα αυτό. Δεν είμαι τόσο υπεράνω...

Άλλωστε, η ερώτηση, στην οποία απάντησα, αφορούσε την Παναγία και το...σόι της...
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,738 μηνύματα.
Eγω αναρωτιεμαι ολοι αυτοι οι πιστοι,οταν πεθαινει το παιδι τους,ή καποιος πολυ αγαπημενος γατι δεν χαιρονται αλλα αντιθετα τους βλεπουμε να ορυονται και να θρηνουν;
Η απαντηση ειναι απλη.
Διοτι κανεις απο αυτους δεν πιστευει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΚΑ....ΝΕ...ΝΑΣ.
Στα λογια ειναι μονο πιστοι.
ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΘΡΗΝΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ..ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑΚΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ..

Αυτον που θα δω να χαιρεται πραγματικα που πεθανε το παιδι του διοτι βρισκεται στην αγκαλια του Θεου,θα πιστεψω οτι οντως πιστευει.Τους υπολοιπους τους κανω γαργαρες και τους χαζευω.Τους λυπαμαι κιολλας.
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,501 μηνύματα.
Eγω αναρωτιεμαι ολοι αυτοι οι πιστοι,οταν πεθαινει το παιδι τους,ή καποιος πολυ αγαπημενος γατι δεν χαιρονται αλλα αντιθετα τους βλεπουμε να ορυονται και να θρηνουν;
Η απαντηση ειναι απλη.
Διοτι κανεις απο αυτους δεν πιστευει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΚΑ....ΝΕ...ΝΑΣ.
Στα λογια ειναι μονο πιστοι.
ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΘΡΗΝΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ..ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑΚΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ..

Αυτον που θα δω να χαιρεται πραγματικα που πεθανε το παιδι του διοτι βρισκεται στην αγκαλια του Θεου,θα πιστεψω οτι οντως πιστευει.Τους υπολοιπους τους κανω γαργαρες και τους χαζευω.Τους λυπαμαι κιολλας.
Και φυσικά να μην ξεχνάμε και για τα παιδιά αυτού του κόσμου που δεν έφυγαν ακόμη και ζούν την κόλαση με όλους τους τρόπους σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης οπου ο «θεος» και ο καθε «θεος» τους εχει χεσμενους
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
Eγω αναρωτιεμαι ολοι αυτοι οι πιστοι,οταν πεθαινει το παιδι τους,ή καποιος πολυ αγαπημενος γατι δεν χαιρονται αλλα αντιθετα τους βλεπουμε να ορυονται και να θρηνουν;
Η απαντηση ειναι απλη.
Διοτι κανεις απο αυτους δεν πιστευει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΚΑ....ΝΕ...ΝΑΣ.
Στα λογια ειναι μονο πιστοι.
ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΘΡΗΝΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ..ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑΚΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ..

Αυτον που θα δω να χαιρεται πραγματικα που πεθανε το παιδι του διοτι βρισκεται στην αγκαλια του Θεου,θα πιστεψω οτι οντως πιστευει.Τους υπολοιπους τους κανω γαργαρες και τους χαζευω.Τους λυπαμαι κιολλας.
Μα κανείς δεν είναι αθώος, ξεχασες;
Έχουμε το προπατορικο αμάρτημα.
Ένα μωρακι αν πεθάνει προτού βαφτιστει πάει στην κόλαση σύμφωνα με τας γραφάς.
Ο,τι να ναι, τι ψάχνεις μωρε λογική.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,738 μηνύματα.
Μα κανείς δεν είναι αθώος, ξεχασες;
Έχουμε το προπατορικο αμάρτημα.
Ένα μωρακι αν πεθάνει προτού βαφτιστει πάει στην κόλαση σύμφωνα με τας γραφάς.
Ο,τι να ναι, τι ψάχνεις μωρε λογική.
Μα δεν μιλησα για μωρακι αβαφτιστο.Ας πουμε το παιδι μεχρι 14 χρονων που πεθαινει και εισαι καργα πιστος.Γιατι κλαις;Γιατι ορυεσαι; Αφου μαζι με τον Θεο ειναι στον παραδεισο!
Η απολυτη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
Μα δεν μιλησα για μωρακι αβαφτιστο.Ας πουμε το παιδι μεχρι 14 χρονων που πεθαινει και εισαι καργα πιστος.Γιατι κλαις;Γιατι ορυεσαι; Αφου μαζι με τον Θεο ειναι στον παραδεισο!
Η απολυτη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
Γιατι να χαίρομαι που δεν ζει;
Ποιος μου εγγυαται πρωτον ότι είναι στον παραδεισο; Ότι δηλαδή α) υπάρχει μετά θάνατον ζωή και παράδεισος και β) ότι δεν είχε άλλες αμαρτίες που να τον έβαλαν στην κολαση;

Αμα ειναι ετσι γιατί να ζούμε την επίγεια ζωή, όλους να μας σκότωναν εξαρχης να πηγαίναμε στον παράδεισο να είχαμε ζωή χαρισαμενη, μα τι λέμε?????!!!!
Να γιορτάζουμε που κάποιος πεθανε;

Ο σκοπός είναι να ζήσουμε όσο περισσότερο και όσο καλυτερα/πληρως/ευτυχισμένοι και ολοκληρωμενοι τη ζωή μας εδώ πέρα και μετα αν υπάρχει μετά θάνατον ζωή είναι bonus. Είναι σα να σου λέω έχουμε παστίτσιο και μετα τούρτα επιδόρπιο και να πηγαίνεις κατευθείαν στην τούρτα. Φάε πρώτα και απόλαυσε όσο μπορείς το παστίτσιο, η τούρτα σε περιμένει και μετα.

Γιαυτο κλαίμε οταν πεθαινει κάποιος, ακόμα και όσοι πιστεύουν. Περα απο το προφανές συναισθηματικο κομμάτι της μόνιμης απώλειας ενός αγαπημένου προσώπου, ακόμα και αν ξέρεις ότι πάει σε ένα καλύτερο μέρος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,738 μηνύματα.
Γιατι να χαίρομαι που δεν ζει;
Ποιος μου εγγυαται πρωτον ότι είναι στον παραδεισο; Ότι δηλαδή α) υπάρχει μετά θάνατον ζωή και παράδεισος και β) ότι δεν είχε άλλες αμαρτίες που να τον έβαλαν στην κολαση;

Αμα ειναι ετσι γιατί να ζούμε την επίγεια ζωή, όλους να μας σκότωναν εξαρχης να πηγαίναμε στον παράδεισο να είχαμε ζωή χαρισαμενη, μα τι λέμε?????!!!!
Να γιορτάζουμε που κάποιος πεθανε;

Ο σκοπός είναι να ζήσουμε όσο περισσότερο και όσο καλυτερα/πληρως/ευτυχισμένοι και ολοκληρωμενοι τη ζωή μας εδώ πέρα και μετα αν υπάρχει μετά θάνατον ζωή είναι bonus. Είναι σα να σου λέω έχουμε παστίτσιο και μετα τούρτα επιδόρπιο και να πηγαίνεις κατευθείαν στην τούρτα. Φάε πρώτα και απόλαυσε όσο μπορείς το παστίτσιο, η τούρτα σε περιμένει και μετα.
Μα για αυτους που λενε οτι ειναι πιστοι λεω...και διατινονται την πιστη τους.Που ειναι η πιστη τους οταν πεθαινει το παιδι τους; Δεν μιλαω για σενα.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,614 μηνύματα.
Ξέρω βρε
Μου θυμίζει την ιστορία του Ιώβ. Που ο Θεός του σκότωσε τα παιδιά τα κοπάδια κλπ του έδωσε ποσα δεινά μόνο και μόνο για να τον δοκιμάσει να δει αν θα συνεχίσει να πιστεύει στον Θεό.
Ο,τι να ναι
Δηλαδή μετά από όλα αυτα ο Ιώβ δε θα έπρεπε να κλαίει να στεναχωριεται να απογοητευεται; Επειδή θα τον περιμένουν στον παραδεισο μεγαλεια; Ε δεν είναι έτσι
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,679 μηνύματα.
Νομίζω πως πρέπει να είσαι βαθιά φιλοσοφημένο άτομο και να βιώνεις έμπρακτα το κομμάτι που αφορά την πίστη για να μη στεναχωριέσαι που φεύγει προς τον " Παράδεισο " Οικειος... Και τι σημαίνει παράδεισος δλδ ; και πως μπορείς να είσαι σίγουρος για την ψυχική κατάσταση του άλλου τη στιγμή που φεύγει;πάντως από προσωπική εμπειρία η στεναχώρια είναι σε μεγάλο βαθμό εγωιστική.. Θα χάσεις, θα στερηθείς το αγαπημένο πρόσωπο. Είναι καθαρά ατομικιστική θεώρηση
 

Shadowban

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Shadowban αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Επειδή μιλάμε για εμπειρικες αποδείξεις, υπάρχει κάποιος εδώ μέσα ο οποίος έζησε την ζωή του σύμφωνα με τον τρόπο που υποδεικνύιει η εκκλησία; Υποθέτω πως όχι. Γίνεται απλά μια διανοητική προσέγγιση πραγμάτων και εννοιών με τις οποίες δεν υπάρχει καμία βιωματική εμπειρία και παρόλα αυτά καταλήγουμε σε συμπεράσματα.
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,923 μηνύματα.
Με ποιά λογική χαρακτηρίζεις κάτι τόσο παρωδικό όσο ο έρωτας "άγιο"? Κάποια άλλη αξία όπως η αγάπη ή η δικαιοσύνη ας πούμε θα μπορούσε να πάρει αυτή τη θέση.
Σίγουρα δεν αναφέρεται στον πάνδημο έρωτα, αλλά στον θεϊκό. Όπως εξηγεί ο Πρόκλος, στο "Εις τον Πλάτωνος πρώτον Αλκιβιάδη, βιβλίο Α" στο πλατωνικό «Συμπόσιο», ο λόγος που αποκαλούσε «δαίμονα μέγα» τον Έρωτα, ήταν γιατί η ερωτική βαθμίδα στο σύνολό της αποτελεί την αιτία για την επιστροφή όλων των όντων προς το θεϊκό κάλλος.

Αυτόν τον Έρωτα ο Καζαντζάκης τον θεωρεί "άγιο". Οι Ορφικοί τον λέγανε Φάνη Έρωτα, που σημαίνει "η πρώτη λάμψη" θεωρώντας ότι αυτό το φως είναι το ζωοποιό που δημιούργησε το Σύμπαν.

Ο Καζαντζάκης ήταν βαθύς γνώστης - μύστης της ελληνικής μυθολογίας. Αυτό που μας λέει είναι ότι ο Θεός-Πατέρας εμπεριέχει μέσα του το Χάος, τη Νύχτα και το Έρεβος. Ο "Υιός" του, ο Φάνης Έρως (οι Χαλδαίοι τον ονομάζανε 'Δευτερογενής Θεός'), ξεπρόβαλε σαν Φως και δημιούργησε τον κόσμο. Στις "Όρνιθες" του Αριστοφάνη καταγράφεται αυτή η ορφική θεογονία με τρόπο λυρικό:

Στην αρχή υπήρχε Νύχτα και Χάος μοναχά,
πλατύς Τάρταρος κι Έρεβος μαύρο
ούτε αέρας υπήρχε ούτε γη ή ουρανός
τότε μέσα στου Ερέβους τον κόρφο
τον απέραντο, εν' άσπορο αυγό στην αρχή
η μαυροφτέρουγη Νύχτα γεννάει
κι όταν ήρθε ο καιρός, απ' τ' αυγό ο ποθητός
πρόβαλε Έρωτας. είχε στις πλάτες
δυο φτερούγες που αστράφταν χρυσές, και γοργά
στο στροβίλισμα επέτα του ανέμου
Με το Χάος, που κι αυτό φτερωτό ήταν, κρυφά
μες στον Τάρταρο ο Έρωτας σμίγει,
και το γένος μας έτσι ξεκλώσσησε, αυτό
μες στο φως πρωτανέβασε κιόλας.
Αθανάτων φυλή δεν υπήρχε, ώσπου πια
σμίξιμο έφερε ο Έρωτας σε όλα
κι όπως έσμιγε το' να με τ' άλλο, ουρανός,
γη και θάλασσα γινήκαν, κι όλων
των μακάριων αθάνατων θεών η φυλή.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι οι Ολύμπιοι θεοί της φυλής των αθανάτων είναι κι αυτοί δημιουργήματα. Στο πρώτο βιβλίο του ιστορικού του 1ου αιώνα π.Χ. Διόδωρου, καταγράφεται η ταύτιση του Φάνητα με τον Όσιρι από πολλούς έλληνες μυθογράφους και με παραφθορά Όσιρι - Σείριο. Από αυτούς ο Εύμολπος στα Βαχκικά έπη του τον λέει: "τον φωτεινό Διόνυσο που λάμπει σαν αστέρι", οπότε ο "Υιός του Θεού" παίρνει τη μορφή του Διονύσου.

Είναι γνωστό ότι ο Διόνυσος (το γήινο κομμάτι) με το alter ego του Απόλλωνα (το θεϊκό κομμάτι) ενσαρκώθηκε 3 φορές και στην τελευταία του υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει για πάντα.

Αυτή η τελευταία, η τέταρτη που συμπληρώνει την "αγία"-Τετρακτύς, είναι η γέννηση του Ιησού Χριστού από τη Ναζαρέτ.

Υπάρχει μια συνέχεια, ο Καζαντζάκης την έβλεπε και εν τέλει αφορίστηκε.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,251 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top