Σέρβις, αξεσουάρ, απορίες σχετικά με το αυτοκίνητο

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,060 μηνύματα.
Τα πλήρωσα πριν λίγο. Ο φόβος μου ήταν μην τα διπλοπληρώσω αλλά πάνε με το αυτοκίνητο και όχι με τον ιδιοκτήτη.
Εννοείται, αυτό το έχουν κάνει εύκολο, βάζεις τον αριθμό του αυτοκινήτου και μπορείς να το πληρώσεις. Αν είναι να σου επιστρέψει λεφτά που σου χρωστάει το κράτος, αυτό είναι περίπλοκο.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
Καινούργιο αμάξι και να βγάλει τέτοιες ζημιές πριν τα 100.000 είναι αδιανόητο.
η είσαι πολύ άτυχος και έπεσες σε προβληματικό ή έβαζες μάπα κάυσιμο συνέχεια.
βενζίνη ή πετρέλαιο είναι?

Βενζίνη. Και που να ξέρω οτι έβαζα μάπα καύσιμο ; άλλη αλητεια στα καύσιμα... πρέπει να είσαι απο πάνω συνεχώς. Να πηγαίνεις σε ένα πρατήριο. τωρα αυτο κάνω πάω μόνο στην ΕΚΟ και βάζω βενζινη απο την εταιρεία τους.

Φιλε με το που βγεις απο το σπίτι σου... ο ενας κοιτάει να τη φέρει στον άλλον. Με τους άλλους που εχουν μηχανές με λογισμικό που αποκρυπτει εισοδηματα και αποδειξεις δεν βλεπεις τι γινεται... και θα τους δεις αυτους να λένε για τους δημοσιους υπαλληλους μετά.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Θα κοιτάξω και το manual αλλα δεν το έλεγε ρε γαμώτο.

Ωστόσο το θεωρώ απίθανο να πηγα σε δυο αντιπροσωπείες και να μου τα είπαν λάθος....

Και επειδη είπα πρίν για λαμόγια και αρπακτικά...
Αν τους έχει η πει η Opel Greece να το λένε αυτό θα πουν. Ρώτα σε μια εξειδικευμένη κοινότητα και θα ξέρουν. 600ml τα 1000km είναι σημαντική απώλεια για να μην την αναφέρει ο κατασκευαστής.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
Αν τους έχει η πει η Opel Greece να το λένε αυτό θα πουν. Ρώτα σε μια εξειδικευμένη κοινότητα και θα ξέρουν. 600ml τα 1000km είναι σημαντική απώλεια για να μην την αναφέρει ο κατασκευαστής.

Δεν γίνεται αυτο ρε συ ακίκε.... θα εκτεθούν. Δεν μπορούν να λένε μαλακίες. Θα κοιτάξω πάντως στο βιβλιο του κατασκευαστή , η εξειδικευμένη κοινοτητα ποια είναι ας πουμε ενα φόρουμ με αυτοκινητιστές ; που τους ξερω εγω ; εγω πηγα στην Όπελ. Απλά ολες αυτες οι εταιρείες κοιτάνε να καλύπτονται πίσω απο την δηθεν "συντηρηση που δεν εκανες σε αυτούς" λες και αμα πάς και αλλαξεις λάδια αλλού θα βάλεις βιτριόλι στον κινητήρα.

Ετσι το δικαιολόγησαν... οτι οι υψηλες θερμοκρασιες στη μηχανή που ειναι για τους ρύπους το κάνουν να τσιμπάει λάδι. Και εμενα μου έκανε εντυπωση καθως έλεγα πως απο τη μια αλλαγή λαδιών στην αλλη δεν θα το πειράζω ουτε θα συμπληρώνω (10.000 χλμ περιπου) οπως γινεται και με το αντιψυκτικό. Δεν χάνει καθόλου (αυτο θα έλειπε).
 

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Βενζίνη. Και που να ξέρω οτι έβαζα μάπα καύσιμο ; άλλη αλητεια στα καύσιμα... πρέπει να είσαι απο πάνω συνεχώς. Να πηγαίνεις σε ένα πρατήριο. τωρα αυτο κάνω πάω μόνο στην ΕΚΟ και βάζω βενζινη απο την εταιρεία τους.
για κάυσιμο έλεγα μηπως έβαζες συνέχεια σε έναν και ήταν μόνιμα μάπα, αφού άλλαζες τότε το συγκεκριμένο αμάξι θα είχε θέμα.
Φιλε με το που βγεις απο το σπίτι σου... ο ενας κοιτάει να τη φέρει στον άλλον. Με τους άλλους που εχουν μηχανές με λογισμικό που αποκρυπτει εισοδηματα και αποδειξεις δεν βλεπεις τι γινεται... και θα τους δεις αυτους να λένε για τους δημοσιους υπαλληλους μετά.
καλα αυτο εννοείτε, με μαστόρια συνεργεία κτλ δύσκολα ξεφέυγεις.
ειδικά αν είσαι λίγο άσχετος ή παθητικός σε αρμέγουν και πληρώνεις.

εδώ ήρθε ο άλλος να κάνει συντήριση τον λέβητα αερίου και να μου βάλει ένα μαγνητικό φίλτρο που αγόρασα εγω και ζήτησε 80Ε για μισή ώρα δουλειά.
την πατάς μια φορά και μαθαίνεις.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
για κάυσιμο έλεγα μηπως έβαζες συνέχεια σε έναν και ήταν μόνιμα μάπα, αφού άλλαζες τότε το συγκεκριμένο αμάξι θα είχε θέμα.

Μπορεί να έχει θέμα λόγω των εσωτερικών θερμακρασιών να τσιμπάει λάδι και αυτο κάθε 80-90 χιλιαδες χλμ να δημιουργει προβλήματα στον καταλύτη. Θα πηγαινω κάθε φορά στην αντιπροσωπεία να δίνω 2000 ευρω ; σοβαρολογούμε τωρα ; μπορεί ομως να ειναι και λόγω κακου καυσιμου για πολλα χιλιόμετρα. Θα το τσεκάρω τωρα.

Επισης στον καταλυτά που πηγα μου ανέφερε πως αρκετοί με τέτοιον καταλύτη που εχω ενα Opel crossland SUV εχουν πάει με το ιδιο πρόβλημα αλλα αυτοι έχουν peugeot ... εχουν φορέσει πανω στο Οπελ του καταλυτη των peugeot. Γιατι ;

Εγω Όπελ πήρα δεν πηρα peugeot...

καλα αυτο εννοείτε, με μαστόρια συνεργεία κτλ δύσκολα ξεφέυγεις.
ειδικά αν είσαι λίγο άσχετος ή παθητικός σε αρμέγουν και πληρώνεις.

Παθητικός δεν είμαι για αυτο και τη ψάχνω αρκετά τη δουλειά πριν δωσω τα λεφτά μου τα οποια βγάζω με κόπο και δεν τα παιρνω απο τους γονείς μου. Και τωρα που γράφω σε monitoring ειμαι δεν το ξύνω.

εδώ ήρθε ο άλλος να κάνει συντήριση τον λέβητα αερίου και να μου βάλει ένα μαγνητικό φίλτρο που αγόρασα εγω και ζήτησε 80Ε για μισή ώρα δουλειά.
την πατάς μια φορά και μαθαίνεις.

Αμα δεις κάποιον και ειναι βαρύς και ασηκωτος και δεν μιλάει δίωξτον... τέτοιους μηχανικους δεν θέλω.
Επισης δίωχνε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ πρατηριούχο ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ το πετρέλαιο που σου βάζει.... αφηνουν μέσα στο σωλήνα 10 λίτρα απο τον καθε εναν... δηθεν εμειναν στον σωλήνα... στον δικο σου εμειναν λεω στον αλλον την αλλη φορά οχι στο δικο μου και δεν θα εισαι αποτομος... σε φωναξα εδω για μια δουλειά αν δεν μπορείς να τη κάνεις φύγε. Στα ίσια. :)

Χθες εφερα εναν ηλεκτρολογο φίλο πολυ καλο παιδι να μου κοιτάξει κάποιες πρίζες και τον πινακα... δεν εκανε κάτι τρομερο αλλα τον απασχόλησα παρολαυτα δεν δεχοταν να πάρει χρηματα... του εδωσα εγω ενα 20αρικο να πιει μια μπύρα.

Μακρυά απο αρπακτικά. Εγω δεν μασάω απο τέτοια... ας πάνε να βρούν παθητικα κοροϊδα οπως ειπες να τους αρμέγουν... θελει και 80 ευρω ο αλλος να στριψει μια βίδα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δεν γίνεται αυτο ρε συ ακίκε.... θα εκτεθούν. Δεν μπορούν να λένε μαλακίες. Θα κοιτάξω πάντως στο βιβλιο του κατασκευαστή , η εξειδικευμένη κοινοτητα ποια είναι ας πουμε ενα φόρουμ με αυτοκινητιστές ; που τους ξερω εγω ; εγω πηγα στην Όπελ. Απλά ολες αυτες οι εταιρείες κοιτάνε να καλύπτονται πίσω απο την δηθεν "συντηρηση που δεν εκανες σε αυτούς" λες και αμα πάς και αλλαξεις λάδια αλλού θα βάλεις βιτριόλι στον κινητήρα.

Ετσι το δικαιολόγησαν... οτι οι υψηλες θερμοκρασιες στη μηχανή που ειναι για τους ρύπους το κάνουν να τσιμπάει λάδι. Και εμενα μου έκανε εντυπωση καθως έλεγα πως απο τη μια αλλαγή λαδιών στην αλλη δεν θα το πειράζω ουτε θα συμπληρώνω (10.000 χλμ περιπου) οπως γινεται και με το αντιψυκτικό. Δεν χάνει καθόλου (αυτο θα έλειπε).
To service συνήθως είναι κάθε 15000 ή μια φορά το χρόνο. Με 15000 χιλιόμετρα έχεις απώλεια 600ml*15 = 9L. Είναι μεγάλο το νούμερο για να μην το αναφέρει το manual, για να συμπληρώνεις μόνος σου.

Εξειδικευμένες κοινότητες μπορείς εύκολα να βρεις.
π.χ.
1) https://forum.4troxoi.gr/topic/89836/node-89836/821
2)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
To service συνήθως είναι κάθε 15000 ή μια φορά το χρόνο. Με 15000 χιλιόμετρα έχεις απώλεια 600ml*15 = 9L. Είναι μεγάλο το νούμερο για να μην το αναφέρει το manual, για να συμπληρώνεις μόνος σου.

Εξειδικευμένες κοινότητες μπορείς εύκολα να βρεις.
π.χ.
1) https://forum.4troxoi.gr/topic/89836/node-89836/821
2)


στην σελίδα 272 αναφέρει αυτο που μου ειπαν οτι δηλαδή η απόσταση
απο MIN -> MAX ειναι 1 λίτρο. Τωρα οτι καίει 600 ml δεν το βρίσκω κάπου γραμμένο. Θα το γκουκλάρω μηπως ειναι γενική οδηγία.

Έλα εντάξει το βρήκα.... το γκουκλαρα σαν "oil consumption per 1000 km"


σελιδα 178 στο Manual. Το ορίζει ξεκάθαρα.

Στο είπα ακίκε... αποκλειεται να μου είπαν μαλακίες στην αντιπροσωπεία για αυτο το ζήτημα.... δεν υπήρχε λόγος να το ψάξω περαιτέρω απο τη στιγμη που και οι 2 ειπαν το ίδιο πράγμα αλλα οκ το έψαξα να σου φυγει η απορία.

Συνεπώς η κατανάλωση ειναι στα 600 ml μέγιστο στα 1000 χιλιόμετρα κίνησης του αυτοκινήτου.
Εμένα ειναι γύρω στα 300ml ανα 1000 χιλιόμετρα καθώς πριν απο περίπου 3000 χιλιόμετρα συμπλήρωσα λαδάκι και τώρα οπου να ναι θα ξανακοιτάξω την βέργα να δω αμα πήγε στο MIN. Οπότε τα λάδια της μηχανής ειναι εντάξει... η μηχανή λειτουργεί σωστά.

Τα λάδια πρέπει να τα κοιτάμε.... σίγουρα ανα 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα να έχουμε εικόνα του αυτοκινήτου που κυκλοφοράμε. Ολες οι εργασιες ειναι σημειωμένες μεσα στο βιβλιαράκι οταν και αν το πουλήσω θα τα αναφέρω ολα στον επόμενο τί και πώς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
Αφού το γράφει το manual μπορείς να κοιμηθείς ήσυχα.

Το μάνιουαλ για σένα το έβαλα.... εγω ήξερα οτι μου λένε αλήθεια σε αυτό το θεμα οποτε δεν θα χρειαζόταν να "δαπανησω" αλλη ενέργεια για να το ψάξω. Να σκέφτεσαι ευέλικτα ακίκε. :P
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα κοιτάξω και το manual αλλα δεν το έλεγε ρε γαμώτο.

Ωστόσο το θεωρώ απίθανο να πηγα σε δυο αντιπροσωπείες και να μου τα είπαν λάθος....

Και επειδη είπα πρίν για λαμόγια και αρπακτικά...


αυτο το λάδι κοστίζει 30 ευρώ. Να σου κάνουν μια αλλαγή λαδιών ποσο θέλουν ενα 20αρικο εργασια ;;; και πολλά λέω.

50 ευρώ δηλαδή.

Αν πας στην αντιπροσωπεία θα σου ζητήσουν 80!!! 30 ευρω το κέρδος (το ορατό) γιατι σιγα μην παίρνει η αντιπροσωπεία το λάδι στην ιδια τιμή που το παιρνει ο ιδιώτης !!!!

Σε 10 ατομα να το κάνουν αυτο... μονο απο τα λάδια την πιο απλη εργασία δηλαδη βγάζουν κέρδος 3000 ευρώ.

Μετά ελάτε να μιλήσουμε για αρπακτικά. :)
20 εργασια ;
Ξέρεις που έχει πάει οι εργατοώρες ώρα βρε Κωστα μου ;

Αυτοί οι λογαριασμού του ποδαριού δεν ισχύουν πλέον..μπακαλοτεφτερα τέλος θα πω..


Πλέον το λειτουργικό κόστος έχει αυξηθεί όπως και η εφορία, εσύ πληρώνεις ένα 24% από εκεί και πέρα ερχετε ο φόρος και φυσικά και πολλά πολλά άλλα..

Ένα θα πω ...οι δημόσιοι υπάλληλοι ας κάνουν ταμείο για τα δικά τους μόνο..
Δεν έχουν ιδέα πως τα βγαζει πέρα ένας ελεύθερος επαγγελματίας ειδικά αυτέςοτις εποχές...😋
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
20 εργασια ;
Ξέρεις που έχει πάει οι εργατοώρες ώρα βρε Κωστα μου ;

Αυτοί οι λογαριασμού του ποδαριού δεν ισχύουν πλέον..μπακαλοτεφτερα τέλος θα πω..


Πλέον το λειτουργικό κόστος έχει αυξηθεί όπως και η εφορία, εσύ πληρώνεις ένα 24% από εκεί και πέρα ερχετε ο φόρος και φυσικά και πολλά πολλά άλλα..

Ένα θα πω ...οι δημόσιοι υπάλληλοι ας κάνουν ταμείο για τα δικά τους μόνο..
Δεν έχουν ιδέα πως τα βγαζει πέρα ένας ελεύθερος επαγγελματίας ειδικά αυτέςοτις εποχές...😋

Ναι καλά εντάξει... παραμύθια.

Ποσα θές για να αλλάξεις τα λάδια του αυτοκινήτου ; 50 ευρω ; δεν υπάρχουν μπακαλόχαρτα... βρηκα το λάδι το Dexos 2 που βάζουν στην αντιπροσωπεία με 29 ευρώ + ΦΠΑ .... εκει μου το δίνουν 50 απο οσο ειχα δει για ποιο λόγο ; ξαφνικά απο την αντιπροσωπεια αλλαξε η τιμη του ; σε ρωτάω και δεν μου απαντάς.

Προφανως την εργατο ωρα στις αντιπροσωπείες την έχουν 45 - 50 ευρώ....

πληρώνουμε τωρα εμείς τους φόρους του ιδιώτη του ελευθερου επαγγελματια για ποιο λογο ;

Eσυ πληρώνεις τους φορους των δημοσιων υπαλληλων ; oxi.... κρατηση απο το μισθο τους γινεται κανονικά...

Νταξει Μαργαριτα εγω δεν ειμαι φοιτητης να με ταϊζει ο μπαμπάς μου είμαι χρόνια έξω στη πιάτσα και γνωρίζω καλά τι γίνεται. Αν για τα κοράκια εχεις να πείς αυτά τι να σου πω ειτε κάνεις αντιλογο απλα για να τον κάνεις ειτε είσαι και εσύ σαν και αυτούς. Οποτε κόρακας κοράκου μάτι ΔΕΝ βγάζει... σορρυ κιολας.

Δε θα παω να δωσω 100 ευρω στη αντιπροσωπεια να μου αλλαξει λάδια... αυτα να τα ξεχάσουνε... θα το κανω μονο οσο ισχυει η εγγυηση. Και στα τελευταια εκανα αυτη τη δουλειά πηγαινα έπαιρνα το λάδι το αυθεντικό και μου το βάζανε σε ενα συνεργείο. Με 40 ευρω συνολο οχι 80 που ζητουσαν στην αντιπροσωπεία.

Το ιδιο λάδι ακριβως.... πηγαινανε το αμαξι κάτω το ανεβάζανε... και ξεβιδώνανε απλά και χυνοταν το λάδι και εφευγε και έβαζαν αλλο... σπουδαια δουλειά για 80 ευρώ. Δεν ξερω αν εχεις αλλάξει ποτέ λάδια και μου λες για μπακαλο υπολογισμούς.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το μάνιουαλ για σένα το έβαλα.... εγω ήξερα οτι μου λένε αλήθεια σε αυτό το θεμα οποτε δεν θα χρειαζόταν να "δαπανησω" αλλη ενέργεια για να το ψάξω. Να σκέφτεσαι ευέλικτα ακίκε. :P
Θα δαπανούσες γιατί θα σου έλεγα συνεχώς να διαβάσεις το manual και θα έψαχνες διαφορετικούς τρόπους για να μου εξηγήσεις ότι δεν χρειάζεται.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Δε θα παω να δωσω 100 ευρω στη αντιπροσωπεια να μου αλλαξει λάδια... αυτα να τα ξεχάσουνε... θα το κανω μονο οσο ισχυει η εγγυηση. Και στα τελευταια εκανα αυτη τη δουλειά πηγαινα έπαιρνα το λάδι το αυθεντικό και μου το βάζανε σε ενα συνεργείο. Με 40 ευρω συνολο οχι 80 που ζητουσαν στην αντιπροσωπεία.
η toyota χρεώνει 48 ευρώ/ώρα την εργατοώρα. Για το μικρό σερβις βγαίνει:
1321321.png
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Eσυ πληρώνεις τους φορους των δημοσιων υπαλληλων ; oxi.... κρατηση απο το μισθο τους γινεται κανονικά...
Αυτό τι σουρεάλ δήλωση είναι; ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ μέρος των φόρων πηγαίνουν σε πληρωμές μισθών δημοσίων υπαλλήλων όπου εμπεριέχεται και ο φόρος (που επιστρέφει στο κράτος, λολ).

Αν δεν δουλέψει ο ιδιωτικός τομέας, ποιος νομίζεις ότι θα πληρώσει τους μισθούς; Ο φόρος εισοδήματος των ίδιων των Δ.Υ.; :laugh:
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
Αυτό τι σουρεάλ δήλωση είναι; ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ μέρος των φόρων πηγαίνουν σε πληρωμές μισθών δημοσίων υπαλλήλων όπου εμπεριέχεται και ο φόρος (που επιστρέφει στο κράτος, λολ).

Αν δεν δουλέψει ο ιδιωτικός τομέας, ποιος νομίζεις ότι θα πληρώσει τους μισθούς; Ο φόρος εισοδήματος των ίδιων των Δ.Υ.; :laugh:

Πιστευω οτι αυτό ειναι ένα παραμύθι που καλά κραττεί την ιδια στιγμή που ενα κάρο ελευθεροι επαγγελματίες έχουν βρει τρόπους να αποκρύπτουν εισοδήματα και άρα να μην φορολογούνται ή να σου λένε.... πλήρωσε εσυ το ΦΠΑ αμα θές.... στη δική μου τη δουλειά ομως δεν μπορώ να πώ το ίδιο γιατι το ΦΠΑ μου το κρατάει ετσι και αλλιως απο το μισθό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

η toyota χρεώνει 48 ευρώ/ώρα την εργατοώρα. Για το μικρό σερβις βγαίνει:
View attachment 126307

Ara ta 5 λιτρα ειναι 70 ευρώ.

Δεν μου πήρε ουτε ενα λεπτό να βρώ το MOTUL με το ίδιο ιξώδες στα 53 ευρώ.

Motul Λάδι Αυτοκινήτου 8100 Eco-Lite 0W-20 5lt | Skroutz.gr
Valvoline Συνθετικό Λάδι Αυτοκινήτου Synpower Jl C5 0W-20 5lt | Skroutz.gr

Βαλβολίν στα 57 ευρώ... περνάς και το παίρνεις απλά. Πάς σε ενα συνεργείο και του λές άλλαξε μου λάδια... θα δωσεις και ενα 20αρικο για την ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ και θα σου βγει ενα 80 αρι την ιδια στιγμη που η αντιπροσωπεια θα σου επαιρνε 130.

Ειναι τρομερό.... ξαφνικά στην αντιπροσωπεία το λάδι αλλάζει τιμή.

Αφου βρίσκουν τα κοροϊδα καλα κάνουν... πως θα φτιάξει ο άλλος βίλες στην Εκάλη αν δεν κλέψει το κόσμο με τον μισθο του ΔΥ αμ δεν γινεται... πρέπει να γινεις αρπακτικό :laugh:

μετά θα τους ακουσεις να λένε μαλακίες οτι πληρώνουν και τους ΔΥ... μέχρι να το πάρει το αυτι κανενός Ντεβιλ και να αρχίσει η μάχη. Να τα ακούσουν για τα καλά να πάψουν να παραμυθιάζουν τον κόσμο. Οι ηρωες οι ελευθεροι επαγγελματιες ξερω γω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Φιλτρο λαδιού....

Bosch Φίλτρο λαδιού Audi, Seat, Skoda, Volkswagen 0451103318 | Skroutz.gr

4.5 ευρω... γιατι 9 ; giati ετσι ειναι το εμπόριο.... με την ίδια λογική που βρήκα το γιαούρτι το τοτάλ στο ΜΑΡΤ 2,5 ευρώ το κιλό ενω σε άλλα σουπερ το δίνουν 4,5. Το ιδιο ακριβως γιαούρτι.

Στο εμπόριο αν δεν τα φουσκώσεις δεν βγαίνεις κερδισμένος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Βαλβολίν στα 57 ευρώ... περνάς και το παίρνεις απλά. Πάς σε ενα συνεργείο και του λές άλλαξε μου λάδια... θα δωσεις και ενα 20αρικο για την ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ και θα σου βγει ενα 80 αρι την ιδια στιγμη που η αντιπροσωπεια θα σου επαιρνε 130.
Η τιμή δεν είναι ίδια γιατί δεν έχουν όλοι τους ίδιους προμηθευτές.

130 αντί για 80 αλλά μόνο και μόνο επειδή το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν έχει την υπογραφή της αντιπροσωπείας χάνει την μεταπωλητική αξία του.
 

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Πιστευω οτι αυτό ειναι ένα παραμύθι που καλά κραττεί την ιδια στιγμή που ενα κάρο ελευθεροι επαγγελματίες έχουν βρει τρόπους να αποκρύπτουν εισοδήματα και άρα να μην φορολογούνται ή να σου λένε.... πλήρωσε εσυ το ΦΠΑ αμα θές.... στη δική μου τη δουλειά ομως δεν μπορώ να πώ το ίδιο γιατι το ΦΠΑ μου το κρατάει ετσι και αλλιως απο το μισθό.
Τι παραμύθι; Κι εμένα ο εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα μού δίνει μισθό, από τον οποίο αφαιρεί τον φόρο που θα κληθω να πληρώσω στο τέλος. Για να μου δώσει αυτά τα λεφτά, όμως, θα πρέπει ο ίδιος να τα βγάλει από την αγορά πρώτα.

Το κράτος κυριολεκτικά μαζεύει όλους τους φόρους και μετά πληρώνει τις υποχρεώσεις του. Ο φόρος εισοδήματος που πληρώνει ένας Δ.Υ. είναι στην ουσία λεφτά του κράτους που επιστρέφουν στο κράτος. Δεν μπορεί να βασιστεί εκεί το κράτος για να έχει έσοδα...

Τα έσοδα του κράτους προκύπτουν κυρίως από την ιδιωτική πρωτοβουλία, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού.

Άρα δεν μπορείς να λες "Δεν πληρώνεις εσύ τους φόρους των Δ.Υ.", γιατί ο μισθός τους είναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ο φόρος που πληρώνουμε όλοι (και μάλιστα o φόρος των Δ.Υ. επιστρέφει ξανά στην τσέπη τους με μορφή μισθού :laugh:)
 

Guest 126033

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νταξει Μαργαριτα εγω δεν ειμαι φοιτητης να με ταϊζει ο μπαμπάς μου είμαι χρόνια έξω στη πιάτσα και γνωρίζω καλά τι γίνεται. Αν για τα κοράκια εχεις να πείς αυτά τι να σου πω ειτε κάνεις αντιλογο απλα για να τον κάνεις ειτε είσαι και εσύ σαν και αυτούς. Οποτε κόρακας κοράκου μάτι ΔΕΝ βγάζει... σορρυ κιολας.
πρωτων κανω αντιλογο γιατι ΞΕΡΩ πως δουλεύει ένας επαγγελματίας και ΦΥΣΙΚΑ όσο μας αυξάνουν τους φόρους και τις εισφορές είμαστε και εμεις αναγκασμένοι όλο αυτό να το μετατωπισουμε στους αγοραστές εφοσον ΔΕΝ ειμαστε φιλανθρωπικο ταμειο και δεύτερων κορακι αν είμαι εξαρτάται πως εννοείς τον χαρακτηρισμό αυτο ....

Το ψάρι βρωμάει από το κεφαλι καλό μου ,μακάρι να μπορούσαμε να είχαμε άλλο κόστος...

30 χρόνια στο τομέα αυτό δόξα το θεό η εταιρεία μας δεν έχει αυτό το όνομα και είμαστε σε θέση πλέον να διώχνουμε πελάτες που έρχονται να μας κάνουν υποδείξεις στην ίδια μας την δουλειά και έχουμε μετά την χαρά και την τιμή να τους εξυπηρετούμε όταν μένουν πάνω στους δρόμους για κακή συντήρηση του αυτοκινήτου τους ...:lol:

Είπαμε ότι πληρώνεις παίρνεις, γενικά μιλάω και όχι για τις αντιπροσωπείες μόνο..

Αν καταλαβες αγαπητε οπως και να εχει στα χερια μας καταληγεις οποτε εισαι ελευθερος ν αποφασισεις που θα πας το αυτοκινητο σου :P

Να σου πω ιστορίες από επισκευές αυτοκινήτων πιυ έγιναν σε μικρά ΜΗ πιστοποιημενα συνεργεία και μετά η ίδια ζημιά τους βγήκε διπλάσια;;;

Συγνώμη αλλά στο γιατρό για θεραπεία πας και ζητάς πτυχία και πιστοποίηση το αυτοκίνητο σου δηλαδή γιατί να το πας κάπου που δεν τα έχει όλα αυτά;
Ασφάλεια!
Εξαρτάται η ζωή σου από αυτό!

Να ήξερες μόνο τι μαζεύουν κάθε μέρα τα αυτοκίνητα μας από τους δρόμους....

Και όλοι να λένε δεν ξέρω έμεινα, προχθές το ουρά από το συνεργείο....

Οποίος έχει αυτοκίνητο και δεν το συντηρεί όπως πρέπει, ειδικά στο θεμα των ελαστικών είναι τέλειος ανεύθυνος,απλά...
Ελαστικά φρένα και άλλα πολύ βασικά κομμάτια ελέγχονται, δεν πας μόνο για λάδια..

Δε θα παω να δωσω 100 ευρω στη αντιπροσωπεια να μου αλλαξει λάδια... αυτα να τα ξεχάσουνε... θα το κανω μονο οσο ισχυει η εγγυηση. Και στα τελευταια εκανα αυτη τη δουλειά πηγαινα έπαιρνα το λάδι το αυθεντικό και μου το βάζανε σε ενα συνεργείο. Με 40 ευρω συνολο οχι 80 που ζητουσαν στην αντιπροσωπεία.
Τώρα που η μερσεντες εξαγόρασε τους πάντες και θα γίνουν όλες μια αντιπροσωπεία, έλα να μου πεις τι έχει να γίνει..

Γερμανία Γαλλία συμμαχία στο κομματι αυτό..
Κατσε να δεις μεσα στο 2024 πόσα θα αλλαξουν ότι αφορά τις αντιπροσωπιες ..

40 νέες ενιαίες αντιπροσωπιες έρχονται σε Ελλάδα και Κύπρο...

πλεον τα παντα θα γινονται εκει ...αν οσα χρονια εχεις την εγγυηση δεν πας εστω και για λαδια σε αυτους θα την χανεις !

Η μερσεντες πλεο σταμάτα την παραγωγή των αυτοκινήτων θα ασχοληθεί με το μεγάλο στόλο της ,αέρα και θάλασσα..τα αυτοκίνητα για την μερσεντες ήταν απλά τα τσιγάρα τους..εξου και προχώρησαν σε όλο αυτό..


Το ιδιο λάδι ακριβως.... πηγαινανε το αμαξι κάτω το ανεβάζανε... και ξεβιδώνανε απλά και χυνοταν το λάδι και εφευγε και έβαζαν αλλο... σπουδαια δουλειά για 80 ευρώ. Δεν ξερω αν εχεις αλλάξει ποτέ λάδια και μου λες για μπακαλο υπολογισμούς.
Εγώ δεν αλλάζω λάδια έχω άτομα όμως που τα πληρώνουμε αδρά να το κάνουν..

Έπειτα όταν πας για servis καλέ μου δεν θα αλλάξεις μόνο λάδια..
Θα γίνει έλεγχος ΟΛΟΥ του αυτοκινήτου..
Οπότε ναι η εργατικό ώρα κοστίζει γιατί περιλαμβάνει το απαραίτητο έλεγχο αυτού..

Δεν μπορείς ν αφήσεις ένα αυτοκίνητο να φύγει χωρίς να το κάνεις πληρεί έλεγχο..είπαμε υπευθυνότητα στην δουλειά μου ...ζωές κουβαλάει..

Υπαρχουν αυτοκινητα που αλλαζοντας λαδια πρεπει να μπουν και στον εγκεφαλο μετα να ρυθμιστουν και καποιες αλλες λειτουργιεε τους παράλληλα..
Αυτο το ξερεις,ή επειδη δεν σας το λενε το θεωρειτε περιττο ;

Το να μπει ένα αυτοκίνητο στον εγκέφαλο για να σβήσει απλά μόνο μια ενδείξεις γνωρίζεις την διαδικασία και από ποιον πρέπει να γίνει;
Γνωρίζεις πόσο έχει ένα τέτοιο μηχάνημα;


Οπότε άσε σε αυτό το κομμάτι να ξέρω κάτι παραπάνω αγαπητέ μου ..ειπαμε ο καθενας στη δουλεια του ...

Είναι σαν να πηγαίνω στη μοδίστρα και θα της λέω πως να κάνει την δουλειά της ...

Α! Και οι δημόσιοι νομίζω ξέρεις από που πληρώνονται...από ποιους φόρους..

Μην θυμηθω περίοδο τσίπρα που είχε πάει η δική μας φορολογία ,στο Θεό για να μπορεί να πληρώνει όλους τους δημόσιους και τα επιδόματα εφοσο του είχαν κόψει όλα τα πακέτα...

Αλυσίδα είναι αυτά Κώστα μου ,το χρήμα κάνει ένα πολύ συγκεκριμένο κύκλο, οποτε και "εσας "ολοι εμεις σας " πληρωνουμε " Και εσείς όταν πληρώνετε τα έξοδα σας ένα μέρος τον χρημάτων σας σε εμάς καταλήγει...

Έπειτα οι δικές σας κρατήσεις ειναι και για το εφάπαξ που θα πάρετε στο τέλος, μην ξεχνιόμαστε...δεν ειναι ολα για τους φορους σας .... :P
😘
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,793 μηνύματα.
Η τιμή δεν είναι ίδια γιατί δεν έχουν όλοι τους ίδιους προμηθευτές.

130 αντί για 80 αλλά μόνο και μόνο επειδή το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν έχει την υπογραφή της αντιπροσωπείας χάνει την μεταπωλητική αξία του.

Καααλα... Εγώ είδα χθες στο car.gr ένα μοντέλο ίδιο με το δικό μου του 2019 το έδιναν 12.500 ευρώ... Εγώ αν το έβαζα τώρα θα το έβαζα 11.500 και αν ήθελε κάποιος ας μην το έπαιρνε επειδή δεν θα είχε σφραγίδα αντιπροσωπείας. Το αμάξι είναι προσεγμενο και φροντισμενο αλλά όχι σε υπερτιμημενους μηχανικους. Να βάλεις ένα λάδι είναι 2 λεπτά δουλειά... Βγάζεις το καπάκι φευγει το παλιο λάδι και μπαίνει καινουργιο. Αυτή είναι η εργασια για 40 ευρώ ; ελα ρε φίλε. Έτσι έγιναν πλουσιοι όλοι αυτοί κλέβοντας το κόσμο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τι παραμύθι; Κι εμένα ο εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα μού δίνει μισθό, από τον οποίο αφαιρεί τον φόρο που θα κληθω να πληρώσω στο τέλος. Για να μου δώσει αυτά τα λεφτά, όμως, θα πρέπει ο ίδιος να τα βγάλει από την αγορά πρώτα.

Το κράτος κυριολεκτικά μαζεύει όλους τους φόρους και μετά πληρώνει τις υποχρεώσεις του. Ο φόρος εισοδήματος που πληρώνει ένας Δ.Υ. είναι στην ουσία λεφτά του κράτους που επιστρέφουν στο κράτος. Δεν μπορεί να βασιστεί εκεί το κράτος για να έχει έσοδα...

Τα έσοδα του κράτους προκύπτουν κυρίως από την ιδιωτική πρωτοβουλία, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού.

Άρα δεν μπορείς να λες "Δεν πληρώνεις εσύ τους φόρους των Δ.Υ.", γιατί ο μισθός τους είναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ο φόρος που πληρώνουμε όλοι (και μάλιστα o φόρος των Δ.Υ. επιστρέφει ξανά στην τσέπη τους με μορφή μισθού :laugh:)

Θυμάμαι μόνο μια χρονιά είχα κόψει κάτι παραβάσεις που έδωσαν στο κράτος 20.000 ευρώ. Αν αυτο το διαιρέσεις με το 12 δινει 1620 ευρώ το μήνα.... τοτε δεν έφτανα ουτε τα 1400 οπότε.... δεν νομίζω πως ο δικός σου ο εργοδότης πλήρωσε ποτέ τον δικό μου μισθό.

Παραμύθι ειναι λοιπόν οτι το κράτος έχει έσοδα μόνο απο τους φόρους των ικανων ελευθερων επαγγελματιών οι οποίοι πληρώνουν τους τεμπέληδες Δ.Υ. Το κράτος μπορεί να έχει έσοδα ΚΑΙ απο την δουλειά όλων αυτων των Δ.Υ οι οποίοι ασχολούνται με το αντικείμενο... εφοριακοί - αστυνομοι- λιμενικοί κτλ.

Σκέψου οτι έβγαλα μια προσθετη δουλειά που απέδωσε στο κράτος το παραπάνω ποσό και επι αυτού του ποσού δεν έλαβα ουτε 1% ως μπόνους.

* ίσα ίσα για ασυνεπείς ελ. επαγγελματίες εμείς είμαστε ο εύκολος στόχος καθως ο μισθός μας φαίνεται παντού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top