Σέρβις, αξεσουάρ, απορίες σχετικά με το αυτοκίνητο

Wonderful

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Ωραία έχεις να μου το στειλεις ;
Μπες πρώτα στην ιστοσελίδα της opel και βάλε το μοντέλο του αυτοκινήτου σου να δεις αν υπήρχε καμπάνια ανάκλησης και δεν την πήρες είδηση .

 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,957 μηνύματα.
Ασε ρε έχω ακόμη μια δόση καταλυτη 250 ευρώ που το έβαλα πριν 2 μήνες.

Αμα με ξαναδουν να μου τρυπησουν τη μυτη και θα παω να βγάλω από πισω και το διαφημιστικό της αντιπροσωπείας. Τσάμπα διαφήμιση να πουμε. Γιατί είμαι ευχαριστημένος για να κάνω διαφήμιση ; οχι. Θα βγει λοιπόν.

Φυσικά θα ενημερωθεί και ο κεντρικός προμηθευτης στην Γερμανία.

Από εκεί και περα έχω δυο επιλογές... Να βάλω έναν δικηγόρο και να τους παω δικαστικά η να παω να το φτιάξω σε κάποιον με 1000 ευρώ που μου είπαν ένας καλός γνωστός που εχω. Και αμα με ξαναδουν στην Opel

Γιατί σε 5 χρόνια θα παρω καινουργιο... Να με φτυσουνε.

Το πολυ σε 5-7 χρόνια από σήμερα θα παρω άλλο.

Αστους. Θα τους φτιάξω.

πολλα καινούρια αμάξια καίνε λάδια, ενώ δεν θα έπρεπε. ο καταλύτης λογικά τα έφτυσε από τα καμμένα λάδια. η ποιότητα στα υλικά έχει πέσει, χρησιμοποιούν αλουμίνιο πολύ πλεόν, που δεν αντέχει, κακό engineering. καλό είναι να γίνεται μια έρευνα αγοράς πριν. προσωπικά θα έπαιρνα ένα αυτοκίνητο με κάποια ιστορία πίσω του, 3-4-5 χρόνων. να ξέρω περί τήνος πρόκειται και που πονάει.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Κατά πάσα πιθανότητα, αν η ανάκληση αφορούσε τη παρτίδα σου θα σε τηλεφωνούσαν από την Opel. Αν το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύηση και δεν καλύπτει η μαμά εταιρεία δεν πρόκειται να στο κάνουν τζάμπα.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Κατά πάσα πιθανότητα, αν η ανάκληση αφορούσε τη παρτίδα σου θα σε τηλεφωνούσαν από την Opel. Αν το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύηση και δεν καλύπτει η μαμά εταιρεία δεν πρόκειται να στο κάνουν τζάμπα.

Η μαμά εταιρεία ποια ειναι ; γιατι θα ενημερωθεί ο κατασκευαστής στην Γερμανία. Εχω γράψει μια τρισέλιδη αναφορά με το ιστορικό.

Μη περιμένουν να μη γίνει θέμα.

Μετά θα μιλήσω με εκεινον που το πήρα... εάν δεν θελήσει να επωμιστεί την εργασία και να βάλω τα ανταλλακτικά.

Θα έχουμε δικαστική εμπλοκή.

Αν θέλουν να παίξουμε έτσι οκ. Εγω μαλακας δεν ειμαι ξαφνικά να επωμιστώ μια δαπάνη 2000 ευρώ σε ενα αυτοκίνητο το οποίο ειναι 5 ετίας. Μπορώ όμως να επωμιστώ την ατυχία στη μεση.

Ουκ αν λάβεις παρα του μή έχοντος. Θα λογικευτούν και θα φερθούν με σύνεση αλλιώς θα έχουμε μπλεξίματα.

Νομικά δεν έχει σημασία εάν το δικο μου μοντέλο δεν έχει ανάκληση όταν το ξαδερφάκι του το Grandland έχει.

VAUXHALL GRANDLAND X 2018 - Check vehicle recalls - GOV.UK (check-vehicle-recalls.service.gov.uk)

Όποιος τα ακούει γελάει καινούργιο αυτοκίνητο να ψαχνόμαστε με τσιμούχες και ρεκτιφιέ επειδη καταναλώνει λάδι. Ντροπή εντάξει.

Ειμαι εκνευρισμένος και στεναχωρημένος και πιστεψε με θα κάνω τα πάντα προκειμένου να βγάλω άκρη και να μην τους αφήσω έτσι. Θα ψάξω πολλά , δεδικασμένα , οδηγίες , θα βρώ εναν εμπειρογνώμονα να μου βεβαιώσει οτι ΔΕΝ υφίσταται ενα τέτοιο αυτοκινητο ζημιά επειδη απλά εβαλες το λάδι που έπρεπε αλλα σε άλλο συνεργείο κτλ.

Αρκετά εντάξει. Ακομη το πληρώνω στη τράπεζα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η μαμά εταιρεία ποια ειναι ; γιατι θα ενημερωθεί ο κατασκευαστής στην Γερμανία. Εχω γράψει μια τρισέλιδη αναφορά με το ιστορικό.

Τον κατασκευαστή στη Γερμανία εννοώ (ως μαμά εταιρεία). Την opel στην Ελλάδα πρέπει να την έχει ο όμιλος Συγγελίδης.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.

Τον κατασκευαστή στη Γερμανία εννοώ (ως μαμά εταιρεία). Την opel στην Ελλάδα πρέπει να την έχει ο όμιλος Συγγελίδης.

Ο κατασκευαστης στη Γερμανία ειναι η πρωταρχική μου κίνηση ήθελα να μιλησω με τη Πρεσβεία πρώτα. Και αν θα το κάνω μετφραση στα αγγλικά ή τα Γερμανικά.

Να μου εξηγήσουν εαν είναι λογικά όλα αυτά.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,957 μηνύματα.
Ο κατασκευαστης στη Γερμανία ειναι η πρωταρχική μου κίνηση ήθελα να μιλησω με τη Πρεσβεία πρώτα. Και αν θα το κάνω μετφραση στα αγγλικά ή τα Γερμανικά.

Να μου εξηγήσουν εαν είναι λογικά όλα αυτά.

όλα αυτά επειδή καίει λάδια;
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,957 μηνύματα.
Το θεωρεις απλο να αδειάζει η βεργα του λαδιου καθε 1000 χλμ ; :/: dhladhνα εχει περιπου 1 λιτρο καταναλωση λάδι στα 1000 χλμ ; το θεωρεις ασημαντο ;

είναι πολύ συνηθισμένο σε αμάξια μετά το 2005 (περίπου). π.χ. στα VAG.
ειλικρινά δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
einai η χειροτερη βλαβη και η πιο ύπουλη που μπορείς να έχεις στο αυτοκινητο ειδικά εαν η καταναλωση δεν προέρχεται απο τη τάπα του λαδιού. Σημαινει οτι υπάρχει εσω τερική διαρροη. Αλοιμονο σου αν το αφήσεις καιρό έτσι... θα πάρεις τη μηχανή στα χέρια σύντομα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

είναι πολύ συνηθισμένο σε αμάξια μετά το 2005 (περίπου). π.χ. στα VAG.
ειλικρινά δεν ξέρω αν θα βγάλεις άκρη.
πρέπει να ανοιχθεί (λυθεί) η μηχανή για να βρεθεί το πρόβλημα.

Δεν μπορείς να συμπληρώνεις λάδι καθε 1000χλμ. Ειναι προβληματικό.

Αν καβαλάτε αμάξι πρέπει να κοιτάτε τακτικά τα λάδια. Εκτος απο το αντιψυκτικό.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,957 μηνύματα.
πρέπει να ανοιχθεί (λυθεί) η μηχανή για να βρεθεί το πρόβλημα.

Δεν μπορείς να συμπληρώνεις λάδι καθε 1000χλμ. Ειναι προβληματικό.

Αν καβαλάτε αμάξι πρέπει να κοιτάτε τακτικά τα λάδια. Εκτος απο το αντιψυκτικό.

χαίρω πολύ. αλλά σου ξαναλέω, είναι πολύ σύνηθες πλέον και θεωρείται φυσιολογική φθορά.
στα παλιά αμάξια συνέβαινε μετά από 15-20 χρόνια. στα καινούρια συμβαίνει πιο σύντομα, λόγω κατώτερης αντοχής υλικών συνήθως.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
χαίρω πολύ. αλλά σου ξαναλέω, είναι πολύ σύνηθες πλέον και θεωρείται φυσιολογική φθορά.
στα παλιά αμάξια συνέβαινε μετά από 15-20 χρόνια. στα καινούρια συμβαίνει πιο σύντομα, λόγω κατώτερης αντοχής υλικών συνήθως.

Aυτη τη κατώτερη αντοχή του υλικού εγω δεν την δέχομαι.

Φυσιολογική φθορά θα λογιζόταν στα 10 χρονια όχι στα 5.

Τελοςπαντων εαν δεν βγάλω ακρη οπως λές θα τους συρω στα δικαστήρια.
Και εκει θα πούμε πολλά. Εγω δεν αστειεύομαι φίλε πλέον. Και δεν χρωστάω και σε κανέναν.

Αρκετά έχω κάνει το καλό παιδί... δεν θελει να είσαι καλός σήμερα... θελει απλά να τους βομβαρδίζεις μονο έτσι σε σέβονται.

Ακόμη και αν έχει λήξει η εγγύηση θα αποδειχθεί ότι η φθορά δεν ειναι φυσιολογική. Η εταιρεία οφείλει αποζημίωση.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 28,010 μηνύματα.
Αν μου λέγαν εμενα στα 1000χμ οτι κανει την καταπιονα στο λάδι, θα το χα παει μάντρα ηδη για λιώσιμο.

Φρέσκο και φουλ χυνόταν στην αλλαγη στο χρονο επάνω με περιπου τοσα χμ. Ιάπωνας.

Μέχρι κι εγω που ειμαι ασχετος το βρισκω ανωμαλία αυτο που διαβάζω.

Σκίσιμο συνοπτικά, καινούριο πάτο. Μάντρα για λιώσιμο θα το χα παει.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Αν μου λέγαν εμενα στα 1000χμ οτι κανει την καταπιονα στο λάδι, θα το χα παει μάντρα ηδη για λιώσιμο.

Φρέσκο και φουλ χυνόταν στην αλλαγη στο χρονο επάνω με περιπου τοσα χμ. Ιάπωνας.

Μέχρι κι εγω που ειμαι ασχετος το βρισκω ανωμαλία αυτο που διαβάζω.

Σκίσιμο συνοπτικά, καινούριο πάτο. Μάντρα για λιώσιμο θα το χα παει.

Από αντιπροσωπεία το πήρα όχι από μάντρα. Απλά μπαίνω σε διαδικασίες τώρα να ψάχνω δικηγόρο να γράφω αναφορές... Να δω πως θα τι στείλω και σε ποια διευθυνση στη Γερμανία κτλ έχει τρέξιμο.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 28,010 μηνύματα.
Από αντιπροσωπεία το πήρα όχι από μάντρα. Απλά μπαίνω σε διαδικασίες τώρα να ψάχνω δικηγόρο να γράφω αναφορές... Να δω πως θα τι στείλω και σε ποια διευθυνση στη Γερμανία κτλ έχει τρέξιμο.
Ναι ρε ξερω, άλλο λεω, θα το πηγαινα να το λιώσω απο τα νευρα μου αμα ειχα παθει τετοιο.

Σκίστους.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Ναι ρε ξερω, άλλο λεω, θα το πηγαινα να το λιώσω απο τα νευρα μου αμα ειχα παθει τετοιο.

Σκίστους.

Μίλησα με τον γενικό διευθυντή των καταστημάτων που το ειχα πάρει τοτε.... αρχικα ξεκινησε καλά η συνομιλία στη διάρκεια ειχαμε εντάσεις. Στην αρχη πηγε να με ψαρώσει κάπως κάνοντας συνεχόμενες και άμεσες ερωτήσεις... σαν δικηγόρος.

Σε κάποια φάση του ειπα πως το θέμα ειναι σοβαρό μπορεί να έχει νομικές προεκτάσεις και πως θα σας ζητησω επίσημα τα στοιχεια του κατασκευαστη απο τον οποίο λάβατε το αυτοκίνητο πρίν το δώσετε σε μενα να του αποστείλω επιστολή διαμαρτυρίας.... Τελικά ομαλοποιήθηκε ξανά ευτυχως η κατάσταση και το κλείσαμε αναμένοντας να του στειλω τα στοιχεια... σφραγιδες συνεργειων απο το βιβλιο του αυτοκινήτου και αυτος βεβαια μου ζητησε και τιμολόγιο λαδιών που έβαλα στο αμαξι οταν το ειχα πάει σε δυο μη εξουσιοδοτημένα κέντρα.

Βεβαια η λέπτομέρεια ειναι την οποια θα του τη γράψω σε λίγο στο email οτι το αμαξι πριν παει πρωτη φορά σε μη εξουδιοτημένο κέντρο ειχε 60000 χλμ και τοτε εβγαλε την ένδειξη OIL PRESSURE FAULT. Για ποιο λόγο τοτε ο κινητηρας αρχισε να καταναλώνει λάδι πέραν του φυσιολογικού και ενω τα σέρβις μεχρι τοτε γινονταν στο επίσημο ;

η βασική τους γραμμή ειναι ' ΠΑΣ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΒΑΡΒΑΡΟΣ ' δεν έβαλα ελαιόλαδο του λέω στη μηχανή ακόμη και οταν ειχε πάει σε μη εξουσιοδοτημένο δυο φορές.

Εν κατακλείδι
το θετικό ειναι πως τον ειδα κάπως πρόθυμο να βοηθήσει.... δυσκολη μέρα και σήμερα παω να βρω τα έγγραφα και να συντάξω το email.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Η υφιστάμενη εγγύηση που δίνει η opel είναι σε αυτό το link:
Λογικά κάτι παρόμοιο θα ίσχυε και όταν το πήρες.

Αν έχεις ξεπεράσεις τα 75000 χιλιόμετρα δύσκολα θα σε καλύψουν ακόμα και στην αντιπροσωπεία να πήγαινες.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Η υφιστάμενη εγγύηση που δίνει η opel είναι σε αυτό το link:
Λογικά κάτι παρόμοιο θα ίσχυε και όταν το πήρες.

Αν έχεις ξεπεράσεις τα 75000 χιλιόμετρα δύσκολα θα σε καλύψουν ακόμα και στην αντιπροσωπεία να πήγαινες.

Λογισμικό που να δείχνει οτι το error κτυπησε στα 60.000 χλμ υπάρχει ;

Γιατι απο τα 47.000 χλμ πήγα για αλλαγή λαδιών στα 60 ενώ η συσταση του κατασκευαστη ήταν στα 62.000 ;;

(ανα 15.000 χλμ δηλαδή). Αυτο θα του γράψω στο email. Και εχω και βιβλιο των σέρβις που έχει μόνο 2 αλλαγες λαδιών σε 2 μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Τυπικά δεν με καλύπτει αλλα η επομενη κίνηση μου αν δεν αποδεχθούν εστω το 50% θα ειναι να στειλω επιστολή στον Γερμανό.

Θα το εξαντλήσω. Να ξέρουν οτι την επομενη δεν θα με δούν σαν πελάτη ουτε σε ακτίνα 100 χλμ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εχω και εγω μερίδιο ευθύνης σίγουρα γιατι δε φαντάστηκα στα 60000 χλμ οτι ενα καινούργιο αυτοκινητο μπορεί να εμφανίσει τέτοια ευπάθεια. Εκει παίχτηκε όλο το παιχνίδι γιατι αν πηγαινα στα 60.000 και το έβλεπαν ειτε θα μου το έλεγαν είτε όχι... αν ομως δεν το έλεγαν ειχα περιθώρειο μέχρι τα 75000 να το δώ και μόνος μου και να τους το πώ. Εκει εγινε η δική μου μαλακία... την οποία και θα πληρώσω αλλα για ενα 50% ειμαι όχι για παραπάνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Λογισμικό που να δείχνει οτι το error κτυπησε στα 60.000 χλμ υπάρχει ;

Γιατι απο τα 47.000 χλμ πήγα για αλλαγή λαδιών στα 60 ενώ η συσταση του κατασκευαστη ήταν στα 62.000 ;;

(ανα 15.000 χλμ δηλαδή). Αυτο θα του γράψω στο email. Και εχω και βιβλιο των σέρβις που έχει μόνο 2 αλλαγες λαδιών σε 2 μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Τυπικά δεν με καλύπτει αλλα η επομενη κίνηση μου αν δεν αποδεχθούν εστω το 50% θα ειναι να στειλω επιστολή στον Γερμανό.

Θα το εξαντλήσω. Να ξέρουν οτι την επομενη δεν θα με δούν σαν πελάτη ουτε σε ακτίνα 100 χλμ.
Καλά το σκέφτεσαι. Πρέπει να του πεις ότι το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα από τότε και σου έλεγαν ότι είναι εντάξει.

Έκπτωση λογικά θα σου δώσουν.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Καλά το σκέφτεσαι. Πρέπει να του πεις ότι το αυτοκίνητο είχε πρόβλημα από τότε και σου έλεγαν ότι είναι εντάξει.

Έκπτωση λογικά θα σου δώσουν.

Η επισκευή θα είναι μεγάλη σίγουρα πάνω απο 2000 ευρώ.... μπορώ να πληρώσω μέχρι τα μισά. Να αναλάβω ενα μέρος της ευθύνης. Και αυτο διότι κοιμήθηκα και μόνο... σε επομενη αγορά ΔΕΝ θα ειμαι έτσι.

Πρέπει να κάνουμε πράγματα οσο πιο νωρίς γινεται για να τρώμε τα μουτρα μας και να μαθαίνουμε. Ετσι εμαθα και εγω ηταν το πρώτο μου αυτοκίνητο. Δε γνωριζα οτι μπορεί να υπάρξει τέτοια καντεμία... ΠΕΡΙ ΚΑΝΤΕΜΙΑΣ πρόκειται.

Αν πάμε δικαστικά... αυτοι νομίζουν θα κερδίσουν αλλα θα έχουμε και οι δύο απώλειες. Γιατι θα βάλω εμπειρογνώμονες να αποδείξω αυτο που σου λέω. Σιγουρα θα υπάρξει συνυπαιτιότητα ... φταιω και εγώ και το παράδεχομαι οχι όμως ολοκληρωτικά.

Ο Διευθυντής είναι ζαγάρι... χρόνια στα αυτοκίνητα... αν δεν είχα ψαχθει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ μονος μου... που έπαιρνα το αμαξι το πρωι οποτε είχα ρεπό ή αδεια και έτρεχα στα συνεργεία να το ρωτησω και διαβαζα και μόνος μου δεν θα μπορούσα να σταθώ ουτε στο τηλέφωνο.

Ειναι τραγελαφικό κάποιος να διατηρει στη κατοχή του αυτοκίνητο και να μη ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ανα 2000 χλμ... ειναι τραγικό. Το πιο σοβαρό ειναι το λάδι του κινητήρα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και κάτι ακόμη... αν κατακλήξουμε δικαστικά... το ότι ένας άνθρωπος απο τα 47.000 χλμ το πάει για σέρβις στα 60.000 και ενω δεν έχουν συμπληρωθεί ΟΥΤΕ τα 15000 χλμ που γράψαμε πιο πάνω ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ενας χρόνος... ... διοτι το σέρβις γίνεται ανα 15000 χλμ ή ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ... εγω οταν το πήγα στα 60 ηταν μετα 9 μήνες.

Αυτο δειχνει άνθρωπο που δεν ενδιαφέρεται για το αμάξι και τη τεχνική / μηχανική του συντήρηση ;

Νομικός έπρεπε να γίνω.

Για αυτο σου λέω... ο Διευθυντης είναι ζαγάρι αλλα στάθηκα και εγώ καλα σήμερα που τα μιλούσαμε κανα μισάωρο στο τηλέφωνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top