Τα νέα της αυτοκινητοβιομηχανίας

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Εδώ θα μπορούμε να γράφουμε οτιδήποτε έχει να κάνει με τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας!

Ξεκινάω εγώ.
•Σε νέα απεργεια προχωρούν οι εργαζόμενοι της General Motors καθώς η μεγαλύτερη αυτοκίνητοβιομηχανια των ΗΠΑ σχεδιάζει το κλείσιμο εργοστασίων στις ΗΠΑ.Επισης οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην μαζική μεταφορά εργοστασίων από την Αμερική στην Κίνα.

•Μέχρι το τέλος του έτους η Toyota θα φέρει και στην Ελλάδα το Toyota Camry το best seller sedan των ΗΠΑ.Η τιμή του θα ξεκινάει κοντά στα 30.000€.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Η Honda ανακοίνωσε ότι το 2021 σταματά τις πωλήσεις Diesel αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota,η GM,η Ford και η Audi θα εγκαταστήσουν στα οχήματα του την ψηφιακή βοηθό της Amazon Alexa.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_Σταύρος_

Δραστήριο μέλος

Ο Σταύρος, χωρίς _ _ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 693 μηνύματα.
Αν τα αυτοκίνητα λειτουργούσαν σαν τους υπολογιστές, την κάτσαμε τη βάρκα :lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Τα νέα της εβδομάδας!!!

•Για 3η εβδομάδα συνεχίστηκαν οι απεργειες των εργαζομενων της General Motors στις ΗΠΑ.Η εταιρια έχει χάσει 1 δις Δολλαρια από την κατάσταση αυτή.

•Η Ford ανακαλεί 500.000 αυτοκίνητα λόγω των προβλημάτων στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

•Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι η παρουσίαση του νέου Golf θα γίνει στις 24/10/2019 και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μετά από 3 μήνες.


•Η Toyota ανακοίνωσε το facelift του CHR.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_Σταύρος_

Δραστήριο μέλος

Ο Σταύρος, χωρίς _ _ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 693 μηνύματα.
•Η Toyota ανακοίνωσε το facelift του CHR.
Από όλα αυτά τα....υπερυψωμένα, είναι το μοναδικό όχημα που θα έλεγα μου αρέσει !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Από όλα αυτά τα....υπερυψωμένα, είναι το μοναδικό όχημα που θα έλεγα μου αρέσει !


Είναι πολύ ωραίο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Για 5η εβδομάδα οι εργαζόμενοι της General Motors απεργούν κάτι που έχει στοιχίσει στην Νο1 αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ 1.7 δις δολλαρια.Μια απεργεια χωρίς λόγω καθώς μόνο το 25% των εργαζομενων ήθελε αυτή την απεργεια συν ότι οι εργαζόμενοι της GM παίρνουν κατά μέσο όρο 63$ την ώρα.Αυτα συμβαίνουν όταν τα σωμάτια εμπλέκονται στην οικονομία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 5.302 μηνύματα.
Εσύ τσέκαρες τουλάχιστον αν είναι έγκυρες οι πηγές σου; :laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Τα SUV έχουν κυριαρχήσει και την Ευρωπαϊκή αγορά με το μερίδιο τους τους πρώτους 7 μήνες του 2019 να αγγίζει το 37%!!!Στην Ελλάδα το ποσοστό τους από το 27.7% εκτινάχθηκε στο 31.7%!Αντιθετα το μερίδιο αγοράς των Sedan έχει μειωθεί από το 22.7% του 2011 στο 11% με αποτέλεσμα πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να καταργούν μοντέλα,ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η Ford που καταργεί το Mondeo το 2021!

https://europe.autonews.com/sales-segment/suv-gains-fail-offset-overall-h1-decline-european-market

Προσωπικά και εγώ είμαι υπέρ των SUV.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Πολύ ωραίο το νέο yaris του 2020


Ως Hybrid, που είναι και η πιο σημαντική έκδοσή του, έχει περάσει στην 4η πλέον γενιά του υβριδικού συστήματος, το οποίο ναι μεν έχει παραμείνει στα 1.500 κυβικά σε ότι αφορά τον κινητήρα βενζίνης του αλλά αυτός πλέον είναι καινούργιος και τρικύλινδρος. Λειτουργεί με τον πιο αποδοτικό κύκλο του Atkinson και σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι 15% πιο δυνατός, 20% πιο οικονομικός και με 40% καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση. Καινούργια είναι και η μπαταρία ιόντων λιθίου -η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Yaris- ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο. Παράλληλα θα υπάρχουν και συμβατικές εκδόσεις με επίσης νέα τρικύλινδρα σύνολα 1.000 και 1.500 κυβικών.

https://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/194297/to-kainoyrgio-toyota-yaris-einai-safos-pio-monterno-kai-texnologika-proigmeno
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Άσχημα νέα για την Ford Motors την 2η μεγαλύτερη Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία.

1)Τα κέρδη του 3ου τρίμηνο βυθίστηκαν κατά 57% στα 427 εκατομμύρια Δολλαρια,έναντι 1.07 δις δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.

2)Οι πωλήσεις της εταιρίας στην Κίνα κατέρρευσαν κατά 37% το 3ο τρίμηνο του 2019.

3)Το Ford Explorer SUV έχει σημαντικά προβλήματα με αποτέλεσμα η Ford να σταματά για 2 μήνες την παραγωγή του ώστε να λυθεί το ζήτημα.

https://www.autoblog.gr/2019/10/12/katakrhmnizontai-oi-pwlhseis-ths-ford-sth-kina/

https://amp.detroitnews.com/amp/4062587002


https://www.chicagotribune.com/busi...ckrbedbxfeqvjeyocwi-story.html?outputType=amp
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

betonieras

Νεοφερμένο μέλος

Ο betonieras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Ένα ενδιαφέρον βιντεάκι που είδα πρόσφατα

Τα χειρότερα τρεντς στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Συμφωνώ στα περισσότερα

https://www.youtube.com/watch?v=OcszMakTHCw
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Επίσημο νέο Volkswagen Golf 8ης γενιάς!
Προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα πολύ.







 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.
Επίσημο νέο Volkswagen Golf 8ης γενιάς!
Προσωπικά δεν εντυπωσιάστηκα πολύ.







Μου αρέσει το εσωτερικό των νέων αυτοκινήτων που από τα "πιλοτήριο" με τα πολλά κουμπάκια έχουν μια απλότητα. Ένα καλό που έκανε το tesla στην αισθητική των αυτοκινήτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Και εδώ λοιπόν βλέπουμε τα αρνητικά της τεχνολογίας.
https://m.youtube.com/watch?v=Z__TM8O5w-w
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_Σταύρος_

Δραστήριο μέλος

Ο Σταύρος, χωρίς _ _ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 693 μηνύματα.
Και εδώ λοιπόν βλέπουμε τα αρνητικά της τεχνολογίας.
https://m.youtube.com/watch?v=Z__TM8O5w-w
Tελειο όχημα, μπαίνεις μέσα αφού σε χαιρετήσει προσωπικά, βγάζεις το κινητό-παντόφλα και δεν σηκώνεις κεφάλι μέχρι να σου πει.... "ξύπνα Βασίλη, φτάσαμε" :hehe:

Πέρα από πλάκα σαν ιδέα δεν είναι άσχημη για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων και αλλοδαπών, δεν μας ήρθανε και τίποτα ...Φιλανδοί εδώ που τα λέμε, μηχανοδηγών. Εγώ το εγκρίνω για την περίπτωση ανεπιφύλακτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 33.835 μηνύματα.
Tελειο όχημα, μπαίνεις μέσα αφού σε χαιρετήσει προσωπικά, βγάζεις το κινητό-παντόφλα και δεν σηκώνεις κεφάλι μέχρι να σου πει.... "ξύπνα Βασίλη, φτάσαμε" :hehe:


Έχω καλά νέα!Επειδη όπως ειπα πήγα στην έκθεση σήμερα ρώτησα έναν κύριο που εργάζεται στην Mercedes Benz (στην ποια ανήκει η Smart) και μου είπε ότι αυτό προγραμματίζεται να είναι το ταξί του μέλλοντος τα αμάξια που θα έχουμε εγώ και εσυ θα συνεχίσουν να έχουν τιμόνι απλά με περισσότερη τεχνολογία.Στοχος των αυτοκίνητοβιονηχανιων είναι το 2030 να παράγουν 70% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_Σταύρος_

Δραστήριο μέλος

Ο Σταύρος, χωρίς _ _ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 693 μηνύματα.
μου είπε ότι αυτό προγραμματίζεται να είναι το ταξί του μέλλοντος
Tαξί...Έχεις δει την ολική επαναφορά του 1990 ?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top