Aγορά Αυτοκινήτου

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,291 μηνύματα.
Εγώ λατρευω την οδηγηση, έμαθα να οδηγω από πριν καν κλείσω τα 18, είχα παντα σπορ αυτοκίνητο αλλά τώρα έχω ένα μαυρο τζιπακι. Μαρεσει να είμαι οδηγός και όχι συνοδηγός ☺
Επόμενο αμάξι που θα πάρω μόλις μεγαλώσουν τα παιδιά μια κουρσα.. Μ'αρέσουν 😍

Η οδήγηση είναι όντως μοναδική εμπειρία που σίγουρα μόνο θετικά έχει. Όσο αγορά το Sedan που θέλεις να πάρεις δυστυχώς έχουν μείνει ελάχιστα στην αγορά πλέον καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν μαζικά Hatchbacks και SUVs.
 

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Η οδήγηση είναι όντως μοναδική εμπειρία που σίγουρα μόνο θετικά έχει. Όσο αγορά το Sedan που θέλεις να πάρεις δυστυχώς έχουν μείνει ελάχιστα στην αγορά πλέον καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν μαζικά Hatchbacks και SUVs.
Δεν πειράζει θα πάρω του άντρα μου τη κουρσαρα που πολυ τη ζηλευω αλλά δε μου τη δίνει. Μεταξυ μας δε με βολευει κιόλας. Είναι πιλλα τα κυβικά κ αρκετά βαρυ αμάξι. Εμένα είναι ευκινητο κ πιο μικρό
Πάντως ναι έχουν πια σταματήσει να πωλουνται. Ο κόσμος προτιμα τα πιο πρακτικα ευκολα αμάξια ειδικά για μέσα στη πολη!
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Που να κατεβεις Αθηνα με αυτο το τέρας ρε Φωτη.
Δεν ειναι ιδιαίτερα μεγάλο. Εχει περιπου το ιδιο μεγεθος με ενα bmw x1
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν πειράζει θα πάρω του άντρα μου τη κουρσαρα που πολυ τη ζηλευω αλλά δε μου τη δίνει.
Αυτο πια...
 

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.
Δεν ειναι ιδιαίτερα μεγάλο. Εχει περιπου το ιδιο μεγεθος με ενα bmw x1
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αυτο πια...
Δε μου το δίνει αλλά αυτός το χει τρακάρει όχι εγώ 🤓
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.

Ariana2018

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ariana2018 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 1,488 μηνύματα.


Ψηφίζω mazda mx 30 και το Skoda!!!


Δε θα έπαιρνα σίγουρα τα : fiat, jeep και yaris
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ποσο σεβασμο εχει στο συντροφο του ο ανθρωπος που δεν τον αφηνει να οδηγησει το αυτοκινητο του αναρωτιεμαι.
Όταν κουράζεται στην επιστροφή από ταξίδια μου το δίνει πάντως 🤣
Δεν είναι ότι δε με εμπιστευεται. Είμαι πολυ καλη οδηγός, αντικειμεινικα. Το λέει κι εκείνος δηλαδή 😊
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,825 μηνύματα.
Υπάρχει κάποιος νόμος που ορίζει τα προσόντα του τεχνικού συμβούλου ; @Lasher

επειδη το έψαξα λίγο με την τεχνική πραγματογνωμοσύνη , το ΠΔ 10/1935 αναφέρει στο άρθρο 2 παρ.2 οτι οι πραγματογνώμονες πρέπει να είναι μέλη του ΤΕΕ και στο Άρθρο 3 η αποδεικτική τους δύναμη ειναι πλήρης.

Ρωτάω για την διαφορά που έχω με την Opel. Σήμερα μίλησα με το ΤΕΕ και το κόστος της πτεχνικης πραγματογνωμοσυνης με πραγματογνώμονες απο το τεχνικο επιμελητήριο ειναι υπέρογκο.

1700-3000 ευρώ μου είπαν.

Εν τω μετάξυ αυτος που μίλησα είχε και αυτος OPEL και είχε πολλά θεματα επίσης. ROFL.

θΑ ΕΊΧΕ αποδεικτική ισχύ σε ενα δικαστήριο μελλοντικό με αγωγη εναντιον της OPEL η πιστοποιηση απο τον μηχανικό που θα μου ανοιξει τη μηχανή και θα μου επισκευάσει τη βλάβη ;

Αν είναι μέχρι 1500 τα έξοδα της αγωγής χωρίς κάτι παραπάνω , το σκέφτομαι να τους πάω δικαστικά αν αποδειχθεί αστοχία απο το εργοστάσιο. Αν όμως μπεί μεσα και η πραγματογνωμοσύνη και φτάσει το ποσό 1000+ 2000 -> 3000 ευρώ δεν αξίζει.

Σε γενικές γραμμές.... όποιος σκεφτεται να πάρει OPEL να το ξανασκεφτεί.

*Όλα αυτά μέτα την επισκευη θα τους κοινοποιηθούν επίσημα με εξωδικο.

Αυτοί νομίζουν οτι εγω θα κουραστώ και θα σταματήσω αλλα δεν θα γίνει έτσι. Και όλοι αυτοοι που γινονται ξαφνικά διευθυντές και ξεχνάνε απο που ξεκίνησαν και όταν προκύπτει ένα σοβαρό θέμα δεν μπαινουν κάν στο κόπο να δείξουν μια ανθρώπινη πλευρά και να σε πάρουν τηλέφωνο και να μιλήσετε. Θα δώσουν απαντήσεις με εξώδικα.

Είμαι ένας τύπος που μια ζωή θα μάχομαι και δεν θα γουστάρω την ψυχρή ανταγωνιστικότητα την υπεροψία την αλαζονεία και τον ναρκισσισμό. Δεν ειναι παραλήρημα. Ειναι η πραγματικότητα.-

Και εν πάση περιπτώση ας δουλέψει και κάνα άλλο συνεργείο.... εστω και μη εξουσιοδοτημένο. Δεν θα θρέφουμε μονίμως τους μεγάλους και τρανούς που οταν προκύπτει ενα πρόβλημα κρύβονται πισω απο γραφεία και κοστούμια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
3131.jpeg
Skype_Picture_2024_03_13T19_00_43_423Z.jpeg

Το yaris της μάνας μου έβγαλε πρόβλημα. κλαψ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Έβγαλε πρόβλημα στον καταλύτη λόγω συντηρητικής οδήγησης λένε. Πρώτη εντύπωση κακή από την αντιπροσωπεία της Toyota. Δεν κατέγραψαν καν την επίσκεψη του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία ηλεκτρονικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,825 μηνύματα.
Έβγαλε πρόβλημα στον καταλύτη λόγω συντηρητικής οδήγησης λένε. Πρώτη εντύπωση κακή από την αντιπροσωπεία της Toyota. Δεν κατέγραψαν καν την επίσκεψη του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία ηλεκτρονικά.

Το αμάξι ειναι με 2500 χιλιομετρα και έβγαλε πρόβλημα στο καταλύτη ; τι εννοείς δεν κατέγραψαν καν την επίσκεψη. Υποχρεωμένοι ειναι , έχει εγγύηση το αμάξι.

Εγω στη φάση που είμαι , που δεν έχω και εγγύηση εχω στειλει email στη μαμά εταιρεία στη Γερμανία σημερα είδα απάντησαν - με παραπέμπουν βεβαια στην Ελλάδα αλλά αν ο έμπορος δεν δεχθεί επειδή ξανα εκκίνησαν οι συνομιλίες να του το πάω πάνω να το δεί.... κάπως δεν θα πρέπει να αναλάβουν μέρος ευθύνης εάν φταίνε ;

Εγω πχ γιατί να φταίω αν τα ελατήρια της μηχανής χαλάρωσαν επειδή δεν ήταν σωστό το υλικό ; λέμε τώρα.

Εγω τους είπα θα καταγραφούν οι ζημιές. Και αν δεν φταίω και δεν δεχτούν να μου κάνουν μια τιμή λογική. Θα τους στείλω σε πρώτη φάση ενα εξώδικο. και βλέπουμε.

δε θα κατσω τωρα να παίξω με τον καθένα που δεν έχει μάθει τη βασική αρετή του να παραδέχεσαι όταν ο άλλος δεν φταίει και να μη πάς να τα φορτώσεις πάνω του. Γενικά , γιατι μπορεί οι άνθρωποι να ανταποκριθούν κιόλας. Εγω μέχρι ενα 1000αρικο το πληρωνω ως εκεί όμως.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και την επόμενη φορά... αν δώ αμάξι στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή να λέει κατανάλωση λαδιού πανω απο μισό λιτρο τα 1000 χλμ ουτε θα κατσω να το συζητήσω.

Έχουν ροπή στην κατανάλωση λαδιού. Τι να κάνουμε αν δεν πάθεις... δεν θα μάθεις. Απλά πληρωσα αρκετά λεφτά για να μάθω. Δυστυχώς. Τα εμαθα δηλαδή με τον bad way.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Το αμάξι ειναι με 2500 χιλιομετρα και έβγαλε πρόβλημα στο καταλύτη ; τι εννοείς δεν κατέγραψαν καν την επίσκεψη. Υποχρεωμένοι ειναι , έχει εγγύηση το αμάξι.
Κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα με μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη και μαζεύει υγρασία ο καταλύτης (έτσι μου είπαν). Αυτό δεν είναι ψέματα (2km 4 φορές τη μέρα καθημερινά σε συνθήκες κίνησης).

Πιστεύω ότι πρόβλημα είχε το καύσιμο και δεν γίνοταν καλά η καύση και άναψαν οι προειδοποιήσεις προλειπτικά. Αν ήταν ο καταλύτης θα αναβε μόνο το λαμπάκι του καταλύτη και όχι όλα. Η μικρή μπαταρία τη μέτρησα και ειναι ok.

Δεν την κατέγραψαν στο online σύστημα που έχει η Toyota και έχει πρόσβαση ο πελάτης μέσω του Application.

Δεν χρέωσαν τίποτα αλλά δεν άλλαξαν και τπτ. Απλώς έσβησαν τα λαμπάκια.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,825 μηνύματα.
Tι να σου πώ μακάρι να είναι τόσο απλό. Συνήθως τα λαμπάκια δεν ανάβουν για καλό. Αυτοι τα σβήνουν μέν αλλά μπορει να ανοίξουν ξανά. Εν τω μεταξυ δεν χρεωσαν τιποτα γιατι δεν έκαναν και εισαγωγή του αυτοκινήτου να αρχίσει να μετράει η εργατο ώρα. Απλά έτρεξαν το διαγνωστικό και εσβησαν την ένδειξη. Αλοιμονο αν πληρωνόντουσαν και για αυτό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Tι να σου πώ μακάρι να είναι τόσο απλό. Συνήθως τα λαμπάκια δεν ανάβουν για καλό. Αυτοι τα σβήνουν μέν αλλά μπορει να ανοίξουν ξανά. Εν τω μεταξυ δεν χρεωσαν τιποτα γιατι δεν έκαναν και εισαγωγή του αυτοκινήτου να αρχίσει να μετράει η εργατο ώρα. Απλά έτρεξαν το διαγνωστικό και εσβησαν την ένδειξη. Αλοιμονο αν πληρωνόντουσαν και για αυτό.
Κάνανε και δυο μικρές διαδρομές για να το ελέγξουν. Η χρέωση έτσι και αλλιώς δεν θα γινόταν λόγω εγγύησης αλλά η μη ηλεκτρονική καταγραφή του σέρβις μου βγάζει κακή εικόνα για την αντιπροσωπεία. Αν αύριο μεθαύριο πουληθεί το αμάξι και ο αγοραστής πάει στην αντιπροσωπεία να δει τι εργασίες έγιναν στο αμάξι δεν θα είναι καταγεγραμμένο το περιστατικό.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,825 μηνύματα.
Κάνανε και δυο μικρές διαδρομές για να το ελέγξουν. Η χρέωση έτσι και αλλιώς δεν θα γινόταν λόγω εγγύησης αλλά η μη ηλεκτρονική καταγραφή του σέρβις μου βγάζει κακή εικόνα για την αντιπροσωπεία. Αν αύριο μεθαύριο πουληθεί το αμάξι και ο αγοραστής πάει στην αντιπροσωπεία να δει τι εργασίες έγιναν στο αμάξι δεν θα είναι καταγεγραμμένο το περιστατικό.

Μα δεν έγινε κάποια εργασία. Απο οσο κατάλαβα του έκαναν έναν έλεγχο και δε βρέθηκε κάτι προβληματικό. Επι της ουσίας τα έριξαν στην οδήγηση της μαμάς σου και στο καύσιμο.

Τα σέρβις αναγράφονται στο βιβλιαράκι.

Επιπλέον σου λέει γιατι να γράψουμε μια βλάβη που ακομη δεν ξέρουμε εάν υπάρχει , εις βάρος του μοντέλου ειναι αυτό "ακουγεται" χωρίς λόγο πχ.

Εγω ας πούμε τώρα θα φτιάξω το αυτοκινήτο. Προφανως θα γραφτει αυτη η επισκευή. Δε ξέρουμε σε τι έκταση ειναι το πρόβλημα αν δεν ανοιχθεί. Μπορεί να ειναι τσιμουχάκια... μπορεί ελατήρια ακομη χειροτερα έμβολα και να γινει κανονικό ρεκτιφιέ.

Όμως οταν τελειώσει και θελησω να το πουλήσω θα πώ στον αγοραστη κοιταξε να δεις η μηχανη ειναι σαν καινούργιο. Απλα εχει τα χιλιόμετρα πάνω. Κάτω απο 11.000 ευρω δεν θα το δώσω. Ομως αυτο το θετικό ταυτοχρονα μπορεί σε κάποιον να ειναι αρνητικο του στυλ και γιατι έπρεπε να κάνεις ρεκτιφιέ ρε φίλε. Ομως κάποια στιγμη επειδη μηχανάκια ειναι χαλάνε.... απλά εγινε τώρα. Αντι να γινει πχ στα 200.000 χλμ. ή τα 250.000 χλμ.

δε ξέρεις δηλαδη μια επισκευή πως θα κτυπήσει στον άλλον. Στο μάτι του.

Eγω αν το πουλήσω γιατι μ αρέσει το OPEL CROSSLAND ειναι ωραιο SUV θα του πώ εχεις την εγγυηση μου οτι το αμάξι το έχουμε προσέξει. Πάρε και το τηλέφωνο μου και οτι χρειαστείς ανθρώπινα και ηθικά εάν δεν οφείλεται σε δική σου κακή χρήση θα σε βοηθήσω αν χρειαστείς.

Ξέρεις ποσοι μου είπανε.... τραβα τιγκαρε το λάδι και πούλα το.... χαχα τι λέτε ρε παιδιά τους λεω. Ειστε σοβαροί γαμω τη πουτάνα μου γαμώ μέσα ; Με το πρόβλημα αυτό ; δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω αυτό σε άνθρωπο.

* Ο πατέρας μου έχει ενα VITARA 93 μοντέλο. Αλλάξε μηχανή το 2004. 11 χρονια μετά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Μα δεν έγινε κάποια εργασία. Απο οσο κατάλαβα του έκαναν έναν έλεγχο και δε βρέθηκε κάτι προβληματικό. Επι της ουσίας τα έριξαν στην οδήγηση της μαμάς σου και στο καύσιμο.

Τα σέρβις αναγράφονται στο βιβλιαράκι.
Στην οδήγηση το έριξαν. Το καύσιμο είναι δική μου σκέψη. Υβριδικό αυτοκίνητο πόλης είναι. Ο κινητήρας ως υβριδικό είναι κατασκευασμένος να λειτουργεί λίγο. Δεν έχει λογική να σου λένε ότι πρέπει να κανείς μεγαλύτερες διαδρομές. Απλώς είπαν κάτι για να που κάτι.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,825 μηνύματα.
Στην οδήγηση το έριξαν. Το καύσιμο είναι δική μου σκέψη. Υβριδικό αυτοκίνητο πόλης είναι. Ο κινητήρας ως υβριδικό είναι κατασκευασμένος να λειτουργεί λίγο. Δεν έχει λογική να σου λένε ότι πρέπει να κανείς μεγαλύτερες διαδρομές. Απλώς είπαν κάτι για να που κάτι.

E klassika. 2-3 να βρείς να το παραδεχτούν.

Εμενα όπως έγραψα και στο edit μου προτειναν να το πουλήσω έτσι χωρις να αναφέρω το πρόβλημα. Εκτος του οτι νομικά θα ήμουν έκθετος. δεν θα το έκανα ούτε ηθικά.

Ειναι πουστιά και ψέμματα. Τα ψέμματα δεν τα γουστάρει ο θεός.

Τελοςπαντων εγω ειμαι σε πιο δύσκολη θέση καθως η εγγυηση εχει παρέλθει εδω και 15.000 χλμ

ειμαι σε καλό δρομο πάντως. Ετσι πιστεύω τουλάχιστον. Θα αποδειχθεί μολις το αμάξι ανοίξει οτι δεν οφείλεται σε κακή χρήση δική μου.

Αν ο οδηγος κάνει κακή χρηση στο αμάξι θα πάθει καταρχας το κιβώτιο ταχυτήτων. Πως ειναι δυνατόν να πάθουν τα ελατήρια της μηχανής ή τα έμβολα. Ειναι κάτι πολυ εσωτερικό στον κινητήρα.

Ακόμη δεν εχω απαντήσει στο email της μαμάς εταιρείας. Θα κάτσω να σκεφτώ 2-3 μέρες και μετά , μη στειλω κάτι βιαστικό.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,825 μηνύματα.
UPDATE:

Μόνο απο την μαμά εταιρεία περιμένω κάτι πλέον.... στη Γερμανία. Αυτοι εδω ειναι παραμυθατζήδες όλοι τους.

Μίλησα με τον έμπορο σήμερα μήπως και το ανέβαζα το αμάξι πάνω. Ο τύπος πούλαγε τρέλα. Ενταξει τα ακουσε για τα καλά και ας ειναι 70 χρονών επιχειρηματίας.

Του τα ειπα στα ίσια... εξυπνάδες του λέω οτι το αμάξι χάλασε δήθεν απο τα λάδια αλλού οχι σε μένα. Σου εχω στειλει τόσα email - εγγραφα δεν έχεις απαντήση σε τίποτα. Η μπαλίτσα στην εξέδρα.

Αυτος συνεχιζε και έλεγε τα δικά του οτι πήγα σε μη εξουσιοδοτημένους.

Γιατι λέω μονο οι δικοί σου ξέρουν να φτιάχνουν αμάξια... άλλοι δε ξέρουν ; λεει δεν ειναι εκπαιδευμένοι. Α μάλιστα λέω και αν το αμάξι πάει για ρεκτιφιέ... υπάρχουν ειδικά ρεκτιφιέ της OPEL;

Και εσεις έξω τα δίνετε σε μη εξουσιοδοτημένους, απλα εχετε συμφωνήσει μαζί τους.

Σε κάποιο αλλο σημείο μου λεει διαβασε το βιβλιαράκι για τη σωστη συντήρηση του αυτοκινήτου.

Κανονικα έπρεπε να το διαβασω εξαρχης και οταν έλεγε καταναλωση νορμάλ 600μλ στα 1000 χιλ δεν θα έπρεπε καν να το αγοράσω. Γυρευε τι έχετε κανει εσωτερικά και εξαρχης καινούργιο κιολας ειναι θεμιτή αυτη η καναταλωση λαδιών.


Τελοςπαντων άκρη δεν εβγαινε αυτος έλεγε τα δικά του - οπου δεν τον συνέφερε πετούσε μπάλα εξέδρα. Και ολα αυτα που κατα καιρούς συναντάμε στις "συζητήσεις".

Μου πέταξε και ενα για τσιγκουνιά σε κάποια φάση και εκει έπεσε καλό γλέντι για τα καλά..... του λέω οχι και τσιγκουνιά που μου θέλετε για λάδι 19 ευρω το λίτρο και εγω το βρίσκω 15. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ!

Σιγα τη τεχνογνωσία να αλλάξεις λάδια σε ενα αμάξι ποιους κοροιδευετε δε ξέρω.... μας περνάτε για τίποτα αδαείς κυριε του λέω ; αισχροκέρδια ειναι όλα αυτά. Να το ξέρεις. Τελοςπαντων δε καταλήξαμε κάπου.

Και απλά περιμένω απο τη μαμά εταιρεία μήπως εχει να μ πεί κάτι διαφορετικό η δική μου πρόταση θα είναι να υπάρξει παρέμβαση ετσι ωστε αν το αυτοκίνητο ανοιχθεί και αποδειχθει οτι δεν ευθύνεται ο κάτοχος του και υπάρχει κατασκευαστική αστοχία να το επισκευάσουν κάνοντας μια καλή έκπτωση.

Μάλιστα μου ειπε και σε κάποια φάση οτι το έφτασα το θέμα μακρυά και οτι τους δυσφήμησα. ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Ε κανε μου αγωγη του λέω.... που νομίζετε οτι θα βγάζετε αμάξια με ευπάθειες και θα τα ανεχόμαστε. λεει σε μενα τι το λες εγω ειμαι το εργοστάσιο... ε μα ο ενας με παραπέμπει στον αλλον του λέω με έχετε κάνει μπαλάκι Κύριοι.

τελοςπαντων δεν εχει αλλο νόημα. Θα πάω να το φτιάξω θα πάρω και μια βεβαίωση και θα τους την στειλω με ενα εξώδικο (επειδη ειμαι και τσιγκούνης) και μετά θα το πουλήσω κιολας και άντε γειά ΟΠΕΛ.

Όλα τα αμάξια τους έχουν τέτοια προβληματα... Η Διαφορά μας ειναι του λέω... που λες οτι σε δυσφήμησα πως ολα αυτα τα δημοσιεύματα στα χω στειλει και μεσω EMAIL - Και δεν εχεις απαντήσει σε τίποτα... λεει δε τα βλέπω... ε λεω τα βλέπουν οι υπάλληλοι σου δεν σε ενημερώνουν ; τα δημοσιευματα αυτα

---->


εφοσον ειναι δυσφημηστικα ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΓΗ ;

Η απαντηση που πηρα ηταν -> ΕΕΕΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΓΥΡΕΥΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΕ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ. ΧΑ χα χα χα... η κασέτα.

Ποιο είναι το κοινό πρόβλημα όλων των Opel; - AutoGreekNews

Δηλαδη όλα αυτα που γράφει παραπάνω.... συνέβησαν επειδή ολοι αυτοι τα πήγαν τα αμάξια αλλού και χάλασαν. Ειπαμε ΜΠΑΛΑ ΕΞΕΔΡΑ.

Και οσο για τα μη εξουσιοδοτημένα υπάρχει νομοθεσία που καλύπτει αν πάς σε επισημα συνεργεία και βάλεις τα υλικά με τις προδιαγραφές του κατασκευαστη.... και οχι μονιμως στις αντιπροσωπείες να σου πιάνουν τη κωλάρα...

ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ........

Η ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ.

Τεσπα τα άκουσε και καταλαβε τουλάχιστον οτι δεν έχει να κάνει με χαζούς ο κύριος αυτός.

Και αμα βλέπει και αυτο το θρέντ ας μου στείλει δικόγραφο. Ξέρει ποιος είμαι :cool::cool:

Μακρυά απο ΟΠΕΕΕΕΕΛ. Έχουν ενα κάρο θέματα και θα πάω να βγάλω και την ετικέτα πισω που μου έχει κολλήσει στις πινακίδες και διαφημίζει την αντιπροσωπεία του. Θα τη ξηλώσω. Του κάνω και τσάμπα διαφήμιση του κυρίου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Αν είναι να το δώσεις μην μπαίνεις στη διαδικασία να το φτιάξεις. Ενημέρωσε τους υποψήφιους αγοραστές την κατάσταση του αυτοκινήτου και πούλα το, αλλιώς φτιάξε το και κράτησε το. Όσο αξία θα κερδίσει το αυτοκίνητο επισκευάζοντας το, θα τη χάσει επειδή έχει ανοιχτεί.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,825 μηνύματα.
Αν είναι να το δώσεις μην μπαίνεις στη διαδικασία να το φτιάξεις. Ενημέρωσε τους υποψήφιους αγοραστές την κατάσταση του αυτοκινήτου και πούλα το, αλλιώς φτιάξε το και κράτησε το. Όσο αξία θα κερδίσει το αυτοκίνητο επισκευάζοντας το, θα τη χάσει επειδή έχει ανοιχτεί.

Θα το φτιάξω. Κανα 1500αρι θα μου παει έχω βρει εδώ από συστάσεις ένα πολυ καλο παιδι μηχανικό και ξέρει τι του γίνεται. 1300-1500 μου είπε και για ρεκτιφιε δηλαδή υπολόγισε το κόστος του χειροτερου σεναρίου.

Η τον Απρίλιο η το πολύ Μάιο θα το έχω φτιάξει.

Απλά καλο ειναι που θα ενημερώθουν και στη Γερμανία να καταλάβουν ότι με τις κινήσεις της η OPEL HELLAS τους δυσφημει.

Μαλακιες τώρα δεν μπορεί να παρεμβει και να πει σε ένα εξουσιοδοτημένο δείτε το αμάξι και αν υπάρχει ευθυνη του εργοστασίου θα μιλήσουμε με τη Γερμανία να δουμε μήπως υπάρχει κάποια έκπτωση. Απλά δε θέλουν να βοηθήσουν.

Μόνο όταν ει αι να πας εκεί να τους σκάσεις 200-500 ευρώ για το σέρβις και μετά να σε παιρνοτν τηλέφωνο να αξιολογήσεις... Να αξιολογήσεις τι τώρα... Παπαριες.

Μπορώ να το κρατησω ανάλογα τι θα Μ πει ο μηχανικός.

Έτσι αφτιαχτο δε το δίνω. Πρώτον δεν μπορώ να πω ψέμματα σε κανέναν γιατί δεν είμαι μπινες πονηρος και μυστικοπαθης και δευτερον γκατι αν το φτιάξω θα το πουλησω 10-12 χιλιάδες σίγουρα.

Τώρα 8 με το ζόρι πιανει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top