paskmak
Διάσημο μέλος


Οι κανόνες της εταιρείας είναι οτι αν έχεις κάποιο θέμα (δεν ξέρω ποια θέματα ακριβώς αφορά αυτό το νούμερο) πρέπει να πάρεις σε αυτό το νούμερο με χρέωση. Αν διαφωνούσες, ας μην έκανες συμβόλαιο με αυτή την εταιρεία. Λογικό δεν είναι;
Αυτο αποδεικνύει ασυμφωνία μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων της εταιρίας. Δε μπορεί εσυ να χεις κάποιο πρόβλημα και να σε παραπέμπει η ιδια εταιρία (και ο υπάλληλος) σ ένα αλλο τμημα της ίδιας εταιρίας, θυμιζοντας τροπο λειτουργίας ελληνικού δημοσίου.
Θυμαμαι κάποτε που είχα αλλάξει από wind σε ΟΤΕ, και η Wind δεν με αποδεσμευε. Είχα πάρει πάνω από 10 τηλέφωνα , και ο υπεύθυνος «περναει την πόρτα, θα σας πάρει σε 5». Αν δεν πήγαινα στο κατάστημα και δεν έπιανα τον υπεύθυνο προσωπικά, ακομα στην Wind θα ήμουνα (και δεν θα χα ποτέ τηλέφωνο/Ίντερνετ).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nelliel
Περιβόητο μέλος


Δυστυχως οταν επιλεγεις εναν παροχο, παιζει πολυ σημαντικο ρολο το customer service και η τεχνικη υποστηριξη. Προτιμω να εχω αψογο customer service και τεχνικη υποστηριξη και ας μην εχω τελειο σημα, παρα να τους ψαχνω, να νευριαζω και να χρεωνομαι καθε φορα που εχω προβλημα ή θελω να κανω αλλαγες στην συνδεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nelliel
Περιβόητο μέλος


Nelliel εγώ στη θέση σου δεν θα πατούσα πόδι σε μια χώρα που μου βγάζει μόνο μιζέρια, χολή και παράπονα ακόμα και για χρεώσεις τύπου 2 ευρώ. Αλλού καλύτερα θα περνάς. Εμείς είμαστε πελάτες της κοσμοτέ και σε σταθερό και σε κινητό και τις λιγοστές φορές που χρειάστηκα κάτι μόνο ευγενικούς υπαλλήλους θυμάμαι να μου μιλάνε.
Νομιζεις οτι θα πατουσα Ελλαδα αν δεν ειχα τους δικους μου εκει;
Το θεμα δεν ειναι το ποσο που χρεωνουν αλλα το οτι χρεωνουν για να λυσουν προβλημα που πιθανοτατα οφειλεται σε αυτους. Ετσι δεν κανεις business. Δηλαδη τους πληρωνεις για την υπηρεσια που σου προσφερουν και αν εχεις προβληματα, πρεπει να τους ξαναπληρωσεις; Ετσι οπως πανε σε λιγο θα πληρωνετε και το κοστος του τεχνικου. Και να πω οτι προφερουν πακετα σε χαμηλες τιμες για να δικαιολογουν την χρεωση στα τηλεφωνα επικοινωνιας; Δεν ισχυει. Δεν ειναι no frills εταιρεια.
Δες διαφορα: Εχω απεριοριστες κλησεις σε Καναδα και ΗΠΑ, απεριοριστα sms και mms προς/απο εσωτερικο ΚΑΙ εξωτερικο, απεριοριστα GB και 1000 λεπτα προς εξωτερικο και πληρωνω μολις $45/μηνα (=30 ευρω). Αν εχω προβληματα δεν με χρεωνουν ανα κληση. Ολες οι γραμμες ειναι toll free. Αν παω σε καταστημα δεν θα μου πουν να παρω τηλεφωνο. Θα παρουν αυτοι εκ μερους μου. Τα 1000 λεπτα που εχω προς εξωτερικο ειναι 1000 και δεν με χρεωνουν 3 λεπτα στο 1ο λεπτο χρησης.
Δεν φτανει που σας κλεβουν, τους υποστηριζεις και απο πανω. Αν δεν ειναι απατη ολες αυτες οι χρεωσεις, ακομα και η χρεωση 3 λεπτων για το 1ο λεπτο ομιλιας, τοτε τι ειναι; Διαφημιζουν 3000 λεπτα ομιλιας ενω στην ουσια σου δινουν λιγοτερα. Εξαπατηση λεγεται αυτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης



Τέλος πάντων, όλη αυτή η υπόθεση κράτησε κοντά στον ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ, γιατί τους είχα πει επίσης, "Αν θέλετε, ελέγξε όποια τηλεφωνική επικοινωνία είχα με την εταιρεία σας, προκειμένου να εξακριβωθούν και να επιβεβαιωθούν τα λεγόμενά μου" και τελικά για 2-3 εβδομάδες ελέγχανε (θεωρητικά τουλάχιστον) την επικοινωνία μου μαζί τους.
Οπότε ναι, η εξυπηρέτηση είναι χάλια. Και μάλιστα θα έλεγα ειδικά από κάποιες γυναίκες που μου το έπαιζαν ιστορία και πήγαν να μου πλασάρουν το θέμα όπως εκείνες τις βόλευε. Οι άντρες, αντιθέτως, ήταν πολύ πιο ευγενικοί και εξυπηρετικοί μαζί μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος


Νομιζεις οτι θα πατουσα Ελλαδα αν δεν ειχα τους δικους μου εκει;
Ωραία πάτα πόδι και γκρίνιαζε για το παραμικρό που βλέπεις. Σίγουρα και αυτοί θα σε απολαμβάνουν πάρα πολύ μέσα στη μιζέρια "πως ζείτε εδώ πέρα έτσι".
Και να πω οτι προφερουν πακετα σε χαμηλες τιμες για να δικαιολογουν την χρεωση στα τηλεφωνα επικοινωνιας; Δεν ισχυει.
Ισχύει. Είναι ακριβότερα από όταν πρωτοπήρα κινητό αλλά δε μπορώ να το αλλάξω αυτό οπότε γιατί να γκρινιάζω? Και πάλι ακόμα και έτσι 50 ευρώ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ζήτημα να τους δίνω και δεν είχα κανένα πρόβλημα σοβαρό εδώ και 12 χρόνια
Δες διαφορα: Εχω απεριοριστες κλησεις σε Καναδα και ΗΠΑ, απεριοριστα sms και mms προς/απο εσωτερικο ΚΑΙ εξωτερικο, απεριοριστα GB και 1000 λεπτα προς εξωτερικο και πληρωνω μολις $45/μηνα (=30 ευρω). Αν εχω προβληματα δεν με χρεωνουν ανα κληση. Ολες οι γραμμες ειναι toll free. Αν παω σε καταστημα δεν θα μου πουν να παρω τηλεφωνο. Θα παρουν αυτοι εκ μερους μου. Τα 1000 λεπτα που εχω προς εξωτερικο ειναι 1000 και δεν με χρεωνουν 3 λεπτα στο 1ο λεπτο χρησης.
Ο πατέρας μου πληρώνει 12 ευρώ το μήνα και είναι καλυμμένος από κλήσεις και κανένα sms που στέλνει σπάνια. Νομίζω έχει κάπου 8 ώρες προς όλα τα δίκτυα αλλά δεν τις μιλάει ποτέ όλες και προφανώς μπορεί να βάλει κ άλλο αν χρειαστεί. Εγώ λιγότερα γιατί έχω φοιτητικό και δε βάζω κάθε μήνα κάρτα. Εσύ βάζεις 1,2 κάρτες το χρόνο και κλαίγεσαι για 2 ευρώ γιατί απλά έτσι δουλεύει εδώ το σύστημα και πληρώνεις πολλαπλάσια εκεί που ζεις.
Δεν φτανει που σας κλεβουν, τους υποστηριζεις και απο πανω.
Δεν με κλέβουν γιατί όπως είπα πληρώνω ελάχιστα και έχω να θυμάμαι ευγενική εξυπηρέτηση μόνο. Το ότι οι παροχές δεν είναι ίδιες με του 2007 ή με μια τελείως διαφορετική χώρα θάλασσες μακριά δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η αλήθεια είναι και δεν θα μιζεριάσω για αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Επίσης βρήκα και αυτό:
Δωρεάν οι κλήσεις για βλάβες στο τηλέφωνο - Ποιοι είναι οι 5ψήφιοι αριθμοί υποστήριξης
Δεν ξέρω αν ισχύει.
Επίσης βλέπω οτι η cosmote έχει και επιλογή να τους καλέσεις online σε chat ή videocall.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης




Καταλαβαίνω πάντως τη λογική της. Εδώ στο Ελλάντα πετάει κάθε cosmote/vodafone κτλ κάτι ψίχουλα και θεοποιείται. Σε σοβαρά κράτη (που απ' ό,τι έχω καταλάβει ζει η Nelliel), έχουν μάθει να απαιτούν να παίρνουν αυτό που πληρώνουν. Και πολύ καλά κάνουν.
Edit:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος


Άσχετο, αλλά η Nelliel είναι από τα λιγοστά άτομα εδώ πέρα που δε δείχνουν μιζέρια.![]()
![]()
Καταλαβαίνω πάντως τη λογική της. Εδώ στο Ελλάντα πετάει κάθε cosmote/vodafone κτλ ψίχουλα και θεοποιείται. Σε σοβαρά κράτη (που απ' ό,τι έχω καταλάβει ζει η Nelliel), έχουν μάθει να απαιτούν να παίρνουν αυτό που πληρώνουν. Και πολύ καλά κάνουν.
Η Nelliel ζει Καναδά που είναι σε άλλο επίπεδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης


Η Nelliel ζει Καναδά που είναι σε άλλο επίπεδο.
Από τα καλύτερα κράτη στον κόσμο. Μόνο και μόνο να δει κανείς σε τι επίπεδο βρίσκεται η εκπαίδευση και η υγιεινομική κάλυψη, θα καταλάβει ότι στο Ελλαδιστάν είμαστε έτη φωτός μακριά. Αλλά αφού βολευόμαστε ως κράτος με τα λίγα, καλά να πάθουμε. Είμαι άξιοι της μοίρας μας, δυστυχώς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Πριν κάτι χρόνια που είχα πάρει τηλέφωνο για ένα θέμα που είχα με τα μηνύματα δεν ήταν η κλήση με χρέωση αν θυμάμαι καλά και σε δυο λεπτά είχα ξεμπερδέψει. Καλά το τι ακούνε οι άνθρωποι σε αυτές τις γραμμές από κάτι τζιμάνια που τους τυχαίνουν καθημερινά (όποιος έχει δουλέψει εξυπηρέτηση το καταλαβαίνει) ας μη το σχολιάσουμε καλύτερα.Πάντως νομίζω όλες οι εταιρείες έχουν τηλέφωνα χωρίς χρέωση, συνήθως για τεχνική υποστήριξη δίνουν ένα πενταψήφιο (με χρέωση) ή κάποιο από 800 (με χρέωση), και δίνουν και κάποιο σταθερό για κλήση από εξωτερικό. Ε εγώ η τσιφούτα παίρνω σε αυτό!
Επίσης βρήκα και αυτό:
Δωρεάν οι κλήσεις για βλάβες στο τηλέφωνο - Ποιοι είναι οι 5ψήφιοι αριθμοί υποστήριξης
Δεν ξέρω αν ισχύει.
Επίσης βλέπω οτι η cosmote έχει και επιλογή να τους καλέσεις online σε chat ή videocall.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


Τους ζητησα στο καταστημα να παρουν αυτοι τηλεφωνο και να το λυσουν αλλα αρνηθηκαν. Οταν πηρα τηλεφωνο και τους επιασα απαιτησα οχι μονο να μου παρατεινουν το ιντερνετ κατα 1 μερα γιατι εχασα 1 μερα εξαιτιας τους, αλλα απαιτησα να με αποζημιωσουν και για τις 2 κλησεις που με χρεωσαν για να λυσω το προβλημα. Δεν εκαναν τιποτα απο αυτα. Ξανα cosmote δεν παω με τιποτα. Σκεφτομαι για orange, giffgaff, three ή google fi.
Δυστυχως δεν περιμενω με καμια εταιρια, ειτε ελληνικη ειτε ξενη, να πιασω ταχυτητες της προκοπης στην Ελλαδα. Απορω γιατι αποκαλουν το δυκτιο 4G ενω δινει ταχυτητες 3G HSPA. Εδω που εχω LTE+ πιανω πανω απο 150mbps (τις περισσοτερες φορες κυμαινεται στα 230) και παντα εχω καλο σημα παρολο που η χωρα ειναι αχανης. Ιδου (μειωσα τον χρονο του κατεβασματος/ανεβασματος στα 3s γιατι την προηγουμενη φορα το ειχα στα 10 ή 15 και μου κατεβασε μισο GB, αλλα επιασε ταχυτητα 260):
![]()
Αν θές τη γνωμη μου το λάθος σου ηταν οτι έφυγες απο το καταστημα έτσι. Στη τελική αμα δεν αναγνωριζαν οτι το θέμα ειναι δικο τους και άρα αυτοι πρέπει να ενδιαφερθούν εγω θα τους έλεγα ωραια απο οτι καταλαβαινω δεν σας ενδιαφέρει και πολύ που μας έχετε πελάτες δωστε μου ένα έντυπο παραπονων να γράψω και πειτε μου και τι να κάνω για να ακυρωσω την συνδεση.
Μετα τους ζητησες κάτι που δεν γινεται

Πιο πολυ στέκει το επιχειρημα οτι δεν λυνετε ενα προβλημα που ειναι δικο σας και δεν με ενημερωνετε κιολας. Παρα να μπλέξεις μετα με αποζημιώσεις κλήσεων κτλπ κτλπ.
Του λες για την αναφορά παραπονων στο καταστημα και τους λές και για μια αναφορά που θα στειλεις στα κεντρικα και για τις ενεργειες που θα κάνεις για να σε βγάλουν απο την συνδεση.
Εντάξει αμα δεν συγκινουνταν ουτε απο αυτά τοτε η διακοπη της συνδεσης ειναι μονοδρομος. Θα επανέλθω εντος ημερών για να διακοψουμε θα τους έλεγα εγω. ΚΑΙ ΘΑ το άφηνα έτσι να δω.
Δυστυχως ετσι ειναι ο κοσμος παιδια μικρες-μεγαλες εταιρειες δεν εχει σημασια ο καθενας κοιτάει να στην φέρει και να φορτωσει το περισσοτερο πάνω σου και οτι κερδισει ο καθενας.
Τα χουμε ξαναγραψει εδω αλλα μονο σε μενα λέγανε οτι δημιουργω φασαριες

Παραδειγμα 2 χθές παιζανε μπαλιτσα κάτι πιτσιρικια μπροστα απο το σπιτι μου. Εχω γκαραζ και βάζω μεσα το αυτοκινητο (το οποιο ειναι λιγων μηνών) η πορτα κλεινει μεν αλλα απο πάνω μπορει να περάσει η μπάλα.... δεν το καταλαβαινουν απο μονοι τους πρέπει να τους το πώ εγώ.
Πάρε φιλε μου τα παιδάκια σου και πηγαινε τα στην παιδικη χαρα να παιξουν οχι μπροστα στα σπιτια.
Παράδειγμα 3 στη δουλειά ο ενας κοιτάζει να φορτωσει πράγματα στον άλλον. Δηλαδη με το που βγεις απο το σπιτι έχεις να ασχοληθεις με την μαλακια του καθενος. Αλλα ολοι στο φεησμπουκ ειναι καλοι και κοσμιοι και σεβονται τους κανονες. Οπωσδηποτε!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


Στα μαγαζιά cosmote/γερμανός/vodafone στελεχώνονται από πωλητές που ειναι εξειδικευμένοι στις υπηρεσίες των παρόχων και όχι για εκπαίδευση χρήσης του κινητού. Πολύ σωστά αυτοί σας παραπέμπουν στο τηλεφωνικό κέντρο της για το support που κανονικά ούτε αυτό δεν θα έπρεπε να κάνει γιατί δεν είναι δουλειά των παρόχων κινητής τηλεφωνίας αλλά των κατασκευαστών. Δηλαδή αν η sim δουλεύει σε άλλο τηλέφωνο τότε ο πάροχος πρέπει να λέει ότι δεν είναι δικό τους πρόβλημας και ο πελάτης ας κόψει το κεφάλι του να βρει τη λύση μόνος του ή να πληρώσει κάποιων για να το κάνει.
Όλες οι μεγάλες εταιρείες (πολυεθνικές) που προσφέρουν support αυτό δεν είναι εφόρου ζωής καθώς το να απασχολείς τον υπάλληλο στοιχίζει. π.χ. Αν πάρω τηλέφωνο την apple και ρωτήσω πως δουλεύει το icloud, θα μου πουν ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν γιατί η τηλεφωνική υποστήριξη τέλειωσε και αν θέλω να δώσω ένα ποσό να ανανεώσω την υποστήριξη.
https://prntscr.com/oeh16t
Ακόμα και αν ο πελάτης είχε υποστήριξη τότε οι απαντήσεις θα ήταν τυποποιημένες και αν ο άλλος είναι αναλφάβητος τεχνολογικά θα το παρέπεμπταν πάλι σε τεχνικό που πρέπει να τον πληρώσει από τσέπη του.
Στην Ελλάδα είμαστε όλοι κακομαθημένοι ως καταλαλωτές. Οι πολίτες νομίζουν ότι επειδή έχουν cosmote/vodafone/wind είναι υποχρεωμένοι να λύσουν ότι πρόβλημα παρουσιαστεί (π.χ. σέρνεται το 50 ευρώ κινητό που μου δώσατε). Σκεφτείτε ότι οι περισσότερες φιλελεύθερες χώρες ακόμα και να πάρεις το ιατρό τηλέφωνο είναι με χρέωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάνθηρας!
Επιφανές μέλος


@akikos κατσε να δουμε το προβλημα τελικα που βρισκοταν. Μη βιάζεσαι να πάρεις το μέρος των υπαλληλων.
Αν οντως ηταν του κινητου το προβλημα εντάξει. Αν δεν ηταν ομως;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης


Λοιπόν, ακούστε σκηνικό. Να είμαι εξωτερικό, να έχω πωρωθεί με το σελφοκόνταρο και σε κάποια φάση έτσι όπως το τοποθετώ να πατάω καταλάθος απενεργοποίηση. Να μη θυμάμαι τον κωδικό (είχα αλλάξει πρόσφατα κάρτα, είχα βάλει τη μίνι πως τη λένε), να κλειδώνει και να ζητάει puk. Πού να έχω μαζί μου το puk;Επίσης βλέπω οτι η cosmote έχει και επιλογή να τους καλέσεις online σε chat ή videocall.
Μπήκα σε αυτό το τσατ της κοσμοτέ και τα εξήγησα όλα αυτά, μου ζήτησαν να εξακριβώσω κάποια στοιχεία και μου έστειλαν ένα καινούριο πιν. Στάνταρ ήμουν ο αξιομνημόνευτος πελάτης της ημέρας (ή και όχι, ποιος ξέρει τι ακούνε κάθε μέρα οι καημένοι) αλλά οι άνθρωποι με εξυπηρέτησαν απίστευτα.
Γενικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να μη με εξυπηρετήσουν, ούτε στη κοσμοτέ ούτε στη βόνταφον. Βασικά σε γενικές γραμμές κάνω ό,τι και η Σερένα.
Εδώ θέλω να σημειώσω κάτι άσχετο-σχετικό: όταν σας ενοχλεί κάτι προφανώς και να κάνετε παράπονα, αλλά να τα κάνετε εκεί που πρέπει. Ο υπάλληλος που σας υποδέχεται κατά πάσα πιθανότατα παίρνει τον βασικό και ακούει κάθε μέρα τον κάθε ηλίθιο που του κάνει χαμό για πράγματα που δεν περνούν από το χέρι του, λίγη ευγένεια δεν βλάπτει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος


@akikos κατσε να δουμε το προβλημα τελικα που βρισκοταν. Μη βιάζεσαι να πάρεις το μέρος των υπαλληλων.
Γενικά μιλούσα. Στην περίπτωση της Νέλη του δικτύου πρέπει να ταν το πρόβλημα. Όπως και να έχει εξυπηρετήθηκε από το support της cosmote. Τώρα γιατί πληρωσε δεν καταλαβαινω καθώς το τηλέφωνο της εξυπηρέτησης νομίζω είναι χωρίς χρέωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nelliel
Περιβόητο μέλος


Σιγουρα δεν ηταν στο κινητο μου γιατι ποτε δεν ειχα προβλημα να συνδεθω σε αλλα δυκτια και επιπλεον υποστηριζε τα bands της cosmote στο 4G. Εβλεπα 4G, συνδεοταν, αλλα δεν ειχα προσβαση στο ιντερνετ. Οταν εριξα την προσβαση στο 3G οπως μου ειπαν να κανω, τοτε συνδεθηκα. Οταν λοιπον συνδεθηκα, αλλαξα το δυκτιο σε 4G παλι και ειχα ιντερνετ. Την 2η φορα που κατεβηκα μεσα σε μισο χρονο, δεν ειχα προβλημα να συνδεθω, παρολο που ειχα την επιλογη δυκτιου στο αυτοματο και δεν την κατεβασα σε 3G. Επισης αυτος στο καταστημα εκανε tweak τις ρυθμισεις και δεν καταφερε τιποτα. Δεν ειμαι βεβαια καμια ηλιθια να μη μπορω να αλλαξω ρυθμισεις και του ειπα οτι δεν γινεται τιποτα, και αφου δοκιμασε και απετυχε, μου ειπε να καλεσω. Του ειπα να καλεσει αυτος αλλα αρνηθηκε.
Οσο για την αποζημιωση που λετε, το λιγοτερο που θα επρεπε να κανουν ειναι να μου επιστρεψουν την 1 μερα που δεν μπορουσα να συνδεθω. Πληρωσα 4 ευρω για 3GB για 7 ημερες και οφειλα να εχω συνδεση για 7 ημερες. Ζητησα το αυτοννοητο. Εδω οταν μια εταιρια ειχε προβληματα για 1 24ωρο και αφησε χρηστες χωρις σημα, τους αποζημιωσε για εκεινο το 24ωρο. Ετσι κανουν οι σοβαρες εταιριες και ετσι ειναι το σωστο γιατι τους πληρωνεις. Αν κλεισεις ξενοδοχειο για 5 διανυκτερευσεις και σου πουν οτι θα πληρωσεις για 5 αλλα ο προηγουμενος μενει ακομα στο δωματιο σου και σε αφησουν απεξω για 1 βραδυ, τι θα πεις; Οτι ετσι δουλευουν οι επιχειρησεις;
Ανδρεα, θα διαφωνησω με το σκεπτικο σου. Οταν παρεχεις μια υπηρεσια πρεπει να την υποστηριζεις. Δεν μιλαμε για αγορα προιοντος αλλα για αγορα υπηρεσιας η οποια πρεπει να λειτουργει 24/7 για οσο διαστημα εισαι συνδρομητης. Σε εμενα δεν λειτουργουσε το ιντερνετ, σε αλλον μπορει να μην λειτουργει το τηλεφωνο και να μην μπορει καν να τους καλεσει. Θα χρεωνεσαι καθε φορα που εχει προβλημα η γραμμη; Θα το καταλαβαινα αν χρεωναν σε περιπτωση που οι κλησεις αφορουσαν υπηρεσιες που μπορεις να κανεις μονος σου σε καταστημα ή online, πχ να πληρωσεις λογαριασμο ή να αλλαξεις κωδικο στο voicemail σου, αλλα και παλι αυτο θα ηταν λογικο σε εταιριες low cost, οχι σε εταιριες τυπου cosmote.
Τελος, μη ξεχνατε οτι τους πηρα 2 φορες γιατι την 1η φορα μου το εκλεισαν. Μιλησα ηρεμα και τους ενω τους εξηγουσα το προβλημα μου το εκλεισαν. Περιμενα να με παρουν τηλεφωνο γιατι η αποσυνδεση ηταν απο αυτους (ακουσα "κλικ" οταν μου το εκλεισαν και το κινητο μου ειχε σημα, αρα δεν εφταιγα εγω), αλλα δεν το εκαναν και αναγκαστηκα να τους ξαναπαρω και αυτη τη φορα να απαιτησω αποζημιωση και για τις 2 κλησεις αλλα και για την 1 ημερα που δεν ειχα ιντερνετ, γιατι δεν ανεχομαι την κοροιδια και την εξαπατηση. Φυσικα ουδεποτε με αποζημιωσαν.
Οσο για την μιζερια που αναφερθηκε, δεν ειναι μιζερια να πληρωνεις για service το οποιο εχεις πληρωσει. Πληρωσα για 7 ημερες data και επρεπε να λαβω data για 7 ημερες, οχι για 6. Ουτε να χρεωθω για να μου λυσουν το προβλημα που προηλθε απο αυτους. Ζηταω το αυτοννοητο. Επισης, οταν βαζω καρτοκινητο, δεν θελω spam καθε φορα που βαζω χρηματα στον λογαριασμο. Δεν σου δινεται καμια επιλογη να κανεις opt out. Το ενα μηνυμα ερχεται πισω απο το αλλο. Οπως επισης ερχονται μηνυματα randomly με προσφορες. Τραγικο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Για τις ενοχλητικές κλήσεις σου έχω πει ήδη τη λύση αλλά φαίνεται ότι απλά σου αρέσει να γκρινιάζεις παρά να βάλεις σε εφαρμογή τη λύση και να απαλλαχτεις από διαφημίσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nelliel
Περιβόητο μέλος


Για τις κλησεις δεν γκρινιαζω. Γκρινιαζω για τα μηνυματα που στελνουν οταν ανανεωνεις τον χρονο ομιλιας. Δεν σου στελνουν 1 μηνυμα αλλα καμποσα, το ενα πισω απο το αλλο απο διαφορετικους αριθμους και σπαταλαω χρονο να τα διαγραφω. Στο ενα σου λενε ποσα χρηματα εβαλες στην καρτα, στο αλλο να μπεις να κερδισεις μια μλκια, στο αλλο τι υπολοιπο εχεις και δεν ξερω και εγω τι αλλες σαχλαμαρες στελνουν. Θα προτιμουσα να μη μου εστελναν.
Γνωριζει κανεις αν υπαρχει πακετο με απεριοριστα μηνυματα προς εσωτερικο ΚΑΙ εξωτερικο; Επισης δεν καταλαβαινω την ηλιθιοτητα στα sites της vodafone και της cosmote που ξεχωριζουν τα data σε κατηγοριες. Wtf? Τι θα πει surf & email vs social media? Αν επιλεξω surf & email δεν θα εχω data για social media; Και το αντιστροφο; Γιατι δεν βρισκω στην vodafone πακετο με πανω απο 300 sms? Τα 300 δεν φτανουν ουτε για ενα τριημερο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος


Νομίζω ότι τα sms μειώθηκαν στα πακέτα γιατί δεν έχουν τόση ζήτηση εφόσον όλοι χρησιμοποιούν το ίντερνετ για αυτόν τον σκοπό. Με τα δεδομένα λογικά έκαναν πακέτα για τα σόσιαλ πάλι λόγω ζήτησης και μεγαλύτερης χρήσης.Γνωριζει κανεις αν υπαρχει πακετο με απεριοριστα μηνυματα προς εσωτερικο ΚΑΙ εξωτερικο; Επισης δεν καταλαβαινω την ηλιθιοτητα στα sites της vodafone και της cosmote που ξεχωριζουν τα data σε κατηγοριες. Wtf? Τι θα πει surf & email vs social media? Αν επιλεξω surf & email δεν θα εχω data για social media; Και το αντιστροφο; Γιατι δεν βρισκω στην vodafone πακετο με πανω απο 300 sms? Τα 300 δεν φτανουν ουτε για ενα τριημερο!
Δηλαδή και γω που τα λιώνω πάνω από 5 μηνύματα τα τελευταία 2-3 χρόνια μπορεί να μην έστειλα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 22 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.