Μάρκος Σεφερλής

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Χοντροκομένο το αστείο του Σεφερλή για τους βιαστές... είναι που είναι ο βιασμος απο μόνος του μια αποτρόπαια πράξη θα έπρεπε ο Σεφερλής να έχει την ευνσυναίσθηση τουλάχιστον εφοσον ειναι και επαγγελματίας τόσα χρόνια και όχι κανενας ερασιτέχνης που τώρα βγηκε να αποφεύγει τέτοιου είδους σάτυρες.;)

Συμφωνώ με την χοντροκομμένη αστοχία αλλά δεν ανακαλύπτουμε τώρα τον τροχό. Πρέπει να δούμε επιτέλους τι προηγείται και τι έπεται του Σεφερλή. Ζούμε σε μια κοινωνία με απόψεις και διαφορετικές οπτικές. Την ίδια στιγμή μια μητέρα δίνει την ζωή της να φέρει ένα παιδί στον κόσμο με δύσκολες ιατρικές μεθόδους και την ίδια στιγμή μια άλλη γίνεται Μήδεια ή το αφήνει σε έναν κάδο απορριμάτων, γιατί έτσι ήθελε. Γίνεται ντόρος, το θέμα περνάει από τατιάνες, ζήνες, αγγελικές, μαριές και ούτω καθεξής 2,3,4, μέρες πλύση ...και το θέμα κλείνει με τις γνωστές ποινικές διαδικασίες. Βέβαια η κοινωνία δεν συνετίστηκε, η ζωή συνεχίζεται. Γιατί όμως; Αυτού του είδους την υποκρισία δεν αντέχω. Πριν χτυπήσουμε κάποιον ως ακραίο, χοντροκομμένο, άκαιρο, προσβλητικό ας ρίξουμε ένα βλέμμα γύρω μας δούμε πόσο δυστοπική είναι η ζωή που έχουμε. Δεν μας αρέσει ο Σεφερλής αλλά για το υπόλοιπο δεν λέμε κουβέντα.
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Όπως είπα ήταν απρεπές και αισχρό το αστείο του.
Το αστείο για την εποχή είναι αισχρό με την έννοια ότι κάνουμε το συνειρμό με αυτά που ζούμε , ότι το αστείο υπαινίσσεται ότι αυτή που βιάζεται θέλει και τα παθαίνει, οπότε είναι σαν να συμβάλλει στο να πάμε πάλι πίσω ως κοινωνία και ότι θα βγει η Μπικα και η κάθε Μπίκα και θα λέμε πάλι γιατί το λέει τώρα, γιατί πήγε στο πάρτι και όλα αυτά . Αν και το αστείο δεν υπαινίσσεται αυτό μάλλον αλλά τέλος πάντων μπορεί να κάνουμε αυτό το συνειρμό λόγω εποχής . Από την άλλη πολλά αστεία είναι χοντροκομμένα , ανέκδοτα τύπου δεν πεθαίνει η πεθερά μου με τίποτα ή ο γιατρός μου είπε ότι έχω δυο μέρες ζωής αν τα τεμαχίσουμε σε ρεαλιστικό επίπεδο προφανώς κρύβουν μια τραγωδία από πίσω και είναι απρεπή αλλά αυτή η απρέπεια ίσως δημιουργεί το αστείο του θέματος .
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,820 μηνύματα.
Ζούμε σε μια κοινωνία με απόψεις και διαφορετικές οπτικές.
Έτσι. Ο Σεφερλής πρέπει να κάνει όμως ζαμπονοθεραπεια συμφωνα με τον ειδικό του ευ ζην. Εγώ έβαλα ήδη την Ακρίτα στην θέση του ειδικού.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
Το αστείο για την εποχή είναι αισχρό με την έννοια ότι κάνουμε το συνειρμό με αυτά που ζούμε , ότι το αστείο υπαινίσσεται ότι αυτή που βιάζεται θέλει και τα παθαίνει, οπότε είναι σαν να συμβάλλει στο να πάμε πάλι πίσω ως κοινωνία και ότι θα βγει η Μπικα και η κάθε Μπίκα και θα λέμε πάλι γιατί το λέει τώρα, γιατί πήγε στο πάρτι και όλα αυτά . Αν και το αστείο δεν υπαινίσσεται αυτό μάλλον αλλά τέλος πάντων μπορεί να κάνουμε αυτό το συνειρμό λόγω εποχής . Από την άλλη πολλά αστεία είναι χοντροκομμένα , ανέκδοτα τύπου δεν πεθαίνει η πεθερά μου με τίποτα ή ο γιατρός μου είπε ότι έχω δυο μέρες ζωής αν τα τεμαχίσουμε σε ρεαλιστικό επίπεδο προφανώς κρύβουν μια τραγωδία από πίσω και είναι απρεπή αλλά αυτή η απρέπεια ίσως δημιουργεί το αστείο του θέματος .
Ναι, αυτό είναι και η λέξη κλειδί. Για την εποχή. Η μετάβαση πρέπει να γίνει σταδιακά γιατί αυτό που απαιτείται είναι ο κόσμος να αποκτήσει ενσυναίσθηση. Τα συναισθήματα δεν μεταφέρονται με τετριμμένο τρόπο απο τον έναν άνθρωπο στον άλλο ακαριαία, ειδικά όταν δεν έχουν σχετικές εμπειρίες. Και το να σταυρώνουμε δεν θα καταφέρει ενσυναίσθηση αλλά πολιτική κορεκτίλα, που δεν λύνει το πρόβλημα. Απλά το αναγκάζει να κρύβεται λόγω του όχλου για να επιβιώσει. Πως π.χ. στο Halloween Kills περάσανε τον άλλο τον αθώο τρόφιμο για τον Michael Myers, επειδή ο όχλος είχε τρομοκρατηθεί και κυνήγαγε όποιον έβρισκε μπροστά του, με αποτέλεσμα να τον αναγκάσουν να αυτοκτονήσει ; Κάπως έτσι, ο κόσμος έχει περάσει τόσα πολλά που φτάνει σε επίπεδα παράκρουσης καμιά φορά.

Yup you get my point. Καθημερινά κάνουμε ή ακούμε πολύ χοντροκομμένα αστεία, που εαν τα αναλύσουμε σε βάθος όλα μπορούν να χαρακτηριστούν απρεπή. Και πολύ εύστοχα λες, και συμφωνώ απόλυτα, πως αυτή η απρέπεια τους είναι μάλλον που τα κάνει πιο ενδιαφέρον και γελάμε. Ο άνθρωπος ανέκαθεν έβρισκε ελκυστικό το "παράνομο" και το "λάθος". Στην συγκεκριμένη περίπτωση ορθώς υπήρξε αντίδραση πιστεύω. Το οτι κάποιος βρήκε αστεία αυτά τα αστεία δεν είναι κάτι που πρέπει να κρίνουμε αλλά να μας προβληματίσει : Για ποιον λόγο αυτός ο άνθρωπος αποτυγχάνει σε μια εποχή με τόσα περιστατικά και τόσο ανθρώπινο πόνο, να αντιληφθεί την σοβαρότητα του θέματος ;

Ανεξάρτητα απο αυτά όμως είναι τρομακτικό το τι διαστάσεις θα πάρει στο μέλλον το πρόβλημα του όχλου(καθώς όλα ξεφεύγουν σε βάθος χρόνου). Διότι οι εταιρίες δεν πράττουν κάποιο σωστό, απλά προσπαθούν να κρατούν ικανοποιημένους τους πελάτες τους για να μην χάσουν τα λεφτά τους. Δεν συμπεριφέρονται με ηθική διότι, δεν έχουν ηθική(δεν εννοώ οτι είναι ανήθικοι,εννοώ οτι δεν έχουν απλά ηθική). Η ηθική τους είναι αυτή του πελάτη(αυτό που λέμε, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο). Αν για τον οποιοδήποτε λόγο αύριο μεθαύριο ήταν κοινωνικά θεμιτό και αποδεκτό να έχεις σκοτώσει π.χ. τουλάχιστον έναν άνθρωπο για να θεωρείσαι μέλος της κοινωνίας(υποθετικό παράδειγμα μιας δυστοπίας), θα έβλεπες εταιρίες όπως η Coca Cola ή οποιαδήποτε άλλη να λέει : "Θεωρούμε απρεπές και απαράδεκτο το να μην έχει σκοτώσει κανείς ούτε έναν άνθρωπο. Η πολιτική της εταιρίας μας είναι κατά αυτής της συμπεριφοράς και δεν την στηρίζει με οποιονδήποτε τρόπο". Κατάλαβες τι εννοώ πιστεύω.

Θα πρέπει να φτιάξουμε μια database, με ότι πιθανώς να προσβάλλει κάποιον, και έτσι θα καταλήξουμε να μένουμε όλοι σιωπηλοί, διότι όπως και να το δει κανείς...είναι μαθηματικώς αδύνατο πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, να βρούμε λόγους και εκφράσεις που δεν θα ενοχλούν κανέναν απολύτως. Και ακόμα και εαν το κάνουμε, πράγματι θα είμαστε στα όρια της λογοκρισίας παρά της Δημοκρατίας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Και το να σταυρώνουμε δεν θα καταφέρει ενσυναίσθηση αλλά πολιτική κορεκτίλα,

Τα συναισθήματα δεν μεταφέρονται με τετριμμένο τρόπο απο τον έναν άνθρωπο στον άλλο ακαριαία,

Για ποιον λόγο αυτός ο άνθρωπος αποτυγχάνει σε μια εποχή με τόσα περιστατικά και τόσο ανθρώπινο πόνο, να αντιληφθεί την σοβαρότητα του θέματος ;
Μήπως η διαφορά τους είναι η κορεκτίλα και η μη κορεκτίλα σαν πολιτική αντίληψη παρά το συναίσθημα ; γιατί οι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας πχ μπορεί να γελάνε επειδή δεν είναι εξοικειωμένοι με όλα αυτά αλλά μπορεί να έχουν και παραπάνω ενσυναίσθηση από κάποιον που σταυρώνει άλλους.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
Μήπως η διαφορά τους είναι η κορεκτίλα και η μη κορεκτίλα σαν πολιτική αντίληψη παρά το συναίσθημα ; γιατί οι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας πχ μπορεί να γελάνε επειδή δεν είναι εξοικειωμένοι με όλα αυτά αλλά μπορεί να έχουν και παραπάνω ενσυναίσθηση από κάποιον που σταυρώνει άλλους.
Ενδεχομένως είναι και αυτή μια πηγή διαφοράς.
Το σίγουρο είναι οτι χρειάζεται κριτική σκέψη το πράγμα. Επειδή κάποιος θα γελάσει ή θα κάνει ένα απρεπές αστείο δεν νομίζω απαραίτητα οτι δεν έχει ενσυναίσθηση, και δεν θα συμπεριφερθεί όπως πρέπει σε ένα περιστατικό. Βέβαια αυτά είναι πιθανότητες. Μπορεί και να είναι όντως κάφρος ο άλλος. Δυστυχώς δεν μπορείς να ξέρεις,μόνο να εικάζεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,117 μηνύματα.
Γενικά δε χρειάζονται και πολλές σπουδές για να πιστεύει κάποιος πάντως ότι αυτός ο δημιουργός έχει κείμενα που στην καλύτερη κάνουν κόσμο να νιώθει αμήχανα, στη χειρότερη συμβάλλουν/συντηρούν την οποιαδήποτε δυσκολία αντιμετωπίζει στη του ζωή ο "σατιριζόμενος".

Προσωπικά, με τις σχεδόν μηδενικές μου γνώσεις θεάτρου, μπορώ να πω ότι αν η "σάτιρα" έχει στόχο κόσμο με το Χ χαρακτηριστικό που ήδη βρίσκεται σε μία κοινωνία στην οποία περνάει κάποιο λούκι, να τη βράσω.
Νόμιζα ότι η γλύκα της σάτιρας βρίσκεται στο να κατακεραυνώνεις τον βρισκόμενο σε θέση εξουσίας, είτε πολιτικά/οικονομικά, είτε κοινωνικά, μπαρδόν.

Κι αν για κάποιο λόγο οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας γελάνε με τέτοια "αστεία" προς διάφορες ομάδες, είναι επειδή στα σχετικά κείμενα βρίσκουν μία αλήθεια και ταυτίζονται με αυτήν. Βρίσκουν αλήθεια στο πρόσφυγας/μετανάστης = κλέφτης, γκέι = θηλυπρεπής, γυναίκα = στερημένη κοκ. Έτσι μεγάλωσαν, έτσι συνήθισαν, και ίσως κι έτσι να πεθάνουν.
Ο Σεφερλής, και ο κάθε κωμικός/κωμωδιογράφος γενικότερα δηλαδή, γνωρίζει πολύ καλά τι είναι αληθινό στα μάτια του κοινού του και το προβάλλει αυτό, στην υπερβολή του. Απ' τις βασικές τεχνικές κωμωδίας είναι αυτό άλλωστε.

Προφανώς άλλοι, συνήθως νεότεροι, δεν έχουν αυτές τις συνδέσεις στο κεφάλι τους, γι' αυτό και δε βρίσκουν κάτι το αστείο. Ίσως και κάποιοι απ' αυτούς τους άλλους να συμμερίζονται ότι δε λέει να "σατιρίζεις" τον αδύναμο. Κι ίσως και κάποιοι απ' αυτούς να πιστεύουν ότι ολή αυτή η "πλάκα" κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Eλπίζω τώρα χωρίς την εκπομπή Σεφερλή η κοινωνία να γίνει τέλεια ως δια μαγείας. Μετά δεν θα έχετε δικαιολογία ναι μεν αλλά δεν είναι αυτό ακριβώς. Από αύριο το πρωί περιμένω να δω την τελειότητα. Να δω όλους αυτούς τους "θιγμένους" εντός πολλών εισαγωγικών κατά πόσο καλυτέρευσε η ζωή τους και κατά πόσο η αιτία Σεφερλής και όμοιοι, ήταν η αιτία τους. Περιμένω να το δω. Με ξεπερνάει ότι θα πρέπει να σταυρώνουμε έναν άνθρωπο, εμείς οι τέλειοι άνθρωποι της τέλειας κοινωνίας που δυνητικά θα θέλαμε, αλλά δεν μας βγαίνει. Βέβαια χθες δεν υπήρχε ο Σεφερλής αλλά και πάλι η κοινωνία τα ίδια σκατά είναι και αύριο το πρωί, σε λίγες ώρες από τώρα, δεν θα έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με σήμερα. Ο Πούτιν συνεχίζει τον πόλεμο και εμείς δυο λαλούν όπως πάντα. Έτσι δεν πάει για πάνω από 50.000 χρόνια; Κάτι δεν μου κολλάει σε αυτή τη μανιέρα καταδίωξης και λυπάμαι ότι θα βιώσουμε τις ακρότητες της Ισπανικής ιεράς εξέτασης. Κρίμα. Στον πολιτισμένο κόσμο όποιος κάνει κάποιο έγκλημα ακολουθεί τη δικαστική οδό και όχι την ιερά εξέταση της οχλοκρατίας και του ράσου.

Ο Σωκράτης για ποιο λόγο που ισοδυναμούσε με θανατική καταδίκη ακριβώς θανατώθηκε; Ακόμη και αν κάποιοι το μετάνιωσαν μετά τι άλλαξε; Τον έφεραν πίσω στη ζωή; :hmm:Υποκριτικά όμως μετά από τόσους αιώνες θεωρούμε ότι ο δάσκαλος αυτός της "διαφθοράς ήθους" άφησε έργο στην φιλοσοφία της σκέψης (πρόδρομος της μαθηματικής αξιωματικής θεωρίας). Πόσα λεξοτανίλ πρέπει να πάρουμε να για να κατανοήσουμε την ανθρώπινη φύση. Πόσα;
 

camil

Δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Μήπως έχουμε καταντήσει να θιγόμαστε με το τίποτα; Ο Σεφερλής έχει κατά καιρούς ασχοληθεί και με πολιτικά θέματα και πρόσωπα αλλά η κωμωδία του έχει περισσότερο το στοιχείο της φάρσας παρά της σάτιρας. Δηλαδή βασίζεται περισσότερο σε γκριμάτσες, κουσούρια κ.λπ.
Φοβάμαι ότι η Ακρίτα ανάγει ένα προσωπικό της θέμα-πρόβλημα που έχει με τον συγκεκριμένο σε κοινωνικό.
Σε μια παλιά ελληνική ταινία ακούγεται ο εξής διάλογος:
-Βλέπω μπήκε μέσα στην καρδιά σου.
-Είναι λεπτή και χωράει.
Αυτό σήμερα θα το λέγαμε χοντροφοβία; Στοχοποίηση των εύσωμων ανθρώπων; Υπονοεί το σενάριο ότι ένας γεματούλης δεν είναι άξιος να αγαπηθεί; Εγώ και σήμερα σαν ένα αστείο καρφί που πετάει ένας πάνω στο διάλογο το βλέπω.
Οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει και καλώς.
Κάποτε η Ακρίτα έγραφε μια την Εδέμ. Δεν έχει τύχει να παρακολουθήσω τη συγκεκριμένη σειρά οπότε συγχωρείστε με αν κάνω λάθος αλλά από φόρουμ σχετικά με την τηλεόραση έχω μάθει ότι ο ήρωας είχε μια πολύ "μάτσο" συμπεριφορά και είχε φτάσει στο σημείο να βιάσει την κοπέλα του και μετά δεν έτρεχε τίποτα.
Δεν είναι πολύ πιο επικίνδυνο να περνάει κάτι τέτοιο σε ένα καθημερινό πρόγραμμα από το να υπάρχουν "περίεργα" αστεία σε μια σειρά χωρίς καθόλου σοβαροφάνεια;
Έχει πει ποτέ η Ακρίτα "συγνώμη έκανα λάθος" για αυτό; Δε λέω πως η ευαισθησία της είναι ανειλικρινής αλλά από τη στιγμή που όλοι μπορεί να έχουμε κάνει βλακείες ή μπορεί να κάνουμε στο μέλλον από απερισκεψία περισσότερο παρά επειδή έχουμε τη διάθεση να πληγώσουμε κάποιον, γιατί να ζητάμε τόσο επίμονα τη "σταύρωση" του Σεφερλή;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μήπως έχουμε καταντήσει να θιγόμαστε με το τίποτα; Ο Σεφερλής έχει κατά καιρούς ασχοληθεί και με πολιτικά θέματα και πρόσωπα αλλά η κωμωδία του έχει περισσότερο το στοιχείο της φάρσας παρά της σάτιρας. Δηλαδή βασίζεται περισσότερο σε γκριμάτσες, κουσούρια κ.λπ.
Φοβάμαι ότι η Ακρίτα ανάγει ένα προσωπικό της θέμα-πρόβλημα που έχει με τον συγκεκριμένο σε κοινωνικό.
Σε μια παλιά ελληνική ταινία ακούγεται ο εξής διάλογος:
-Βλέπω μπήκε μέσα στην καρδιά σου.
-Είναι λεπτή και χωράει.
Αυτό σήμερα θα το λέγαμε χοντροφοβία; Στοχοποίηση των εύσωμων ανθρώπων; Υπονοεί το σενάριο ότι ένας γεματούλης δεν είναι άξιος να αγαπηθεί; Εγώ και σήμερα σαν ένα αστείο καρφί που πετάει ένας πάνω στο διάλογο το βλέπω.
Οι εποχές βέβαια έχουν αλλάξει και καλώς.
Κάποτε η Ακρίτα έγραφε μια την Εδέμ. Δεν έχει τύχει να παρακολουθήσω τη συγκεκριμένη σειρά οπότε συγχωρείστε με αν κάνω λάθος αλλά από φόρουμ σχετικά με την τηλεόραση έχω μάθει ότι ο ήρωας είχε μια πολύ "μάτσο" συμπεριφορά και είχε φτάσει στο σημείο να βιάσει την κοπέλα του και μετά δεν έτρεχε τίποτα.
Δεν είναι πολύ πιο επικίνδυνο να περνάει κάτι τέτοιο σε ένα καθημερινό πρόγραμμα από το να υπάρχουν "περίεργα" αστεία σε μια σειρά χωρίς καθόλου σοβαροφάνεια;
Έχει πει ποτέ η Ακρίτα "συγνώμη έκανα λάθος" για αυτό; Δε λέω πως η ευαισθησία της είναι ανειλικρινής αλλά από τη στιγμή που όλοι μπορεί να έχουμε κάνει βλακείες ή μπορεί να κάνουμε στο μέλλον από απερισκεψία περισσότερο παρά επειδή έχουμε τη διάθεση να πληγώσουμε κάποιον, γιατί να ζητάμε τόσο επίμονα τη "σταύρωση" του Σεφερλή;
Aκριβως αυτο εννουσα και εγω με την αρχικη μου αναφορα
Την εποχη της εδεμ της ακριτα αλλα και της βερα στο δεξι αν δεν κανω λαθος ...


Ολοι εμεις οι παλιοι που τα βλεπαμε τοτε ξεραμε πολυ καλα τι ηταν ..
Ιντριγκες ,βιασμοι κακοποιησεις γυναικων ,υποτιμησεις ,προτυπα μονο μοντελα και το κυριοτερο ?
Βιασμοι με την καλυτερη σκηνοθετικη επιμελεια απο αυτα τα ατομα που σημερα απλα εχουν μια πενα και κατακρινουν αυτα που οι ιδιοι πριν λιγα χρονια τα εκαννα γιατι πληρωνοντουσαν με τρελα λεφτα ...
Αυτο ειναι το ολο θεμα ,το χρημα ...γιατι η ακριτα δεν εχει τωρα κομματι απο αυτη την πίτα και την εχει ο σεφερλης και ο καθε σεφερλης ...

Οταν ειδικα εβλεπα τα δηθεν μεγαλα αφεντικα να παρενοχλουν σεξουαλικα υπαλληλους τους γιατι ολοι οι πρωταγωνιστες ηταν αυτου του επιπεδου μου ερχοταν να ξερασω στην πραγματικοτητα ..
Παντα ελεγα ομως πως ειναι τηλεοραση και εβαζα στην ακρη τα οποια προσωπικα ...

Συνυπευθυνη-οι ?
Τοτε οχι ,σημερα ναι για καποιους δηθεν ευαίσθητους με τρομερη αλληλεγγύη και ενσυναισθηση ....

Σημερα απλα θα την σταυρωναν αλλα βλεπεις σταματησε ,τωρα την δοξαζουν ...

Επιλεκτική μνημη λεγεται αυτο ή αμάθεια ή καπως αλλιως ,ας μην επεκταθουμε, νομιζω πλεον μετα και απο αυτα που διαβαζω πολλοι καταλαβαινουν ! :)
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,043 μηνύματα.
Βέβαια χθες δεν υπήρχε ο Σεφερλής αλλά και πάλι η κοινωνία τα ίδια σκατά είναι και αύριο το πρωί, σε λίγες ώρες από τώρα, δεν θα έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με σήμερα.
Θα έχει αλλάξει. Θα έχουμε καταφέρει να μεταδώσουμε έμπρακτα το μήνυμα στην κοινωνία οτι δεν ανεχόμαστε πλέον ούτε για αστείο αναφορές σε ρατσιστικά, σεξιστικά, ομοφοβικά κλπ σχόλια. Η κοινωνία έκανε ένα βήμα μπροστά με την αντίδραση στον Σεφερλή. Ένα λιθαράκι στην αποδοχή της διαφορετικότητας μπήκε. Οι αλλαγές στην κοινωνία δε χρειάζεται να είναι θεαματικές και μεγαλειώδεις. Φτάνει οτι η νέα γενιά καταδικάζει αστεία προς ομάδες της μειοψηφίας άσχετα αν οι ίδιοι δεν ανήκουν απαραίτητα σε αυτές. Ήταν μια νίκη.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα έχει αλλάξει. Θα έχουμε καταφέρει να μεταδώσουμε έμπρακτα το μήνυμα στην κοινωνία οτι δεν ανεχόμαστε πλέον ούτε για αστείο αναφορές σε ρατσιστικά, σεξιστικά, ομοφοβικά κλπ σχόλια. Η κοινωνία έκανε ένα βήμα μπροστά με την αντίδραση στον Σεφερλή. Ένα λιθαράκι στην αποδοχή της διαφορετικότητας μπήκε. Οι αλλαγές στην κοινωνία δε χρειάζεται να είναι θεαματικές και μεγαλειώδεις. Φτάνει οτι η νέα γενιά καταδικάζει αστεία προς ομάδες της μειοψηφίας άσχετα αν οι ίδιοι δεν ανήκουν απαραίτητα σε αυτές. Ήταν μια νίκη.
Ποια νικη Χιμελα ?

Τελευταίο γεγονος που μου ηρθε αυτοματα ..
Η δημοσια συγνωμη του Καπουτζιδη για σκηνες απο το παρα πεντε ...
Απο την ιδια του την σειρα ...


Και?
Ακομα και σημερα παιζει ...
Ενα προτυπο μιας χαζής ξανθιάς ,μιας κοπελας απο επαρχια με ιδιατερη προφορα ,διακωμωδουν οχι μια αλλα δυο θρησκειες ,δυο πιστεύω τελειως διαφορετικων ανθρωπων ..
Η μια η μορφωμενη επιπεδου τον Βουδισμο και η αλλη η αμορφωτη το βλαχακι τον Χριστιανισμο ..
Θες και αλλα θεματακια να σου βγαλω ?
Η κοντη ...
Η γρια ....
Για ποια νικη μιλαμε ακριβως ?
Αυτη η σειρα τα τευλεια χρονια δοξαζεται πλεον ΜΟΝΟ απο την νεα γενια ..

Για ποια νεα γενια μου μιλας βρε Χιμελα μου ..
Αυτη που εχει κανει νουμερο ενα την τραπ μουσικη ?
Αυτη που προωθει το μπουλινγκ και τον εκφοβισμο ..
Αυτη που εχει ισοπεδωσει τον ερωτισμο και την σεξουλακιοτητα ενος ατομου ?

Ας ειμαστε λιγακι ρεαλιστες και ας δουμε καθαρα την κοινωνια του τοτε και την κοινωνια του σημερα ..
Ποιους κανουμε προτυπα και ποιους δοξαζουν ..

Μενουμε μονο στη καραμελα της πατριαρχειας και ολα αυτα της παλια γενιάς ..
Αν η παλια ηθελε μια φορα δουλεια ή καινουργια με ολη αυτη την παρακμη που βλεπουμε θελει δεκα ..


Με συγχωρεις αλλα εγω ακομα μιλαω για ήττα,πανηγυρική θα ελεγα με τις συμπεριφορες των νεω παιδιων και για το τι αξια εχει για αυτους ο συναθρωπος τους .... και μαλιστα τετοια ηττα που αυτη η ιστορια που γραφει θα μεινει χαραγμένη και θα δυσκολευτει πολυ περισσοτερο να την αποβάλλει η επομενη που ελπιζουμε να ειναι πολυ καλυτερη αυτης ...
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,043 μηνύματα.
Μαργαρίτα διαφωνώ τελείως. Τα νέα παιδιά ναι ακούνε τραπ μουσική, γελάνε με το παρά πέντε και με αστεία για κοντούς και γκέι, αλλά πιστεύω ακράδαντα οτι μέσα τους ξέρουν οτι δεν είναι σωστό. Πιστεύω οτι όταν έρθει η στιγμή στην πραγματική ζωή δε θα γελάσουν και θα υποστηρίξουν ομάδες ανθρώπων που ανήκουν στην μειοψηφία. Τα νέα παιδιά είναι πολύ πιο ανεκτικά στη διαφορετικότητα. Είμαστε σε μια περίοδο αλλαγής, γι' αυτό και βλέπουμε μπερδεμένες συμπεριφορές. Είμαστε με το ένα πόδι στη βάρκα του παλιού και με το άλλο στη βάρκα του νέου. Δώσε λίγες δεκαετίες ακόμα και θα υπάρξει η στιγμή που δε θα γελάμε πια με τέτοια αστεία. Θα μας προσβάλλουν, οπότε θα εξαλειφθούν. Έτσι πιστεύω.
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μαργαρίτα διαφωνώ τελείως. Τα νέα παιδιά ναι ακούνε τραπ μουσική, γελάνε με το παρά πέντε και με αστεία για κοντούς και γκέι, αλλά πιστεύω ακράδαντα οτι μέσα τους ξέρουν οτι δεν είναι σωστό. Πιστεύω οτι όταν έρθει η στιγμή στην πραγματική ζωή δε θα γελάσουν και θα υποστηρίξουν ομάδες ανθρώπων που ανήκουν στην μειοψηφία.

Ωραια να το δεχτω το δικο σου σκεπτικο..
Γιατι δεν υπαρχει και στην περιπτωση του Σεφερλη ?
Τι το διαφορετικο κανει αυτος ο ανθρωπως ωστε να σταυρωνεται ετσι ?

ειναι καλο που μια κωμωδια δεν θα ξαναπαιχτει οταν υπαρχουν τρεις χειροτερες ?

Το οτι τοσοι ανθρωποι θα μεινουν ανεργοι ,δεν πειραζει ετσι ?
Πραπλευρη απωλεια ...τι αξια εχει ?
Τα νέα παιδιά είναι πολύ πιο ανεκτικά στη διαφορετικότητα.
Μεχρι εκει ,ανεκτικά στην διαφορετικοτητα ,αυτο ομως δεν τους σταματα ουτε να γελενε ουτε να κοροιδευουν ..
Εχεις ακουσει πως μιλανε σε παρεες?

Εχεις ακουσει πως το κλιμα γηπεδου και χουλιγκανισμου εχει μεταφερθει παντου ...σε σχολεια ,σε παρεες παντου ....

Πως τους αποκαλουν ?
Δεν θα τους σταυρωσουν αλλα δεν θα σταματησουν να τους διακωμωδουν δυστηχως ..
Ειναι τα ιδια τα παιδια που στην πρωτη ευκαιρια θα επιτεθουν σε ενα αλλο ανθρωπο που δεχτηκε σεξουαλικη κακοποιηση,(τα ηθελε η γκομενιτσα )ειναι διαφορετικη ομαδα ,διαφορετικο κομμα ,διαφορετικη θρησκεια ,φοραει μαντίλα ,ειναι προσφυγας .....
Είμαστε σε μια περίοδο αλλαγής, γι' αυτό και βλέπουμε μπερδεμένες συμπεριφορές.
Ακριβως !
Συμφωνω απολυτα ...μπερδεμενες ,αψυχολογητες και αλλοπροσαλλες συμπεριφορες και ξερεις γιατι ?
Γιατι δεν εστιαζουν στο να λυσουν τα δικα τους θεματα αλλα μενουν στα θεματα των γυρων τους και πως μεσα απο αυτα θα καλυψουν ή θα ξεσπασουν τα δικα τους αλυτα ..

Ξερεις τι μεγαλη διαφορα παιζει ολο αυτο ?

Ζηλεια ,παντου ...
Τοσο τοξικο συναισθημα ...γιατι αυτος και οχι εγω ..
Πως θα μειωσουμε τον αλλον μονο και μονο για να φανουμε εμεις γιατι αλλιως δεν αξιζουμε τιποτα ..

Είμαστε με το ένα πόδι στη βάρκα του παλιού και με το άλλο στη βάρκα του νέου. Δώσε λίγες δεκαετίες ακόμα και θα υπάρξει η στιγμή που δε θα γελάμε πια με τέτοια αστεία. Θα μας προσβάλλουν, οπότε θα εξαλειφθούν. Έτσι πιστεύω.
Και παλι συμφωνω ....
Αυτο που ειπα ,οχι ακομα ,θελει πολυ δουλεια ακομα ,πολλες δεκαετιες γιατι ακομα δεν μπορουν να βρουν τις ισοροποιες τους ..
Αυτα τα παιδια ,τα παιδια του εικονικού κοσμου απο τον πρωτο χρονο της ζωης του ειναι μεσα σε αυτο ...Τι χειροτερο απο το να εχει πρόσβαση ενα παιδι σε τοσο μεγαλο ογκο πληροφοριων και δεν εχει την δυνατοτητα να τις επεξεργαστει εφοσον δεν εχει ακομα τα καταλληλα εφοδια ?



Αποτελεσμα ?
Αυτο που βλεπουμε ΠΑΝΤΟΥ ..
Ανθρωποφαγια ...με συγχωρεις αλλα εγω την νικη σαν ιδεολογια και σαν αξια καπως αλλιως την εχω στο μυαλο μου ..

Οταν πεσουν ΟΛΕΣ οι τηλεοπτικες εκμπομπες,φυγουν ολα τα τηλεοπτικα σκουπιδια αυτου του ειδους ,ελα τοτε να μιλησουμε για ενα βηματακι προς τον δρομο της νικης αυτης ,προς το παρον εγω θα πω δουλεια ..
Πολυ δουλεια ολοι μας ,να λυσουμε πρωτα τα δικα μας θεματα και μετα ισως μπορεσουμε και δουμε και την κοινωνια μας
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Ποια νικη Χιμελα ?

Τελευταίο γεγονος που μου ηρθε αυτοματα ..
Η δημοσια συγνωμη του Καπουτζιδη για σκηνες απο το παρα πεντε ...
Απο την ιδια του την σειρα ...


Και?
Ακομα και σημερα παιζει ...
Ενα προτυπο μιας χαζής ξανθιάς ,μιας κοπελας απο επαρχια με ιδιατερη προφορα ,διακωμωδουν οχι μια αλλα δυο θρησκειες ,δυο πιστεύω τελειως διαφορετικων ανθρωπων ..
Η μια η μορφωμενη επιπεδου τον Βουδισμο και η αλλη η αμορφωτη το βλαχακι τον Χριστιανισμο ..
Θες και αλλα θεματακια να σου βγαλω ?
Η κοντη ...
Η γρια ....
Για ποια νικη μιλαμε ακριβως ?
Αυτη η σειρα τα τευλεια χρονια δοξαζεται πλεον ΜΟΝΟ απο την νεα γενια ..

Για ποια νεα γενια μου μιλας βρε Χιμελα μου ..
Αυτη που εχει κανει νουμερο ενα την τραπ μουσικη ?
Αυτη που προωθει το μπουλινγκ και τον εκφοβισμο ..
Αυτη που εχει ισοπεδωσει τον ερωτισμο και την σεξουλακιοτητα ενος ατομου ?

Ας ειμαστε λιγακι ρεαλιστες και ας δουμε καθαρα την κοινωνια του τοτε και την κοινωνια του σημερα ..
Ποιους κανουμε προτυπα και ποιους δοξαζουν ..

Μενουμε μονο στη καραμελα της πατριαρχειας και ολα αυτα της παλια γενιάς ..
Αν η παλια ηθελε μια φορα δουλεια ή καινουργια με ολη αυτη την παρακμη που βλεπουμε θελει δεκα ..


Με συγχωρεις αλλα εγω ακομα μιλαω για ήττα,πανηγυρική θα ελεγα με τις συμπεριφορες των νεω παιδιων και για το τι αξια εχει για αυτους ο συναθρωπος τους .... και μαλιστα τετοια ηττα που αυτη η ιστορια που γραφει θα μεινει χαραγμένη και θα δυσκολευτει πολυ περισσοτερο να την αποβάλλει η επομενη που ελπιζουμε να ειναι πολυ καλυτερη αυτης ...

Ακριβώς Μαργαρίτα. Κάπου χάνεται η μπάλα και όπως είπε και ο Μπιμπίλας, δεν θα ήταν σωστό να φτάσουμε στο άκρο της ολικής απουσίας της κωμωδίας. Γιατί εκεί κινδυνεύουμε να πάμε. Ακόμη και ο Αριστοφάνης μέσω των προσθετικών μελών σε ηθοποιούς (με προσωπεία, στήθη, γλουτούς κτλ) προσπαθούσε να κάνει αστείες καρικατούρες σε καθημερινούς ανθρώπους στηλιτεύοντας την πολιτική αλλά και διάφορα κοινωνικά κουσούρια που σήμερα συμβαίνει το εξής παρανοϊκό: προσπαθούμε στο όνομα της πολιτικής τελειότητας (ή ορθότητας) να δομήσουμε μια κοινωνία ρομπότ, χωρίς χιούμορ, όμοιων ανθρώπων όπου όποιος εκφράζει μια διαφορετική άποψη που "θήγει" την θεωρία αυτή (βλ. ο αγών μου, συγγραφέας ο Χίτλερ) αμέσως θα χαρακτηρίζεται και θα διαπομπεύεται με παράλληλο τρόπο όπως έκαναν οι Ναζί εθνοφύλακες τον πρώτο καιρό της εξουσίας ως σοσιαλιστικό κόμμα, στους εβραίους γερμανούς σημαδεύοντας τις επιχειρήσεις τους για να τους έχουν στο στόχο και να τους διαπομπεύουν. Βέβαια μετά ο Χίτλερ ως γενικός γραμματέας του κόμματος, έριχνε τις ευθύνες στους κομμουνιστές ενώ στην πραγματικότητα η δική του μυστική αστυνομία τα έκανε όλα αυτά! Φυσικά πριν ξεκινήσει ο πόλεμος. Με τρομάζει η ιδέα στο όνομα της θηγμένης ιδιαιτερότητας να πάψουμε να εκφράζουμε αυτό που σκεφτόμαστε ενώ θα εκφράζουμε αυτό που θα πρέπει από την θεωρία. Η θεωρία λέει ότι ο σαρκασμός είναι σεξιστικός. Το δικαίωμα στην αυτο-εκφραζούμενη σάτυρα πού πάει; Ζούμε σε κάποια χούντα έκφρασης με λογοκρισία και δεν το γνωρίζω;
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,404 μηνύματα.
E ..ναι....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ξερεις ποσες οικογενειεςς ζουν απο τα ναρκωτικα;
Ασε μας παιδακι μου...αυτο ειναι επχιειρημα;Ελα μην τρελαθουμε με την βοθριλα.Στην οποια συμεμτεχει και ο ''ηθοποιος'' που ειπε αυτην την μαλακια.
Με τον καθε ηλιθιο αταλαντο γμτ ....και τις ηλιθιοτητες που λενε...ε...ποση αποβλακωση πχια;Ποιοτητα τιβι στα βαραθρα για ανε χει δουλεια το καθε αταλαντο ηλιθιο;Ας κανουν καλυτερη την δουλεια τους.ΤΕΛΕΙΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,036 μηνύματα.
Δεν έχει τύχει να παρακολουθήσω τη συγκεκριμένη σειρά οπότε συγχωρείστε με αν κάνω λάθος αλλά από φόρουμ σχετικά με την τηλεόραση έχω μάθει ότι ο ήρωας είχε μια πολύ "μάτσο" συμπεριφορά και είχε φτάσει στο σημείο να βιάσει την κοπέλα του και μετά δεν έτρεχε τίποτα.
Ούτε εγώ, αλλά ίσως ο Σεφερλής να κατακεραυνώνεται επειδή προσφέρει λιγότερα στο κοινό και πάνω σε αυτό που λέει η @Margarita 00 για το παρά 5 να προσφέρουν περισσότερα σαν κωμωδίες ή σάτυρα , ότι ναι μεν έχουμε καρικατούρες προσωπικότητες όπως και στο Ρώμα που μια ζωή είχε χοντρές και γεροντοκόρες αλλά είχε άλλα μηνύματα από πίσω . Και στο παρά 5 ας πούμε το μήνυμα είναι η φιλία και ο ηρωισμός , δεν κυριαρχεί μόνο η ''σαχλαμάρα'' να το πούμε έτσι .
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,222 μηνύματα.
Ο Σεφερλής είχε ένα δίκιο για την Ακρίτα πάντως, ήταν τρομερό λάθος της να προσβάλλει το κοινό του.
Δεν μεγάλωσαν όλοι στα σαλόνια που μεγάλωσε η Ακρίτα για να έχουν χρόνο να γίνουν συγγραφείς,ποιητές ή να διαβάζουν βιβλία κοινωνικών αμπελοφιλοσοφιών. Το να προσβάλλεις λοιπόν κάποιον επειδή δεν έτυχε της ίδιας μόρφωσης με εσένα είναι απαράδεκτο.
 

Guest 896561

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ο Σεφερλής είχε ένα δίκιο για την Ακρίτα πάντως, ήταν τρομερό λάθος της να προσβάλλει το κοινό του.
Δεν μεγάλωσαν όλοι στα σαλόνια που μεγάλωσε η Ακρίτα για να έχουν χρόνο να γίνουν συγγραφείς,ποιητές ή να διαβάζουν βιβλία κοινωνικών αμπελοφιλοσοφιών. Το να προσβάλλεις λοιπόν κάποιον επειδή δεν έτυχε της ίδιας μόρφωσης με εσένα είναι απαράδεκτο.
Καλά, το ότι συμφωνούμε με την Ακρίτα σε κάποια βασικά πράγματα, όπως πχ για το χυδαίο αστείο του Σεφερλή, δεν σημαίνει ότι την έχουμε εξιδανικεύσει κιόλας. Ό,τι δικό της έχω δει (μόνο τηλεοπτικά), σαβούρες τύπου Λάμψη και Καλημέρα ζωή ήταν, εκτός από το «Με θέα το πέλαγος», που ήταν όντως ωραίο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top