Νεκρός επιβάτης στο λιμάνι του Πειραιά.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Στην θέση της Anek δεν θα προχωρούσα σε εξαγορά από την Attica καθώς μόνο κακό θα έκανε στο όνομα της εταιρείας. Το θέμα είναι ότι η Attica είναι πλέον μονοπώλιο σε παρά πολλές γραμμές καθώς ελέγχει τις δυο μεγαλύτερες ακτοπλοϊκές εταιρείες της Ελλάδας (Blue star και Hellenic Seaways) με αποτέλεσμα να μην αλλάξει κάτι στην πολιτική τους.

Βέβαια στην γραμμή Χίου- Μυτιλήνης αν ταξιδέψεις με πλοίο της Blue star (Blue star Patmos) και με πλοίο της Hellenic (Nissos Rodos ή Nissos Samos) τότε θα δεις διαφορά στα πληρώματα τους. Στην Hellenic είναι αρκετά πιο φιλικοί και ευγενικοί σε σχέση με την Blue star όπου κυριολεκτικά οι παρκαδόροι σε βρίζουν μέσα στην μούρη σου. Πραγματικά κρίμα καθώς δεν σέβονται τα χρήματα που τους δίνεις.
Όχι, δεν κατάλαβες. Είχα διαβάσει πρόσφατα ότι η Blue Star εξαγόρασε την ΑΝΕΚ. Οπότε στις γραμμές της Κρήτης δεν θα είναι πια κοινοπραξία.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,377 μηνύματα.
Όχι, δεν κατάλαβες. Είχα διαβάσει πρόσφατα ότι η Blue Star εξαγόρασε την ΑΝΕΚ. Οπότε στις γραμμές της Κρήτης δεν θα είναι πια κοινοπραξία.
Βασικά δεν την έχει εξαγοράσει ακόμα απλά η επιτροπή ανταγωνισμού έδωσε το οκ ώστε να προχωρήσει η απορρόφηση, που εδώ να πούμε ότι η Anek δεν έχει τόσο σοβαρά προβλήματα ώστε να εξαγοραστεί. Το θέμα όμως ξέρεις ποιο είναι σε όλο αυτό;; Η Attica θα ελέγχει την γραμμή των Χανίων εξ ολοκλήρου πλέον κάτι που θα έχει σαν αποτέλεσμα την περεταίρω χειροτέρευση της κατάστασης και της απανθρωπιάς προς τους επιβάτες. Τα μονοπώλια προκαλούν δυστυχώς αυτά τα αποτελέσματα.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.

Πηγές της Attica Group, μητρικής εταιρείας της Blue Star, στο στόλο της οποίας ανήκει το Blue Horizon, οι οποίες ερωτήθηκαν σχετικά απαντούν τα παρακάτω:
Γιατί ο πλοίαρχος έβγαλε ανακοίνωση ότι το πλοίο πρέπει να καθυστερεί λόγω συμβάντος για το οποίο δεν ευθύνεται το πλοίο;
«Η ανακοίνωση που αποδίδεται στο Blue Horizon, και στην οποία φέρεται να ειπώθηκε πως δεν ευθύνεται το πλοίο για το συμβάν στο λιμάνι του Πειραιά δεν έγινε από το Blue Horizon. Η ανακοίνωση έγινε από το παρακείμενο πλοίο Έλυρος, το οποίο πήρε εντολή από τις Λιμενικές Αρχές να παραμείνει στο λιμάνι».
Γνώριζε ο καπετάνιος τι συνέβαινε στον καταπέλτη;
«Την ώρα που έδωσε την εντολή απόπλου δεν υπήρχε συμβάν στον καταπέλτη. Στη συνέχεια, αντελήφθη άνθρωπο σε κίνδυνο από τις κάμερες της γέφυρας».
Γιατί δεν σταμάτησε αμέσως το πλοίο και γιατί δεν ρίχτηκε σωσίβιο με σχοινί ή άλλο μέσο προκειμένου να διασωθεί;
«Ήταν λανθασμένες και η εκτίμηση και η απόφαση του πλοιάρχου και μάλιστα έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με την εκπαίδευση που έχει λάβει και την πάγια ναυτική πρακτική».
Τι προβλέπουν τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον απόπλου του πλοίου; Tηρήθηκαν;
«Τα πρωτόκολλα ασφαλείας και οι διαδικασίες της εταιρείας σύμφωνα με τη νομοθεσία και τον κώδικα ασφαλούς διαχείρισης προβλέπουν πριν την απόδεση του πλοίου, το κλείσιμο όλων των εξωτερικών ανοιγμάτων συμπεριλαμβανομένου και του καταπέλτη. Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι προβλεπόμενες διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν».
Γιατί απαγορεύτηκε η είσοδος στο θύμα αφού είχε ήδη ανέβει στον καταπέλτη και ο κίνδυνος ήταν άμεσος;
«H απαγόρευση εισόδου του θύματος έγινε με απόφαση Υπάρχου, για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο ήταν σε διαδικασία απόπλου και η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί. Η βίαιη απώθηση του δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση και για κανέναν λόγο».
Ποιοι έπρεπε να αντιδράσουν άμεσα όταν έπεσε άνθρωπος στην θάλασσα;
«Πέραν του Πλοιάρχου, όλα τα εμπλεκόμενα μέλη του πληρώματος τα οποία είχαν οπτική επαφή με συμβάν».
Είχε εισιτήριο το θύμα;
«Ναι, είχε εισιτήριο και είχε επιβιβαστεί νωρίτερα στο πλοίο».
Τι ώρα ακριβώς απέπλευσε το πλοίο και τι ώρα ήταν προγραμματισμένο να αποπλεύσει; Έφυγε νωρίτερα ή είχε καθυστέρηση;
«Η προγραμματισμένη αναχώρηση ήταν στις 21.00 και το πλοίο αναχώρησε 21.13.»
Διεξάγει η εταιρεία την δικιά της εσωτερική έρευνα και αν ναι πότε ξεκίνησε αυτή και τι έχει δείξει μέχρι στιγμής;
«Η εταιρεία έχει ξεκινήσει την διαδικασία έρευνας αμέσως μετά το συμβάν συλλέγοντας στοιχεία. Η έρευνα είναι σε εξέλιξη».
Γιατί το πλοίο χρειάστηκε 42 ολόκληρα λεπτά για να επιστρέψει στον Πειραιά;
«Αναμένουμε πληροφόρηση από το Λιμενικό σχετικά με αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση. Διερευνάται σε συνεργασία με τις Αρχές».
Ο Πλοίαρχος είχε προϋπηρεσία και εμπειρία;
«Ο συγκεκριμένος Πλοίαρχος είναι διπλωματούχος πλοίαρχος από το 2015. Υπηρετεί στην εταιρεία μας 44 μήνες. Υπηρέτησε 41 μήνες ως Ύπαρχος στην εταιρεία, τους 39 από τους οποίους στο Blue Horizon. Από τον Ιούλιο του 2023 έχει αναλάβει καθήκοντα Πλοιάρχου στο συγκεκριμένο πλοίο».
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,830 μηνύματα.
Ναι όντως τον κραζει ..ετσι αποφασισαν οι PR του μαξιμου ...
Θα περασουν και πειθαρχικο την καυμενη την νερομπατσου που εφυγε και ολα τελος.
Να δεις που απο αυριο θα εχουν μια λιμενικο με πρασινη και κοκκινη σημαια... πρασινη σηκωνεις πορτα ...κοκκινη ακινητος..κατι σαν τα αθληματα.
Η μονη απυροβλητη θα ειναι η Αττικα που λυπαται γενικως.


Να σου πώ κάτι ; αν οι Λιμενικοί τοσο καιρό τα έβλεπαν αυτά και δεν έκαναν τιποτα παρα στηρίζοντας μονο στο "Ποιος θα κάνει μηνυση να επέμβουμε" τοτε θα τρέχουν τώρα καθώς https://parallaximag.gr/epikairotit...tan-quot-kata-tin-anachorisi-toy-blue-horizon


ας απολογούνται τώρα , αφου δεν ήθελαν να γράψουν αναφορές παλαιότερα.

Πέρα από την άσκηση διώξεων σε τέσσερα μέλη του πληρώματος η εισαγγελέας Πρωτοδικών Πειραιά έδωσε εντολή να διενεργηθεί κατεπείγουσα ποινική έρευνα από την Εισαγγελία για τις ευθύνες του Λιμενικού Σώματος προκειμένου να διαπιστωθεί αν εκπρόσωπός του ήταν στο σημείο ως όφειλε για να αποτρέψει την τραγωδία και τι έκανε όταν το πλοίο απέπλευσε αφήνοντας αβοήθητο τον 36χρονο.

Προς το παρόν κοιτάξτε σε πόσα έπεσα μέσα..... ενδεχόμενος δόλος για το πλήρωμα και εγω πιστευω θα πάει και για εγκαταλειψη θέσης. Το ελεγα χθες σε εναν φιλο στο τηλ που μ εέλεγε οτι δεν φταιει ο Λιμενικος κτλ.
 

Nelliel

Περιβόητο μέλος

Η Nelliel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,061 μηνύματα.
Ανέβηκα σε ένα σωρό πλοία φέτος και αυτό που μου έκανε εντύπωση σε ΟΛΑ ήταν ότι εφευγαν χωρίς να ανεβάζουν τον καταπέλτη. Τον ανέβαζαν όταν είχε ήδη ξεκινήσει. Επίσης το κατεβάζουν πριν ακόμα φτάσει στο λιμάνι. Επίσης το λιμενικό τι να κάνει ώστε να αποτρέπει κόσμο να μην τρέχει να ανέβει αφότου έχει ξεκινήσει ήδη το πλοίο;
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
vivere pericolosamente.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Νομίζω πως χρειάζεται ριζική αναθεώρηση των κανόνων ασφαλείας ή μάλλον άνευ υποχωρήσεων αυστηρή εφαρμογή τους (γιατί φυσικά και υπάρχουν, απλά στην εφαρμογή το χάνουμε). Αν συμφωνούμε πως πρέπει να προστατέψουμε την ανθρώπινη ζωή τότε θα χρειαστούν θυσίες από όλους, ακόμη και από εμάς τους ίδιους, ως απλοί ταξιδιώτες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και εδώ μια άλλη εκδοχή από συμβάν με αργοπορημένο, με ανοιχτό καταπέλτη μεν, αλλά με την παρουσία λιμενικού, έστω και με χαρακτήρα παρατηρητή. Και η ίδια εταιρεία. Σήμερα ο πρωταγωνιστής του βίντεο μάλλον θα ευχαριστεί την τύχη του που δεν άργησε.. λιγότερο, όπως ο φουκαράς ο Αντώνης.
Να σημειώσω πως φαίνεται πως είχαν ήδη ξανακατεβάσει τον καταπέλτη για ολίγους αργοπορημένους. Το ότι μπορεί να έχει να κάνει με το ότι επρόκειτο για κοπελίτσες (μια πεζή και δυο στο αυτοκίνητο) ενώ ο νταγλαράς έφαγε.. καταπέλτη, ερευνάται ως πιθανότητα.


Και πολύ λίγη..ιστορία.

Καθώς ακούω επαναλαμβανόμενα τις λέξεις "καταπέλτης" και "αργοπορημένος", η προσωπική μου "μηχανή του χρόνου" με πήγε στον Δεκέμβριο του 1966 (έστω και αν ήμουν μείον δέκα τότε), που ένα "αργοπορημένο" φορτηγό ψυγείο με πορτοκάλια για το οποίο και περίμενε για πολύ ώρα το πλοίο φορτώθηκε "όπως όπως" ακόμη και αν είχαν επισημάνει πολλοί πως ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο με αποτέλεσμα στην σφοδρότατη θαλασσοταραχή να αρχίσει να μετακινείται, να σπάσει τον καταπέλτη του πλοίο και σε ελάχιστο χρόνο να βρεθεί στο βυθό του αιγαίου μαζί με 224+ επιβάτες.
Μικρή λεπτομέρεια, το φορτηγό ψυγείο που οδήγησε στην τραγωδία, επέπλεε και ξεβράστηκε στη Σύρο ή στη Μήλο αν θυμάμαι καλά.
'Ηταν το πλοίο "Ηράκλειον".
1-144.jpg


Untitled-6_103.jpg

Μετά την τραγωδία αυτή άλλαξαν οι κανόνες ασφαλείας πλόων . Δυστυχώς, μόνο οι τραγωδίες μας οδηγούν στο να κατανοούμε πως πρέπει να εφαρμόζουμε τα αυτονόητα. Και μην νομίζετε πως είναι αποκλειστικά ελληνικό το φαινόμενο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Για την εφαρμογή του νόμου και την τάξη στα λιμάνια την ευθύνη έχει το Λιμενικό Σώμα. Ο κανονισμός ορίζει πως τα πλοία πρώτα ανεβάζουν τον καταπέλτη και μετά απομακρύνονται από τον ντόκο...

Αν τηρούνταν ο κανονισμός, δεν θα διαπληκτιζόταν ο ατυχής 36χρονος με το πλήρωμα πάνω στον ανοιχτό καταπέλτη, με αποτέλεσμα να βρεθεί στο κενό...

Αν υπήρχε λιμενικός, τι έκανε όταν διαπίστωσε αυτό το σκηνικό; Αν δεν υπήρχε γιατί δεν υπήρχε;

Ακόμη και έτσι, από τη στιγμή που κάποιος βρέθηκε στη θάλασσα και μάλιστα στη δίνη που αφήνουν πίσω οι προπέλες, ποιος επέτρεψε στο πλοίο να συνεχίσει την αναχώρηση;

Στο ναυτικό κόσμο, η φωνή "άνθρωπος στη θάλασσα" είναι ιερή...
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,377 μηνύματα.
Αποσύρεται το πλοίο, στην θέση του μπαίνει το πλοίο Elyros της Anek lines.

 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Αποσύρεται το πλοίο, στην θέση του μπαίνει το πλοίο Elyros της Anek lines.

Πρακτική λύση, οι διαμαρτυρίες που παρεμποδίζουν την φόρτωση/εκφόρτωση του πλοίου, αλλά και η αγανάκτηση που έχει στοχοποιήσει την εταιρεία έχουν την σχετική επίδραση στο οικονομικό ισοζύγιο. Μέχρι να ξεχαστεί..
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,377 μηνύματα.
Πρακτική λύση, οι διαμαρτυρίες που παρεμποδίζουν την φόρτωση/εκφόρτωση του πλοίου, αλλά και η αγανάκτηση που έχει στοχοποιήσει την εταιρεία έχουν την σχετική επίδραση στο οικονομικό ισοζύγιο. Μέχρι να ξεχαστεί..

Επιστρατεψαν την Anek και συγκεκριμένα το πλοίο Elyros καθώς είναι το πιο αγαπημένο πλοίο, μαζί με τα παλάτια της Minoan, στους Κρητικούς. Η Blue star σαν εταιρεία τελείωσε από την Κρήτη.
 

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Επιστρατεψαν την Anek και συγκεκριμένα το πλοίο Elyros καθώς είναι το πιο αγαπημένο πλοίο, μαζί με τα παλάτια της Minoan, στους Κρητικούς. Η Blue star σαν εταιρεία τελείωσε από την Κρήτη.
Συμφωνώ και ως κρητικός.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,377 μηνύματα.
Συμφωνώ και ως κρητικός.
Είναι μια προσωρινή λύση βέβαια καθώς το Ελυρος πάντα πήγαινε στα Χανιά. Θεωρώ ότι μετά από λίγο καιρό θα βάλουν άλλο πλοίο στην γραμμή, με πιο ποιο πιθανό το Ariadne της Hellenic Seaways ή το Blue Galaxy που θα βαφτεί στα χρώματα της Anek.
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.
https://www.thetoc.gr/koinwnia/arti...i-limeniko---apantaei-se-dikes-tis-erotiseis/

Καραγκιοζηδες. Τώρα δεν θέλει κανένας να πάρει την ευθύνη.
Τι εννοεις; Μα οντως αυτοί οι 4 του πληρώματος και το λιμενικο φταίνε
Οι απαντήσεις που δίνει είναι τιμιες, ειδικά αν όντως οι επίσημες διαδικασίες αποπλου είναι να κλείνει η πόρτα πρώτα και μετά να φευγει, όπως δηλώνει η εταιρία
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,377 μηνύματα.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Τι εννοεις; Μα οντως αυτοί οι 4 του πληρώματος και το λιμενικο φταίνε
Οι απαντήσεις που δίνει είναι τιμιες, ειδικά αν όντως οι επίσημες διαδικασίες αποπλου είναι να κλείνει η πόρτα πρώτα και μετά να φευγει, όπως δηλώνει η εταιρία
Όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Και η αττικά για εμένα .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παραιτήθηκε ο CEO της εταιρείας

Και θα τον χώσουν κάπου αλλού.
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,510 μηνύματα.
Όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Και η αττικά για εμένα .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Και θα τον χώσουν κάπου αλλού.
Πώς όμως ως προς τι; Οι άμεσα εμπλεκομενοι ειναι ο καπετανιος και οι 3 αξιωματικοι που ήταν παροντες
 

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Πώς όμως ως προς τι; Οι άμεσα εμπλεκομενοι ειναι ο καπετανιος και οι 3 αξιωματικοι που ήταν παροντες
Το ότι έγινε σε συνθήκες ιδιοκτησίας τους.
Η καθε εταιρεία έχει μια πολιτική. Και από την στιγμή που είναι οκ από τη πολιτική τους να φεύγει το καράβι με ανοιχτή τη πόρτα....έχει ευθύνη
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top