Νεκρός επιβάτης στο λιμάνι του Πειραιά.

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,874 μηνύματα.

Για άλλη μια φορά η διαφορετικότητα πηγή ανισοτήτων και μοχλός απανθρωποιησης😥
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 21,529 μηνύματα.
Καταρχάς η χθεσινή διαδήλωση στο Λιμάνι της Σούδας αναδεικνύει την προχειρότητα που υπάρχει σε τέτοια θέματα. Και δεν εννοώ να μαζευτούν 40 άτομα να κάτσουν στον καταπέλτη όπως έγινε προχθές στον Πειραιά. Αυτο είναι το άλλο άκρο. Δεν μ αρεσε σαν εικόνα καθόλου. Διαφωνώ δεν θα έδινα τέτοια οδηγία προσωπικά.

Υπάρχει μια διαδήλωση του ΚΚΕ , λογικά ο επικεφαλής αυτής της διαδήλωσης θα έχει μια επικοινωνία πιο πρίν φαντάζομαι με τον Λιμενάρχη για το τι θα κάνουν εφοσον θέλουν να κάνουν ειρηνική διαμαρτυρία θα λεχθεί εκ των προτέρων και θα ειναι και η παρουσία των Λιμενικών διακριτική στο σημείο χωρις να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.

Τωρα χθές εκείνο που είδα ηταν ασυνενοησία - ο ένας τους άφησε ο άλλος πίσω τους κρατησε και ειχαμε και σπρωξίματα. Υπάρχει ακόμη αρκετή εσωστρέφεια και στα Σώματα ασφαλείας. Πρέπει να αντιμετωπιστεί σε κοινωνικό επίπεδο.

De ginetai την ωρα που σκάς στο λιμάνι να μη ξέρει ο Λιμενάρχης οταν επρόκειτο για οργανωμενη διαδηλωση και οχι μπαχαλα που ευτυχως στα λιμάνια δεν υπάρχουν οπως πχ οι μάχες στο κεντρο της Αθηνας που εκει υπάρχει άλλο στάτους.

"Γεια σας παιδιά , τι ηρθατε να κάνετε" εεε δεν γινονται αυτά.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 21,529 μηνύματα.
Ανέβηκα σε ένα σωρό πλοία φέτος και αυτό που μου έκανε εντύπωση σε ΟΛΑ ήταν ότι εφευγαν χωρίς να ανεβάζουν τον καταπέλτη. Τον ανέβαζαν όταν είχε ήδη ξεκινήσει. Επίσης το κατεβάζουν πριν ακόμα φτάσει στο λιμάνι. Επίσης το λιμενικό τι να κάνει ώστε να αποτρέπει κόσμο να μην τρέχει να ανέβει αφότου έχει ξεκινήσει ήδη το πλοίο;

Σωστό είναι αυτό


Άρθρο 22 παρ.11

11. Η ασφάλιση του καταπέλτη και της θύρας ασφαλείας, πρέπει να γίνεται πριν τον απόπλου του πλοίου με ευθύνη του Πλοιάρχου.


Κυρώσεις :

Άρθρο Τρίτο

Κυρώσεις

Στους παραβάτες των διατάξεων του διατάγματος αυτού ανεξάρτητα από κάθε άλλη ποινική ή πειθαρχική ευθύνη επιβάλλονται οι κυρώσεις του άρθρου 45 του Ν.Δ. 187/73 (Α' 261) «περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 301/94 (Α'159).

Οπότε απο ΚΔΝΔ προκύπτει ότι :

Άρθρον 45
Κυρώσεις. Προσφυγαί.

1.
α) Με την επιφύλαξη της περιπτώσεως του άρθρου 44, για κάθε παράβαση των διατάξεων του Κεφαλαίου αυτού και των προεδρικών διαταγμάτων που εκδίδονται σε εκτέλεσή του και ανεξάρτητα εάν συντρέχει ποινική ή πειθαρχική δίωξη, επιβάλλεται, με αιτιολογημένη απόφαση του Προϊσταμένου του αρμοδίου Κλάδου του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής ή του Προϊσταμένου της Λιμενικής ή Προξενικής Αρχής, κατά λόγο αρμοδιότητάς τους, πρόστιμο τριακοσίων (300) ευρώ έως πεντακοσίων χιλιάδων (500.000) ευρώ. Υπόχρεοι για την καταβολή του προστίμου είναι αλληλεγγύως και εις ολόκληρο ο πλοιοκτήτης, ο διαχειριστής, ο εφοπλιστής, ο πράκτορας και ο πλοίαρχος του πλοίου.

Με άλλα λόγια ένας μάγκας Λιμενικός θα έλεγε.... με κατεβάζετε μέτρα τάξης ; κανένα πρόβλημα. Θα κάνουμε δουλειά. Εγω δεν είμαι ουτε φορτωτής των ναυτιλιακών ούτε ταξιδιωτικός πράκτορας του καθενος.

Παράβαση 1 κρητικά καράβια.

Παράβαση 2 αργοσαρωνικος

Πόσα καραβια φευγουν με ανοιχτο καταπέλτη ; 10 ; θα τα γράψουμε και τα 10!

φέρε το μπλοκάκι ξεκινάμε. Επιχείρηση ΣΟΚ και ΔΕΟΣ. Επέμβαση στον Πειραία!

Νοοτροπία Ισραήλ !!!!

Να δείς μετά γλέντι.

Άντε να έκανες πρώτα μια προειδοποιηση στον Πλοίαρχο.... αμα έβλεπες και μαγκιές τύπου "Εγω ξέρω δεν θα μ πεις εσύ , προσεξε καλά θα σε στείλω καστελόριζο"

απο στιγμή σε στιγμή η εντολή για εκτόξευση.
 

Nascentes morimur

Διάσημο μέλος

Η Nascentes morimur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,532 μηνύματα.

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 437 μηνύματα.
Σωστό είναι αυτό


Άρθρο 22 παρ.11

11. Η ασφάλιση του καταπέλτη και της θύρας ασφαλείας, πρέπει να γίνεται πριν τον απόπλου του πλοίου με ευθύνη του Πλοιάρχου.


Κυρώσεις :

Άρθρο Τρίτο

Κυρώσεις

Στους παραβάτες των διατάξεων του διατάγματος αυτού ανεξάρτητα από κάθε άλλη ποινική ή πειθαρχική ευθύνη επιβάλλονται οι κυρώσεις του άρθρου 45 του Ν.Δ. 187/73 (Α' 261) «περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 301/94 (Α'159).

Οπότε απο ΚΔΝΔ προκύπτει ότι :

Άρθρον 45
Κυρώσεις. Προσφυγαί.

1.
α) Με την επιφύλαξη της περιπτώσεως του άρθρου 44, για κάθε παράβαση των διατάξεων του Κεφαλαίου αυτού και των προεδρικών διαταγμάτων που εκδίδονται σε εκτέλεσή του και ανεξάρτητα εάν συντρέχει ποινική ή πειθαρχική δίωξη, επιβάλλεται, με αιτιολογημένη απόφαση του Προϊσταμένου του αρμοδίου Κλάδου του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής ή του Προϊσταμένου της Λιμενικής ή Προξενικής Αρχής, κατά λόγο αρμοδιότητάς τους, πρόστιμο τριακοσίων (300) ευρώ έως πεντακοσίων χιλιάδων (500.000) ευρώ. Υπόχρεοι για την καταβολή του προστίμου είναι αλληλεγγύως και εις ολόκληρο ο πλοιοκτήτης, ο διαχειριστής, ο εφοπλιστής, ο πράκτορας και ο πλοίαρχος του πλοίου.

Με άλλα λόγια ένας μάγκας Λιμενικός θα έλεγε.... με κατεβάζετε μέτρα τάξης ; κανένα πρόβλημα. Θα κάνουμε δουλειά. Εγω δεν είμαι ουτε φορτωτής των ναυτιλιακών ούτε ταξιδιωτικός πράκτορας του καθενος.

Παράβαση 1 κρητικά καράβια.

Παράβαση 2 αργοσαρωνικος

Πόσα καραβια φευγουν με ανοιχτο καταπέλτη ; 10 ; θα τα γράψουμε και τα 10!

φέρε το μπλοκάκι ξεκινάμε. Επιχείρηση ΣΟΚ και ΔΕΟΣ. Επέμβαση στον Πειραία!

Νοοτροπία Ισραήλ !!!!

Να δείς μετά γλέντι.

Άντε να έκανες πρώτα μια προειδοποιηση στον Πλοίαρχο.... αμα έβλεπες και μαγκιές τύπου "Εγω ξέρω δεν θα μ πεις εσύ , προσεξε καλά θα σε στείλω καστελόριζο"

απο στιγμή σε στιγμή η εντολή για εκτόξευση.
Δεν διαφωνώ καθόλου διάβολε, απλά θέλω να επισημάνω κάτι "τεχνικής φύσεως".

Σε κάποιες περιπτώσεις, κάποιοι τύποι πλοίων (ή σε κάποια λιμάνια) δεν έχουν την δυνατότητα να λύσουν κάβους αν έχει ανέβει ο καταπέλτης. Για παράδειγμα αν έχουν διαγώνιους κάβους στην καβοδέτηση.
(Παραθέτω μια φωτογραφία για να βοηθήσω στην κατανόηση, αν και δεν απεικονίζει απόλυτα αυτό που εννοώ)

elyros221.jpg


Για να λυθούν και να μαζευτούν θα πρέπει να είναι κάτω ο καταπέλτης και ταυτόχρονα να δοθεί πρόσω στις μηχανές. Διαφορετικά θα είναι "στον αέρα" το πλοίο για κάποιο χρονικό διάστημα που μπορεί να είναι και απόλυτα κρίσιμο. Αυτά για τον απόπλου.

Αντίστοιχα στον κατάπλου κατεβάζουν τον καταπέλτη για να μπορέσουν οι καβοδέτες να πάρουν τα βοηθητικά σχοινιά και να δέσουν στις μπίντες. Δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνει αυτό από το πάνω μέρος της πρύμνης γιατί θα χρειαζόταν να πλησιάσει το πλοίο σε επικίνδυνα μικρή απόσταση από τον ντόκο. Αν υπολογίσεις την απόσταση από το ρέλια της πρύμνης μέχρι και το ντόκο θα δείς πως μιλάμε για τουλάχιστο 10 μέτρα περισσότερα από ότι στο σταθερό κομμάτι του καταπέλτη που στέκονται οι δυο του πληρώματος. Και στο δέσιμο, η ταχύτητα και η ακρίβεια είναι το παν.

Παραθέτω ένα σχετικό βίντεο με δέσιμο (δες στο 0.40) για να γίνω πιο κατανοητός.

Ο καταπέλτης λοιπόν, δεν είναι απλά μια πόρτα, αλλά ένα σημαντικό εργαλείο για τους πλοιάρχους.

Ο κανονισμός φυσικά και λέει "ανεβασμένος και ασφαλισμένος" αλλά πρακτικά κάποιες φορές είναι από δύσκολο, έως αδύνατο κάτι τέτοιο. Οι πιο προσεκτικοί πλοίαρχοι συνήθως τον ανεβάζουν μέχρι ενός σημείου που είναι αδύνατο να ανέβει ή να κατέβει κάποιος, ακριβώς για το φόβο της "κακιάς ώρας". Και όταν βιράρουν τους κάβους, τον κατεβάζουν και ανοίγει πλήρως.
Όλα αυτά λοιπόν θα πρέπει να τα ξέρει και να τα εκτιμήσει ανάλογα το προσωπικό του λιμενικού που θα παρακολουθεί τις κινήσεις, γιατί αλλιώς δεν ξέρω και εγώ που μπορεί να οδηγηθούμε.

Το κλειδί της υπόθεσης είναι η υπευθυνότητα των πληρωμάτων και η κατανόηση της ευθύνης τους προς κάθε επιβάτη χωρίς την παραμικρή διάκριση.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 21,529 μηνύματα.
Ωραία αλλά όλα αυτά γιατι να είναι προβλήματα του Λιμενικού ; εφόσον η Νομοθεσία λέει οτι ο καταπέλτης πρέπει να είναι πάνω , πρέπει να είναι πάνω. Το πώς θα το κάνουν ειναι πρόβλημα του Λιμενικού ; η νομοθεσία που έχει μπροστά του ειναι συγκεκριμένη τωρα το γιατί το πώς και το διότι δεν μπορεί το καράβι να την εφαρμοσει ειναι προβλημα του ΛΣ ;

Και εν πάση περιπτώση ο καλός Λιμενικός θα το έκανε μια αναφορά αυτό και ας του απαντούσαν αρμοδίως με όλα αυτα που γράφεις εσύ να το βάλει στο προσωπικό του αρχείο και αν ποτέ τύχει η στραβή να το δώσει στο δικηγόρο του για τα δέοντα. Ο πελάτης μου δεν ευθύνεται κύριοι είχε αυτές τις εντολές. Με βάση τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα στον οποίο υπόκεινται τα στελέχη του Λιμενικού αίρεται ο άδικος χαρακτηρας της πράξης εάν αυτη ειναι ρητή εντολή ιεραρχικά ανώτερου.

Μιλάμε πάντα για τη περίπτωση που θα κατηγορηθει κάποιος οτι άφηνε τα βαπόρια να φευγουνε χωρις καταπέλτη κλειστό. Για ποιον λογο νομίζεις οτι καρατομείται ο Κεντρικος Λιμεναρχης ευθυνεται αυτος εάν δεν ηταν εκεί ο Λιμενικος που εκτελουσε βάρδια; αυτα τα "εχουμε συμφωνήσει προφορικά και εννοουν ολα αυτα που μου έγραψες" εγω αν δεν τα δω γραπτά με σφραγιδα και υπογραφη δεν θα τα δεχόμουν. Σορρυ. Μαλακίες τα θεωρώ. Οχι αυτα που έγραψες εσύ... τα αλλα τα ''προφορικά".

Σας εγραψα και τις προάλλες πριν πάτε στο στρατό σκεφτείτε την ελευθερία κινήσεων που χάνετε. Ειναι άλλο να χεις το δικό σου μαγαζάκι και να το δουλεύεις οπως κρίνεις εσυ και άλλο να τα ακούς επειδη πρέπει να εναρμονίζεσαι στις οδηγίες κάποιου επειδή απλά ειναι ανωτερος βαθμολογικά απο σένα. Εκεί θα πρέπει να πάρει χαμπάρι οτι έχεις τις γνώσεις να τον σώσεις και να μη τη βλέπει απεναντί σου γιατι αν αρχίσει και την βλέπει θα εχουμε άλλο συστημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Δροσουλίτης

Δραστήριο μέλος

Ο Δροσουλίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και επαγγέλεται Οικονομολόγος. Έχει γράψει 437 μηνύματα.
Ωραία αλλά όλα αυτά γιατι να είναι προβλήματα του Λιμενικού ; εφόσον η Νομοθεσία λέει οτι ο καταπέλτης πρέπει να είναι πάνω , πρέπει να είναι πάνω. Το πώς θα το κάνουν ειναι πρόβλημα του Λιμενικού ;

Και εν πάση περιπτώση ο καλός Λιμενικός θα το έκανε μια αναφορά αυτό και ας του απαντούσαν αρμοδίως με όλα αυτα που γράφεις εσύ να το βάλει στο προσωπικό του αρχείο και αν ποτέ τύχει η στραβή να το δώσει στο δικηγόρο του για τα δέοντα. Ο πελάτης μου δεν ευθύνεται κύριοι είχε αυτές τις εντολές. Με βάση τον Στρατιωτικό Ποινικό Κώδικα στον οποίο υπόκεινται τα στελέχη του Λιμενικού αίρεται ο άδικος χαρακτηρας της πράξης εάν αυτη ειναι ρητή εντολή ιεραρχικά ανώτερου. Μιλάμε πάντα για τη περίπτωση που θα κατηγορηθει κάποιος οτι άφηνε τα βαπόρια να φευγουνε χωρις καταπέλτη κλειστό. Για ποιον λογο νομίζεις οτι καρατομείται ο Κεντρικος Λιμεναρχης ευθυνεται αυτος εάν δεν ηταν εκεί ο Λιμενικος που εκτελουσε βάρδια; αυτα τα "εχουμε πει προφορικά και εννοουν ολα αυτα που μου έγραψες" εγω αν δεν τα δω γραπτά με σφραγιδα και υπογραφη δεν θα τα δεχόμουν. Σορρυ.

Σας εγραψα και τις προάλλες πριν πάτε στο στρατό σκεφτείτε την ελευθερία κινήσεων που χάνετε. Ειναι άλλο να χεις το δικό σου μαγαζάκι και να το δουλεύεις οπως κρίνεις εσυ και άλλο να τα ακούς επειδη πρέπει να εναρμονίζεσαι στις οδηγίες κάποιου επειδη απλά ειναι ανωτερος βαθμολογικά απο σένα. Εκεί θα πρέπει να πάρει χαμπάρι οτι έχεις τις γνώσεις να τον σώσεις και να μη τη βλέπει απεναντί σου γιατι αν αρχίσει και την βλέπει θα εχουμε άλλο συστημα.
Νομίζω πως ακριβώς επειδή θα αγριέψουν τα πράγματα (και καλά θα κάνουν να αγριέψουν), θα ακουστούν όλες οι πλευρές, όλα τα εφικτά και όλα τα ανέφικτα και θα βρεθεί και νομοθετικά η λύση στα όποια σχετικά προβλήματα. Και το πιστεύω γιατί δεν συμφέρει κανέναν να υπάρξει θέμα στην ναυτιλία.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 21,529 μηνύματα.
Νομίζω πως ακριβώς επειδή θα αγριέψουν τα πράγματα (και καλά θα κάνουν να αγριέψουν), θα ακουστούν όλες οι πλευρές, όλα τα εφικτά και όλα τα ανέφικτα και θα βρεθεί και νομοθετικά η λύση στα όποια σχετικά προβλήματα. Και το πιστεύω γιατί δεν συμφέρει κανέναν να υπάρξει θέμα στην ναυτιλία.

Ναί, αλλά ένας έξυπνος διαπραγματευτής του Λιμενικού και όχι "να καλοκαρδίσουμε τις ναυτιλιακες" για να έχουμε δουλειά και αφοτου συνταξιοδοτηθουμε.... :o

Κοιταξε να δείς... δεν είμαστε παιδάκια. Καταλαβαινουμε τι συμβαίνει γύρω μας. Ο Έξυπνος αυτος τύπος λοιπον θα πηγαινε σε αυτη τη συζητηση που λές και θα έλεγε παιδιά εγω εχω το τάδε ΠΔ το οποίο στις κυρώσεις με παραπέμπει στον ΚΔΝΔ.... ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ. Να τον εφαμρόζω. Να ελέγχω αν τηρειται.

Μπορειτε να τον τηρήσετε ; αν δεν μπορείτε στείλτε μας τους λόγους επίσημα ακόμη και με τη μορφη εξωδικου με δικαστικό επιμελητή. Ωστόσο αυτο δεν ειναι δικο μας πρόβλημα. ας ΝΟΜΟΘΕΤΉΣΕΙ η Βουλη και να πεί .... επειδη τα πλοία αυτα έχουν αυτη την τεχνική ιδιαιτερότητα εξαιρούνται απο αυτό.

Και όχι να μου λές. Ξηλώνω τον Χ Λιμενάρχη επειδή δεν το εφάρμοσε τη στιγμή που ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ.

Αυτα τα κενά είναι η χαρά του συνήγορου. Θα το έψαχνα μέχρι τέλους. Το γιατί έφευγαν ως τωρα τα καράβια έτσι πράγμα που δεν νομίζω να αποτελεί μεμονωμένη πρωτοβουλία και να μην ηταν γνωστό. Δηλαδη δεν περνουσαν απο εκει, δεν τα έβλεπαν ; δεν ειχαν ταξιδέψει ποτέ με ανοιχτό το καταπέλτη. Δεν τους εκανε εντύπωση τοτε γιατι τους κάνει τώρα ;

πολυ θα γουσταρα να κανω κ εξεταση μάρτυρα :P
 
Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,914 μηνύματα.
Για δείτε αυτό εδώ. Ποιος μας λέει ότι το πλήρωμα δεν ήταν πίσω από αυτές τις εξαφανίσεις των επιβατων ??

Screenshot_20230908-152601_Chrome.jpg
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Για δείτε αυτό εδώ. Ποιος μας λέει ότι το πλήρωμα δεν ήταν πίσω από αυτές τις εξαφανίσεις των επιβατων ??

View attachment 121301
Δεν σημαίνει κάτι αυτό, μπορεί να πήδηξαν από το κατάστρωμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού κι όλας και να μην έγιναν αντιληπτοί.

Προφανώς και δεν λέω ότι δεν το έκαναν αλλά σκεφτείτε ότι αν συνέβαινε αυτό είτε σε άφιξη είτε σε αναχώρηση, όλο και κάποιος θα τράβαγε βίντεο ή έστω θα το είχε δει. Γιατί όπως είδατε σε αυτό που έγινε πρόσφατα υπήρχε ένα βίντεο από κάμερα ασφαλείας και δεκάδες από επιβάτες του πλοίου. Οπότε θεωρώ ότι όλο και κάποιος θα είχε δει ή θα είχε μαγνητοσκοπήσει κάτι.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,360 μηνύματα.
Το "πρώην ταξιτζής" με σκότωσε. Οπότε πότε έκανε στροφή στην καριέρα του; Στα 30; :fool:

Ντοκουμέντο με τη συνομιλία καπετάνιου με πλήρωμα λίγες ώρες μετά τη δολοφονία του 36χρονου
Ένα σοκαριστικό ντοκουμέντο έρχεται στο φως της δημοσιότητας, από την προσέγγιση του Blue Horizon, στο λιμάνι του Ηρακλείου το απόγευμα της Τετάρτης 6/9, μετά τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη, από πλήρωμα του πλοίου.

Το ντοκουμέντο φέρνει στο φως της δημοσιότητας το newsit.gr.
Ο καπετάνιος ζητάει από τους αξιωματικούς να κρυφτούν μέσα στο πλοίο για να μην τους βλέπει ο κόσμος που είχε συγκεντρωθεί για να διαμαρτυρηθεί για τη δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καρυώτη.

Αλγεϊνή εντύπωση προκαλούν τα λόγια του καπετάνιου, ο οποίος λέει χαρακτηριστικά, «όσο σας βλέπουν εκνευρίζονται αυτοί που είναι από κάτω. Πάρτε το χαμπάρι καθίστε πίσω μπας και φύγουνε».

Αναλυτικά ο διάλογος:​

– (ο πλοίαρχος αναφέρεται στο όνομα αξιωματικού)
– Ακούει
-Πες στα παιδιά μου είναι στην πρύμνη δεν θέλω να φαινόσαστε. Πιο μέσα πιο διακριτικά να βλέπεις αλλά να μη φαινοσαστε από κάτω.
(ακουγονται αποδοκιμασίες του κόσμου)
– Εντάξει καπταιν, θα το ξαναπω.
– Να πάνε πίσω οι ναύτες, να τραβηχτούν πίσω και αν ακούει και ο αρχικαμαρώτος, όλοι οι δικοί μας με τα άσπρα πουκάμισα να μαζευτούν μέσα.
– Εντάξει καπταιν. Κύριε Κώστα αν υπάρχει κάποιος από το ξενοδοχειακό, έξω να μπούνε μέσα τα παιδιά. Να μπούνε μέσα.
-Τους έχω βάλει ήδη μέσα όλους. Τους έχω βάλει μέσα.
– Όσο σας βλέπουν εκνευρίζονται αυτοί που είναι από κάτω. Πάρτε το χαμπάρι καθίστε πίσω μπας και φύγουνε.
– Εντάξει κύριε πλοίαρχε.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,443 μηνύματα.
Το "πρώην ταξιτζής" με σκότωσε. Οπότε πότε έκανε στροφή στην καριέρα του; Στα 30; :fool:
Νομίζω το όριο ηλικίας είναι μέχρι 27 ετών για σχολές εμπορικού ναυτικού αλλά δεν πιστεύω οτι μας ενδιαφέρει ή πως είναι χρήσιμη πληροφορία εαν πριν ήταν ταξιτζής . Το πρόβλημα δεν είναι εαν έκανε αλλαγή καριέρας ή τι έκανε τέλος πάντων μέχρι τα 30 του αλλά τι έκανε στις 5/9 . Ούτως η άλλως ακόμα και απο την φωτογραφία για να είμαστε ειλικρινείς δεν φαίνεται για αγριάνθρωπος . Αλλά απο οτι φαίνεται τελικά τα φαινόμενα απατούν .

Επίσης σε καμία περίπτωση δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου ( κυριολεκτικά ) αλλά δεν είναι σωστό πιστεύω να γίνονται αυθαίρετα αποθέσεις χωρίς στοιχεία για παρελθοντικά συμβάντα . Εαν έχει ανάμιξη σε κάποιο άλλο έγκλημα θα φανεί .
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,914 μηνύματα.
Μου φαίνεται ότι πολλά πλοία της Blue star θα αλλάξουν σε Hellenic Seaways αν συνεχίσει αυτό.

 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,443 μηνύματα.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι είναι σοκαρισμένοι που έγινε αυτό στην Ελλάδα και μάλιστα απο ναυτικούς . Ο άνθρωπος δεν αποκτάει τις ηθικές του αξίες και αρχές μετέπειτα στην ζωή του...τις αποκτάει μικρός , πολύ μικρός , πριν γίνει καν γιατρός , πυροσβέστης , ναυτικός ή οτιδήποτε άλλο . Όση ηθική είχες πριν , τόση θα έχεις και μετά . Το επάγγελμα όσο και εαν απαιτεί να έχεις μια χ ηθική δεν πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεσαι .
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Το "πρώην ταξιτζής" με σκότωσε. Οπότε πότε έκανε στροφή στην καριέρα του; Στα 30; :fool:


Αυτή η συνομιλία αφορά τον πλοίαρχο και το πλήρωμα που άλλαξαν και προσέγγισαν το Ηράκλειο μετά το περιστατικό. Δεν αφορά εκείνους που κατηγορούνται.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,360 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,914 μηνύματα.
Τώρα να γίνω ξανά ο κακός της υπόθεσης και να πω ότι τον Αντώνη δεν τον σκότωσε το κεφάλαιο αλλά τέσσερις υπάλληλοι οι οποίοι βρίσκονται στον πάτο της παραγωγικής πυραμίδας και δεν έχουν καν διοικητική θέση στην Blue star Ferries;; Να πουν ότι εταιρεία έχει ευθύνη επειδή δεν ελέγχει τα πληρώματα της να το δεχτώ, αυτό που έγραψαν όμως δεν βγάζει και πολύ νόημα.

blue-horizon-syros-diamartyria-2.jpg
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,914 μηνύματα.
Δείτε το video μέχρι το τέλος.

 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,360 μηνύματα.
Δείτε το video μέχρι το τέλος.

Πολύ παράξενη συμπεριφορά είχε αλλά φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι έπρεπε να του φερθούν έτσι. Κάθισε μέχρι τελευταία στιγμή έξω χωρίς κανένα λόγο. Είχαν πει ότι χρειάστηκε να βγει για λίγο αλλά δεν έκανε τίποτα έξω, απλά καθόταν και περίμενε μέχρι τελευταία στιγμή να μπει. Το καράβι έφυγε πολύ απότομα χωρίς να σηκώσει καν τον καταπέλτη. Πάντως είχε μπει ο άνθρωπος πριν φύγει το καράβι, τον κατέβασαν και ξανανέβηκε και εκείνη τη στιγμή έφυγε. Μου κάνει εντύπωση η ψυχραιμία αυτού που τον είδε να πέφτει όντας αυτός στη στεριά. Αν ήμουν εγώ θα τσιριζα, θα χοροπηδούσα, θα φώναζα. Νομίζω ότι κοίταξε το κινητό του, ίσως πήρε το λιμενικό, ίσως τον καπετάνιο; Όλα αυτά θα αναλυθούν με ακρίβεια στη δίκη.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top