Aγορά Αυτοκινήτου

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.892 μηνύματα.
Παιδιά εγω νομίζω τσάμπα ασχολείστε με γνήσια ανταλλακτικά. Καταρχας....

που ξέρεις οτι αυτο που θα σ βάλει ειναι γνήσιο ; το έβαλε μπροστά σου ;

μπορει να ειναι AFTER MARKET. Δηλαδη εφάμμιλης ποιότητας αλλα όχι το γνήσιο - γνήσιο. Προς αποδειξη όλων αυτων ειναι πως κανένα αμάξι δεν φοράει ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΤΟΥ... Ολα έχουν μπασταρδέψει.

ΠΧ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΟΡΆΕΙ κινητηρα OPEL ενω ειναι OPEL φοράει κινητήρα της PEUGEOT... Οταν λοιπόν τα έχωσα στο τηλέφωνο σε αυτον που μου το πούλησε και του ειπα πως ποτέ δεν μου είπες οτι το αμάξι δεν θα έχει κινητήρα της μάνας του αλλα της PEUGEOT... γυρισε και μου απάντησε με χαρακτηριστική χαλαρότητα (μιλούσα με τον διευθυντή της αντιπροσωπειας)

" ελα ρε φιλε.... ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ και η AUDI δεν έχει AUDI"
"Ναι του λεω αλλα δεν το είπες..."

Ο μόνος λόγος που αξίζει να πηγαίνεις σε αντιπροσωπείες και να τους πληρώνεις τις κλεψιές που ζητάνε ειναι για να εισαι ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ και αν τυχει ποτέ αυτο που έτυχε σε μένα... να σας αντικαταστήσουν τον κινητηρα χωρις να πληρώσετε φράγκο.

Γιατι πραγματικά αν ήμουν στην εγγυηση.... και μου έλεγαν οτι έπρεπε να πληρώσω κιολας ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ... Τωρα δεν μπορώ γιατι θα πληρώσω πολλα λεφτά και μπορεί και να χάσω.

Τοτε δεν γλιτωναν με τιποτα και του το ειπα αυτου στο τηλέφωνο οτι ηταν τυχερός.... γιατι το αμαξι δεν δικαιολογειται στα 70.000 χλμ να βγάλει τέτοια ζημιά.... αλλα ειχα βγει απο την εγγυηση.

Η κοπέλα του κολλητού μου έφαγε ζημιά στο AD BLUE... επειδη πηγαινε στα συνεργεια τους και ηταν καινουργιο το αμαξι ηταν μέσα στην εγγυηση και δεν πλήρωσε τίποτα. (2500 ευρω ζημία). Οπελ κορσα αυτηνής.



Ο μονος λογος να πατάτε σε αντιπροσωπείες ειναι αυτός.... μέχρι να ληξει η εγγύηση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Για εμένα αυτά είναι top.

• Toyota Corolla Sedan

View attachment 133467

• Toyota Corolla Cross

View attachment 133468

• Nissan Sentra

View attachment 133472

• Nissan Qashqai

View attachment 133473

Φίλε βαριά αμάξια..... αν τι να πάς να ρίξεις 40.000 ευρώ στο δρόμο... δίνεις 10.000 και με τα υπόλοιπα αγοράζεις ενα οικόπεδο και το έχεις και σε 5-10 χρονια έχει αποκτησει διπλάσια αξία.

Δεν θέλω πλέον τους έμπορους να τους βλέπω ουτε ζωγραφιστούς.

Και το καλύτερο απο όλα αν εισαι και μόνος σου ειναι ένα καλό σκούτερ..... με 50 ευρω το μήνα πάς παντού.

Ενω με το αμάξι θές 200-300 στάνταρ βάλε ασφάλειες βάλε τέλη βαλε δοσεις.... βάλε βενζινες... βαλε συνεργεία.

Άντε απο εκει να πουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.

H Οpel απο του χρόνου θα βγάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα hyundai είναι overated αυτοκίνητα. Πριν ήταν value4money και άξιζαν. Τώρα που με τα ίδια λεφτά που παίρνεις i20 παίρνεις yaris υβριδικό είναι χαζή αγορά. Μετά το covid έχουν αυξηθεί πολύ τα αυτοκίνητα. Έχουμε φτάσει στο σημείο το μποτιλιάρισμα στην Αττική οδό να είναι καθημερινό φαινόμενο. Με αυτές τις συνθήκες στη χειρότερη πας σε υβριδικό (toyota) και στη καλύτερη ηλεκτρικό.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εσείς που ασχολείστε με αυτοκίνητα κλπ, τι ήταν αυτό το σκάνδαλο Volkswagen το 2015; Βλέπω είχε γίνει πολύς ντόρος, πώς και δεν έχει στιγματιστει η εταιρεία μόνιμα και να φάει βετο/cancel από τον απλό κοσμο;
(Εγω τωρα το πρωτοακουω)
Χαμός είχε γίνει και στιγμάτισε την VW και είχαμε και παρέτηση CEO. Είχαν βάλει mode έτσι ώστε στις τυποποιημένες μετρήσεις για την κατανάλωση να βγάζει χαμηλούς ρίπους. Ρίποι που δεν ίσχυαν σε πραγματικές συνθήκες.
 

KleinosBrekias

Δραστήριο μέλος

Ο Μητσαρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 537 μηνύματα.
Παιδιά εγω νομίζω τσάμπα ασχολείστε με γνήσια ανταλλακτικά. Καταρχας....

που ξέρεις οτι αυτο που θα σ βάλει ειναι γνήσιο ; το έβαλε μπροστά σου ;

μπορει να ειναι AFTER MARKET. Δηλαδη εφάμμιλης ποιότητας αλλα όχι το γνήσιο - γνήσιο. Προς αποδειξη όλων αυτων ειναι πως κανένα αμάξι δεν φοράει ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΤΟΥ... Ολα έχουν μπασταρδέψει.

ΠΧ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΟΡΆΕΙ κινητηρα OPEL ενω ειναι OPEL φοράει κινητήρα της PEUGEOT... Οταν λοιπόν τα έχωσα στο τηλέφωνο σε αυτον που μου το πούλησε και του ειπα πως ποτέ δεν μου είπες οτι το αμάξι δεν θα έχει κινητήρα της μάνας του αλλα της PEUGEOT... γυρισε και μου απάντησε με χαρακτηριστική χαλαρότητα (μιλούσα με τον διευθυντή της αντιπροσωπειας)

" ελα ρε φιλε.... ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ και η AUDI δεν έχει AUDI"
"Ναι του λεω αλλα δεν το είπες..."

Ο μόνος λόγος που αξίζει να πηγαίνεις σε αντιπροσωπείες και να τους πληρώνεις τις κλεψιές που ζητάνε ειναι για να εισαι ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ και αν τυχει ποτέ αυτο που έτυχε σε μένα... να σας αντικαταστήσουν τον κινητηρα χωρις να πληρώσετε φράγκο.

Γιατι πραγματικά αν ήμουν στην εγγυηση.... και μου έλεγαν οτι έπρεπε να πληρώσω κιολας ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ... Τωρα δεν μπορώ γιατι θα πληρώσω πολλα λεφτά και μπορεί και να χάσω.

Τοτε δεν γλιτωναν με τιποτα και του το ειπα αυτου στο τηλέφωνο οτι ηταν τυχερός.... γιατι το αμαξι δεν δικαιολογειται στα 70.000 χλμ να βγάλει τέτοια ζημιά.... αλλα ειχα βγει απο την εγγυηση.

Η κοπέλα του κολλητού μου έφαγε ζημιά στο AD BLUE... επειδη πηγαινε στα συνεργεια τους και ηταν καινουργιο το αμαξι ηταν μέσα στην εγγυηση και δεν πλήρωσε τίποτα. (2500 ευρω ζημία). Οπελ κορσα αυτηνής.



Ο μονος λογος να πατάτε σε αντιπροσωπείες ειναι αυτός.... μέχρι να ληξει η εγγύηση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Φίλε βαριά αμάξια..... αν τι να πάς να ρίξεις 40.000 ευρώ στο δρόμο... δίνεις 10.000 και με τα υπόλοιπα αγοράζεις ενα οικόπεδο και το έχεις και σε 5-10 χρονια έχει αποκτησει διπλάσια αξία.

Δεν θέλω πλέον τους έμπορους να τους βλέπω ουτε ζωγραφιστούς.

Και το καλύτερο απο όλα αν εισαι και μόνος σου ειναι ένα καλό σκούτερ..... με 50 ευρω το μήνα πάς παντού.

Ενω με το αμάξι θές 200-300 στάνταρ βάλε ασφάλειες βάλε τέλη βαλε δοσεις.... βάλε βενζινες... βαλε συνεργεία.

Άντε απο εκει να πουμε.
Τα αυθεντικα ανταλλακτικα φερουν τα γραμματα GM πανω τους . Για καθε επισκευη ρωτανε το πελατη αφοτου κανουν αυτοψια το οχημα << Θες γνησιο ή imitation ? >> . Αναλογα τις απαντησεις , γιατι μπορει το προβλημα να αφορα πολλα ενα μερος με πολλα ανταλλακτικα , σου τοποθετουν οτι ακριβως ζητησες συμφωνα με τις απαντησεις .
Για να διαλυθουν ολες οι αποριες σου το πας σε ενα συνεργειο με σημα της Opel και τον ζητας να τσεκαρει αν εχουν τοποθετηθει ακριβεστατα οτι ζητησες . Απλα να τα τσεκαρει , να μη βαλει χερι .Αν δε δεχτει πας το επομενο συνεργειο . Μην του πας την αποδειξη . Γραψτα σε ενα χαρτι . Οταν τελειωσει τη συγκριση θα εχεις τις απαντησεις σου . Η λεγομενη δευτερη διασταυρωμενη γνωμη .,
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.892 μηνύματα.
Τα αυθεντικα ανταλλακτικα φερουν τα γραμματα GM πανω τους . Για καθε επισκευη ρωτανε το πελατη αφοτου κανουν αυτοψια το οχημα << Θες γνησιο ή imitation ? >> . Αναλογα τις απαντησεις , γιατι μπορει το προβλημα να αφορα πολλα ενα μερος με πολλα ανταλλακτικα , σου τοποθετουν οτι ακριβως ζητησες συμφωνα με τις απαντησεις .
Για να διαλυθουν ολες οι αποριες σου το πας σε ενα συνεργειο με σημα της Opel και τον ζητας να τσεκαρει αν εχουν τοποθετηθει ακριβεστατα οτι ζητησες . Απλα να τα τσεκαρει , να μη βαλει χερι .Αν δε δεχτει πας το επομενο συνεργειο . Μην του πας την αποδειξη . Γραψτα σε ενα χαρτι . Οταν τελειωσει τη συγκριση θα εχεις τις απαντησεις σου . Η λεγομενη δευτερη διασταυρωμενη γνωμη .,

Τα πιστόνια πάντως που θα πάρω (τα παλιά της μαμάς του) δεν έχουν πουθενα πάνω το General Motors... και αμα έχεις κάνει τέτοιες αλλαγές για να δεις αν οντως σου έβαλαν τα αυθεντικά πρέπει να ξαναλυσεις μηχανή και να δωσεις ενα 500αρικο :)
 

Aura

Διάσημο μέλος

Η Aura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3.297 μηνύματα.
Εντάξει δεν χρειάζεται να βάλεις και τα αυθεντικά ανταλλακτικά της αντιπροσωπείας. Και εγώ καινουργιο είχα το CROSSLAND suv μοντέλο 2019 και μου έβγαλε θέμα στα εμβόλα... Της μαμάς του είχε.

Τώρα θα βάλουμε τα hasding τα αμερικανικά αμα τα λέω καλά. Σκυλιά μου είπε ο μηχανικός.

Σκέψου το έμβολο από στρογγυλό είχε γίνει οβάλ παλι καλά δεν έπαθα ζημιά στο χιτωνια εσωτερικά. Τέλος πάντων αυτά στην αρχή δεν τα ξέρεις... Τα μαθαίνεις μετά και τους παιζεις μπαλα αλλιώς.

Έτσι κ αλλιώς after market παίζει να σου βάζουν.

Παιδιά σε αντιπροσωπείες μη πατε καν οι άνθρωποι είναι κλέφτες.
Εγώ πάντα αντιπροσωπεία παω και για service και για ζημιές. Γενικά λένε ότι είναι κλέφτες αλλά πρέπει να ξέρουμε και το μάστορα, μη πάμε σε κάποιο τυχαίο . Ίσως να ξέρουμε και από αυτοκινητα μη μας πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες ο κάθε μάστορας.

Εγώ το πάω με τη λογική ότι αν έχω λεφτά θα τα δώσω τώρα στην αντιπροσωπεία για κάτι πιο εγγυημένο , μη προσπαθώ να γλιτώσω λεφτά και μου βγουν αργότερα θέματα που ο μάστορας κάνει σκατό δουλειά ας πούμε. Μπορεί απλά να μας πιάνουν και τον πισινό βέβαια οι αντιπροσωπείες ..δεν ξέρω..
 

KleinosBrekias

Δραστήριο μέλος

Ο Μητσαρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών, επαγγέλλεται Άεργος/η και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 537 μηνύματα.
Τα πιστόνια πάντως που θα πάρω (τα παλιά της μαμάς του) δεν έχουν πουθενα πάνω το General Motors... και αμα έχεις κάνει τέτοιες αλλαγές για να δεις αν οντως σου έβαλαν τα αυθεντικά πρέπει να ξαναλυσεις μηχανή και να δωσεις ενα 500αρικο :)
Τα πιστόνια πάντως που θα πάρω (τα παλιά της μαμάς του) δεν έχουν πουθενα πάνω το General Motors... και αμα έχεις κάνει τέτοιες αλλαγές για να δεις αν οντως σου έβαλαν τα αυθεντικά πρέπει να ξαναλυσεις μηχανή και να δωσεις ενα 500αρικο :)
Δε μου πεφτει λογος πλεον . Για το δικο σου αμαξι συζηταμε . Ξερεις τι λες και δε θα ξαναχεις προβλημα .
 

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.892 μηνύματα.
Δε μου πεφτει λογος πλεον . Για το δικο σου αμαξι συζηταμε . Ξερεις τι λες και δε θα ξαναχεις προβλημα .

Άσε φίλε μου εγω έπαθα νείλα μεγάλη.

Recall: Opel Crossland X (2017 - 2018) accident, engine (car-recalls.eu)

Reason for the recall:
Oil entry in the inlet circuit of the engine can occur caused by the pistons. This could result in engine failure which could lead to an accident.

Προβληματικά έμβολα. Και όταν τους το είπα "Φυγατε απο την εγγύηση - έχετε κάνει σέρβις αλλαγή λαδιών αλλού - δεν μπορούμε να ξέρουμε τι σας έκαναν."


Μου ζηταγαν τα παραστατικα του Dexos που ειχα αγοράσει και το ειχα πάει σε ενα άλλο συνεργείο και μου το άλλαξαν το λάδι ! Γραμμένο κανονικά και μέσα στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου. Μέχρι τα 60.000 χλμ τα εκανα ολα τα σέρβις στις αντιπροσωπείες. Μετά είχα φτάσει τον Ιούνιο 2022 τα 60.000 χλμ εκει μου κτλυπησε ενα πρώτο αλάρμ "OIL PRESSURE FAULT" δεν έδωσα σημασία απλα άλλαξα λάδια... εκτος ομως αυτού είχαν περάσει τα 3 χρόνια που μου έδιναν πρόσθετη εγγύηση. Το πρόβλημα το ξέρουν. Εγω μέχρι να το πάρω χαμπάρι έφτασα τα 75-80.000χλμ.

Έφτασα μέχρι τα Κεντρικά της Γερμανίας..... να πάω δικαστικά δεν με συμφέρει γιατι για να αποδείξω οτι οφείλεται σε αυτούς θέλω 2000 ευρω μονο την πραγματογνωμοσύνη.

Και αυτοί δεν κάνουν επισκευη μηχανής απο όσο έμαθα αλλα αντικατάσταση. Βρήκα εναν άνθρωπο κοντά μου που ξέρει και ειναι σίγουρος και μάγκας και μου ειπε απο τη πρώτη στιγμή θα σου φτιάξω το αυτοκίνητο.

Αν το φτιάξει.... και δεν εμφανισθεί ξανά το πρόβλημα της απώλειας λαδιού του κινητήρα γιατι απο εκεί ξεκινησαν όλα και με έφαγε και τον καταλύτη τον ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΑ ΣΤΗΝ ΤΡοφωνιου κάτω στην Αθηνα με 250 ευρω κόστος και όχι με 600-1000 που ζητάνε στις αντιπροσωπείες!!!!!!!!

Θα ειναι ο νούμερο ένα μηχανικός. Εγω ηδη ξήλωσα και τις διαφημιστικές πινακίδες που μου είχε βάλει η αντιπροσωπεία οταν το είχα αγοράσει πρώτη φορά.

Δεν το αξίζετε τους λέω να σας κανω και διαφήμιση. Όλες οι αντιπροσωπείες έχουν μια στάνταρ γραμμή... της ΟΠΕΛ και απο οσο είδα..... δεν δινουν και καμία δεκάρα στον μεμονωμένο πελάτη.

Εγω τους τα ειπα τους τα ξαναείπα τους τα έστειλα και στη Γερμανια... ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙΣ ΦΙΛΕ.

Εισαι ένας πελάτης απλά., Οποτε για ποιο λογο να συνεχιζω να τους δινω τα χρηματα μου.... θα πάω στον μηχανικό της γειτονιάς που παλεύει για το μεροκάματο και θα τον βοη΄θησω.

Αυτοι πλέον έχουν γίνει κολοσσοί και δεν σε κοιτάνε κάν και μενα αυτη η συμπεριφορά δεν μου αρέσει.

Υπάρχουν και άλλοι μηχανικοί φίλοτιμοι. Και δώρο ενα επίσης αρθ΄ρακι που λέει τα χάλια τους

Ποιο είναι το κοινό πρόβλημα όλων των Opel; - AutoGreekNews

Poy θα μου πεί εμένα ο άλλος οτι το πηγα αλλου και άλλαξαν λάδια και απο εκεί χάλασε... δεν ντρέπονται λίγο ;

Τα ακουσαν καλά... και θα πηγαινα και απο κοντά αλλα.... το χω πάρει απο επαρχία το αμάξι και ειναι 450 χλμ μακρυά !

Μου λεει κιολας αυτος στο τέλος "δε θελω λεει άλλο... ειπατε πολλά και με πονοκεφαλιάσατε"

Ουτε εγω του λέω θέλω άλλο... και ουτε και να σας ξαναδώ. Και άμα έχετε κ τα κότσια στείλτε μου και χαρτί οτι ανέβασα κριτική και σας δυσφήμησα να τα λύσουμε στα δικαστήρια.

Δεν εχω πρόβλημα.

Τελοςπαντων πρέπει να το αφήσω πίσω μου. Ηταν μια άσχημη ιστορία που ελπίζω τωρα να τελειώσει με αίσιο τρόπο.

Ουτε να τους ξαναδώ δε θέλω το μονο που τους νοιάζει το κέρδος και πως θα δικαιολογηθουν για να γλιτώσουν επισκευές. Δε ξαναδίνω τα λεφτά μου σε τέτοιους. Αρκετά.


ΥΓ Το αποκορύφωμα ηταν όταν του έστειλα το δημοσιευμα που παραθέτω παραπάνω... ο τύπος ειπε ποιοι ειναι αυτοι που τα λένε αυτά μαλλον σαν και σένα θα ειναι που πάνε σε άλλα συνεργεία και μετά ζητάνε τα ρέστα απο την ΟΠΕΛ.


Οι άλλοι που τα λένε αυτά... ειναι το Τεχνικο επιμελητηριο της Γερμανιας... TuV ΟΠΩς ΛΈΕΙ ΜΕΣΑ αλλα βεβαια δεν τον συνέφερε τον τύπο αυτο που του ελεγα και πηγε να με βγάλει τρελό. Κλασσική τακτική.
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.199 μηνύματα.
Η Ford είναι ακόμη μια αυτοκινητοβιομηχανία που παγώνει τα σχέδια της για νέα EVs καθώς η ζήτηση παραμένει εξαιρετικά χαμηλή. Για τον λόγο αυτό ακολουθεί τα βήματα της Toyota και στρέφεται στα Hybrids τα οποία γνωρίζουν μεγάλα άνθηση στις πωλήσεις τους. Νομίζω ότι αυτό είναι και το λογικό, τα Hybrids είναι ότι καλύτερο κυκλοφορούν αυτήν την στιγμή ενώ η τεχνολογία τους είναι δοκιμασμένη εδώ και 20 χρόνια.


 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Η Ford είναι ακόμη μια αυτοκινητοβιομηχανία που παγώνει τα σχέδια της για νέα EVs καθώς η ζήτηση παραμένει εξαιρετικά χαμηλή. Για τον λόγο αυτό ακολουθεί τα βήματα της Toyota και στρέφεται στα Hybrids τα οποία γνωρίζουν μεγάλα άνθηση στις πωλήσεις τους. Νομίζω ότι αυτό είναι και το λογικό, τα Hybrids είναι ότι καλύτερο κυκλοφορούν αυτήν την στιγμή ενώ η τεχνολογία τους είναι δοκιμασμένη εδώ και 20 χρόνια.


1) Τα ήπια υβριδικά είναι μόνο για τους ρύπους, όχι για οικονομία.
2) Τα υβριδικά τύπου toyota/honda ειναι μια καλή επιλογή. Οικονομία μέσα στη πόλη αλλά και έξω από αυτήν.
3) Plugin υβριδικά η χειρότερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος σε μπαταριοκίνηση. Αυτά που έλεγα στο steki τόσο καιρό αρχίζουν και τα λένε δημοσιογράφοι.
Στο mg hybrid oταν η μπαταρία είναι γεμάτη η κατανάλωση είναι 2l/100km, όταν η μπαταρία ειναι άδεια 9l/100km. Σε ταξίδια η μπαταρία τους θα αδειάσει αμέσως και στη πόλη αν δεν έχεις να φορτίσεις στη πράξη θα το αφησεις αφόρτιστο. Η μπαταρία ειναι μικρή αλλα φορτίσει αργά και σιγά μην κάθεσαι να περιμένεις 2 ώρες για 50km κάθε μέρα.
4) Αμιγώς ηλεκτρικά. Η καλύτερη επιλογή. Στη χειρότερη περίπτωση πληρώνεις 9.6 ευρώ τα 100km (όταν το φορτίζεις σε ταχυφορτιστή με χρέωση 0.6 ευρώ/kwh) πιο φθηνά από ενα μην υβριδικό yaris. Στην καλύτερη 0 ευρώ/100km.
5) Αυτοκίνητα υδρογόνου. Εντελώς μούφα και όποιος έχει επενδύσει πάνω τους θα φάει τα μούτρα του.

21321312.png

Δυστυχώς ο κόσμος είναι χαζός. Αντί να διαβάζουν akiko στο esteki διαβάζουν τους δημοσιογράφους αυτοκίνησης και αγοράζουν τα plugin.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.199 μηνύματα.
1) Τα ήπια υβριδικά είναι μόνο για τους ρύπους, όχι για οικονομία.
2) Τα υβριδικά τύπου toyota/honda ειναι μια καλή επιλογή. Οικονομία μέσα στη πόλη αλλά και έξω από αυτήν.
3) Plugin υβριδικά η χειρότερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος σε μπαταριοκίνηση. Αυτά που έλεγα στο steki τόσο καιρό αρχίζουν και τα λένε δημοσιογράφοι.
Στο mg hybrid oταν η μπαταρία είναι γεμάτη η κατανάλωση είναι 2l/100km, όταν η μπαταρία ειναι άδεια 9l/100km. Σε ταξίδια η μπαταρία τους θα αδειάσει αμέσως και στη πόλη αν δεν έχεις να φορτίσεις στη πράξη θα το αφησεις αφόρτιστο. Η μπαταρία ειναι μικρή αλλα φορτίσει αργά και σιγά μην κάθεσαι να περιμένεις 2 ώρες για 50km κάθε μέρα.
4) Αμιγώς ηλεκτρικά. Η καλύτερη επιλογή. Στη χειρότερη περίπτωση πληρώνεις 9.6 ευρώ τα 100km (όταν το φορτίζεις σε ταχυφορτιστή με χρέωση 0.6 ευρώ/kwh) πιο φθηνά από ενα μην υβριδικό yaris. Στην καλύτερη 0 ευρώ/100km.
5) Αυτοκίνητα υδρογόνου. Εντελώς μούφα και όποιος έχει επενδύσει πάνω τους θα φάει τα μούτρα του.

View attachment 137253
Δυστυχώς ο κόσμος είναι χαζός. Αντί να διαβάζουν akiko στο esteki διαβάζουν τους δημοσιογράφους αυτοκίνησης και αγοράζουν τα plugin.

Ευτυχώς που δεν σε διαβάζουν καθώς θα έκλαιγαν τα χρήματα τους. :lol: :lol:
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, επαγγέλλεται Οικονομολόγος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 34.199 μηνύματα.

Πάνθηρας!

Επιφανές μέλος

Ο Πάνθηρας! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 25.892 μηνύματα.
Από την αγαπημένη σου ford τι προτείνεις να πάρει κάποιος;
Πανάκριβα είναι.

1.0L κινητηρας ειναι 1000 κυβικά ;

Καλα κρασιά. Τα 1000αρια δέχον ται μεγάλες πιέσεις στο κινητήρα όταν έχουν και βαρύ αμάξωμα
πχ τα SUV. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται ειναι πολύ μεγάλες, Οπότε και οι φθορές επιταχύνονται. Μιλάω για μέσα στη μηχανή... λίγο να μη το προ΄σεχεις και να κανεις επιθετική οδήγηση θα θέλεις μετά ελατήρια και τσιμούχες.

Μη σας ξεγελάνε οι ίπποι - μια μηχανούλα 1000 κυβικών ειναι πολύ μικρή... αυτα ειναι κόλπα των εταιρειών να σου πετάνε το τυράκι της χαμηλης κατανάλωσης ρυπων και των χαμηλών τελών και τη τρώς απο αλλού μετά.

Στην Αθήνα πλέον για μένα ειναι βλάκας όποιος ρίχνει 20-30 χιλιαδες ευρώ για να έχει ενα μεγάλο βαρυ αμάξι.

Να το κάνει τι... να το καιεί στο μποτιλιάρισμα του Κηφισού της Πατησιων και της Λ.Αλεξάνδρας ; το αμάξι φθειρεται απο τα συνεχή "σταματα-ξεκίνα"

ρωτήστε κανέναν που την έχει πάθει πριν δώσετε τόσα χρήματα γιατί οι περισσότεροι και ειδικά οι εμποροι που τα διαφημιζουν ειναι στο κοσμο τους οι άνθρωποι. Πουλάνε ψυγείο σε Εσκιμώο.

Για μένα η καλύτερη πρόταση για μέσα στη πόλη ειναι ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πανω απο 1000 κυβικα και 120 ίππους και για καθημερινες μετακινήσεις πχ πάω απο εδω ως το σουπερ μάρκετ που απέχει 3 χιλιομετρα ενα σκουτεράκι !

Να πάρεις ενα μεγάλο ωραιο καινουργιο αμάξι να του κάνεις εκδρομές να το έχεις σε ανοιχτους δρόμους όχι στα σοκάκια της Αθηνας που ανα 200 μέτρα έχεις φανάρι - σταματα ξεκίνα. Θα το γαμήσεις το αυτοκίνητο.

Για διαδρομές πχ Μαρούσι- Ν.Φιλαδέλφεια - Ν.Ιωνία σε γειτονικές συνοικίες καλύτερα σκουτεράκι !!!!

Στερνη μου γνώση να σε είχα πρώτα. Για να τα μάθω όλα αυτα εδωσα 2300 ευρώ σε επισκευές.

Μην ακουτε τους έμπορους - καραγκιόζηδες ειναι οι πιο πολλοί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα των τελευταίων ετών.

Λογικά θα έχουμε αντικίνητρα για κατοχή παλαιών αυτοκινήτων στα μεγάλα αστικά κέντρα.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.716 μηνύματα.
Λογικά θα έχουμε αντικίνητρα για κατοχή παλαιών αυτοκινήτων στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Ποιος θα πάρει το πολιτικό κόστος;

Που εδώ που τα λέμε είναι σαν το "φάτε παντεσπάνι" γιατί όποιος οδηγεί αμάξια 20ετιας μάλλον επειδή δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο το κάνει οχι από βίτσιο. Και το να του δώσεις 2-5-10κ σαν μπόνους απόσυρσης δεν θα αλλάξει πολλά εκει που έχουν πάει οι τιμές.

Οι αυξήσεις στα τέλη για παλιά αυτοκίνητα που θα γίνονταν για τα τέλη κυκλοφορίας του 2025 πήραν αναβολή για ένα χρόνο και βλέπουμε.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Ποιος θα πάρει το πολιτικό κόστος;

Που εδώ που τα λέμε είναι σαν το "φάτε παντεσπάνι" γιατί όποιος οδηγεί αμάξια 20ετιας μάλλον επειδή δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο το κάνει οχι από βίτσιο. Και το να του δώσεις 2-5-10κ σαν μπόνους απόσυρσης δεν θα αλλάξει πολλά εκει που έχουν πάει οι τιμές.

Οι αυξήσεις στα τέλη για παλιά αυτοκίνητα που θα γίνονταν για τα τέλη κυκλοφορίας του 2025 πήραν αναβολή για ένα χρόνο και βλέπουμε.
Yπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία.
Πιθανότατα θα εφαρμοστεί αυτό
  • Tο 2026, πρέπει να αποσυρθούν, τα αυτοκίνητα προδιαγραφών ρύπων Euro1
  • Το 2030, θα αποσυρθούν τα αυτοκίνητα Euro2 (υπολογίζονται στα 17 εκατομμύρια)
  • Το 2034 θα πρέπει να τεθούν εκτός κυκλοφορίας, πάλι μέσω απόσυρσης, τα οχήματα προδιαγραφών ρύπων Euro3 (19,1 εκατομμύρια)
  • Το 2038 θα πρέπει να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro4 και από την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει η διαδικασία της απόσυρσης των αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5, ώστε ο αριθμός τους το 2043 να έχει τερματιστεί.


Απλώς θεωρώ ότι θα υπάρχουν κινήσεις πιο μπροστά λόγω του κυκλοφοριακού.
 

Fernando_A

Δραστήριο μέλος

Ο Manos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλλεται Μεταφραστής/Διερμηνέας και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 757 μηνύματα.
Καλά να το δούμε πώς θα είναι στην πράξη αυτό.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2.716 μηνύματα.
Yπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία.
Πιθανότατα θα εφαρμοστεί αυτό
  • Tο 2026, πρέπει να αποσυρθούν, τα αυτοκίνητα προδιαγραφών ρύπων Euro1
  • Το 2030, θα αποσυρθούν τα αυτοκίνητα Euro2 (υπολογίζονται στα 17 εκατομμύρια)
  • Το 2034 θα πρέπει να τεθούν εκτός κυκλοφορίας, πάλι μέσω απόσυρσης, τα οχήματα προδιαγραφών ρύπων Euro3 (19,1 εκατομμύρια)
  • Το 2038 θα πρέπει να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα τεχνολογίας Euro4 και από την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει η διαδικασία της απόσυρσης των αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5, ώστε ο αριθμός τους το 2043 να έχει τερματιστεί.


Απλώς θεωρώ ότι θα υπάρχουν κινήσεις πιο μπροστά λόγω του κυκλοφοριακού.
Βέβαια τα euro 1 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν μέχρι το 1996, euro 2 μεχρι 2000 κλπ.

Δηλαδή υποχρεωτική απόσυρση ενώ το αυτοκίνητο είναι το λιγότερο 30 χρονών που το 99% ηδη θα έχει αποσυρθεί.

Και πάλι όμως αυτό είναι πρόταση της ένωσης κατασκευαστών, δεν έχει αποφασιστεί κάτι τέτοιο από την ΕΕ ακόμα.

Το κράτος εδώ δύσκολα θα πάρει μέτρα για τα παλιά αυτοκίνητα γιατί είναι και το πολιτικό κόστος και το πρακτικό.

Έχουμε μέσο όρο ηλικίας οχημάτων 17 ετών.
Όλοι αυτοί ψηφίζουν...
Εκτός αυτού αν έλεγες ότι στα κέντρα πόλεων δεν μπαίνουν αυτοκίνητα πιο παλιά από 10ετια πχ, υπάρχουν τα ΜΜΜ για να καλύψουν τόσο επιπλέον κόσμο;

Αν θες να τα βγάλεις όλα αυτά εκτός δρόμου πάντως δεν χρειάζονται απαγορεύσεις και τέτοια.

Αρκεί να έχεις ένα κτεο με πραγματικό έλεγχο και χωρίς λαδώματα. Στην Γερμανία με τον τόσο νεότερο στόλο οχημάτων κόβονται κάθε χρόνο από το κτεο το 35% όσων ελέγχονται, στην Ελλάδα ούτε το 5%.

Το κόστος για να έχεις μηχανικά ένα αυτοκίνητο 20ετιας σε κατάσταση καινούργιου θα ήταν ασύμφορο για τα περισσότερα αυτοκίνητα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
Βέβαια τα euro 1 αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν μέχρι το 1996, euro 2 μεχρι 2000 κλπ.

Δηλαδή υποχρεωτική απόσυρση ενώ το αυτοκίνητο είναι το λιγότερο 30 χρονών που το 99% ηδη θα έχει αποσυρθεί.
Η απόσυρση θα είναι σταδιακή. Κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα πριν το 1996. Σκέψου μόλις ψηφιστεί αυτό πόση αξία θα χάσουν τα euro 2 και 3 που θα έρθει και σε αυτά η σειρά τους.

Και πάλι όμως αυτό είναι πρόταση της ένωσης κατασκευαστών, δεν έχει αποφασιστεί κάτι τέτοιο από την ΕΕ ακόμα.
Οι στόχοι έχουν αποφασιστεί. Η ένωση κατασκευαστών προτείνει πως θα επιτευχθεί ο στόχος.


Το κράτος εδώ δύσκολα θα πάρει μέτρα για τα παλιά αυτοκίνητα γιατί είναι και το πολιτικό κόστος και το πρακτικό.

Έχουμε μέσο όρο ηλικίας οχημάτων 17 ετών.
Όλοι αυτοί ψηφίζουν...
Εκτός αυτού αν έλεγες ότι στα κέντρα πόλεων δεν μπαίνουν αυτοκίνητα πιο παλιά από 10ετια πχ, υπάρχουν τα ΜΜΜ για να καλύψουν τόσο επιπλέον κόσμο;
Με τέτοια κίνηση δεν υπάρχουν επιλογές. Τα αυτοκίνητα πρέπει να μειωθούν. Αυτό θα γίνει είτε με αύξηση των καυσίμων, διοδίων κ.λπ. είτε με αυτά που θα προτείνει η ΕΕ.

Το κόστος για να έχεις μηχανικά ένα αυτοκίνητο 20ετιας σε κατάσταση καινούργιου θα ήταν ασύμφορο για τα περισσότερα αυτοκίνητα.
Είναι ασύμφορο αλλά όχι ακριβό να τα φτιάξεις. Όταν ένα starlet το βρίσκεις <2000 ευρώ οποιαδήποτε ζημιά >1000 ευρώ είναι ασύμφορη. Επίσης υπάρχουν παντού ανταλακτικά.

Στα καινούρια ένα ηλεκτρονικό να χαλάσει μπορεί να στοιχίσει 3000 χαλαρά.

Βέβαια σε μια χώρα που επιτρέπει ταξί 20ετία με βγαλμένα dpf θα βρει παραθυράκια.

Πιστεύω το παραθυράκι θα είναι να τα αναγνωρίσει όλα ως ιστορικά αυτοκίνητα. Βέβαια στην ΕΕ δεν είναι ηλίθιοι και θα μας βάλουν πρόστιμα μέχρι να βάλουμε μυαλό.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.080 μηνύματα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top