Φεμινισμός στον 21ο αιώνα και ισότητα των 2 φύλων

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
Ότι λέει και με ΌΛΑ συμφωνω απολυτα.

Η Καριοφυλλιά Καραμπέτη, την οποία φέτος το κοινό θα απολαύσει στην μεγάλη οθόνη, καθώς πρωταγωνιστεί στη κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Φόνισσα», παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Καριοφυλλιά Καραμπέτη για τον σεξισμό και την έμφυλη βία.

Αναφερόμενη στην μεταμόρφωσή της ως «Φραγκογιαννού» η Καριοφυλλιά Καραμπέτη εξήγησε πως: «Ήταν πάρα πολύ απελευθερωτικό. Από τα νεανικά μου βήματα όταν έπρεπε να παίξω την ωραία γυναίκα δε αισθανόμουν καθόλου άνετα μέσα σ’ αυτό. Αντίθετα, όταν η ηρωίδα μου πέρναγε σε πιο κατεστραμμένες περιόδους της εκεί ήμουν ευτυχής. Γιατί, εκεί συναντούσα τον εαυτό μου».

«Βλέπουμε ότι ενώ οι γυναίκες πραγματικά μέσα από τους αγώνες τους έχουν πλέον κατακτήσει πολλά πράγματα, πολλά δικαιώματα και στην πολιτική και στην κοινωνική και στην προσωπική τους ζωή, παρόλα αυτά όμως ο σεξισμός είναι διάχυτος. Το βλέπουμε αυτό και στον δημόσιο λόγο, βλέπουμε τα σχόλια, τα κουτσομπολιά.


Το χειρότερο απ’ όλα βέβαια είναι η έξαρση της έμφυλης βίας.
Δεν μπορεί δηλαδή ένας άντρας να είναι κακοποιητικός στην σχέση με την σύζυγο του, την σύντροφό του και όταν εκείνη διεκδικεί την ελευθερία της να φθάνει στο σημείο να την σκοτώνει» είπε η Καριοφυλλιά Καραμπέτη.

«Ήμουν πραγματικά από τις λίγες γυναίκες που στάθηκα τυχερή, γιατί από νέο κορίτσι στα βήματά μου τα καλλιτεχνικά βρέθηκα σε συνεργασίες με πολύ ωραίους ανθρώπους.

Όταν πια ήρθε η τηλεόραση ήμουν ήδη 30+, μια ώριμη δηλαδή γυναίκα και επιπλέον ήμουν και η Καρυοφύλλια. Δηλαδή, δεν έτυχε να συναντήσω αυτά τα φαινόμενα που δυστυχώς βίωσαν άλλοι συνάδελφοι» σημείωσε στη συνέχεια.

«Εκείνο πάντως που θέλω να διευκρινίσω, είναι ότι μέσα σε όλη αυτή τη μεγάλη κουβέντα που γίνεται για την έμφυλη βία και για τον πόλεμο των φύλων κλπ. Να μην αισθάνονται οι αγαπημένοι μας, φίλοι άνδρες ότι εμείς είμαστε εναντίον τους. Καθόλου! Το αντίθετο, αγαπάμε τους άνδρες!

Είμαστε αληθινές γυναίκες και θέλουμε, χρειαζόμαστε τους άνδρες στη ζωή μας. Θέλουμε να τους ερωτευόμαστε, να μας ερωτεύονται, να συμπορευόμαστε μαζί στην ζωή, να είναι σύντροφοί μας. Δεν απειλούνται απ’ εμάς οι άνδρες, πρέπει να τον καταλάβουν αυτό και να μην μας αντιμετωπίζουν ως εχθρές» υπογράμμισε.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Διαβασε κανενας την ερευνα της Goldin για την ανισοτητα αμοιβων που πηρε νομπελ οικονομικων φετος? Εννοω κατι περα απο τα αρθρα στις εφημεριδες που ειναι αστεια τουλαχιστον.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
Ειμαι κααθετα εναντια στο κυνηγι ΤΩΡΑ,καθως τωρα ειναι ενα αρρωστημενο χομπυ..τοτε ομως ηταν απολυτα απαραιτητο για την ΕΠΙΒΙΩΣΗ τους.
Αλλο ενα στερεοτυπο καταρριπτεται.


Δύο νέες μελέτες που δημοσιεύτηκαν ταυτόχρονα στο περιοδικό American Anthropologist, διαπίστωσαν ότι οι προϊστορικές γυναίκες όχι μόνο ασχολούνταν με την πρακτική του κυνηγιού, αλλά η γυναικεία ανατομία και βιολογία έκανε τις γυναίκες εγγενώς πιο κατάλληλες για αυτό.

Βασιζόμενες τόσο σε φυσιολογικά όσο και σε αρχαιολογικά στοιχεία, η Cara Ocobock, επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Ανθρωπολογίας και διευθύντρια του Εργαστηρίου Ανθρώπινης Ενέργειας στο Πανεπιστήμιο του Notre Dame, και η ερευνητική της συνεργάτης, Sarah Lacy, ανθρωπολόγος με εξειδίκευση στη βιολογική αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο του Ντέλαγουερ, δημοσίευσαν πρόσφατα τις μελέτες τους που αναιρούν την άποψη ότι η γυναίκα ήταν η αδύναμη και ο άνδρας ο κυνηγός.

Σχετικά με τη διττή έρευνα, η καθηγήτρια Cara Ocobock είπε πως «αντί να τη βλέπουμε ως τρόπο διαγραφής ή επανεγγραφής της ιστορίας, οι μελέτες μας προσπαθούν να διορθώσουν την ιστορία που έσβησε τις γυναίκες από αυτό».

Γυναικεία φυσιολογία και οιστρογόνα, ο «άφαντος ήρωας της ζωής»​

Στη μελέτη, οι δύο ερευνήτριες εξήγησαν ότι τα προϊστορικά θηλυκά ήταν αρκετά ικανά να εκτελέσουν το επίπονο σωματικό έργο του κυνηγιού και ήταν πιθανό να κυνηγούσαν με επιτυχία για παρατεταμένες χρονικές περιόδους. Από μεταβολικής σκοπιάς, εξήγησε η Ocobock, το γυναικείο σώμα είναι πιο κατάλληλο για δραστηριότητα αντοχής, «η οποία θα ήταν κρίσιμη στο πρώιμο κυνήγι γιατί θα έπρεπε να εξουθενώσουν τα ζώα πριν προχωρήσουν στην θανάτωση».

Δύο τεράστιοι παράγοντες που συνεισφέρουν σε αυτόν τον ενισχυμένο μεταβολισμό είναι οι ορμόνες, σε αυτή την περίπτωση, τα οιστρογόνα και η αδιπονεκτίνη, οι οποίες συνήθως υπάρχουν σε υψηλότερες ποσότητες στο γυναικείο σώμα από ότι στο ανδρικό. Αυτές οι δύο ορμόνες παίζουν κρίσιμο ρόλο στο να επιτρέψουν στο γυναικείο σώμα να ρυθμίσει τη γλυκόζη και το λίπος, μια λειτουργία που είναι βασική στην αθλητική απόδοση.

Τα οιστρογόνα, ειδικότερα, βοηθούν στη ρύθμιση του μεταβολισμού του λίπους ενθαρρύνοντας το σώμα να χρησιμοποιεί το αποθηκευμένο λίπος του για ενέργεια πριν εξαντλήσει τις αποθήκες υδατανθράκων. «Δεδομένου ότι το λίπος περιέχει περισσότερες θερμίδες από ό,τι οι υδατάνθρακες, είναι μια βραδύτερη, πιο αργή καύση», εξήγησε η Ocobock, «που σημαίνει ότι η ίδια παρατεταμένη ενέργεια μπορεί να κρατήσει τον οργανισμό περισσότερο και μπορεί να καθυστερήσει την κούραση».

Τα οιστρογόνα προστατεύουν επίσης τα κύτταρα του σώματος από βλάβες κατά τη διάρκεια της έκθεσης στη θερμοκρασίες λόγω ακραίας σωματικής δραστηριότητας. «Το οιστρογόνο είναι πραγματικά ο αφανής ήρωας της ζωής, στο μυαλό μου», είπε η Ocobock. «Είναι τόσο σημαντικό για την καρδιαγγειακή και μεταβολική υγεία, την ανάπτυξη του εγκεφάλου και την αποκατάσταση τραυματισμών».

Η αδιπονεκτίνη ενισχύει επίσης τον μεταβολισμό του λίπους ενώ παράλληλα εξοικονομεί τον μεταβολισμό των υδατανθράκων ή/και των πρωτεϊνών, επιτρέποντας στο σώμα να παραμείνει δυνατό για εκτεταμένες περιόδους, ειδικά για μεγάλες αποστάσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η αδιπονεκτίνη είναι σε θέση να προστατεύει τους μύες και να τους διατηρεί σε καλύτερη κατάσταση για συνεχή άσκηση, εξήγησε η Ocobock.

Η ίδια η δομή του γυναικείου σώματος είναι ένα άλλο στοιχείο που οι Ocobock και Lacy διαπίστωσαν ότι έχουν πλεονέκτημα όσον αφορά την αντοχή και την αποτελεσματικότητα για τους προϊστορικούς κυνηγούς. «Με την τυπικά ευρύτερη δομή ισχίου του θηλυκού, οι γυναίκες είναι σε θέση να περιστρέφουν τους γοφούς τους, επιμηκύνοντας τα βήματά τους», διευκρίνισε η Ocobock. «Όσο μεγαλύτερα βήματα μπορεί να κάνει κάποιος, τόσο πιο «ανέξοδα» είναι μεταβολικά και μπορεί να φτάσει μακριά, πιο γρήγορα.

«Όταν κοιτάζεις την ανθρώπινη φυσιολογία με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να σκεφτείς τις γυναίκες ως τους μαραθωνοδρόμους έναντι των ανδρών ως τους δυνατούς για να σηκώνουν μεγαλύτερα βάρη».

Η αρχαιολογία λέει περισσότερα για την ιστορία της «γυναίκας του κυνηγού»​

Αρκετά αρχαιολογικά ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι προϊστορικές γυναίκες είχαν τραυματισμούς που προέκυψαν από τα επικίνδυνα κυνήγια. «Διαπιστώσαμε ότι και τα αρσενικά και τα θηλυκά έχουν τους ίδιους τραυματισμούς όταν κοιτάμε τα απολιθώματα τους».

Η Ocobock περιέγραψε αυτά τα τραύματα ως παρόμοια με αυτά που δέχονται οι σύγχρονοι άνθρωποι στο ροντέο, τραυματισμοί στο κεφάλι και στο στήθος όπου δέχτηκαν κλοτσιά από το ζώο ή στα άκρα ή υπέστησαν κάταγμα. «Βρίσκουμε αυτά τα μοτίβα και τα ποσοστά φθοράς εξίσου στις γυναίκες όσο και στους άνδρες», είπε. «Έτσι και οι δύο συμμετείχαν σε κυνήγι μεγάλων θηραμάτων στήνοντας ενέδρες».
Δεύτερον, είπε η Ocobock, υπάρχουν στοιχεία για πρώιμες γυναίκες κυνηγούς κατά την περίοδο του Ολόκαινου (πρώτη μεταπαγετώδη περίοδο του Τεταρτογενούς, που ακολουθεί το Πλειστόκαινο και χρονολογείται περίπου από το 12.000 πριν από σήμερα) στο Περού, όπου θάβονταν οι γυναίκες με κυνηγετικά όπλα. «Δεν θάβεσαι συχνά με κάτι, εκτός κι αν ήταν σημαντικό για σένα ή ήταν κάτι που χρησιμοποιούσες συχνά στη ζωή σου.

»Επιπλέον, δεν έχουμε κανένα λόγο να πιστεύουμε ότι οι προϊστορικές γυναίκες εγκατέλειψαν το κυνήγι τους ενώ ήταν έγκυες, θήλαζαν ή κρατούσαν τα παιδιά τους», πρόσθεσε η Ocobock, «ούτε βλέπουμε στο βαθύ παρελθόν καμία ένδειξη ότι υπήρχε αυστηρός σεξουαλικός καταμερισμός εργασίας».

Το συμπέρασμα, σημείωσε η Ocobock, ήταν ότι «το κυνήγι ανήκε σε όλους, όχι μόνο στα αρσενικά», ειδικά σε προϊστορικές κοινωνίες όπου η επιβίωση ήταν μια κοινή δραστηριότητα. «Δεν υπήρχαν αρκετοί άνθρωποι που ζούσαν σε ομάδες για να είναι εξειδικευμένοι σε διαφορετικά καθήκοντα. Όλοι έπρεπε να είναι ικανοί για όλα».

Καταπολέμηση της προκατάληψης κατά της γυναίκας​

«Αυτή η αποκάλυψη είναι ιδιαίτερα σημαντική στην τρέχουσα πολιτική στιγμή της κοινωνίας μας όπου το φύλο βρίσκεται στο επίκεντρο», είπε η Ocobock. «Και θέλω οι άνθρωποι να μπορούν να αλλάξουν αυτές τις ιδέες περί γυναικείας σωματικής κατωτερότητας που υπάρχουν εδώ και τόσο καιρό».

Όταν μιλάμε για την ανακατασκευή του παρελθόντος προκειμένου να το κατανοήσουμε καλύτερα και να διεξάγουμε "καλή επιστήμη" η Ocobock είπε ότι οι επιστήμονες πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί σχετικά με το πώς η σύγχρονη προκατάληψη μπορεί να εισχωρήσει στις ερμηνείες κάποιου για το παρελθόν. Προειδοποίησε ότι οι ερευνητές πρέπει να γνωρίζουν τις δικές τους προκαταλήψεις και να βεβαιωθούν ότι κάνουν τις σωστές ερωτήσεις, ώστε να μην τους οδηγήσουν στο δρόμο της αναζήτησης αυτού που θέλουν να δουν.

«Πρέπει να αλλάξουμε τις προκαταλήψεις που φέρουμε ή τουλάχιστον να κάνουμε μια παύση πριν δώσουμε απαντήσεις. Και με μια ευρύτερη έννοια, δεν μπορεί κάποιος να υποθέτει αδιάκριτα τις ικανότητες κάποιου με βάση το φύλο», κατέληξε η Ocobock.

Με πληροφορίες του Science Daily
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
Ετσι..


ΥΠΗΡΧΕ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ του Χ. Περπατούσε λεβέντικα ανάμεσα στους υπολογιστές, αυτός ο χώρος ήταν δικός του, μιλούσε και ηδονιζόταν με τον ήχο της φωνής του. Για τον Χ. οι γυναίκες χωρίζονταν σε δύο κατηγορίες: σε αυτές που θα ήθελε δυνητικά να απαυτώσει και σε όλες τις υπόλοιπες οι οποίες ήταν περίπου αόρατες. Μιλούσε υποτιμητικά για την πρώην γυναίκα του στους κοινούς χώρους του γραφείου μπροστά σε αγνώστους, αφηγούμενος μακροσκελείς ιστορίες που μου προκαλούσαν από απέχθεια ως αμηχανία.

Υπήρχε και ο Σ. Έγραφε παθιασμένα ποστ υπέρ των προσφύγων, υπέρ της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, συγκινητικές ιστορίες για την καρέτα-καρέτα, πατούσε τα πλήκτρα με χέρια γεμάτα τατουάζ και έγραφε οργισμένα δικαιωματικά κείμενα για την αριστερά του μέλλοντος, ανέβαζε selfies με λεζάντες από το ένδοξο παρελθόν του, που συχνά έφταναν τα 300 likes.

Νομίζω ότι αυτό που είναι δύσκολο να εξηγήσω στους άντρες –και καμιά φορά και σε άλλες γυναίκες– είναι πως οι άνθρωποι που υποτιμούν τις γυναίκες ή τους φέρονται ελεεινά μπορούν ταυτόχρονα να είναι όμορφοι, λαμπεροί και δημοφιλείς.

Στην πραγματικότητα, βέβαια, ο Σ. αδυνατούσε να δουλέψει με οποιαδήποτε γυναίκα, μιλούσε σε όλες με ένα μείγμα υποτίμησης και συγκατάβασης, όταν, δε, του φέρανε γυναίκα αρχισυντάκτρια απασφάλισε και της έκανε τη ζωή πατίνι («Δεν τα γράφω εγώ αυτά, σιγά μη γράψω και για το σπίτι της Μπάρμπι», της είπε όταν του ζήτησε να γράψει κάτι για μια γυναικεία επιχείρηση).

Κι όμως, μιλώντας για τον Χ. ή για τον Σ. στους άντρες φίλους μου, υπήρχε πάντα η έκπληξη: «Έλα, ρε! Ο Χ; Μα είναι πολύ καλό παιδί!», «Έλα, ρε ο Σ.; Μα είναι τέλειος!». «Ναι, μήπως είναι τέλειος μαζί σου και σκατάς με όλες τις γυναίκες;» ρώτησα κάποτε τον Θ. που αδυνατούσε να πιστέψει ότι ο κουλ κύριος τάδε ήταν απλώς ένας σεξιστής κάφρος. Νομίζω ότι αυτό που είναι δύσκολο να εξηγήσω στους άντρες –και καμιά φορά και σε άλλες γυναίκες– είναι πως οι άνθρωποι που υποτιμούν τις γυναίκες ή τους φέρονται ελεεινά μπορούν ταυτόχρονα να είναι όμορφοι, λαμπεροί και δημοφιλείς.

Παράλληλα, έξι χρόνια μετά το #metoo, ένα από τα πράγματα που με προβληματίζουν είναι πως, πέρα από τις κακές, σεξιστικές συμπεριφορές που δεχόμασταν για πολλά χρόνια και τα διάφορα αστεία που ανεχόμασταν ως «φυσιολογικά» (γιατί αλλιώς ήμασταν «ξενέρωτες» ή «δεν είχαμε χιούμορ»), συχνά ήμασταν και συνένοχες σε ακραία προβληματικά σκηνικά με όλους αυτούς τους άθλιους τύπους που έχουμε δικαιολογήσει, άντρες που παρενοχλούσαν άλλες γυναίκες κι εμάς μαζί, κι εμείς τους βρίσκαμε ξεχωριστούς και χαρισματικούς.

Ακόμα πιο παράξενο μου φαίνεται πως οι περισσότεροι από αυτούς κυκλοφορούν ακόμα εκεί έξω, χωρίς να έχει αλλάξει τίποτα. Ίδιοι κι απαράλλαχτοι, φοβερά δημοφιλείς και «λαμπεροί». Μόνο λίγο πιο προσεκτικοί, γιατί έχουν αλλάξει οι καιροί.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
Ελα Αλεκο; Για δες κατι σουργελα

Να επιστρέψουν στο «βασίλειό» τους, που είναι το σπίτι τους, και να «μαζέψουν σαν τις κλώσες τα πουλάκια κάτω από τις φτερούγες τους» καλεί τις γυναίκες ο Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η έξαρση της βίας των ανηλίκων.


«Αν δεν επιστρέψει η γυναικά στο σπίτι της και να μαζέψει – σαν την κλώσα – τα πουλάκια κάτω από τις φτερούγες της, έτσι θα πορεύονται τα παιδιά, θα εγκληματούν το ένα στο άλλο» είπε.


Μάλιστα στην αρχή της δήλωσής του, ο Μητροπολίτης Κοζάνης αναγνώρισε ότι «θα γίνει σεισμός με αυτό που θα πω, αλλά δεν έχω πρόβλημα, γιατί είναι η αλήθεια».

Εγω παλι λεω να τους μαζεψουν ολους αυτους και ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΠΑΠΑΔΟΛΟΙΟ...και να τους πανε εκει που τους αξιζει.

1713691825314.png
 

amarelia

Διάσημο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,265 μηνύματα.
Ελα Αλεκο; Για δες κατι σουργελα


Εγω παλι λεω να τους μαζεψουν ολους αυτους και ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΠΑΠΑΔΟΛΟΙΟ...και να τους πανε εκει που τους αξιζει.

View attachment 131808
Εντύπωση σου έκανε; Κάθε Μητροπολίτης αν δεν κρύβει μπόλικη μισανθρωπιά μέσα του, δεν τιμά τη θέση του.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,427 μηνύματα.
Εντύπωση σου έκανε; Κάθε Μητροπολίτης αν δεν κρύβει μπόλικη μισανθρωπιά μέσα του, δεν τιμά τη θέση του.
Οχι...απλα μου κανει εντυοωση το θρασσος του να τα λεει δημοσια.ΠΙΑ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο φεμινισμός είναι χειρότερος και από τον καρκίνο. Από τον καρκίνο μπορεί να γλυτώσει μια γυναίκα, από το φεμινισμό όχι.

Milo Yiannopoulos
Ειδες που σε επιασα;Μισιγυνης ντεντεκτιτ. :whatever:
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Ξέρω άτομο που μη ειρωνικά είχε πει ότι αν πέσει θέμα στην έκθεση με ισότητα φύλων δεν θα έγραφε γιατί δεν συμμερίζεται αυτές τις απόψεις. Στο τέλος του γύρισε μπούμερανγκ γιατί αυτό δείχνει πραγματικά τον λόγο που πρέπει να υπάρχει ο φεμινισμός. Αν είναι δυνατόν να ζούμε στον 21ο αιώνα και να μένουν ακόμη ριζωμένες αυτές οι αντιλήψεις σε κάποιους ανθρώπους. Έχουμε κάνει τεράστια βήματα, αλλά αυτό το φαινόμενο δεν θα εκλείψει σύντομα, δυστυχώς.

γύρευε τι θα έχει περάσει ο ανθρωπάκος απο τις φεμινίστριες μερικές εκ των οποίων έχουν πάντα δίκιο και πάνε να σε βγάλουν τρελό.

Φόυλ τόξικ συμπεριφορές και άκρατος δικαιωματισμός.
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
γύρευε τι θα έχει περάσει ο ανθρωπάκος απο τις φεμινίστριες μερικές εκ των οποίων έχουν πάντα δίκιο και πάνε να σε βγάλουν τρελό.

Φόυλ τόξικ συμπεριφορές και άκρατος δικαιωματισμός.
Δεν ξέρεις τον συγκεκριμένο άνθρωπο οπότε καλύτερα να μην βγάζουμε έτσι συμπεράσματα...
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Δεν ξέρεις τον συγκεκριμένο άνθρωπο οπότε καλύτερα να μην βγάζουμε έτσι συμπεράσματα...

Ναι οπως και ο Παπανωτας που απλα βγηκε και είπε τη γνώμη του και τον krεμάσανε στα μανταλάκια.

Εσυ ξέρεις τι έχει περάσει αυτος και εχει τέτοια άποψη τον εχεις ρωτησει ποτέ ;

γενικα με αυτα που βλέπω τριγυρω θέλουμε ακομη πολυ ψωμάκι για να έχουμε ισότητα πραγματική. Και οχι "ισοτητα" δικαιωματιστών. Στυλ τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
Άρα επειδή έχει περάσει αυτός δύσκολα (κάτι που δεν ξέρουμε κιόλας) δικαιολογούνται αυτά που λέει/πιστεύει;
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
Άρα επειδή έχει περάσει αυτός δύσκολα (κάτι που δεν ξέρουμε κιόλας) δικαιολογούνται αυτά που λέει/πιστεύει;

η ερωτηση μου ειναι γιατι αυτος να καταδικάζεται που έχει κακή γνώμη για τον φεμινισμο και να μην καταδικαστούν αυτες που του την δημιουργησαν. Νταξει αν δεν θες να απαντησεις σε αυτο δεν πειράζει δεν θα με πείσεις δεν θα σε πείσω.

Δεν ξερω κατα τα αλλα τι λέει και ουτε θα τα χρεωθω εγώ. Η ερωτηση ειναι γενική... γιατι ας πουμε οταν μια γυναικα βγαινει και λέει κάποια πραγματα πέφτουμε ολοι να ρωτησουμε και να ενδιαφερθουμε... ενω αμα το ιδιο κανει ενας αντρας "εεε το μαλακα... σεξιστης φασιστας σατραπης"

αυτος ο γυναικοκεντρισμος στις μέρες μας λες και οι γυναικες ειναι τα μονιμα θυματα με εχει κουράσει. Λες και αυτες δεν κακοποιούν - δεν προσβάλουν - δεν πληγώνουν - δεν απιστούν κτλ κτλ

αυτα τα ακουσα και αλλου και απαντησεις δε πηρα ενταξει δε πειράζει. Μη περιμένετε με αυτη την οπτική να φτιάξουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Θελουμε πολυ δουλειά ακομη μέχρι να γινουμε ισορροπιστές και αμερόληπτοι.
 

Κάμπια

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,491 μηνύματα.
Ο φεμινισμός σήμερα έχει διαστρευλωθει και φταίνε αρκετές γυναίκες γι'αυτό, δεν διαφωνώ. Αλλά στην ουσία, φεμινισμός είναι να θέλουμε ίδια δικαιώματα και κοινή αντιμετώπιση από την κοινωνία. Αυτό κατεμέ θα έπρεπε να ισχύει για όλους τους ανθρώπους.
η ερωτηση μου ειναι γιατι αυτος να καταδικάζεται που έχει κακή γνώμη για τον φεμινισμο και να μην καταδικαστούν αυτες που του την δημιουργησαν.
Όταν βγαίνεις και λες την γνώμη σου ή εκφράζεις τα πιστεύω σου, πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος για τον αντίλογο και την κριτική.
Νταξει αν δεν θες να απαντησεις σε αυτο δεν πειράζει δεν θα με πείσεις δεν θα σε πείσω.
Δεν είναι ότι δεν θέλω να απαντήσω αλλά δεν μπορώ να πάω στο ιστορικό του και να μάθω ποια, τι, και πως διαμόρφωσε αυτή την άποψη. Αν δεν σε πειθώ οκ.
Η ερωτηση ειναι γενική... γιατι ας πουμε οταν μια γυναικα βγαινει και λέει κάποια πραγματα πέφτουμε ολοι να ρωτησουμε και να ενδιαφερθουμε... ενω αμα το ιδιο κανει ενας αντρας "εεε το μαλακα... σεξιστης φασιστας σατραπης"
Μεγάλη συζήτηση. Και οι δύο περιπτώσεις πρέπει να έχουν την ίδια αντιμετώπιση.
Μη περιμένετε με αυτη την οπτική να φτιάξουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Θελουμε πολυ δουλειά ακομη.
Συμφωνώ και είναι κρίμα
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Ναι οπως και ο Παπανωτας που απλα βγηκε και είπε τη γνώμη του και τον krεμάσανε στα μανταλάκια.
Με όσα έχουν συμβεί και συμβαίνουν, ορισμένες συμπεριφορές, απόψεις και νοοτροπίες πρέπει να εκλείψουν απο την κοινωνία. Είναι κοινή λογική, δεν χρειάζεται να έχεις ψαχτεί ιδιαίτερα προφανώς για να το αντιλαμβάνεσαι αυτό. Όταν βγαίνεις λοιπόν και κάνεις ορισμένες δηλώσεις δημόσια, πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στο τι θα πεις και πως θα εκφραστείς, καθώς ο λόγος σου θα ακουστεί σε πολλούς ανθρώπους και μπορεί να περάσει λάθος μήνυμα ή να συντηρήσει και να υποστηρίξει όλα αυτά τα κακώς κείμενα τα οποία η κοινωνία συνολικά μοχθεί να καταπολεμήσει.

Είπε μαλακία, και ορθώς τα άκουσε. Τόσο απλά.
Δεν λεω να κάνεις τον άλλον cancel απαραίτητα(εκτός εαν υπερβεί αρκετά όρια). Το γεγονός οτι θα πεις μια μαλακία δεν σε κάνει αυτόματα κακό άνθρωπο, αλλά δεν σημαίνει και οτι δεν πρέπει να κατανοήσεις γιατί μια άποψη σου μπορεί να είναι εν γένει προβληματική.
 

Devil

Επιφανές μέλος

Ο Devil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 20,788 μηνύματα.
@Κάμπια Οχι με πειθεις γιατί τουλάχιστον εσυ εισαι ευγενική. Λες τις απόψεις σου και αναγνωρίζεις και κάποια λογική σε κάτι που έγραψα. Δεν πας να με βγάλεις τρελό και να ειρωνευεσαι. Γενικά συμφωνώ σε αυτά που έγραψες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Με όσα συμβαίνουν ορισμένες συμπεριφορές, απόψεις και νοοτροπίες πρέπει να εκλείψουν απο την κοινωνία. Είναι κοινή λογική δεν χρειάζεται να έχεις ψαχτεί ιδιαίτερα προφανώς για να το αντιλαμβάνεσαι αυτό. Όταν βγαίνεις λοιπόν και κάνεις ορισμένες δηλώσεις δημόσια, πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός στο τι θα πεις και πως θα εκφραστείς, καθώς ο λόγος σου θα ακουστεί σε πολλούς ανθρώπους και μπορεί να περάσει λάθος μήνυμα ή να συντηρήσει όλα αυτά τα οποία η κοινωνία συνολικά μοχθεί να καταπολεμήσει.

Οπότε είπε μαλακία, και ορθώς τα άκουσε, τόσο απλά.
Δεν λεω να κάνεις τον άλλον cancel απαραίτητα(εκτός εαν υπερβεί αρκετά όρια). Το γεγονός οτι θα πεις μια μαλακία δεν σε κάνει αυτόματα κακό άνθρωπο, αλλά δεν σημαίνει και οτι δεν πρέπει να κατανοήσεις γιατί μια άποψη σου μπορεί να είναι εν γένει προβληματική.

Ο παπανωτας εν τω μεταξυ που όλα τα χρόνια κάνει πρωινα με όλες αυτές. Τώρα ξαφνικά δεν τα άκουσε απλά αλλά τον εξόντωσαν ηθικά και πολιτικα.

Πολυ βρωμικα παιχνιδια παιζονται και θες να πεις ότι αυτές που τα κανουν αυτά είναι των δικαιωμάτων; ουτε να τις βλέπω δε θέλω.

Δηλαδή με το που λέει κάτι κάποιος που δεν μας αρέσει αμέσως να τον ακυρώσουμε αυτά φίλε μου είναι χαρακτηριστικά των ναρκισσων και αυτών που θα σε εχουν σήκω κάτσε σα το σκυλακι.

Αστεία και μόνο οποιαδήποτε συζήτηση μαζί τους. Περί δικαιωμάτων. Δυστυχώς.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top