• Σας ενημερώνουμε ότι η κατηγορία δεν αντικαθιστά σε καμία περίπτωση την επίσκεψη σας σε επαγγελματία ιατρό.

    Το σύνολο του περιεχομένου της κατηγορίας αυτής, όπως κείμενα, γραφικά, εικόνες, πληροφορίες που λαμβάνονται από δικαιούχους διαφήμισης, είναι καθαρά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και δεν προορίζεται να είναι υποκατάστατο για την επαγγελματική ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή θεραπεία. Δεν αποτελεί υποκατάστατο ιατρικής εξέτασης, ούτε αντικαθιστά την ανάγκη για υπηρεσίες που παρέχονται από επαγγελματία ιατρό. Πάντοτε να ζητάτε τη συμβουλή του ιατρού σας πριν πάρετε οποιαδήποτε συνταγή ή φάρμακο. Μόνο ο ιατρός σας μπορεί να σας δώσει συμβουλές για το τι είναι ασφαλές και αποτελεσματικό για σας.

Εδώ κάνουμε δίαιτα!

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

Η Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12,565 μηνύματα.
Πάντως οι σαλάτες είναι άριστη λύση. Ανάμικτα λαχανικά, λίγη πρωτεΐνη, μία ευφάνταστη σος, και βουρ.
Πχ:
- Σπανάκι, αυγό, κρουτόν, και σος (μπαλσάμικο, ελαιόλαδο)
- Σπανάκι, αυγό και cottage
- Σαλάτα/μαρούλι, τόνος, ψιλοκομμένη ντομάτα, ρίγανη/μαΪντανός/ελαιόλαδο/ξίδι
- κλπ κλπ...
Και με μία παραλλαγή κάθε φορά στο κομμάτι "υδατάνθρακες" κάνει τη διαφορά. Κρύα ζυμαρικά, κουσκούς, πληγούρι, κρουτόν, ψωμί, κριθαράκι (κρύο), κλπ
 

Angelique.

New member

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,588 μηνύματα.
Και με μία παραλλαγή κάθε φορά στο κομμάτι "υδατάνθρακες" κάνει τη διαφορά. Κρύα ζυμαρικά, κουσκούς, πληγούρι, κρουτόν, ψωμί, κριθαράκι (κρύο), κλπ
Eίναι υπέροχος και χορταστικές αυτές οι σαλάτες με πλιγούρι,κουσκούς,κλπ!
Ακόμα και με κρητικό παξιμάδι,αφού το βρέξετε με νερό,γίνονται ένα υγιές και πλήρες γεύμα.
Και θέλει ελάχιστο χρόνο να ετοιμαστούν,πραγματικά.
 

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

Η Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12,565 μηνύματα.
Ιχχχχχ πώς ξέχασα το παξιμάδι, και είμαι κι από εκεί!! :-o
Ντομάτα, φέτα/μυζίθρα/cottage/κατίκι/ανθότυρο είναι όλα καλές εναλλακτικές! Κάππαρη, πιπεριά/πιπεριά Φλωρίνης, και ό,τι άλλο θέλετε. Μελιτζάνα, κολοκυθάκι, κλπ κλπ

Ή και κάτι πιο ασιατικό, αν στη σως αντί για μπαλσάμικο προσθέσετε σάλτσα σόγιας. Και αν έχετε και άλλα, ακόμα καλύτερα: τζίντζερ, μπαχαρικά... πάει καλά με σολωμό, θαλασσινά, τόφου, αλλά και κρέατα.
Η ασιατική εκδοχή είναι τέλεια για τις κρύες μέρες, αν βάλετε βραστά λαχανικά (μπρόκολο, καλαμποκάκι, από τα πιο εύκολα)
 

MissKit

New member

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,159 μηνύματα.
Έχασα 2 κιλά μέχρι στιγμής! :D

Ελπίζω το μισό παραπάνω που με δείχνει να είναι λόγω καθυστέρησης και όχι επειδή πήρα κιόλας... Ισχύει όντως πως αυξάνεται λιγάκι το βάρος πριν την περίοδο ή είναι παρηγοριά στον άρρωστο; Να αγχωθώ; :P
 

Rempeskes

New member

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Hair stylist . Έχει γράψει 5,659 μηνύματα.
Ιχχχχχ πώς ξέχασα το παξιμάδι, και είμαι κι από εκεί!! :-o
Ντομάτα, φέτα/μυζίθρα/cottage/κατίκι/ανθότυρο είναι όλα καλές εναλλακτικές! Κάππαρη, πιπεριά/πιπεριά Φλωρίνης, και ό,τι άλλο θέλετε. Μελιτζάνα, κολοκυθάκι, κλπ κλπ

Ή και κάτι πιο ασιατικό, αν στη σως αντί για μπαλσάμικο προσθέσετε σάλτσα σόγιας. Και αν έχετε και άλλα, ακόμα καλύτερα: τζίντζερ, μπαχαρικά... πάει καλά με σολωμό, θαλασσινά, τόφου, αλλά και κρέατα.
Η ασιατική εκδοχή είναι τέλεια για τις κρύες μέρες, αν βάλετε βραστά λαχανικά (μπρόκολο, καλαμποκάκι, από τα πιο εύκολα)


και εγω ακολουθω την ελληνικη διατροφή.
τρωω ο,τι μου περισσεψει αφου πληρωσω τους φορους :(
 

Gilda

Τιμώμενο Μέλος

Η Gilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.
Αυτό μου ακούγεται περισσότερο για Γερμανική διατροφή.
Η ελληνική διατροφή είναι "Τρώω ότι μου γουστάρει, και δεν πληρώνω φόρους"! :P
 

Polymnia

Well-known member

Η Polymnia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 757 μηνύματα.
Τρώω μερέντα και αδυνατίζω.Γουαταφά;
Πόσο πιο ανάποδη ρε παιδιμ ;:rant:
 

~Melania~

New member

Η Insomnia <img class="smilie smilie--emoji" alt="♥" title="Heart suit :hearts:" src="https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/[email protected]/png/64/2665.png" data-shortname=":hearts:" /> αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Στρατιωτικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,721 μηνύματα.

έλπις20

New member

Η έλπις20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών . Έχει γράψει 134 μηνύματα.
κανω διαιτα απο την προηγουμενη τριτη 22-1 ζυγιστηκα την κυριακη και απο 100 -->96.8 ..και συνεχιζω δυναμικα ..το θεμα ειναι οτι δινω και πανελληνιες και δεν εχω χρονο για γυμναστικη αντε 1-2 φορες την εβδομαδα να ριχνω κανενα περπατηματακι 30λεπτων 3ερετε ασκησεις η βιτεακια στο youtube που θα βοηθησουν ??θελω )και μακαρι)να φτασω τα 65 μεχρι ιουνι ντα3ει δεν μ ενδιαφερει αυτο αλλα τουλαχιστον να αλλα3ω συνηθειες και την ζωη μ γενικοτεραα..τα κιλα δυστυχως με εχουν εγκλοβισει σε μια ζωη αντικοινωνικη και θελω αμεσα να το αλλα3ω..το πηρα αποφαση πια ..λοιπον ειμαι ανοιχτη σε ολες τις συμβουλες σας και αμα θελει καποιος μπορει να μ στειλει κ πμ φιλιααα
 

kit-kat

New member

Η kit-kat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,502 μηνύματα.
σ αυτη τη περίοδο της ζωης σου καλύτερα να ασχοληθείς με τις εξετάσεις σου!!δωσε ολο σου τον εαυτο και πέτυχε τους στόχους, τα κιλα και το αγχος γυρω απο αυτα αστα για μετα.... απλα φρόντισε να τρως υγιεινά και θα φύγουν σιγα σιγα μονα τους μην αγχώνεσαι! τρωγε καθε 3 ωρες για να κρατας τα επίπεδα του ζαχάρου σου και να μην πεφτουν απότομα ( αυτο οδηγει σε νευρα και να καταναλώνουμε οτι βρουμε και δεν ειναι καθολου βοηθητικό για καποιον που διαβάζει ) και αντι για σοκολατες, πατατακια κλπ προτίμησε φρουτα, ξηρους καρπούς, μπαρες δημητριακών!! εγω που βρίσκομαι σε εξεταστική και διαβάζω συνεχεια τρωω πολλες μπανανες αντι για γλυκα ( δινουν ενεργεία ) οπως και μελι!!! βεβαια να τρως και τι σοκολατα σου που και που αλλα οχι σε καθημερινή βάση!:D
 

MissKit

New member

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,159 μηνύματα.
Έχασα 2 κιλά μέχρι στιγμής! :D

Ελπίζω το μισό παραπάνω που με δείχνει να είναι λόγω καθυστέρησης και όχι επειδή πήρα κιόλας... Ισχύει όντως πως αυξάνεται λιγάκι το βάρος πριν την περίοδο ή είναι παρηγοριά στον άρρωστο; Να αγχωθώ; :P
Κι εκεί έμεινα. Κόλλησα στα 55 ως συνήθως. Άντε έφυγε κι άλλο μισό και είμαι 54.5. Γκρρ, πρέπει να το ρίξω στις πρωτεΐνες για λίγο, αλλά είναι λιγουλάκι δύσκολο αυτόν τον καιρό να βγάλω καλό πρόγραμμα. Τουλάχιστον διατηρούμαι και δεν έχω πάρει. :worry:
 

Gilda

Τιμώμενο Μέλος

Η Gilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.
Μπορεί να περνάς πλατό. Θα περάσει όμως, και θα τα χάσεις μαζεμένα. :)
 

MissKit

New member

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,159 μηνύματα.
Όσο λιγοστεύουν, τόσο πιο πολύ αντιστέκεται ο οργανισμός μου. :P
 

Gilda

Τιμώμενο Μέλος

Η Gilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.
Όσο λιγοστεύουν ποια?
 

MissKit

New member

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,159 μηνύματα.
Τα κιλά βρε. :P
 

Gilda

Τιμώμενο Μέλος

Η Gilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.
Α καλά χάζεψα..
Κοίτα, μην αγχώνεσαι πολύ και μην το πολσκέφτεσαι. Γιατί ένας λόγος που πολλοί δεν αδυνατίζουν είναι το άγχος.
Εσύ κάνε τη διατροφούλα σου, και ζυγίσου μια φορά τη βδομάδα.
Αν δεν έχεις χάσει, πες "οκ, κατακράτηση. Την άλλη βδομάδα".
Αν σου γίνει εμμονή, δεν θα χάσεις. ;)
 

έλπις20

New member

Η έλπις20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών . Έχει γράψει 134 μηνύματα.
κανεις εδω που κανει διαιτα για το καλοκαιρι??ειμαι και γω μια απο αυτη ...κανεις αλλος??
 

Gilda

Τιμώμενο Μέλος

Η Gilda αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,878 μηνύματα.
Εγώ - εγώ!!!!
 

HlP

New member

Ο HlP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Γεια χαρά παιδιά . Θα ήθελα την γνώμη σας ,για το κόστος της παρακολούθησης απο διατροφολόγο και εαν αξίζει .
Προσωπικά ,δεν εχω τρελό πρόβλημα . Είναι απλά τα συνηθισμένα 5 κιλάκια που θές να χάσεις και δεν φεύγουν με τίποτα :P
Γενικότερα πιστεύετε πως αξίζει το κόστος και ίσως την ταλαιπωρία ,το να σε παρακολουθεί ενας διατροφολόγος και αν είχατε ανάλογες εμπειρίες ,τι συμπέρασμα βγάλατε ;

Ευχαριστώ,
 

Engineer

New member

Ο Engineer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Γεια σου HIP! Εγώ, να σου πω, έχει περίπου 6 μήνες από τότε που πήγα σε διατροφολόγο χωρίς να έχω πρόβλημα βάρους (ο στόχος ήταν να βάλω 5 κιλά). Κυρίως πήγα για να μπω στη διαδικασία να βάλω σε πρόγραμμα τη διατροφή μου και να τρέφομαι σωστά. Μου έδωσε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα το οποίο εφαρμόζω στο περίπου. Και σου λέω στο περίπου διότι δεν έχει νόημα να ζυγίζεις τρεις την ώρα το κάθε τι που τρως. Γίνεται μαρτύριο και χάνει το νόημα. Ζύγισα στην αρχή κάποια βασικά για να έχω αίσθηση και στη συνέχεια με το μάτι. Απλώς, μου έδωσε ένα στόχο και δούλεψε πολύ καλά μπορώ να πω. Όσες φορές το προσπάθησα μόνος μου απέτυχα παταγωδώς. Εγώ πάω μια φορά περίπου το δίμηνο για έλεγχο και αναπροσαρμογή του προγράμματος. Θα σου πρότεινα, επειδή όπως σου γράφω εγώ δεν πήγα για να χάσω βάρος, να πας για ένα δύο μήνες συστηματικά μια φορά τη βδομάδα για να μπεις στο νόημα και να καταλάβεις τι πρέπει να τρως για να χάσεις τα κιλά που θες αλλά και για να τα διατηρήσεις. Το κόστος είναι από 15 έως 25 € η επίσκεψη.

ΥΓ Αν σου φαίνονται πολλά τα χρήματα περίμενε να βγάλουν καμιά προσφορά σε σίτε τύπου γρουπον . Είναι πολύ οικονομικές.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top